Over Onpipeline

Onpipeline is een cloudgebaseerde CRM (customer relationship management)-oplossing voor verkoopteams die visueel pijplijnbeheer biedt, en ook e-mail- en agenda-integratie. De oplossing kan worden gebruikt om contacten, verkopen, taken, deadlines, leads en meer te beheren vanaf één centrale locatie, en kan worden geïntegreerd met e-mail- en agendatools van derden, waaronder Google Agenda, Outlook en Office 365 om geplande evenementen te synchroniseren.

Met Onpipeline kunnen verkoopteams deals volgen en hun verkooppijplijn beheren met behulp van interactieve borden. Gebruikers hebben volledig inzicht in elke fase van de verkooppijplijn en kunnen deals sorteren, filteren en verplaatsen om ze te beheren en prioriteren. Met de agendatool in Onpipeline kunnen gebruikers taken, evenementen, oproepen, follow-ups en andere vergaderingen plannen, en evenementen kunnen worden gekoppeld aan contactpersonen in de database. Aangepaste webformulieren kunnen worden gegenereerd en alle verzamelde leads uit de formulieren worden opgeslagen in het systeem. Onpipeline biedt functies voor leadbeheer, zoals het volgen van leads, leadvalidatie, dubbele detectie en het leggen van contacten door leads.

Andere functies van het Onpipeline-platform zijn marketing automation, aangepaste velden, oproepen volgen en opnemen, e-mail volgen, machtigingenbeheer, API-toegang, aangepaste rapportage en meer.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Ierland, Israël, India, Italië, Japan, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Polen, Portugal, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Turkije, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Onpipeline Software - 1
Onpipeline Software - 2
View 3 more
Onpipeline-video
Onpipeline Software - 1
Onpipeline Software - 2

Functies

Totaal aantal functies van Onpipeline: 77

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kopers
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Formulierbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Patiëntcommunicatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Voor de AEC-sector
  • Voorstellen genereren
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Onpipeline
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Onpipeline
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

amoCRM

4,4
#3 alternatief voor Onpipeline
amoCRM is een door berichten aangedreven CRM. Het biedt aanpasbare verkooppijplijnen, leadtracking, multichannel-communi...

Pipedrive

4,5
#4 alternatief voor Onpipeline
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2)
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
4/5

Heb je Onpipeline al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
2 van 2 reviews worden weergegeven
Felice
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use and fully customisable

Beoordeeld op 1/10/2019

Onpipeline has helped my company to keep our sales' flow updated without any excel files or...

Onpipeline has helped my company to keep our sales' flow updated without any excel files or research on the email inbox.
The software has also strengthen the overall team work, by creating a clear and unfailing communication between sales people.

Pluspunten

I used Sales Force in the past and I found it very complex to customise and to use, the technical team wasn't able to adapt it to our sales 'team and eventually we had to give up on it.
When I discovered Onpipeline I first thought that the price was very convenient, and then I figured that I didn't need any technical team to customise it and adapt it to my business needs.
At the moment on our account there are 3 different teams, each with their own features. The sync with the email and calendar provider is perfectly functional, it's mobile responsive and thus I highly recommend it to enhance your business if you have more than 3 or 4 salespersons.

Minpunten

I honestly don't see any negative things about this software so far.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Anders Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Survey

Beoordeeld op 7/3/2021

Good

Good

Pluspunten

Only played around with it for a short while. Did not share with any of the other staff yet.

Minpunten

Not any issues experienced. Good overall trail. Did not share with any of the other staff yet.

Onpipeline - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Onpipeline.

Onpipeline kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Onpipeline heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Onpipeline ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Spaans

Onpipeline ondersteunt de volgende apparaten:

Onpipeline kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, CloudTalk, Google Calendar, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook

Onpipeline biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Onpipeline.