Over Emerald

Emerald is een cloudgebaseerde CRM-oplossing (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) die is ontworpen om bedrijven in de toeristische sector te helpen bij het beheer van de volledige klantlevenscyclus, van het eerste contact tot boekingen, segmentatie, feedback en follow-ups. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde database, waarmee organisaties voor toekomstige naslag klantgegevens kunnen toevoegen, verwijderen of wijzigen.

Emerald bevat een functie voor gegevensverrijking die klanten automatisch classificeert, kenmerken bijwerkt en profielen maakt op basis van boekingsgedrag. De oplossing biedt een scala aan functies, zoals zoekcapaciteiten, aanpasbare filters, meerdere marketingcampagnes, op rollen gebaseerde toegang, klantengeschiedenis en meer. Met het systeem kunnen managers aangepaste vragenlijsten maken voor klanttevredenheidsonderzoeken en feedback. Met de module klachtbehandeling kunnen gebruikers klachten aanmaken en volgen.

De Emerald-module voor duplicaatbeheer helpt ondernemingen bij het zoeken en samenvoegen van dubbele gegevens in de contactgeschiedenis, bij boekingen, klachten en bestellingen van brochures. Bovendien ondersteunt het integratie met verschillende sociale medianetwerken en systemen van derden, zoals Microsoft Outlook en Salesforce.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

Emerald campaign configuration
Emerald campaign type
Emerald customer search dashboard
Nog 4 andere bekijken
Emerald-video
Schermopname van Emerald: Emerald campaign configuration Schermopname van Emerald: Emerald campaign type Schermopname van Emerald: Emerald customer search dashboard

Functies

Totaal aantal functies van Emerald: 22

  • API
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Campagnebehee
  • Campagneplanning
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Detectie van duplicaten
  • E-mailintegratie
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde database
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen aanmaken
  • Leads beheren
  • Meerdere campagnes
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer

Alternatieven

Zoho CRM

4,2
#1 alternatief voor Emerald
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten.

Insightly

3,9
#2 alternatief voor Emerald
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Pipeliner CRM

4,7
#3 alternatief voor Emerald
★ Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers....

BenchmarkONE

4,4
#4 alternatief voor Emerald
Hatchbuck is een geïntegreerde tool voor CRM, e-mailmarketing en marketing automation voor kleine bedrijven, met...

Emerald - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Emerald.

Emerald kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 500,00
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Emerald

Emerald heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

Emerald ondersteunt de volgende talen:

Engels

We hebben geen informatie over apparaten die door Emerald worden ondersteund

Emerald kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Microsoft Outlook, Salesforce App Cloud

Emerald biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Kennisbank

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Emerald.