Over TimeClock Plus

TimeClock Plus is cloudgebaseerde software voor urenregistratie waarmee organisaties uit de publieke of private sector tijd en aanwezigheid, verlof, personeelsplanning, vervangers en urenregistratie kunnen beheren. Het TimeClock Plus-platform ondersteunt ook meerdere integraties met salarisadministratie- en ERP-systemen (Enterprise Resource Planning) zoals ADP, Namely, PayChex en meer, waardoor gebruikers hun workflow kunnen stroomlijnen.

Om gebruikers te helpen de tijd en aanwezigheid bij te houden biedt TimeClock Plus tools zoals goedkeuringen van urenstaten, beheer van verlofaanvragen, arbeidsbeheer en beheer van aanwezigheidsbeleid. Met de prikklok voor werknemers kunnen gebruikers uren beheren en in één oogopslag zien wie er pauze heeft of met verlof is. De TimeClock Plus-tools voor urenregistratie stellen gebruikers in staat om alle medewerkersuren te bekijken en goed te keuren vanuit één platform. Gebruikers kunnen ook de overuren van medewerkers altijd en overal controleren via elk apparaat met internetverbinding.

Timeclock Plus ondersteunt geautomatiseerd verlof- en verzuimbeheer, waardoor gebruikers alle verlofaanvragen online kunnen beheren en goedkeuren. Het platform biedt meerdere en filterbare weergaven waarmee gebruikers verlofroosters in een agenda of in een lijst kunnen bekijken en weergaven kunnen filteren op het type werknemer of verlof. Tools voor berichten stellen werknemers automatisch op de hoogte via sms, mobiele app of e-mail om hen te laten weten of hun aanvraag voor vrije tijd is goedgekeurd of geweigerd. Een geautomatiseerde planningsfunctionaliteit stelt werknemers in staat om binnen de geconfigureerde bedrijfsregels van de organisatie hun eigen roosters en eventuele dienstwissels te beheren.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor TimeClock Plus

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor TimeClock Plus

Afbeeldingen

TimeClock Plus Software - 1
TimeClock Plus Software - 2
TimeClock Plus Software - 3
TimeClock Plus Software - 4
TimeClock Plus Software - 5
TimeClock Plus Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
TimeClock Plus-video
TimeClock Plus Software - 1
TimeClock Plus Software - 2
TimeClock Plus Software - 3
TimeClock Plus Software - 4
TimeClock Plus Software - 5
TimeClock Plus Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van TimeClock Plus: 83

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Arbeidsmanagement
  • Artsenbeheer
  • Audittrail
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van verzuimbeleid
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Budgettering/prognoses
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • FMLA-administratie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kostenschatting
  • Loonkosten rapporteren
  • Messaging
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online planning
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Werkstations bijhouden
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

ADP TotalSource

4,2
#1 alternatief voor TimeClock Plus
ADP TotalSource is een platform met volledige service voor HR-beheer en secundaire arbeidsvoorwaarden dat automatisering...

UKG Ready

4,1
#2 alternatief voor TimeClock Plus
Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk...

Homebase

4,6
#3 alternatief voor TimeClock Plus
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers...

Paycom

4,4
#4 alternatief voor TimeClock Plus
Paycom geeft bedrijven tijdige en nauwkeurige toegang tot hun personeelsgegevens. Het systeem geeft werknemers...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(191)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je TimeClock Plus al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 191 reviews worden weergegeven
Marie
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

My Time Clock Plus Review

Beoordeeld op 9/12/2020

I use it everyday and it is quick and easy to keep track of my time at work.

I use it everyday and it is quick and easy to keep track of my time at work.

Pluspunten

I like how easy it is to use. I can clock in and out on a computer or phone. It is easy to log in and check my hours. It is easy for admin to go and edit my hours if I make a mistake, or am absent on a day.

Minpunten

There is nothing I dislike. It would be nice if it integrated into payroll, so I could look up all payroll information, rather than just hours worked.

