Over LiveCaller

LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen op een gecentraliseerd dashboard KPI's, responstijd, chatduur, gemiddeld aantal gesprekken per dag, klanttevredenheid en andere statistieken controleren, meten, analyseren en visualiseren.

Met LiveCaller kunnen organisaties contactgegevens van klanten, waaronder naam, e-mailadres en telefoonnummer, opslaan in de vorm van gebruikersprofielen. Managers kunnen de oproepgeschiedenis volgen, vereiste gegevens of documenten naar klanten verzenden via webchat en de collaboratieve inbox gebruiken om toegang te krijgen tot berichten van externe communicatiekanalen op een geïntegreerd platform. Dankzij de co-browsingfunctionaliteit kunnen medewerkers klanten ook in realtime via schermdeling helpen bij ondervonden problemen.

LiveCaller ondersteunt de integratie met verschillende communicatietools van derden, zoals Viber, Telegram, Facebook Messenger en meer. Andere functies zijn onder meer feedbackformulieren, widgetaanpassing, webhooks, enquête voorafgaand aan het gesprek, wachtrijbeheer, gespreksoverdracht en machtigingsbeheer.

Prijzen vanaf:

US$ 13,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, België, Bulgarije, Brazilië, Belarus, Canada, Zwitserland, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Faeröer, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Guernsey, Gibraltar, Groenland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Isle of Man, IJsland, Italië, Jersey, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Moldavië, Montenegro, Noord-Macedonië, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Rusland, Zweden, Slovenië, Slowakije, San Marino, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten, Vaticaanstad, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 13,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

LiveCaller Software - 1
LiveCaller Software - 2
LiveCaller Software - 3
LiveCaller Software - 4
View 5 more
LiveCaller-video
LiveCaller Software - 1
LiveCaller Software - 2
LiveCaller Software - 3
LiveCaller Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van LiveCaller: 21

  • API
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Dashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Mobiele toegang
  • Overdrachten en routering
  • Rapportage en analyse
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voor meerdere talen

Alternatieven

Froged

4,7
#1 alternatief voor LiveCaller
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding...

Pipedrive

4,5
#2 alternatief voor LiveCaller
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

Zoho Desk

4,5
#3 alternatief voor LiveCaller
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

LiveAgent

4,7
#4 alternatief voor LiveCaller
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

5 /5
(2)
Prijs-kwaliteitverhouding
5/5
Functies
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
5/5

Heb je LiveCaller al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
2 van 2 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Wonderful tool

Beoordeeld op 23/3/2021

Pluspunten

Now it's so easy and convenient to communicate with our clients like never before. Varies channels are available through one dashboard, which is awesome.

Minpunten

Nothing to complain about, great software and a great tech support team.

Rom
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Software de llamada de alta calidad

Beoordeeld op 4/5/2021

LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los...

LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los clientes en cualquier lugar.

Con LiveCaller ya no tendrás que asignar un número de teléfono y un móvil a los miembros del equipo o esperar que finalicen el turno para entregar el número de teléfono o el móvil al miembro del equipo del siguiente turno.

Pluspunten

Lo que más me ha gustado de este software es que tiene todo lo necesario para una comunicación simple con tus clientes porque tiene chat web, llamadas web (recibir llamadas sin necesidad de número de teléfono) , co-navegación y también puedes conectar Facebook Messenger, Telegram, Viber, etc para manejar todas las comunicaciones desde un sólo lugar.

Lo recomiendo por la facilidad de uso y fácil integración en cualquier lugar, además las personas sin conocimientos pueden utilizar este software sin problemas y si necesitas ayuda siempre puedes contactar con atenció al cliente y te ayudarán encantados. Necesitaba ayuda y me respondió "Giga" que identificó mi problema en la primera pregunta.

Minpunten

Me ha gustado mucho LiveCaller porque tiene todo lo que necesitaba, además irán añadiendo más características y funciones en el futuro

LiveCaller - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveCaller.

LiveCaller kent de volgende prijsmodellen:

LiveCaller heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveCaller ondersteunt de volgende talen:

Spaans

LiveCaller ondersteunt de volgende apparaten:

LiveCaller kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Meta for Business, Telegram, Viber

LiveCaller biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveCaller.