Over Soon

Soon is een pakket met cloudgebaseerde plannings- en samenwerkingstools voor klantenserviceteams. Het platform biedt tools voor het beheren van personeelsplanningen, teamcommunicatie, vrijgenomen dagen, evenementen, beschikbaarheid van werknemers, rollen, tijd en aanwezigheid en meer. Met Soon kunnen bedrijven flexibele zelfplanningsregels implementeren waardoor ze teams de vrijheid kunnen bieden om hun eigen tijd te beheren.

Met Soon kunnen klantenserviceteams evenementen en taken plannen en deze toewijzen aan teamleden op basis van ervaring, vaardigheden, beschikbaarheid en meer. Medewerkers en managers kunnen een gedeelde teamkalender bekijken met dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse planningen. Met de tools voor teambeheer binnen Soon kunnen managers verlofaanvragen goedkeuren of afwijzen, gebruikersgroepen en rollen configureren, de tijd en aanwezigheid van werknemers bijhouden en urenstaten vastleggen.

Om de betrokkenheid en productiviteit van het team te vergroten kunnen gebruikers met behulp van Soon hun eigen planningen personaliseren en effectief communiceren met behulp van individuele en gedeelde inboxen. Medewerkers kunnen hun diensten ook wijzigen of ruilen met andere teamleden via conversationele verzoeken om wijzigingen.

Prijzen vanaf:

€ 8,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Verenigd Koninkrijk, Nederland, Noorwegen, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

€ 8,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Soon Software - 1
Soon Software - 2
Soon Software - 3
Soon Software - 4
Soon Software - 5
Soon Software - 6
View 7 more
Soon-video
Soon Software - 1
Soon Software - 2
Soon Software - 3
Soon Software - 4
Soon Software - 5
Soon Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Soon: 37

  • API
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Kalenderbeheer
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Rapportage en analyse
  • Realtime planning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Taakplanning
  • Tijd en aanwezigheid
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers

Alternatieven

When I Work

4,5
#1 alternatief voor Soon
When I Work is een eenvoudige manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren....

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Soon
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#3 alternatief voor Soon
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Papershift

4,5
#4 alternatief voor Soon
Papershift is software voor personeelsplanning en urenregistratie waarmee gebruikers dienst- en roosterschema's en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(41)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Soon al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 41 reviews worden weergegeven
Milou
Totaalscore
  • Sector: Commercieel vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Soon

Beoordeeld op 26/7/2022

Wijzigingen worden snel en duidelijk weergegeven.

Wijzigingen worden snel en duidelijk weergegeven.

Pluspunten

Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en snel qua laden gegevens.

Minpunten

Graag een aparte app zodat je een goed overzicht hebt op de telefoon.

Robin
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Zeer prettige rooster software

Beoordeeld op 12/7/2022

Zeer prettige partij om mee samen te werken. Qua service zijn ze uitstekend bereikbaar en het...

Zeer prettige partij om mee samen te werken. Qua service zijn ze uitstekend bereikbaar en het systeem heeft geen tot amper downtime. Het heeft ons als bedrijf enorm veel tijd bespaard en het geeft een goed overzicht van gaten in je bezetting.

Pluspunten

De software is schaalbaar en geeft je een volledig overzicht van de beschikbare werknemers en de beschikbare uren. Je kunt verschillende taken en diensten met gemak invoeren en zichtbaar maken. De software geeft je overzichtelijk weer waar je qua uren tekort komt. Soon krijgt continue verbeteringen zoals de functionaliteiten "Leave & Workload". Soon werkt erg prettig en intuïtief.

Minpunten

Deze waren aanwezig maar zijn inmiddels opgelost en geimplementeerd.

Selina
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Prima systeem

Beoordeeld op 25/7/2022

Soon geeft mij een duidelijk inzicht van mijn agenda.

Soon geeft mij een duidelijk inzicht van mijn agenda.

Pluspunten

Overzichtelijk inzicht van het rooster, makkelijk in de bediening.

Minpunten

Op de telefoon is het systeem niet erg gebruiksvriendelijk

Erik
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Soon!!

Beoordeeld op 2/8/2022

Zeer tevreden. Keep up the good work!!

Zeer tevreden. Keep up the good work!!

Pluspunten

Wij werken momenteel al enige tijd met het programma Soon en zijn hier zeer over te spreken! De implementatie en verzorging van deze planningstool is door het Team van Soon zeer professioneel opgepakt en er werd zowel digitaal als face to face voldoende aandacht gegeven aan onze organisatie bij vragen en onduidelijkheden. Mede door deze korte lijntjes hebben wij de overgang als prettig ervaren.

Minpunten

In het begin waren er enkele functionaliteiten nog niet en dit maakte de instap soms wat omslachtiger dan verwacht. Voordeel is wel dat Soon hier direct op insprong bij de check in meetings en dus ook echt open staat voor verbetering en feedback vanuit de klant. Alle changes die wij constateerden zijn dan ook opgepakt en aangepast! :)

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en monday.com

Redenen om over te stappen op Soon

Omdat Soon ons qua platform een betere presentatie heeft gegeven en de volledige aandacht legde op ons als organisatie waardoor wij heel specifiek onze eisen konden implementeren.
Patrick
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Review

Beoordeeld op 13/7/2022

Soon is een overzichtelijk en prima systeem om mee te werken. Zeker de mogelijkheden waarbij je per...

Soon is een overzichtelijk en prima systeem om mee te werken. Zeker de mogelijkheden waarbij je per dag / moment op de dag goed overzichtelijk kunt zien hoeveel medewerks en hoeveel uur zij werken is fijn. Verder gebruik ik het puur om mijn rooster te checken en weet ik niet of je bijvoorbeeld ook rapportage of bepaalde periode kunt generen. Dat zou fijn zijn als je als klant wilt evalueren.

Pluspunten

Voordelen:
- Je kan snel naar juiste afdeling switchen
- Systeem maakt af en toe automatische updates
- Je kan in 1 oogopslag zien hoeveel mensen er werken of ze thuis of op kantoor aanwezig zijn.

Minpunten

Minpunten:
- als ik de link opsla in mijn favorieten en zou elke dag snel SOON wil openen. Pakt hij altijd de datum op het momenten waarop ik hem aan mijn favorieten heb toegevoegd. Ik moet handmatig steeds refreshen.

5 van 41 worden weergegeven Lees alle reviews

Soon - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Soon.

Soon kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 8,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Soon heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Soon ondersteunt de volgende talen:

Engels

Soon ondersteunt de volgende apparaten:

We hebben geen informatie over welke integraties Soon kent

Soon biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Soon.