Over Trengo

Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Hiermee kunnen teams onbeheerde klantberichten bijhouden, collega's taggen in interne e-mails, gesprekken toewijzen, notities of opmerkingen plaatsen en pushmeldingen ontvangen over klantinteracties via mobiele toepassingen.

Met Trengo kunnen bedrijven documenten toevoegen aan e-mailgesprekken, leveringsrapporten naar klanten sturen en e-mailsjablonen of standaardantwoorden gebruiken om vragen van klanten snel op te lossen. Managers kunnen ingezonden tickets filteren op basis van teams, mappen of labels, vervolgmails opstellen of eerdere interacties uit de database zoeken en ophalen. Bedrijven kunnen de interface op basis van slepen en neerzetten gebruiken om chatbots voor gesprekken te maken en deze in meerdere communicatiekanalen integreren om de klantervaring met het merk te verbeteren.

Via de live chat-widget van Trengo kunnen werknemers contact maken met websitebezoekers, triggers en geautomatiseerde begroetingen instellen en vragen van klanten doorsturen naar specifieke teams. Het vergemakkelijkt de integratie met verschillende systemen van derden, zoals Shopify, Salesforce, HubSpot, Magento, WeChat, Instagram, ExactOnline en meer.


Afbeeldingen

Trengo Software - 1
Trengo Software - 2
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Trengo-video
Trengo Software - 1
Trengo Software - 2

Twijfels over Trengo? Vergelijk met een populair alternatief

Trengo

4,4 (21)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

€ 16,00
maand
€ 9,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

61
180

Integraties

14
138

Gebruiksgemak

4,3 (21)
4,6 (1.574)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (21)
4,7 (1.574)

Klantenservice

4,3 (21)
4,7 (1.574)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor Trengo
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Agorapulse

4,6
#2 alternatief voor Trengo
Met Agorapulse kunnen bedrijven hun socialemediaberichten beheren, inhoud inplannen en publiceren, belangrijke...

Microsoft 365

4,7
#3 alternatief voor Trengo
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher,...

osTicket

4,3
#4 alternatief voor Trengo
osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(21)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Trengo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 21 reviews worden weergegeven
Floortje
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Werkt super voor onze customer care afdeling!

Beoordeeld op 21/4/2020

We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het...

We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.

Pluspunten

Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.

Minpunten

We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.

Stijn
Totaalscore
  • Sector: Muziek
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Slechte klantenservice en slecht werkende telefoon systeem

Beoordeeld op 5/10/2022

Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen...

Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen dat onze customer support makkelijker werd en beter voor de klant, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.

Wij gebruiken de telefoon service "voice" en die werkt bijna niet en hierdoor hebben wij al vele klanten telefonisch niet kunnen helpen. Ik had niet veel verwacht van de software die ze ervoor aanboden, maar het zou wel moeten werken.

Ook hun support is zeer omslachtig en niet eens Nederlands. Ik word 4x gevraagd om dezelfde gegevens toe te sturen naar het support team. Ik snap niet waarom ze dat bijvoorbeeld niet kunnen terugvinden in hun eigen gemaakte systeem.

Pluspunten

Makkelijk tickets delen met collega's en toewijzen.

Minpunten

Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had moeten lijden dat onze customer support makkelijker werd, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Trengo

Voor een bedrijf die klantenservice hulpmiddelen verkoopt moeten ze zelf nog aan het werk met hun eigen klantenservice. Omdat Trengo een Nederlands bedrijf is. Ik hoopte op ook Nederlands support. Ook hadden ze een overzichtelijkere software met meerdere functies.
Mariëlle
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Handige software en compleet pakket

Beoordeeld op 21/4/2020

Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!

Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!

Pluspunten

Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.

Minpunten

In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost.
Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.

Lena
Totaalscore
  • Sector: Duurzaamheid en milieu
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Fijn programma met veel mogelijkheden

Beoordeeld op 13/11/2023

Fijne partij die altijd klaar staat om je te helpen. Vriendelijke support medewerkers denken goed...

Fijne partij die altijd klaar staat om je te helpen. Vriendelijke support medewerkers denken goed mee voor een gepaste oplossing

Pluspunten

Fijn programma waar alles onder een dak zit. Van chat tot mail. Trengo biedt de mogelijkheid om klanten zo snel en goed mogelijk te helpen.

Minpunten

Het is een one size fits all programma. Hierdoor ben je beperkt in je mogelijkheden.

Hartger
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Lijkt goed, is niet altijd intuitief. Slechte support desk

Beoordeeld op 7/11/2022

Makkelijke implementatie. Lastige support.

Makkelijke implementatie. Lastige support.

Pluspunten

Super makkelijk te implementeren. Veel kanalen.

Minpunten

Email is omslachtig, koppelingen van emails in threads niet altijd intuitief. Koppelen en verwijderen niet altijd slim.

5 van 21 worden weergegeven Lees alle reviews

Trengo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Trengo.

Trengo kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 16,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Trengo heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Trengo ondersteunt de volgende talen:

Engels, Nederlands, Spaans

Trengo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Trengo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Gmail, HubSpot CRM, Instagram, Mailchimp, Microsoft Outlook, Pipedrive, Shopify, Slack, Telegram, Trello, Twitter/X, WooCommerce, Zapier

Trengo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Trengo.