Sam
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for a small business

Beoordeeld op 18/7/2019

We went from collecting time data from hand made notes to this software. It was very inexpensive...

We went from collecting time data from hand made notes to this software. It was very inexpensive to purchase, did not require hardware, and has been working great. This has saved our company 8 hours a pay period being able to import time data directly into Quickbooks and process payroll very quickly. It has also saved many hours of reentry and reduced errors as well. Overall we are very happy with the product.

Pluspunten

Software is intuitive and easy to use. Every report that I need is already built in to the software. No need for custom report writing. The customer support is great. I am able to get questions answered right away and they even call back after a few days to follow up and make sure everything is working well. Well run company.

Minpunten

The most recent software update moved around several options making the software not as easy to navigate. All functionality is still there, just harder to find having used the old version for several years. Also, the web based product is fairly slow at running reports that cover multiple months. Our company recently upgraded our internet connection which helped this problem.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good

Beoordeeld op 15/3/2019

Pluspunten

It is very user friendly, easy to train new users.

Minpunten

When you have a large group, looking at Group Hours is very tedious. We have about 1500 users and it takes so long to load the group hours for the whole company. I have to break it down by school and do one at a time to save time. If you do bring everyone up, going from page to page is very slow.

Antwoord van TCP

We are happy to hear you appreciate the ease of use our software provides for your employees. We've built TimeClock Plus to incorporate an intuitive user experience and hope you enjoy it. We are however sorry to hear that you've had problems with our Group Hours tool. Our tools are used by 60,000+ customers, so we're confident we can resolve your issue. Please call or email our support team for additional assistance at [email protected], or enter a ticket at https://timeclockplus.force.com/TCPSupport. They can gladly give you tips on how to improve your experience with our Group Hours tool.

Thank you for being part of our TimeClock Plus Community.

BELINDA
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

TimeClock Plus for Public Schools

Beoordeeld op 22/3/2019

Pluspunten

As a user of this product, I liked the ease of clocking in and out, changing the job code from class time to bus driving, and requesting time off with the option of needing a substitute.
As an administrator/payroll, I like the ease of checking/managing time for employees and printing time-sheets at the end of the month for payroll purposes. Assistance with problems from TimeClock Plus has improved over the last year.

Minpunten

As an administrator/payroll, I have had difficulty in setting lunch breaks and assigning the options for new teachers to request a substitute. I have not always had the assistance from TimeClock Plus to resolve issues. I would prefer to have an easy-to-use guide that I could refer to when needed.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Comprehensive Software

Beoordeeld op 29/12/2020

TCP has everything we need from a Human Resources aspect to payroll. It keeps track of everything,...

TCP has everything we need from a Human Resources aspect to payroll. It keeps track of everything, and helps team leaders manage their teams better, quicker and with less time loss.

Pluspunten

We struggled so much looking for solutions to keep attendance and track breaks, etc. We used several budget solutions that didn't work correctly. TCP was a game changer, it was a complete overhaul, it gave us the ability to keep track of many aspects of personnel attendance in each of our 11 locations.

Minpunten

The onboarding was tedious and the learning curve was a bit higher than expected. Especially when you are dealing with so many employees.

5 van 191 worden weergegeven Lees alle reviews

TimeClock Plus - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TimeClock Plus.

TimeClock Plus kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

TimeClock Plus heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

TimeClock Plus ondersteunt de volgende talen:

Engels

TimeClock Plus ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

TimeClock Plus kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, AccountMate, Ascentis, Dynamics 365 Business Central, Ellucian, Gusto, Humanic Payroll, MYOB Business, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, Namely, Netchex, Oracle Cloud HCM, Paychex Flex, Paycom, Paylocity, QuickBooks Online Advanced, Sage 50cloud Accounting, Sage Payroll, UKG Pro, Viewpoint Team, Viventium Software, Workday HCM

TimeClock Plus biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TimeClock Plus.