Over LiveSession

LiveSession is een cloudgebaseerde kwalitatieve analyseoplossing die bedrijven helpt bij het uitvoeren van websiteanalyses door gebruikersgebeurtenissen bij te houden, sessies opnieuw af te spelen en klanten te segmenteren. Het platform stelt gebruikers in staat verschillende website-activiteiten op te nemen en af te spelen, zoals toetsaanslagen, muisbewegingen, klikken en scrollen, om fouten te helpen vinden en de verkoopconversie te verhogen.

Belangrijke functies van LiveSession zijn campagnebeheer, het bijhouden van gebruikersinteracties, kwalitatieve vergelijkende analyses, gegevensvisualisatie en beheer van meerdere locaties. Het platform wordt geleverd met aangepaste functionaliteiten om het opnieuw afspelen van sessies te filteren, andere objecten toe te voegen aan websites en om de meest actieve gebruikers te bekijken. LiveSession detecteert woede- en foutklikken, waardoor gebruikers inzicht krijgen in eventuele websiteproblemen.

LiveSession biedt een analyse van verkeerstrends, UTM-campagnes en KPI's. Gebruikers kunnen rapporten genereren op basis van de meest klikbare elementen op zakelijke websites. Het platform ondersteunt integratie met verschillende apps, waaronder LiveChat, HelpScout, Crisp en Olark, waardoor gebruikers webpagina-activiteiten kunnen opnemen en delen met teamleden, en de prestaties van de website kunnen verbeteren.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en nog 4 andere, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 20 andere, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Afbeeldingen

Nog 6 andere bekijken
Schermopname van LiveSession: Schermopname van LiveSession: Schermopname van LiveSession: Schermopname van LiveSession: Schermopname van LiveSession:

Functies

Totaal aantal functies van LiveSession: 33

  • Aanpasbare rapporten
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Analyse van gebruikersonderzoek
  • Analyse van historische trends
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Campagneanalytics
  • Campagnebehee
  • Campagnesegmentering
  • Conversies bijhouden
  • Engagementanalyses
  • Filteren
  • Fouten bijhouden
  • Gebeurtenissen volgen
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gegevensvisualisatie
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Kwalitatief vergelijkende analyse
  • Meerdere sites beheren
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Visuele analyse
  • Websiteanalyse
  • Webverkeerrapportage
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Marketing 360

4,7
#1 alternatief voor LiveSession
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

Smartlook

4,7
#2 alternatief voor LiveSession
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers,...

ClicData

4,6
#3 alternatief voor LiveSession
ClicData biedt een business intelligence dashboard met intuïtieve, dynamische rapporten en een uitgebreide reeks...

FullStory

4,6
#4 alternatief voor LiveSession
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(28)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveSession al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 28 worden weergegeven
Wojciech J.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Product in its Category

Beoordeeld op 31/1/2019

It is definitely the best product for session recording, heatmaps, user/visitor analytics. I have...

It is definitely the best product for session recording, heatmaps, user/visitor analytics. I have been using 6 different apps before and finally found the one that has all the features I need.

Pluspunten

I love that kind of software where I can set everything up and running in 2-3 minutes. The recordings are amazing, I can segment my users in many ways and pass their parameters. The dashboard is simple to navigate and has a lot of features to analyze and help better understand my users. I can find any bugs on my website and app when they happen. Without LiveSession I wouldn't be able to repeat the user path to find some bugs reported by users.

Minpunten

I've been using this app for over 4 months and haven't seen anything I could be disappointed with.

Gauthier G.
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Solid base of core feature, fluid use 👌

Beoordeeld op 13/11/2020

very fluid, very frictionless
entirely legit in the game vs players like fullstory or hotjar (used...

very fluid, very frictionless
entirely legit in the game vs players like fullstory or hotjar (used both)
easy to use for non-tech and support team

working on BtoB saas => ultimate documentation for issue/bug reporting & experience smoothing

Pluspunten

- ease of use
- significative dashboard (vs fullstory I used for long)
- personal/team segment

Minpunten

- waiting for a true integration with Segment (Fullstory stays better on it, i think)
- had a mid experience with support facing and reporting bug after 30mn of paid plan :/

Bartosz P.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good enough for most scenarios

Beoordeeld op 19/11/2019

It's been really good. It helped me track user activities and analyze their behavior in our app. I...

It's been really good. It helped me track user activities and analyze their behavior in our app. I value it for its simplicity and getting job done.

Pluspunten

I really like the clean and modern interface. It makes searching through the features very convenient and looking at it while working is a pure pleasure. There is plenty of information visible even on the list of sessions – not only while watching one. It makes searching easier and I'm no longer wasting time playing every session on the list while looking for the one I need at the time.

Minpunten

The thing that is a real deal breaker for me with this software is lack of possibility to watch the session live. It's really important to track users activities live while trying to help them with their issues. In Customer Support it's a much needed feature that is unfortunately not available (at least for now).

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best choice I made

Beoordeeld op 19/11/2019

It works easily since the beginning and anytime we face a problem we get great and super fast...

It works easily since the beginning and anytime we face a problem we get great and super fast support from them.

Pluspunten

It contains all the features that its competence plus personal support.

Minpunten

The technical documentation is not as extense as other tools. It can be compensated by asking directly to the developers which does the trick.
The only offer data retention of 1mo and 3mo. It would be great to be able to have a year of data retention (paying for it of course).

Gasper V.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Perfect tool for sessions recording!

Beoordeeld op 25/11/2019

We tried almost every recording tool out there. LiveSessions was the best in relation to...

We tried almost every recording tool out there. LiveSessions was the best in relation to price/quality. The recordings are perfect and the app is loading fast. The support is super fast & friendly!

Pluspunten

- very fast loading of the recordings (this sucks for many competitors!)
- perfect recording (no HTML/CSS glitches)
- custom variables that you can use to filter out recordings

Minpunten

- an option to skip recordings without any clicks or just few (to not record everything)

5 van 28 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveSession - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveSession.

LiveSession kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van LiveSession

LiveSession heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

LiveSession ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveSession ondersteunt de volgende apparaten:

LiveSession kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bigcommerce, Crisp, Drift, Google Analytics, Help Scout, Intercom, LiveChat, Olark, Segment, Shopify, Wix, WordPress, ZenDesk Chat

LiveSession biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveSession.