Over MailBird

Mailbird is een lokale toepassing voor e-mailbeheer waarmee bedrijven van elke omvang berichten van meerdere accounts in een gecentraliseerde inbox kunnen synchroniseren en het platform kunnen verbinden met LinkedIn. Het biedt een functionaliteit voor snel lezen waarmee werknemers 800 woorden per minuut in een snel tempo kunnen lezen om de productiviteit van e-mail te verhogen.

Bedrijven kunnen verschillende ingebouwde kleurthema's en lay-outs gebruiken om een aangepaste inboxstijl te creëren. De software biedt een zoekfunctionaliteit voor bijlagen waarmee professionals documenten of multimedia van eerdere dagen kunnen doorzoeken. Medewerkers kunnen aangepaste kennisgevingsgeluiden uploaden, verzonden e-mails intrekken, bijlagen bekijken en videovergaderingen of virtuele bijeenkomsten houden. Ook kunnen professionals er contactgegevens mee beheren door gebruik te maken van de functionaliteit op basis van slepen en neerzetten om contacten te koppelen en samen te voegen.

Gebruikers kunnen lichte of donkere thema's kiezen op basis van hun voorkeuren, e-mails voor een specifieke duur snoozen en berichten in dezelfde thread beantwoorden. Teams kunnen ook sneltoetsen of een snelle actiebalk gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals het samenstellen, archiveren en doorsturen van berichten en meer in een uniform dashboard.

Prijzen vanaf:

US$ 3,94/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 3,94/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

MailBird Software - 1
MailBird Software - 2
MailBird Software - 3
View 5 more
MailBird-video
MailBird-video
MailBird Software - 1
MailBird Software - 2
MailBird Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van MailBird: 12

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Contactenbeheer
  • E-mailcontrole
  • Handtekeningenbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

eM Client

4,1
#1 alternatief voor MailBird
eM Client is een complete e-mailclient met een moderne en eenvoudig te gebruiken interface. eM Client biedt agenda,...

Thunderbird Outlook Converter

4,5
#2 alternatief voor MailBird
Try MailsDaddy Thunderbird to Outlook converter tool to migrate single or multiple Thunderbird emails to Outlook PST...

Thunderbird

4,4
#3 alternatief voor MailBird
Thunderbird is an on-premise email management platform designed to help businesses securely handle, search, organize,...

Sendloop

4,5
#4 alternatief voor MailBird
Sendloop is een compleet platform voor e-mailmarketing en marketing automation. Je vindt hier alle vereiste functies en...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(307)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je MailBird al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 307 reviews worden weergegeven
Ernst
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Geen kontakt met helpdesk

Beoordeeld op 25/1/2022

Werkte prima totdat ik de licentiesleutel invoerde. Toen kon ik niets meer.
Kontakt met de...

Werkte prima totdat ik de licentiesleutel invoerde. Toen kon ik niets meer.
Kontakt met de helpdesk werd na 2 mails gestopt en als ik nu mail krijg ik de melding dat het emailadres niet meer in gebruik is.
Maw weggegooid geld

Pluspunten

Geen. Als het niet werkt kan ik geen pluspunten vinden

Minpunten

Werkt niet. Net als de helpdesk. Die besluit ook ineens de communicatie stop te zetten

Overwogen alternatieven

eM Client

Redenen om voor MailBird te kiezen

Te beperkt

Overgestapt van

Thunderbird

Redenen om over te stappen op MailBird

Dat vraag ik mezelf ook af
Anthony
Totaalscore
  • Sector: Computerhardware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Is it the best e-mail client ever? It comes pretty close.

Beoordeeld op 10/6/2022

Pluspunten

The software is very lightweight on system resources, is quick and easy to setup and offer a simple interface that is clean and easy to navigate. Supporting multiple e-mail accounts and types of account out of the box is excellent and it really allows you to have a single pane view of all your mailboxes in one place.

Minpunten

I least liked the fact that the Microsoft Exchange connection is only available in the Business/Pro edition, whilst it used to be that mailboxes running on Exchange were normally only ever a business option there are more and more hosting companies offering Office 365/Exchange mailboxes as part of their email solution.

Victor
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

It just works!

Beoordeeld op 31/7/2021

I have many different inboxes that I have to keep track of. Having to switch accounts to check...

I have many different inboxes that I have to keep track of. Having to switch accounts to check everything at least a few times a day was very time-consuming. Since switching to MailBird I get all my accounts synced to a unified inbox and notified whenever I receive an email. That makes it much easier to stay on top of my work and keep track of everything with minimal effort which could easily save a lot of time.

Pluspunten

The best thing about MailBird is that everything works. I have been using it for many years and it has been very reliable with no problems at all. Everything you should expect from your mail client is there with a few extra features as well but most importantly I have not encountered a single issue since I started using MailBird.

Minpunten

It might look a little bit basic and does not compare with all the fancy web-like interfaces that most newer software has. But don't let it fool you, there are a lot of great features that make MailBird a powerful tool, and most importantly what it does, it does well.

Gerald
Totaalscore
  • Sector: Industriële automatisering
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Ongoing problem connecting to our ISP's imap server when trying to send emails. DOVECOT...

Beoordeeld op 20/6/2022

Bad, we own 6 or more seats of the business version and this is happening on all the seats. We are...

Bad, we own 6 or more seats of the business version and this is happening on all the seats. We are experts at removing email account from Mailbird and re installing them to the point that I have memorized at least 4 of our emails passwords which are 12+ characters in length with many strange characters.

Pluspunten

Easy to use and when it works it is great sad thing is that there is a problem sending emails and we are told it is our ISP who uses DOVECOT. This does not make sense as we then subscribed to smtp2go which is a totally different systema and we have the same ongoing issue. We have sent 20 or more .log files as this is what support require and each and every response has stated that we must change the connections to 1 and set the download to manual not auomatic. I have 10+ copies of the exact same canned response which ofcourse does nothing to resolve the problem. Compose email, click send and a day later it is still sitting in the drafts folder. GRRRR

Minpunten

The fact that there appears to be an inherent problem with the SMTP portion of this program, been like this since day one and the company is doing absolutely nothing to resolve this problem. The only way to get these stuck emails to send is to press Ctrl+Shift, click on hamburger menu, then click on debug, the program restarts and then when it reloads the email sends, of course the .log file most probably shows nothing is awry because now the email is sending..

Sandra
Totaalscore
  • Sector: Kansspelen en casino's
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Mail bird

Beoordeeld op 7/6/2022

Pluspunten

Ease of use, very adaptable to my needs, and it is very easy to organize my emails

Minpunten

There really has not been any downside to MailBird for my personal use.

5 van 307 worden weergegeven Lees alle reviews

MailBird - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over MailBird.

MailBird kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 3,94/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

MailBird heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

MailBird ondersteunt de volgende talen:

Engels

MailBird ondersteunt de volgende apparaten:

MailBird kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Dropbox Business, Evernote Teams, Google Calendar, Google Docs, Meta for Business, Microsoft To Do, Microsoft To-Do, Slack, Todoist, Trello, Twitter

MailBird biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor MailBird.