Over Guru
Guru is een webgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie uit een database kunnen vastleggen, ordenen en ophalen met behulp van technologie voor kunstmatige intelligentie, om de samenwerking te vergemakkelijken en workflows tussen teams te ondersteunen. Via de browserextensie kunnen gebruikers kennisbanken doorzoeken met behulp van verschillende filters of triggers en inhoud kopiëren en delen tussen platforms.
Guru helpt ondernemingen om één bron van waarheid te creëren door gegevens van verschillende platforms vast te leggen en de inhoud te bewerken volgens de bedrijfsvereisten. Het stelt gebruikers in staat om informatie van internet te verzamelen, deze te ordenen met behulp van verzamelingen, borden, groepen en kaarten, en gegevens te synchroniseren over meerdere platforms. Het helpt professionals bij het opsporen van dubbele inhoud en het toevoegen van tags aan kaarten op basis van AI-suggesties. Bovendien kunnen beheerders inzicht krijgen in teamactiviteiten en aangepaste kennistriggers bouwen om vragen van klanten snel op te lossen met behulp van standaardantwoorden. Medewerkers kunnen de communicatie met klanten verbeteren door geautomatiseerde suggesties te ontvangen tijdens lopende gesprekken of chats.
Guru wordt geleverd met een API waarmee bedrijven de oplossing kunnen integreren met verschillende systemen van derden, zoals Slack, Zendesk, Salesforce, Confluence, Intercom, Wistia, YouTube, Showpad en meer.
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/jaar
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/jaar
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Guru: 104
Alternatieven
Google Sheets
Lessonly
Trello
monday.com
Reviews
Heb je Guru al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Guru Lover
Beoordeeld op 17/7/2024
Guru is well suited for capturing processes. In our company it is essential for all things...
Guru is well suited for capturing processes. In our company it is essential for all things including Onboarding and Off-boarding Procedures. We have captured processes for all departments including the IT department and this has proven essential as our company grows it helps to have our processes written down for all to follow and find any time.
Pluspunten
It is easy and manageable
All in one for capturing processes and staying organized
New AI feature is amazing and super helpful!
Minpunten
I would also like for comments made not in editing mode but directly on a Guru card to stay attached to the areas that it was highlighted and attached to. Often times they don't attach and makes it hard to follow.
I would also like for any comments made during edit mode to not be deleted.
It would be great export and import Guru cards from different workspaces. Currently working on merging 2 workspaces and this has proven a challenge.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Guru Review
Beoordeeld op 19/9/2024
Pluspunten
Knowledge to provide correct resolution to my customers.
Minpunten
More specific about providing resolutions to customers, and keywords to find the correct workflow needed easily. And have a responses that we can provide to our customer.
- Sector: Farmaceutica
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Editing Experience Needs Significant Improvement
Beoordeeld op 11/8/2021
Pluspunten
Cards being available in multiple board groups means we don't need to copy and paste knowledge around.
Integrations with teams is used regularly.
Minpunten
The editor. the editor. the editor. It's so bad that I'm looking for other ways to organize my knowledge.
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Simple and safe company knowledge base
Beoordeeld op 24/7/2024
It's working well for us. Even if staff fall behind on verifying documents, it's still a great...
It's working well for us. Even if staff fall behind on verifying documents, it's still a great brain dump for company information.
Pluspunten
I like how simple it is to explain to new staff how to use Guru. Also being able to set different verification dates and owners of certain documents is great.
Minpunten
Sometimes the exporting to a PDF is not the greatest as the picture sizes can change and rotate. A great feature to add would be to add page breaks for when they are exported to a PDF.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Guru : An encyclopedia of knowledge
Beoordeeld op 2/8/2024
Guru is a useful tool that provides comprehensive resources, explained in an easily understandable...
Guru is a useful tool that provides comprehensive resources, explained in an easily understandable manner.
Pluspunten
It's easy to find resources in the Guru card.
Minpunten
Guru can still improve it's User interface as sometimes it feels choppy.
Guru - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Guru.V. Welke prijsmodellen heeft Guru te bieden?
Guru kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,00/jaar Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Guru?
Guru heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Guru ondersteund?
Guru ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Baskisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Galicisch, Grieks, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, IJslands, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Kazachs, Koreaans, Kroatisch, Lets, Litouws, Maleis, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Guru ondersteuning voor mobiele apparaten?
Guru ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Guru worden geïntegreerd?
Guru kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Bamboo, Confluence, Conversational Cloud, Deel, Degreed, Drift, Dropbox Business, Freshdesk, Front, Gmail, GoSquared, Google Drive, Gusto, HRIS, Intercom, Justworks, Kustomer, LearnUpon, Lessonly, LiveChat, MaestroQA, Merge, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Paycor, Payfit, Rippling, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint, Showpad, Skilljar Customer Education, Slack, SnapEngage, UKG Dimensions, Vidyard, Wistia, WorkRamp, Workato, Workday HCM, Zendesk Suite, atSpoke, iorad
V. Welke mate van ondersteuning heeft Guru te bieden?
Guru biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Guru.