
Over Soon
Soon is een pakket met cloudgebaseerde plannings- en samenwerkingstools voor klantenserviceteams. Het platform biedt tools voor het beheren van personeelsplanningen, teamcommunicatie, vrijgenomen dagen, evenementen, beschikbaarheid van werknemers, rollen, tijd en aanwezigheid en meer. Met Soon kunnen bedrijven flexibele zelfplanningsregels implementeren waardoor ze teams de vrijheid kunnen bieden om hun eigen tijd te beheren.
Met Soon kunnen klantenserviceteams evenementen en taken plannen en deze toewijzen aan teamleden op basis van ervaring, vaardigheden, beschikbaarheid en meer. Medewerkers en managers kunnen een gedeelde teamkalender bekijken met dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse planningen. Met de tools voor teambeheer binnen Soon kunnen managers verlofaanvragen goedkeuren of afwijzen, gebruikersgroepen en rollen configureren, de tijd en aanwezigheid van werknemers bijhouden en urenstaten vastleggen.
Om de betrokkenheid en productiviteit van het team te vergroten kunnen gebruikers met behulp van Soon hun eigen planningen personaliseren en effectief communiceren met behulp van individuele en gedeelde inboxen. Medewerkers kunnen hun diensten ook wijzigen of ruilen met andere teamleden via conversationele verzoeken om wijzigingen.
Prijzen vanaf:
€ 8,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Soon
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Australië, Verenigd Koninkrijk, Nederland, Noorwegen, Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
€ 8,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Soon
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Soon: 37
Alternatieven
When I Work

monday.com

HubSpot Marketing Hub

Papershift

Reviews
Heb je Soon al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!- Sector: Commercieel vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Soon
Beoordeeld op 26/7/2022
Wijzigingen worden snel en duidelijk weergegeven.
Wijzigingen worden snel en duidelijk weergegeven.
Pluspunten
Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en snel qua laden gegevens.
Minpunten
Graag een aparte app zodat je een goed overzicht hebt op de telefoon.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Zeer prettige rooster software
Beoordeeld op 12/7/2022
Zeer prettige partij om mee samen te werken. Qua service zijn ze uitstekend bereikbaar en het...
Zeer prettige partij om mee samen te werken. Qua service zijn ze uitstekend bereikbaar en het systeem heeft geen tot amper downtime. Het heeft ons als bedrijf enorm veel tijd bespaard en het geeft een goed overzicht van gaten in je bezetting.
Pluspunten
De software is schaalbaar en geeft je een volledig overzicht van de beschikbare werknemers en de beschikbare uren. Je kunt verschillende taken en diensten met gemak invoeren en zichtbaar maken. De software geeft je overzichtelijk weer waar je qua uren tekort komt. Soon krijgt continue verbeteringen zoals de functionaliteiten "Leave & Workload". Soon werkt erg prettig en intuïtief.
Minpunten
Deze waren aanwezig maar zijn inmiddels opgelost en geimplementeerd.
- Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Prima systeem
Beoordeeld op 25/7/2022
Soon geeft mij een duidelijk inzicht van mijn agenda.
Soon geeft mij een duidelijk inzicht van mijn agenda.
Pluspunten
Overzichtelijk inzicht van het rooster, makkelijk in de bediening.
Minpunten
Op de telefoon is het systeem niet erg gebruiksvriendelijk
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Soon!!
Beoordeeld op 2/8/2022
Zeer tevreden. Keep up the good work!!
Zeer tevreden. Keep up the good work!!
Pluspunten
Wij werken momenteel al enige tijd met het programma Soon en zijn hier zeer over te spreken! De implementatie en verzorging van deze planningstool is door het Team van Soon zeer professioneel opgepakt en er werd zowel digitaal als face to face voldoende aandacht gegeven aan onze organisatie bij vragen en onduidelijkheden. Mede door deze korte lijntjes hebben wij de overgang als prettig ervaren.
Minpunten
In het begin waren er enkele functionaliteiten nog niet en dit maakte de instap soms wat omslachtiger dan verwacht. Voordeel is wel dat Soon hier direct op insprong bij de check in meetings en dus ook echt open staat voor verbetering en feedback vanuit de klant. Alle changes die wij constateerden zijn dan ook opgepakt en aangepast! :)
Redenen om over te stappen op Soon
Omdat Soon ons qua platform een betere presentatie heeft gegeven en de volledige aandacht legde op ons als organisatie waardoor wij heel specifiek onze eisen konden implementeren.- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Review
Beoordeeld op 13/7/2022
Soon is een overzichtelijk en prima systeem om mee te werken. Zeker de mogelijkheden waarbij je per...
Soon is een overzichtelijk en prima systeem om mee te werken. Zeker de mogelijkheden waarbij je per dag / moment op de dag goed overzichtelijk kunt zien hoeveel medewerks en hoeveel uur zij werken is fijn. Verder gebruik ik het puur om mijn rooster te checken en weet ik niet of je bijvoorbeeld ook rapportage of bepaalde periode kunt generen. Dat zou fijn zijn als je als klant wilt evalueren.
Pluspunten
Voordelen:
- Je kan snel naar juiste afdeling switchen
- Systeem maakt af en toe automatische updates
- Je kan in 1 oogopslag zien hoeveel mensen er werken of ze thuis of op kantoor aanwezig zijn.
Minpunten
Minpunten:
- als ik de link opsla in mijn favorieten en zou elke dag snel SOON wil openen. Pakt hij altijd de datum op het momenten waarop ik hem aan mijn favorieten heb toegevoegd. Ik moet handmatig steeds refreshen.
Soon - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Soon.V. Welke prijsmodellen heeft Soon te bieden?
Soon kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 8,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Soon?
Soon heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Soon ondersteund?
Soon ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Soon ondersteuning voor mobiele apparaten?
Soon ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Soon worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties Soon kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft Soon te bieden?
Soon biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Soon.