Over My Hours

My Hours is een cloudgebaseerde oplossing voor urenregistratie die het meest geschikt is voor kleine teams en freelancers. Gebruikers kunnen in enkele seconden urenregistratie starten voor onbeperkte projecten en taken, inzichtelijke rapporten genereren en facturen aanmaken.

Met My Hours kunnen gebruikers tijd bijhouden via een gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface. Gebruikers kunnen in realtime volgen, handmatig tijdlogboeken toevoegen of het volgen van bestaande tijdlogboeken hervatten. Native iOS- en Android-apps bieden gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun mobiel of tablet. Gebruikers kunnen informatie, beschrijvingen en duur toevoegen aan tijdlogboeken en deze toewijzen aan specifieke projecten of taken. Met My Hours kunnen beheerders tijdloggegevens voor teamleden invoeren of bewerken.

Gebruikers kunnen gedetailleerde tijdrapporten genereren en downloaden om waardevol inzicht te krijgen in de prestaties van het team of van individuele personen. My Hours ondersteunt activiteits-, projecten-, draai- en dashboardrapporten.

My Hours stelt gebruikers ook in staat om projectbudgetten te beheren en biedt op taak, project en teamleden gebaseerde factureringsmethoden. Gebruikers kunnen facturen aanpassen en deze via e-mail naar hun klanten sturen of als pdf downloaden.

Prijzen vanaf:

US$ 6,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland , Duitsland, Denemarken, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Rusland, Zweden, Slovenië, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 6,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

My Hours Software - 1
My Hours Software - 2
My Hours Software - 3
My Hours Software - 4
My Hours Software - 5
My Hours Software - 6
My Hours Software - 7
My Hours Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
My Hours Software - 1
My Hours Software - 2
My Hours Software - 3
My Hours Software - 4
My Hours Software - 5
My Hours Software - 6
My Hours Software - 7
My Hours Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van My Hours: 44

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Online tijdregistratie software
  • Overzichtsrapporten
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Voor creatieve bureaus
  • Voor mkb-bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

Replicon

4,5
#1 alternatief voor My Hours
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van...

Clockify

4,7
#2 alternatief voor My Hours
Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en geschikt voor...

TOGGLE

4,6
#3 alternatief voor My Hours
TOGGLE is door AI aangestuurde software voor financiële analyse om bedrijven te helpen marktgegevens in realtime te...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#4 alternatief voor My Hours
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(839)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je My Hours al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 839 reviews worden weergegeven
Ben
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Honest review from an every day user for the first 6 months

Beoordeeld op 3/11/2022

I am happy with my overall experience. Over all easy interface and nothing is over complicated. I...

I am happy with my overall experience. Over all easy interface and nothing is over complicated. I love the fact that you can export direct to Excell.

Pluspunten

My Hours was really easy to set up and get going. We have a couple of staff that are out onsite and are not as "tech savvy" as most but they have even seemed to pick it up a lot quicker than other apps that we use.

Minpunten

Only using it for 6 months and previously not using any other softwafe its hard for me to find anything not to like about My Hours... it's making my day to day work easier so I can't really complain about it!

Frank
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

My Hours delivers a clean consistent user interface with an impressive and affordable feature...

Beoordeeld op 27/7/2022

Using My Hours delivers a rewarding and pleasant experience to the otherwise mundane task of time...

Using My Hours delivers a rewarding and pleasant experience to the otherwise mundane task of time tracking and reporting.

Pluspunten

The interface to enter hours by project and task with tags either manually or automatic time tracking.
The clean crisp appearance, the configurability, as well as the customization capabilities of the Activity Report.

Minpunten

Sometimes I have to think a bit on how to switch time tracking modes, for example from the daily time log to the weekly timesheet view.

Overwogen alternatieven

TimeCamp, TopTracker, Clockify en Toggl Track

Redenen om voor My Hours te kiezen

The increased cost of the other product became prohibitive. The search for an replacement time tracking solution was due to the new pricing structure of QuickBooks Time.

Overgestapt van

QuickBooks Time

Redenen om over te stappen op My Hours

The ability manage time tracking by project, tasks, and tags. The ability generate pdf activity reports. The easy to use and intuitive interface for entering billable time by client and project. The affordability, as well as the modern, professional and elegant interface of all the features compared to the others products that I trialed led to an easy decision to move forward with My Hours. After several months of use, I am very pleased with my decision.
Lilian
Totaalscore
  • Sector: Directiekantoor
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Value for Money

Beoordeeld op 11/2/2022

I find that it's much easier to provide a time sheet to my client, and I like the layout and the...

I find that it's much easier to provide a time sheet to my client, and I like the layout and the reporting function of My Hours. I'm now considering to upgrade my free plan so I can utilise the time budget feature.

Pluspunten

There is so much value in the Free plan. It's easy to use, and I like the layout.

Minpunten

I would love a desktop app for Mac please. Sometimes I forget to stop the timer on the browser. I'm afraid I don't like using the app on my phone as I find my phone distracting when I'm at work so rather not have to touch the phone.

Overwogen alternatieven

Timeular, TOGGLE en MinuteDock

Redenen om voor My Hours te kiezen

Toggle was the first time tracking software I used. I didn't quite like the layout for some reason. Having tried out MyHours.. I made the switch when I wanted to send out monthly time sheets to my client.

Overgestapt van

TOGGLE

Redenen om over te stappen op My Hours

It was Free, and had all the features I wanted in the Free plan, and I like the layout.
Richard
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Time will tell.

Beoordeeld op 29/10/2021

I use MyHours every day. It keeps me sane. It stops we overworking or underworking. It also gives...

I use MyHours every day. It keeps me sane. It stops we overworking or underworking. It also gives me the power to assess individual areas of my business, life, and projects so I can fine tune and not live in la la land when it comes to understanding how long creative projects (and non-creative for that matter) actually take. Critical when it comes to pricing projects and determining the right fee level.

Pluspunten

You can copy from the previous week so you don't have to rebuild your timesheet.
You can see your whole week spread of projects, tasks, and time and edit the whole lot with an overview of everything.

Minpunten

That it didn't have this until recently! You can see your whole week spread of projects, tasks, and time and edit the whole lot with an overview of everything.

Overwogen alternatieven

Harvest

Redenen om voor My Hours te kiezen

I was cost-cutting and bootstrapping a new business and wanted a simple entry-level way to keep track. MyHours offered that and then some.

Overgestapt van

Harvest

Redenen om over te stappen op My Hours

Price. MyHours is much better value overall.
David
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Flexible and reliable time tracking for multiple projects

Beoordeeld op 20/5/2021

Overall I find it easy to log in to MyHours at the start of my work day and to jump between...

Overall I find it easy to log in to MyHours at the start of my work day and to jump between tasks.
I rely on the reporting to complete my company monthly timesheet which insists on me entering a % of my time spent on each project and task.

Pluspunten

- Easy to start and stop time recording
- Ability to continue tracking time of tasks from earlier in the day or week
- ability to report the % of my monthly time spent at both project and task level

Minpunten

- in Dashboard report, no way to display a column for % time for tasks inside each project. (I have requested this feature multiple times but you are ignoring me!) The dashboard bar charts DO show % but the table below listing tasks and projects does not and cannot be customized. My employer needs % time use on each task, and currently I need to manually calculate!
- in the latest UI, the 'Start new' button starts recording time against an 'empty' record. I am forced to open it and add details. What I want it to do is exactly the same as the '+ Add time log' button. That is, open the editor for me to enter Project, task, etc, and only start recording time when I click the blue 'Add time log' button.
- - in the latest UI, when I '+ Add time log' , I want the editor to close immediately after I click the blue 'Add time log' button, to save space of the screen. (It is unlikely users want to add multiple time logs one after the other.)
- in the latest UI, the blue 'Add time log' button (below the editor) should be renamed "Add and Start" to make it obvious that time recording will start.
- the 'Favorite log' feature is non-intuitive and clunky. Suggest adding a simple 'star' icon to each task which I can click to make it a favorite. OR on the Edit time log dialog, add a 'star' icon I can click
- when I 'Add a favourite time log', I want the editor to close immediately, to save space of the screen. (It is unlikely users want to add multiple favorites one after the other.)

5 van 839 worden weergegeven Lees alle reviews

My Hours - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over My Hours.

My Hours kent de volgende prijsmodellen:

My Hours heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

My Hours ondersteunt de volgende talen:

Engels

My Hours ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

My Hours kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

QuickBooks Payroll, Zapier

My Hours biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor My Hours.