Mailbird
Over Mailbird
Mailbird is een lokale toepassing voor e-mailbeheer waarmee bedrijven van elke omvang berichten van meerdere accounts in een gecentraliseerde inbox kunnen synchroniseren en het platform kunnen verbinden met LinkedIn. Het biedt een functionaliteit voor snel lezen waarmee werknemers 800 woorden per minuut in een snel tempo kunnen lezen om de productiviteit van e-mail te verhogen.
Bedrijven kunnen verschillende ingebouwde kleurthema's en lay-outs gebruiken om een aangepaste inboxstijl te creëren. De software biedt een zoekfunctionaliteit voor bijlagen waarmee professionals documenten of multimedia van eerdere dagen kunnen doorzoeken. Medewerkers kunnen aangepaste kennisgevingsgeluiden uploaden, verzonden e-mails intrekken, bijlagen bekijken en videovergaderingen of virtuele bijeenkomsten houden. Ook kunnen professionals er contactgegevens mee beheren door gebruik te maken van de functionaliteit op basis van slepen en neerzetten om contacten te koppelen en samen te voegen.
Gebruikers kunnen lichte of donkere thema's kiezen op basis van hun voorkeuren, e-mails voor een specifieke duur snoozen en berichten in dezelfde thread beantwoorden. Teams kunnen ook sneltoetsen of een snelle actiebalk gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals het samenstellen, archiveren en doorsturen van berichten en meer in een uniform dashboard.
Afbeeldingen
Twijfels over Mailbird?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Streak
Microsoft 365
Spike
eM Client
Reviews
Heb je Mailbird al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Consumentenelektronica
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Geen kontakt met helpdesk
Beoordeeld op 25/1/2022
Werkte prima totdat ik de licentiesleutel invoerde. Toen kon ik niets meer.
Kontakt met de...
Werkte prima totdat ik de licentiesleutel invoerde. Toen kon ik niets meer.
Kontakt met de helpdesk werd na 2 mails gestopt en als ik nu mail krijg ik de melding dat het emailadres niet meer in gebruik is.
Maw weggegooid geld
Pluspunten
Geen. Als het niet werkt kan ik geen pluspunten vinden
Minpunten
Werkt niet. Net als de helpdesk. Die besluit ook ineens de communicatie stop te zetten
Overwogen alternatieven
eM ClientRedenen om voor Mailbird te kiezen
Te beperktRedenen om over te stappen op Mailbird
Dat vraag ik mezelf ook af- Sector: Marktonderzoek
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
If you want a solid, easy email management tool, this is it. Plus no more Outlook.
Beoordeeld op 10/9/2022
Very happy with the performance of the software, the simple process and I love the ability to "see"...
Very happy with the performance of the software, the simple process and I love the ability to "see" all the important stuff clearly and quickly. The calendar integration is great, so no double checking on different apps and the tracking and filter options are great. Will recommend it to anyone that doesn't want big names to manage their email.
Pluspunten
What I like most is the ability qto manage all my 6 accounts in one place. Plus features like the Time settings to send the email or the tracking of emails are good decision breakers. I wanted out of Outlook this was a charm.
Minpunten
Maybe the left bar of the account icons, if too many some are not seen directly.p
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great for micro businesses
Beoordeeld op 6/2/2023
Love that it's simplified, love that I can customize and add other communication apps like Teams,...
Love that it's simplified, love that I can customize and add other communication apps like Teams, Slack, etc. but it needs less 'all Google' and more options for MS365 users...give people actual options, unlike every other tool out there (all google focused) - not every micro business likes Google!!!!
Pluspunten
Super easy to use, setup, and keep all communication tools in one place
Minpunten
HATE, HATE, HATE that its Google focused - not everyone likes Google - please make more features available for Microsoft 365 users!!! Like SharePoint, Word, Excel, etc. as an app option! Stop with Google crap!
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Not a Mailbird Lifetime Deal - Be Aware!
Beoordeeld op 6/11/2023
In conclusion, although I appreciate the improvements in Mailbird 3, the unanticipated additional...
In conclusion, although I appreciate the improvements in Mailbird 3, the unanticipated additional cost has left me feeling disappointed and disillusioned with the brand. I hope Mailbird addresses this issue and considers its loyal customers who invested in the previous lifetime deal.
Pluspunten
As a user of Mailbird 2, I was genuinely excited when I purchased the lifetime deal. The promise of a one-time payment for continuous access to their excellent app was a deal I couldn't pass up. Mailbird 2 has been my reliable companion, streamlining my email management with its intuitive interface and robust features.
However, my enthusiasm has been dampened by the latest development. The introduction of Mailbird 3, undeniably a more advanced and promising version, has come with an unexpected twist. The lifetime deal that I had happily invested in for Mailbird 2 no longer applies to this new upgrade.
Minpunten
Having to pay again for Mailbird 3 feels like a betrayal of the trust I put in the "lifetime" deal for Mailbird 2. The term "lifetime" implies a long-term commitment, which I assumed would include subsequent versions of the software. However, it appears this is not the case.
While I understand that the development and maintenance of new software require resources and hence, costs, it's disappointing to face another payment request after purchasing what was marketed as a lifetime deal.
In conclusion, although I appreciate the improvements in Mailbird 3, the unanticipated additional cost has left me feeling disappointed and disillusioned with the brand. I hope Mailbird addresses this issue and considers its loyal customers who invested in the previous lifetime deal.
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Anders Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Google users, beware...
Beoordeeld op 29/12/2019
Lots of eye candy and an apparently sound and robust engine. Still, some key functions were missing...
Lots of eye candy and an apparently sound and robust engine. Still, some key functions were missing for me (Google calendars in the first place), so I moved on to a different software. But you may want to have a look for yourselves.
Pluspunten
A very pleasant user interface, brilliant layout and use of colors. Attachment management is also impressive (you can preview attachments from all messages in one place, scroll through them, search them, etc.). Multiple accounts can be accommodated easily into a single inbox, each one with its own colors and icons.
Minpunten
Although they advertise the ability to integrate Google services, such as calendars, this is not working for most users (meaning all users for which Google has banned generic browsers). Accordingly, you cannot integrate your Google calendar in Mailbird, something that was not clearly explained on their website.
Mailbird - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Mailbird.V. Welke prijsmodellen heeft Mailbird te bieden?
Mailbird kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 2,28/jaar
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Mailbird?
Mailbird heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Mailbird ondersteund?
Mailbird ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Engels, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Portugees, Roemeens, Spaans, Turks, Zweeds
V. Biedt Mailbird ondersteuning voor mobiele apparaten?
Mailbird ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Mailbird worden geïntegreerd?
Mailbird kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Asana, Dropbox Business, Evernote Teams, Google Calendar, Google Docs, Meta for Business, Microsoft To Do, Microsoft To-Do, Slack, Todoist, Trello, Twitter/X
V. Welke mate van ondersteuning heeft Mailbird te bieden?
Mailbird biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Mailbird.