BigChange

BigChange
Over BigChange
BigChange levert twee kernproducten en biedt servicebedrijven van elke omvang een cloudgebaseerd platform dat wordt ondersteund door mobiele apps. BigChange JobWatch is geïntegreerd en aanpasbaar en biedt een papierloze oplossing voor personeel- en taakbeheer met een ingebouwde gecentraliseerde CRM. De software ondersteunt het afhandelen van oproepen en het archiveren van contracten en facturen, en functies voor het afhandelen van klantaccountgegevens met servicegeschiedenis en casemanagement. Taakplanning en resourceplanning op basis van slepen en neerzetten helpt bij het verzenden met kleurgecodeerde Gantt-weergave en intelligente afstemming van vaardigheden. Een speciale, aanpasbare en vernieuwde boekingssite voor klanten biedt ook toegang tot het self-serviceportaal voor het boeken van taken. Facturering en financiën met cashflowcontroles worden gecombineerd met gezondheid en veiligheid met inspectieworkflows, het bijhouden van de voorraad en materialen en wagenparkbeheer om de voertuigprestaties te controleren.
BigChange JourneyWatch voor het volgen van voertuigen bevat back-officemogelijkheden, waaronder integratie met Google Maps, voor live visualisaties in vier verschillende weergaven. Dankzij geofencing kunnen geografische gebieden en zakelijke bevoegdheidsgrenzen worden gedefinieerd, terwijl de reisgeschiedenis elke 60 seconden de reisgegevens van het wagenpark vastlegt. BigChange biedt wagenpark-/personeelsbeheer, gezondheid en veiligheid en rapportagetools, en kan ook worden geïntegreerd met het CRM-systeem van derden. Alarmering biedt directe meldingen over taakgevaar of geplande updates, waarbij berichtencommunicatie ook beschikbaar is in de bijbehorende mobiele app. BigChange JobWatch voor iOS en Android is een veldgebaseerde partner die een veilige manier biedt om tijdens externe bedrijfsactiviteiten verbonden te blijven met bestuurders.
Afbeeldingen





Twijfels over BigChange?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Synchroteam

Salesforce Platform

Verizon Connect

TeamUp

Reviews
Heb je BigChange al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Tomkinson Heating Big Change Review
Beoordeeld op 31/3/2023
In general a good experience. The engineers use the product well
In general a good experience. The engineers use the product well
Pluspunten
Giving engineers jobs on tablet and getting correct job cards
Minpunten
There have been a few outages in the past which halt operations
Antwoord van Simpro Software
Hi David,
Thank you so much for your positive feedback! We're glad to have you as our customer and to see that you're enjoying the all-in-one job management system.
It makes us incredibly happy to know that we were able to help you achieve your goals. We'll continue working hard to provide you with an excellent experience.
Thanks for taking the time to write this review; it means a lot to us. Cheers!
P.S. If you ever need help, please don't hesitate to reach out; we're always here.
Best wishes
Louise
- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Excellent all round system
Beoordeeld op 1/9/2023
Pluspunten
The access from anywhere is a large part of this business - to be able to view and adjust 24/7. The ability to run certain reports and overall the development of the system. the continuing efforts of the BigChange team to add further value throughout the time we have had the system is nice to see such an innovative outlook. We feel as a business our opinion is heard and it matters, brining forwards ideas as a team is really the vibe we get
Minpunten
There has been a lot of change within the group and it would be good to see retention within the 'account manager' role as we build a relationships and then the representative changes. We would like to see continuity moving forwards to enable us to communicate well as we currently are with our existing assigned contact Adam.
Antwoord van Simpro Software
Hi Heather
Thank you so much for your positive feedback! We're glad to have you as our customer and to see that you're enjoying the system.
It makes us incredibly happy to know that we were able to help you achieve your goals. However we understand your frustrations with our department changes, we too were sad to see Adam go.
We really do appreciate your feedback and I will pass this on.
We'll continue working hard to provide you with an excellent experience.
Thanks for taking the time to write this review; it means a lot to us. Cheers!
Best Wishes
Louise
- Sector: Machine- en installatiebouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Big Change Issuies
Beoordeeld op 1/7/2023
Neutral
Neutral
Pluspunten
At the outset when sold the product it seemed quite user friendly
Minpunten
Too many issues to note reallyYou do a quote and then turn it to a job but it doesn't bring through the details of the job so you have to copy and paste!!There are many more issues and a lot of work arounds and copy and pasting.
Antwoord van Simpro Software
Hi Claudio,
Thanks so much for your feedback.
We're sorry to hear about your bad experience and appreciate you bringing this to our attention. We take customer feedback seriously and are committed to making things right.
Would you mind reaching out to me by email with your details, [email protected], I can then escalate this for you and endeavor to get a resolution.
It may interest you to know that we hold regular customer forums up and down the UK where the BigChange team does a product showcase on various system features, this has helped so many of our customers. You are welcome to join us at one of our next forums, let me know if you would like more details.
I look forward to hearing from you.
Best wishes
Louise
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Bigchange / gamechanger
Beoordeeld op 15/2/2024
Its been a great experience and very user friendly
Its been a great experience and very user friendly
Pluspunten
The ability to track all the work being logged and provide updates.
Minpunten
Nothing bigchange is great software all the eay round
Antwoord van Simpro Software
Hi Ali
We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us. Thank you!
Best wishes Louise
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
2nd Time Round
Beoordeeld op 12/1/2024
Pluspunten
It is simple to use and highly editable. This give the business the flexibility to change a process instantly
Minpunten
5 year contract, Cost. There are also some functions such as dashcams we would like
Antwoord van Simpro Software
Hi James,
Thank you so much for your positive feedback! We're glad to have you as our customer and to see that you're enjoying the system.
It makes us incredibly happy to know that we were able to help you achieve your goals.
Thanks for taking the time to write this review; it means a lot to us. Cheers!
Best Wishes
Louise
BigChange - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BigChange.V. Welke prijsmodellen heeft BigChange te bieden?
BigChange kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: £ 14,95/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van BigChange?
BigChange heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door BigChange ondersteund?
BigChange ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans
V. Biedt BigChange ondersteuning voor mobiele apparaten?
BigChange ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan BigChange worden geïntegreerd?
BigChange kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Maps, Microsoft Outlook, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Xero, inspHire, what3words
V. Welke mate van ondersteuning heeft BigChange te bieden?
BigChange biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BigChange.
- CMMS-software
- Workforce management software
- Onderhoudssoftware voor gebouwen
- Facility management software
- Software voor buitendienstbeheer
- HVAC-software
- Onderhoudssoftware voor apparatuur
- Inspectiesoftware
- Software voor loodgieters
- Elektrotechniek software
- Software voor ongediertebestrijding
- Software voor preventief onderhoud
- Software voor openbare werken
- Bezorgsoftware
- Beveiligingssysteem installatiesoftware
- Software voor klusjesmannen