Over Guru

Guru is een webgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie uit een database kunnen vastleggen, ordenen en ophalen met behulp van technologie voor kunstmatige intelligentie, om de samenwerking te vergemakkelijken en workflows tussen teams te ondersteunen. Via de browserextensie kunnen gebruikers kennisbanken doorzoeken met behulp van verschillende filters of triggers en inhoud kopiëren en delen tussen platforms.

Guru helpt ondernemingen om één bron van waarheid te creëren door gegevens van verschillende platforms vast te leggen en de inhoud te bewerken volgens de bedrijfsvereisten. Het stelt gebruikers in staat om informatie van internet te verzamelen, deze te ordenen met behulp van verzamelingen, borden, groepen en kaarten, en gegevens te synchroniseren over meerdere platforms. Het helpt professionals bij het opsporen van dubbele inhoud en het toevoegen van tags aan kaarten op basis van AI-suggesties. Bovendien kunnen beheerders inzicht krijgen in teamactiviteiten en aangepaste kennistriggers bouwen om vragen van klanten snel op te lossen met behulp van standaardantwoorden. Medewerkers kunnen de communicatie met klanten verbeteren door geautomatiseerde suggesties te ontvangen tijdens lopende gesprekken of chats.

Guru wordt geleverd met een API waarmee bedrijven de oplossing kunnen integreren met verschillende systemen van derden, zoals Slack, Zendesk, Salesforce, Confluence, Intercom, Wistia, YouTube, Showpad en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Baskisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees en nog 42 andere

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Guru Software - 1
Guru Software - 2
Guru Software - 3
Guru Software - 4
Guru Software - 5
Guru Software - 6
Guru Software - 7
Guru Software - 8
Guru Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Guru-video
Guru Software - 1
Guru Software - 2
Guru Software - 3
Guru Software - 4
Guru Software - 5
Guru Software - 6
Guru Software - 7
Guru Software - 8
Guru Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Guru: 104

  • @mentions
  • AI/machine learning
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Audio/Video Messaging
  • Beleidbeheer
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Blogs
  • Catalog Management
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Dashboard
  • Discussions/Forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailwaarschuwingen
  • Editor met slepen-en-neerzetten
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • For Enterprises
  • Fuzzy zoeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande berichtgeving
  • Herinneringen
  • Indexering
  • Integratie van sociale media
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Massameldingen
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Mobiele interface
  • Mobiele toegang
  • Natuurlijke zoektaal
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Organigrammen ontwerpen
  • Personalisatie
  • Personeelslijst
  • Personeelsportal
  • Privénetwerk
  • Productivity Tools
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Read Receipts
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Rich Text Editor
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Semantisch zoeken
  • Sentimentanalyse
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Software voor medewerkersbetrokkenheid
  • Taakbeheer
  • Takenlijst
  • Tekstbewerking
  • Third-Party Integrations
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visuele meldingen
  • Voor meerdere talen
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemerscommunity's
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Widgets
  • Wiki
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Google Sheets

4,7
#1 alternatief voor Guru
Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

Lessonly

4,7
#2 alternatief voor Guru
Lessonly biedt simpelweg krachtige trainingssoftware die door meer dan 3 miljoen leerlingen en 1000 bedrijven wordt...

Trello

4,5
#3 alternatief voor Guru
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

monday.com

4,6
#4 alternatief voor Guru
Creëer een dynamische informatiedatabase waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken met flexibele kennisbeheer...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(594)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Guru al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 594 reviews worden weergegeven
Brandon
Brandon
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Quick and simple solution for knowledge management

Beoordeeld op 17/4/2024

It is especially challenging for a new employee to stay up to date and retain all information...

It is especially challenging for a new employee to stay up to date and retain all information related to product knowledge. Using Guru is very easy because you can quickly find any post or topic by simply searching for the relevant keyword.

Pluspunten

Our internal support team's knowledge base is being organized with Guru's guidance. In addition to helping them with their workflow, it gives them the knowledge and confidence to trust the solutions they find.

Minpunten

When the dots are obscured by an arrow, making it difficult to see what you're looking for unless you click the corresponding drop-down arrow, which then reveals everything you were looking for, things get more complicated.

Cynthia
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excelent tool to make my job easier

Beoordeeld op 18/1/2025

Very helpfull, all process are explained detaily.

Very helpfull, all process are explained detaily.

Pluspunten

All process explained steps by steps, that makes my job more easy

Minpunten

Updates wiout advised. SOe times we dont see those updates

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Great idea, not so great usability

Beoordeeld op 14/10/2018

We had to leave because the search functionality did not work and we ended up missing cards.

We had to leave because the search functionality did not work and we ended up missing cards.

Pluspunten

Great UI. Easy to navigate through different cards. Creating a card is easy.

Minpunten

The search functionality is absolutely awful. Trying to find something on the spot is a real challenge (even with as little as 40 cards), and it really ruined the whole platform for my team.

Jandolf
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

User-Friendly Knowledge Base

Beoordeeld op 29/10/2024

We use Guru as our internal knowledge-sharing platform for all team members. Each department...

We use Guru as our internal knowledge-sharing platform for all team members. Each department maintains a collection of articles and cards to reference and utilize as needed. Before implementing Guru, organizing and ensuring consistency in knowledge was challenging, as knowledge sharing relied heavily on specific individuals. Now, it's much simpler and more effective.

Pluspunten

A platform that equips our team with the information needed to address client inquiries, learn more about our tools and processes, and manage various types of client communications.

Minpunten

I have no major concerns; however, at times, the search bar doesn’t display the specific article needed to process a client’s request.

DANIELLE
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Love GURU and would recommend

Beoordeeld op 20/1/2025

I love that we can use the AI search bar to find the answer.

I love that we can use the AI search bar to find the answer.

Pluspunten

The way we ca search on the search bar. I love that we can find thing easily about using specific words.

Minpunten

So far I love everything about it. Sometimes is a little tricky to find what you are looking for because you have to be very specific, but loving the features.

5 van 594 worden weergegeven Lees alle reviews

Guru - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Guru.

Guru kent de volgende prijsmodellen:

Guru heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Guru ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Baskisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Galicisch, Grieks, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, IJslands, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Kazachs, Koreaans, Kroatisch, Lets, Litouws, Maleis, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Guru ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Guru kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bamboo, Confluence, Conversational Cloud, Deel, Degreed, Drift, Dropbox Business, Freshdesk, Front, Gmail, GoSquared, Google Drive, Gusto, HRIS, Intercom, Justworks, Kustomer, LearnUpon, Lessonly, LiveChat, MaestroQA, Merge, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Paycor, Payfit, Rippling, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Showpad, Skilljar Customer Education, Slack, Vidyard, Wistia, WorkRamp, Workato, Workday HCM, Zendesk Suite, atSpoke, iorad

Guru biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Guru.