Over BigChange

BigChange levert twee kernproducten en biedt servicebedrijven van elke omvang een cloudgebaseerd platform dat wordt ondersteund door mobiele apps. BigChange JobWatch is geïntegreerd en aanpasbaar en biedt een papierloze oplossing voor personeel- en taakbeheer met een ingebouwde gecentraliseerde CRM. De software ondersteunt het afhandelen van oproepen en het archiveren van contracten en facturen, en functies voor het afhandelen van klantaccountgegevens met servicegeschiedenis en casemanagement. Taakplanning en resourceplanning op basis van slepen en neerzetten helpt bij het verzenden met kleurgecodeerde Gantt-weergave en intelligente afstemming van vaardigheden. Een speciale, aanpasbare en vernieuwde boekingssite voor klanten biedt ook toegang tot het self-serviceportaal voor het boeken van taken. Facturering en financiën met cashflowcontroles worden gecombineerd met gezondheid en veiligheid met inspectieworkflows, het bijhouden van de voorraad en materialen en wagenparkbeheer om de voertuigprestaties te controleren.

BigChange JourneyWatch voor het volgen van voertuigen bevat back-officemogelijkheden, waaronder integratie met Google Maps, voor live visualisaties in vier verschillende weergaven. Dankzij geofencing kunnen geografische gebieden en zakelijke bevoegdheidsgrenzen worden gedefinieerd, terwijl de reisgeschiedenis elke 60 seconden de reisgegevens van het wagenpark vastlegt. BigChange biedt wagenpark-/personeelsbeheer, gezondheid en veiligheid en rapportagetools, en kan ook worden geïntegreerd met het CRM-systeem van derden. Alarmering biedt directe meldingen over taakgevaar of geplande updates, waarbij berichtencommunicatie ook beschikbaar is in de bijbehorende mobiele app. BigChange JobWatch voor iOS en Android is een veldgebaseerde partner die een veilige manier biedt om tijdens externe bedrijfsactiviteiten verbonden te blijven met bestuurders.

Prijzen vanaf:

£ 69,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BigChange

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Cyprus, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

£ 69,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BigChange

Afbeeldingen

BigChange Software - 1
BigChange Software - 2
BigChange Software - 3
BigChange Software - 4
BigChange Software - 5
View 6 more
BigChange-video
BigChange Software - 1
BigChange Software - 2
BigChange Software - 3
BigChange Software - 4
BigChange Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van BigChange: 236

  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Asset Lifecycle Management
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Bandenbeheer
  • Beeldregistratie
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Bewijs van aflevering
  • Bezoekersbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Brandstofbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Code afdwingen
  • Commercieel vastgoed
  • Commercieel/industrieel
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Database met onderaannemers
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentimaging
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • For Freight Operations
  • Formulierbeheer
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geofencing
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Geschatte aankomsttijd chauffeur
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • In- en uitchecken
  • In- en uitklokken
  • Incidentenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kamers reserveren
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Kwalificatie bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Levering volgen
  • Live tracken bestuurder
  • Locatie bijhouden
  • Loonkosten rapporteren
  • Materiaallijsten
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Motorvoertuigenpark
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Overschrijdingsrapportage
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Productiekosten
  • Productiekosten bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • QM/ABPro-interface
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportsjablonen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Rembours
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeoordeling
  • Roosterbeheer
  • Routebeheer
  • Routehistorie
  • Routeoptimalisatie
  • Routering
  • Ruimtebeheer
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjabloonbeheer
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Takenlijst
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Transportbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • VIN-lookup
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vastgoedlay-out
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor aannemers
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor conciërgediensten
  • Voor koeriersdiensten
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voor restaurants
  • Voor scholen
  • Voor slotenmakers
  • Voormontage
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wagenparkbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkgeschiedenis
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Wisselen van dienst
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Joblogic

4,5
#1 alternatief voor BigChange
Joblogic is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee je je backoffice, mobiele medewerkers en...

inspHire

4,5
#2 alternatief voor BigChange
inspHire is a cloud-based rental management software that helps small to large businesses handle purchase orders, track...

simPRO

4,2
#3 alternatief voor BigChange
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade industries streamline operations to...

Tradify

4,7
#4 alternatief voor BigChange
Tradify is taakbeheersoftware die is ontworpen voor handels- en servicegebaseerde bedrijven waarmee je onderweg...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(161)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je BigChange al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 161 reviews worden weergegeven
Colin
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Working with Big Change

Beoordeeld op 27/7/2020

See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating...

See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.

Pluspunten

I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.

Minpunten

There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.

Antwoord van BigChange

What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model.
Thank you for choosing BigChange.

Jordan
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Big Change Revolutionised My Business

Beoordeeld op 23/10/2019

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with!...

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Pluspunten

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Minpunten

The schedule does not have dynamic scheduling

Overwogen alternatieven

Joblogic, Commusoft en WorkflowMax

Redenen om voor BigChange te kiezen

How they promised they would adapt to suit my requirements, they did deliver!

Overgestapt van

Joblogic

Redenen om over te stappen op BigChange

Same as above!

Antwoord van BigChange

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this.
Thank you once again for taking the time to leave a review.

All the best,
Team BigChange

vicky
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Big Change - Good System once you get the hang of it but hard to learn and quite time...

Beoordeeld op 22/7/2022

I am feeling better about it now but initially this is very hard for anyone to set up within a...

I am feeling better about it now but initially this is very hard for anyone to set up within a business that has their own job that they also need to do. The short videos take forever as you need to rewatch, then you have your test and then you have to try and Implement what you have just watched. If you forget a part of it or it doesn't make sense you have to go back to the video again. Very Hard Work and Extremely time consuming. What would be better is that everything is set up in the back office by big change and then training is provided to the customer on how to use it.

Pluspunten

I like the Scheduling feature once the jobs are on. Very easy to schedule and reallocate jobs when you need to.
I also like the Easy Views - This is one of the most helpful sections of the system.

Minpunten

Having to create a Customer site (Child Company) for every new job you get and then creating a new job especially when you may never work at that site again. would be much easier quicker and convenient if you could free type the site address in.
The training side of it I have to admit is awful. It has taken me so long to get where I am now and most of that has been my time sat playing around with the system - The training videos are too fast, it skips parts out or assumes you know where exactly you are meant to go on the system to do or find something, or it says this part will be covered in another module. A guide for logging a customer - Guide for Logging a Customer Site - A Guide for inputting a job - A Guide for raising an Invoice would be so much better than trying to watch a video take notes and then try and remember how to do it, Esp as customers are expected to input and set up everything virtually within the system.
MAPS - It would be helpful if it would advise how many miles away the engineer is until he reaches his destination.
JOBS / INVOICES - Once the Jobs or Invoices are complete you can't amend any of the details this is very annoying as you are having to duplicate everything and then save any pictures etc and worksheets and move them over to the next one. ALSO the description you type when raising the job. If you make a spelling mistake and the Job is complete you can't correct this field - This is then on the customers Invoice.

Antwoord van BigChange

Hi Vicky,

Thank you so much for taking the time to leave a detailed review. I am glad that you are making use of BigChange and if you need any further help please let me know and I can have your designated Customer Success representative can help.

Many thanks
Ian Burgess
Chief Customer Officer
[email protected]
07879 698697

Ricky
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Big Change but NOT a BIG IMPROVEMENT

Beoordeeld op 14/6/2022

Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line,...

Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line, you cannot believe the pressure that they put on you to get you locked in to a very long and expensive contract , I feel conned

Pluspunten

nothing that most other software can deliver

Minpunten

Big Change, BIG promises that they fail to deliver, no help with transition from an existing system and no help at all (unless you pay extra of course) with the bespoke elements of the system that they claim during the sales and onboarding process will be no problem to integrate. As soon as you sign up and the pro-forma and direct debits have been arranged you struggle to hear from anyone. This system has cost my company a fortune and we are going back to our original system as its was far more user friendly and efficient, I will ask all of my staff members to provide an honest non -biased review of Big Change where it relates to their particular user experiences in their various roles, this has been a Big Mistake

Overwogen alternatieven

GorillaDesk

Redenen om voor BigChange te kiezen

We believed the salesman's pitch

Overgestapt van

Podio

Redenen om over te stappen op BigChange

Promised that it could deliver efficiency and integration (failed on both accounts)

Antwoord van BigChange

Hi Ricky,
Thanks for taking the time to leave your review. Sorry that you felt that it was difficult to get set up and integrated smoothly into BigChange. I would be interested to hear more about your feedback and would be happy to discuss this further if you wish.
Kind regards
Ian Burgess
Chief Customer Officer
07879 698697

Charlotte
Totaalscore
  • Sector: Medische apparatuur
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

5* Customer Service

Beoordeeld op 27/6/2022

Big Change has allowed us to be more productive across the entire business. It has eliminated...

Big Change has allowed us to be more productive across the entire business. It has eliminated duplication of data management, individual staff productivity has improved greatly and problems solved a lot quicker than previous years.

Pluspunten

The diary management and easy to use job cards have proven successful in eliminating paper copies and has enabled us to become more sustainable and have less impact on the environment. The software itself is reliable and easy to execute to all staff and contractors.

Minpunten

The search function can be slow and limiting. It is not the most intuitive.

Antwoord van BigChange

Hi Charlotte,
Thank you for your feedback. It is great to see you getting such value from BigChange and that is it helping you to become more sustainable as a business. Please do continue to provide us feedback and this can be channelled through your allocated Customer Success Manager or the RoadCrew support team.
Kind regards
Ian Burgess
Chief Customer Officer
07879 698697

5 van 161 worden weergegeven Lees alle reviews

BigChange - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BigChange.

BigChange kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: £ 69,95/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

BigChange heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

BigChange ondersteunt de volgende talen:

Engels

BigChange ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BigChange kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Maps, Microsoft Outlook, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Xero, inspHire, what3words

BigChange biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BigChange.