
Axonaut
Over Axonaut
Axonaut is een cloudgebaseerde oplossing die kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het stroomlijnen van administratieve processen met betrekking tot onder andere CRM, facturering, marketing en voorraadregistratie. Professionals kunnen het platform gebruiken om prospectbestanden te importeren, workflows of taken voor verkoopteams te definiëren op basis van agenda's en inzicht te krijgen in de omzetpercentages door middel van bruikbare analyses.
Met Axonaut kunnen bedrijven offertes genereren en per e-mail naar klanten sturen, meldingen vóór deadlines of vervaldata ontvangen in het geval van geen reactie en verkoopfacturen maken. Hiermee kunnen managers betalingsherinneringen naar klanten sturen en de totale betalingsachterstanden volgen op een centraal dashboard. Professionals kunnen documenten opslaan in een gecentraliseerd archief, de onkostendeclaraties van werknemers beheren en marketingcampagnes promoten via sms, e-mail en post.
De projectmanagementmodule van Axonaut helpt ondernemingen bij het creëren en toewijzen van projecten aan werknemers en het berekenen van de tijd die nodig is om taken te voltooien. Beheerders kunnen het platform gebruiken om informatie te verzamelen over de demografische gegevens van het personeel, salarisstroken naar werknemers te sturen, afwezigheden bij te houden en tickets voor klantenondersteuning te beheren.
Afbeeldingen







Twijfels over Axonaut?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HubSpot CRM

Zoho CRM

Odoo

SalesManager Project Management

Reviews
Heb je Axonaut al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Software for good accounting
Beoordeeld op 21/1/2023
In general, it is a very good software in accounting
In general, it is a very good software in accounting
Pluspunten
The software is simple with a very comprehensive sales chart
Minpunten
No inconvenience so far for my account management
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Le bon choix a l'instant T et évolutif
Beoordeeld op 26/6/2023
Après être passé par différents "gratuits" et payant comme Sage, Axonaut parait etre la solution...
Après être passé par différents "gratuits" et payant comme Sage, Axonaut parait etre la solution qui s'adapte à nos différents métiers, pour un cout raisonnable. Le service de ticketing fonctionne plutot bien au regard des autres plateformes
Pluspunten
Axonaut permet de regrouper toutes les informations financières au même endroit, de gérer à plusieurs une même opération, facilite la relation avec notre comptable qui peut récupérer toutes les infos
Minpunten
Un peu compliqué de ne pas avoir une personne pendant une demi journée ou une journée pour vraiment paramétrer le logiciel. Mais il existe des prestataires je vais me rensiegner
Overwogen alternatieven
Sage 100Redenen om voor Axonaut te kiezen
Sage demande une formation dès le départ, et une formation de plusieurs demi journées pour bien l'utiliser. Les autres produits ne sont pas assez complet en tout cas pour mon utilisationRedenen om over te stappen op Axonaut
Plus accessible, l'équipe de développement parait être dynamique ce qui pourrait amener à un produit au top et en phase avec notre besoin- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Best software for Expense Management
Beoordeeld op 19/5/2022
Pluspunten
I loved the expense management and CRM functionality of the software. Loved the time tracking and time management sheet feature which helps to track the time of my team members. The contact database is one of the most unique feature provided by the Axonaut Software
Minpunten
Can add more integrations to connect. The use can be more smooth.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Axonaut, un incontournable !
Beoordeeld op 6/3/2023
Simple, rapide, efficace, et efficient !
Simple, rapide, efficace, et efficient !
Pluspunten
La possibilité de gérer son entreprise à 360° avec un seul outil !Le service client est optimal et les réponses aux questions sont rapides !Avec Axonaut, il ne faut pas être une multinationale pour avoir un outil 100% digitalisé !
Minpunten
Une prise en main qui nécessite un peu de pratique et de gymnastique de l'esprit , mais une fois que c'est fait, Banzaiiii
Redenen om over te stappen op Axonaut
Parce que c'était le seul du marché à faire un 360 ° sur la gestion d'entreprise, et surtout il est hyper intuitif.- Sector: Textiel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Très adapté à la PME
Beoordeeld op 16/6/2023
Très facile d'utilisation, avec le temps, nous utilisons de plus en plus de fonctionnalités, du...
Très facile d'utilisation, avec le temps, nous utilisons de plus en plus de fonctionnalités, du CRM, facturation, envoi des mails, gestions des stocks, dépense fournisseurs et depuis peut l'outil marketing pour envoyer nos newsletters. Une mention spéciale pur le service client, réactif et d'une grande aide. J'ai fait remonté une idée d'amélioration dans la facturation et quelques semaine plus tard, la solution était développé et accessible en ligne.
Pluspunten
Nous utilisons quotidiennement le logiciel. Toute notre gestion CRM se fait sur Axonaut. Prise en main facile pour tous les nouveaux arrivants, très intuitif.
Minpunten
Parfois un peu rigide en fonction du secteur d'activité mais nous arrivons à nous adapter au logiciel.
Axonaut - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Axonaut.V. Welke prijsmodellen heeft Axonaut te bieden?
Axonaut kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 29,99/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Axonaut?
Axonaut heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50
V. Welke talen worden door Axonaut ondersteund?
Axonaut ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans
V. Biedt Axonaut ondersteuning voor mobiele apparaten?
Axonaut ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Axonaut worden geïntegreerd?
Axonaut kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
123FormBuilder, Act!, ActiveCampaign, Airtable, Asana, Azendoo, Brevo, Calendly, Contacts+, Copper, Dext Prepare, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Gravity Forms, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Intercom, Jotform, LinkedIn for Business, Mailchimp, MailerLite, Mailjet, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, NetHunt CRM, OneDrive, PayPal, Pipedrive, Quickbooks Online, Sarbacane, Shopify, Slack, Squarespace, Stripe, Trello, Typeform, Wix Answers, WooCommerce, WordPress, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zenkit, Zoho Invoice, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Axonaut te bieden?
Axonaut biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Axonaut.
- CRM-software
- Factuurprogramma's
- ERP-systemen
- Project management tools
- Aanwezigheidsregistratie software
- Thuiswerksoftware
- Business management software
- Boekhoudprogramma's
- Besteksoftware
- Penningmeester software
- Offerte software
- Periodieke facturatie software
- Franchise management software
- Online CRM-systemen