Over Pomelo Health

Chronometriq is een cloudgebaseerd pakket voor afsprakenbeheer dat is ontworpen om medische faciliteiten te helpen bij het beheren van boekingen voor patiëntafspraken met behulp van selfservice incheckkiosken, afspraakherinneringen en wachttijdmeldingen. Hiermee kunnen administratieve medewerkers afspraken aanpassen op basis van de beschikbaarheid van artsen en patiëntvereisten.

Belangrijke functies van Chronometriq zijn onder meer e-mailherinneringen, kalenderbeheer, online boeken, mobiele toegang, no-show tracking en facultair/personeelsmanagement. Met behulp van de website van de zorgpraktijk kunnen patiënten hun telefoonnummers en e-mailadressen bijwerken, symptomen weergeven, de beschikbaarheid van artsen vinden en bevestigingsmails ontvangen. De afspraakherinneringsfunctionaliteit stelt zorgverleners in staat om sms-, e-mail- of spraakberichten te verzenden voor het geven van specifieke instructies en het verzamelen van feedback van patiënten.

Chronometriq beschikt over een selfservice incheckkiosk waarmee patiënten medische dossiers en afspraakdetails kunnen weergeven en instructies kunnen geven om ze naar de juiste wachtkamers te leiden. Het inloopbeheersysteem helpt patiënten het ticketnummer in de mobiele applicatie in te voeren en meldingen te ontvangen wanneer de arts beschikbaar is, waardoor de wachttijd voor de patiënt wordt geëlimineerd.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis proef
  • Free Version
  • Subscription

Top 5 alternatieven voor Pomelo Health

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Spaans

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis proef
  • Free Version
  • Subscription

Top 5 alternatieven voor Pomelo Health

Functies

Totaal aantal functies van Pomelo Health: 105

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Artsenbeheer
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van patiëntenstroom
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Beveiligde berichtenuitwisseling
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bezoekersregistratie
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Desktopmeldingen
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Een-op-een berichten
  • Elektronische recepten
  • Faciliteitsplanning
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Herinneringen
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Intake van patiënten
  • Intakebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Laboratoriumresultaten
  • Live chatten
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multi-specialisten
  • Multilocatie
  • No-show bijhouden
  • Online formulieren
  • Online reserveren
  • Opnieuw plannen
  • Overzichtsrapporten
  • Patiëntbetrokkenheid
  • Patiëntbewaking
  • Patiëntplanning
  • Plannen
  • Planning voor artsen
  • Portal voor patiënten
  • Praktijk met meerdere disciplines
  • Praktijkbeheer
  • Priorisering
  • Push-meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • SMS-herinneringen
  • Self check-in/check-out
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Toegang tot medische dossiers
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toelatingsbeheer
  • Verlenging van voorschriften
  • Video-overleg
  • Videovergaderen
  • Virtuele wachtruimte
  • Voicemail
  • Voor medische doeleinden
  • Voor meerdere talen
  • Voorlichting aan patiënten
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachtrijbeheer
  • Wachttijden bijhouden
  • Weergeven-Downloaden-Verzenden
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zorgoverzichten
  • Zorgplanbeheer

Alternatieven

Caspio

4,6
#1 alternatief voor Pomelo Health
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van...

vcita

4,4
#2 alternatief voor Pomelo Health
vcita is een alles-in-één app voor bedrijfsvoering die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten,...

10to8

4,6
#3 alternatief voor Pomelo Health
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder...

FlexBooker

4,9
#4 alternatief voor Pomelo Health
The Beautifully Simple, Fast, and Powerful way to Accept Online Bookings, right from your own website. Also includes...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(39)
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Pomelo Health al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 39 worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Integrated to EMR's! No double entry needed

Beoordeeld op 31/3/2019

Pluspunten

Integration to EMRs, secure, user friendly, customizable

Minpunten

even if the product is 100% integrated to your EMR, the first configuration of the dashboard for professionals is complex

Johann V.
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Family Practice using Chronometriq

Beoordeeld op 22/8/2019

Very happy with it overall.

Very happy with it overall.

Pluspunten

It reminds my patients very effectively about their pending appointments and our no-shows have significantly decreased. Pts now also have enough time to cancel their appointments, leaving us with time to fill those slots.

Minpunten

The interface to set it up was initially somewhat clumsy and glitchy but now improved and easier to navigate. It is somewhat pricey compared to other similar vendors out there for the same type of service but the stability and customer service clinched it for me. I hope they will incorporate direct and mass messaging to patients in future.

Anne M.
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

I was hoping for a better product

Beoordeeld op 19/11/2019

There were difficulties setting up and learning curves.

There were difficulties setting up and learning curves.

Pluspunten

That we are using a Canadian Company. Our old appointment reminder system was in the US.

Minpunten

The self check-in is a waist of money. It barely works, have to constantly update. We actually stopped using as it was not worth the headache. Also I was under the impression we could use different options per providers to contact patients with appt reminder. This was not the case, its all one option or not use it at all.

Antwoord van Chronometriq

Hi Anne,

Thanks for your collaboration in providing your feedback to us.

Our team is working continuously to improve the user experience that we highly value. We took note of your feature request and we can tell you that it's definitely on our road map We will keep you posted!

In the meantime, kindly note that you can link different custom messages per reason for visit and even per alert types!

You are welcome to contact [email protected] should you need any guidance in modifying your settings to best suit your clinic needs.

Thank you again, and have a great day!

The Chronometriq Team

Alicia F.
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Family Practice - Online Booking

Beoordeeld op 19/11/2019

It is a great service for patients!

It is a great service for patients!

Pluspunten

The patients are able to go online and look at their schedule and compare to the office availability. When the physicians schedule changes, the program is easy to change and open up the schedule for online viewing.

Minpunten

We had a few issues in the beginning with patients booking online and it not merging through to our EMR. It was a quick fix and there have been no issues since!

Patients have a hard time figuring out how to cancel the appointments they have booked online, so offering a note on how to do that during the booking process may be beneficial!

Sorour H.
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Good service

Beoordeeld op 19/11/2019

We are over ally happy with chronometriqu.
They have good customer support that we always could...

We are over ally happy with chronometriqu.
They have good customer support that we always could easy reach to and ask for help.

Pluspunten

I like the option of online booking as it helped us in decreasing our incoming phone call loads. It's very user friendly and has variety of options

Minpunten

Using their appointment reminder, sometimes it shows the name of our clinic when sending reminder to a patient and sometime doesn't. It causes some confusion for people receiving it

5 van 39 worden weergegeven Lees alle reviews

Pomelo Health - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pomelo Health.

Pomelo Health kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Gratis proef: Beschikbaar

Pomelo Health heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Pomelo Health ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Spaans

Pomelo Health ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties Pomelo Health kent

Pomelo Health biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pomelo Health.