
Over LiveCaller
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen op een gecentraliseerd dashboard KPI's, responstijd, chatduur, gemiddeld aantal gesprekken per dag, klanttevredenheid en andere statistieken controleren, meten, analyseren en visualiseren.
Met LiveCaller kunnen organisaties contactgegevens van klanten, waaronder naam, e-mailadres en telefoonnummer, opslaan in de vorm van gebruikersprofielen. Managers kunnen de oproepgeschiedenis volgen, vereiste gegevens of documenten naar klanten verzenden via webchat en de collaboratieve inbox gebruiken om toegang te krijgen tot berichten van externe communicatiekanalen op een geïntegreerd platform. Dankzij de co-browsingfunctionaliteit kunnen medewerkers klanten ook in realtime via schermdeling helpen bij ondervonden problemen.
LiveCaller ondersteunt de integratie met verschillende communicatietools van derden, zoals Viber, Telegram, Facebook Messenger en meer. Andere functies zijn onder meer feedbackformulieren, widgetaanpassing, webhooks, enquête voorafgaand aan het gesprek, wachtrijbeheer, gespreksoverdracht en machtigingsbeheer.
Prijzen vanaf:
US$ 13,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Bedrijfsgrootte
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, België, Bulgarije, Brazilië, Belarus, Canada, Zwitserland, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Faeröer, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Guernsey, Gibraltar, Groenland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Isle of Man, IJsland, Italië, Jersey, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Moldavië, Montenegro, Noord-Macedonië, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Rusland, Zweden, Slovenië, Slowakije, San Marino, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten, Vaticaanstad, Zuid-Afrika en nog 54 andere
Ondersteunde talen
Spaans
Prijzen vanaf:
US$ 13,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen




Functies
Totaal aantal functies van LiveCaller: 21
Alternatieven
Froged

Pipedrive

Zoho Desk

LiveAgent

Reviews
Heb je LiveCaller al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Wonderful tool
Beoordeeld op 23/3/2021
Pluspunten
Now it's so easy and convenient to communicate with our clients like never before. Varies channels are available through one dashboard, which is awesome.
Minpunten
Nothing to complain about, great software and a great tech support team.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Anders 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Software de llamada de alta calidad
Beoordeeld op 4/5/2021
LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los...
LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los clientes en cualquier lugar.
Con LiveCaller ya no tendrás que asignar un número de teléfono y un móvil a los miembros del equipo o esperar que finalicen el turno para entregar el número de teléfono o el móvil al miembro del equipo del siguiente turno.
Pluspunten
Lo que más me ha gustado de este software es que tiene todo lo necesario para una comunicación simple con tus clientes porque tiene chat web, llamadas web (recibir llamadas sin necesidad de número de teléfono) , co-navegación y también puedes conectar Facebook Messenger, Telegram, Viber, etc para manejar todas las comunicaciones desde un sólo lugar.
Lo recomiendo por la facilidad de uso y fácil integración en cualquier lugar, además las personas sin conocimientos pueden utilizar este software sin problemas y si necesitas ayuda siempre puedes contactar con atenció al cliente y te ayudarán encantados. Necesitaba ayuda y me respondió "Giga" que identificó mi problema en la primera pregunta.
Minpunten
Me ha gustado mucho LiveCaller porque tiene todo lo que necesitaba, además irán añadiendo más características y funciones en el futuro
LiveCaller - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveCaller.V. Welke prijsmodellen heeft LiveCaller te bieden?
LiveCaller kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 13,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van LiveCaller?
LiveCaller heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door LiveCaller ondersteund?
LiveCaller ondersteunt de volgende talen:
Spaans
V. Biedt LiveCaller ondersteuning voor mobiele apparaten?
LiveCaller ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan LiveCaller worden geïntegreerd?
LiveCaller kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Meta for Business, Telegram, Viber
V. Welke mate van ondersteuning heeft LiveCaller te bieden?
LiveCaller biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveCaller.