Over Axelor

Axelor is een cloudgebaseerd pakket voor bedrijfsmanagement dat is ontworpen om kleine tot middelgrote ondernemingen te helpen bij het beheren van financiële activiteiten, inventaris, projecten, bestellingen en distributie via de modules voor ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning), CRM (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) en BPM (Business Process Management, bedrijfsprocesbeheer). Het platform stelt gebruikers in staat om menu's, weergaven, paginanavigatie, dashboard en vertalingen aan te passen.

Met de ERP-module in de Axelor-suite kunnen gebruikers automatische datamodelupdates, vertaalmodules, meerdere tijdzones, planning en meerdere databases beheren. Het stelt gebruikers ook in staat om evenementen, triggers en acties centraal te beheren via een uniform dashboard en biedt rolgebaseerde machtigingscontrole.

De CRM-functionaliteit helpt bij het maken van aangepaste processen met een 360-graden klantweergave, taakplanning en Kanban-weergave. Het stelt gebruikers ook in staat om prospects en leads te volgen, en om de klantenpijplijn te filteren, segmenteren en volgen.

De Axelor BPM-module (Business Process Management, bedrijfsprocesbeheer) bevat een interface op basis van slepen en neerzetten waarmee bedrijven aangepaste workflows, interfaces en bedrijfsprocessen kunnen maken. Plus, het debugt automatisch programmacodes voor het ontwikkelen van realtime toepassingen. Het Axelor-platform kan worden geïntegreerd met verschillende toepassingen van derden, zoals Prestashop, SendinBlue en MailChimp.

Prijzen vanaf:

€ 30,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Australië, Azerbeidzjan, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bahrein, Burundi, Benin, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bhutan, Botswana, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Kaapverdië, Djibouti, Algerije, Ecuador, Egypte, Eritrea, Ethiopië, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Frankrijk, Gabon, Georgië, Frans-Guyana, Ghana, Gambia, Guinee, Equatoriaal-Guinea, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Indonesië, Israël, India, Irak, Iran, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Zuid-Korea, Koeweit, Kazachstan, Laos, Libanon, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Luxemburg, Libië, Marokko, Monaco, Madagaskar, Marshalleilanden, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Mauritanië, Mauritius, Maldiven, Malawi, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Palestijnse gebieden, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Singapore, Sint-Helena, Sierra Leone, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, Syrië, Eswatini, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Venezuela, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch

Prijzen vanaf:

€ 30,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Axelor Software - 1
Axelor Software - 2
Axelor Software - 3
Axelor Software - 4
View 5 more
Axelor-video
Axelor Software - 1
Axelor Software - 2
Axelor Software - 3
Axelor Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Axelor: 255

  • @mentions
  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aantal cycli
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Auditbeheer
  • Automatische facturering
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Belastingbeheer
  • Belastingberekening
  • Benchmarking
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Databaseondersteuning
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Discussies / forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Etikettering
  • Evenementenkalender
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Forum / Discussiebord
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Gegevensintegratie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grafieken maken
  • Grafische gebruikersinterface
  • Grafische workfloweditor
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Implementatiebeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interne chatintegratie
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Magazijnbeheer
  • Materiaallijsten
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • No-code
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orderverwerking
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productieplanning
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Retourbeheer
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Serienummers volgen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Takenlijst
  • Territoriumbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Tools voor exploratie
  • Traditionele methodologieën
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verlofaanvragen
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verzendetiketten
  • Visueel modelleren
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Odoo

4,1
#1 alternatief voor Axelor
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Pixid VMS

0
#2 alternatief voor Axelor
myPixid is een cloudgebaseerd wervings-VMS, ontworpen voor klein tot middelgroot tijdelijk personeel. Het platform...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor Axelor
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

NetSuite

4,1
#4 alternatief voor Axelor
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(10)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Axelor al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 10 reviews worden weergegeven
Simon
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Axelor for Vertical Markets

Beoordeeld op 5/12/2019

Due to the flexibility of Axelor we have been able to use the same product in a range of industries;...

Due to the flexibility of Axelor we have been able to use the same product in a range of industries; this has reduced our training and support costs, and allowed us to really get to know the software.

Pluspunten

Axelor is a versatile and compliant open software suite that can be tailored to a range of vertical markets. We use it in companies ranging from health care, banking, fintech, construction, and distribution and always find a way to get it to work in the most difficult of operational requirements.

Minpunten

Axelor is constantly being upgraded and improved; while this sounds like a good thing, it actually means you need to keep up to date with patches and updates, which can be a little time consuming.

Thomas
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Axelor Open Suite, an intuitive and flexible ERP

Beoordeeld op 26/11/2019

Pluspunten

Firstly this solution is full web, intuitive and quite nice so it's pleasant to use.
Then I'd say you can customize Axelor Open Suite without big developments difficult to maintain.

Minpunten

When we implemented Axelor, there was no functional documentation for several modules. Now it's fixed, we can find it on their website.

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om over te stappen op Axelor

I've compared with other open source softwares. Axelor is really Open Source. I mean there is no commercial version with much more functionalities than the community one.
Patrick
Totaalscore
  • Sector: Nutsbedrijven
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Axelor Review

Beoordeeld op 16/7/2019

axelor has managed to adapt your ERP to our specific needs by respecting the cost and the deadlines

axelor has managed to adapt your ERP to our specific needs by respecting the cost and the deadlines

Pluspunten

user friendly and realy reliable. the produc is realy confortable.

Minpunten

To date the experience has been positive and I can not remember anything really negative

Antwoord van Axelor

Hello, Thank you for the notice.
We are committed to supporting companies in their growth, and your satisfaction is our main objective. We are very pleased that the solution deployed meets your needs.

Arjun
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best collaboration and task management tool

Beoordeeld op 29/4/2022

Pluspunten

Easily helps in Collaboration, task management, time management, reminders and one of the best support team to answer all your questions.

Minpunten

Can still improve the reporting dashboard and deployment.

Franck
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Why Axelor ?

Beoordeeld op 26/11/2019

Pluspunten

For several years now, our customers have been looking for flexible and robust Opensource ERP solutions.
Two years ago, we once again monitored the estate and discovered Axelor.
It seems to us to meet the ergonomic criteria that we require from the products we recommend to our customers, it is flexible and allows rapid adaptations in a relatively autonomous way.

When we wanted to go further, we work with a structure that knows it very well and has J2EE developers (ALTER SI).

For me, it is one of the few truly open-source ERPs, in the sense that its community and Enterprise versions are identical.

Minpunten

As a young product, it has some functional shortcomings, for example for event management or training, the possibilities are still limited.

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om voor Axelor te kiezen

The old product was no longer really maintained

Redenen om over te stappen op Axelor

A true open source philosophy, flexibility of adaptation, a tool for creating extensions (BPM). An innovative tool.
5 van 10 worden weergegeven Lees alle reviews

Axelor - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Axelor.

Axelor kent de volgende prijsmodellen:

Axelor heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Axelor ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch

Axelor ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Axelor kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Chorus, DocuSign, GetAccept, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Metabase, Microsoft Power BI, Nibelis, PrestaShop, Redmine, Rossum, Sage X3, Sendinblue, Silaexpert, SysTools Office 365 Export, Zapier

Axelor biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Axelor.