
Axonaut
Over Axonaut
Axonaut is een cloudgebaseerde oplossing die kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het stroomlijnen van administratieve processen met betrekking tot onder andere CRM, facturering, marketing en voorraadregistratie. Professionals kunnen het platform gebruiken om prospectbestanden te importeren, workflows of taken voor verkoopteams te definiëren op basis van agenda's en inzicht te krijgen in de omzetpercentages door middel van bruikbare analyses.
Met Axonaut kunnen bedrijven offertes genereren en per e-mail naar klanten sturen, meldingen vóór deadlines of vervaldata ontvangen in het geval van geen reactie en verkoopfacturen maken. Hiermee kunnen managers betalingsherinneringen naar klanten sturen en de totale betalingsachterstanden volgen op een centraal dashboard. Professionals kunnen documenten opslaan in een gecentraliseerd archief, de onkostendeclaraties van werknemers beheren en marketingcampagnes promoten via sms, e-mail en post.
De projectmanagementmodule van Axonaut helpt ondernemingen bij het creëren en toewijzen van projecten aan werknemers en het berekenen van de tijd die nodig is om taken te voltooien. Beheerders kunnen het platform gebruiken om informatie te verzamelen over de demografische gegevens van het personeel, salarisstroken naar werknemers te sturen, afwezigheden bij te houden en tickets voor klantenondersteuning te beheren.
Prijzen vanaf:
€ 29,99/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Verenigde Arabische Emiraten, Australië, Canada, Zwitserland, Tsjechië , Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Frans-Guyana, Kroatië, Israël, Luxemburg, Saint-Martin, Martinique, Mexico, Frans-Polynesië, Réunion, Roemenië, Verenigde Staten en nog 15 andere
Ondersteunde talen
Engels, Frans
Prijzen vanaf:
€ 29,99/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van Axonaut: 191
Alternatieven
TigerLRM

SalesManager Project Management

Odoo

CloudBlue PSA

Reviews
Heb je Axonaut al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Software for good accounting
Beoordeeld op 21/1/2023
In general, it is a very good software in accounting
In general, it is a very good software in accounting
Pluspunten
The software is simple with a very comprehensive sales chart
Minpunten
No inconvenience so far for my account management
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Best software for Expense Management
Beoordeeld op 19/5/2022
Pluspunten
I loved the expense management and CRM functionality of the software. Loved the time tracking and time management sheet feature which helps to track the time of my team members. The contact database is one of the most unique feature provided by the Axonaut Software
Minpunten
Can add more integrations to connect. The use can be more smooth.
Axonaut - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Axonaut.V. Welke prijsmodellen heeft Axonaut te bieden?
Axonaut kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 29,99/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Axonaut?
Axonaut heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50
V. Welke talen worden door Axonaut ondersteund?
Axonaut ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans
V. Biedt Axonaut ondersteuning voor mobiele apparaten?
Axonaut ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Axonaut worden geïntegreerd?
Axonaut kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
123FormBuilder, Act!, ActiveCampaign, Airtable, Asana, Azendoo, Calendly, Contacts+, Copper, Dext Prepare, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Gravity Forms, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Intercom, Jotform, LinkedIn for Business, Mailchimp, MailerLite, Mailjet, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, NetHunt CRM, OneDrive, PayPal, Pipedrive, Quickbooks Online, Sarbacane, Sendinblue, Shopify, Slack, Squarespace, Stripe, Trello, Typeform, Wix Answers, WooCommerce, WordPress, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zenkit, Zoho Invoice, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Axonaut te bieden?
Axonaut biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Axonaut.