Over OOTI

OOTI is bedrijfssoftware voor projectmanagement waarmee architectenbureaus van elke omvang, van freelancers tot grote bedrijven, hun projecten en resources kunnen beheren en hun budgetten en financiën bijhouden met een reeks tools voor budgettering, factuur- en betalingsbeheer, plus projectplanning, tijdrapporten, het delen van bestanden en meer. Als een cloudgebaseerde oplossing stelt OOTI gebruikers in staat om het volledige projectproces online te beheren, van tariefvoorstellen tot factuurbeheer. Gebruikers hebben via elk apparaat met internettoegang snelle en centrale toegang tot alle projectinformatie.

OOTI helpt architecten hun projecten te beheren met tools om projectkosten te berekenen, klantvoorstellen in te dienen en de voortgang en gebudgetteerde uren bij te houden. Met behulp van de voortgangsgegevens van projecten in OOTI kunnen gebruikers snel nauwkeurige facturen maken. Met aanpasbare sjablonen kunnen gebruikers binnen een paar minuten cliëntvoorstellen maken en verzenden. Gebruikers kunnen hun gehele project in OOTI beheren, omdat het platform alle managementtools integreert, zoals team, fase, deliverables, status, toegewezen budget en factuurbeheer en monitoring. Met OOTI kunnen architecten hun team beheren met behulp van een teamdirectory, plus technologie voor teambeheer en tijdregistratie. Gebruikers kunnen de rol, toegangsrechten en status van een teamlid controleren en hun activiteiten bijhouden, evenals de urenstaten voor de per week gewerkte uren.

OOTI biedt gebruikers de tools om gepersonaliseerde facturen met het logo, de naam en kleuren van hun bedrijf te genereren en naar klanten te verzenden. OOTI ondersteunt verschillende soorten facturen (per uren, regelitems, facturen voor onkostennota's en meer) en stelt gebruikers in staat betalingen te volgen en ook interne facturering tussen verschillende afdelingen in te stellen. Geautomatiseerde herinneringen helpen gebruikers om op een effectieve manier de betalingstermijnen te volgen. Via dashboards en projecties kunnen gebruikers vanaf één locatie al hun financiën volgen, inclusief omzet, kosten en winst en factureringsstatus. Projecties bieden gebruikers bruikbaar inzicht in gegevens, waardoor ze belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Alle gegevens op OOTI zijn volledig versleuteld, zodat de informatie op het platform veilig en beveiligd wordt beheerd.

Prijzen vanaf:

€ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

België, Zwitserland, Frankrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans

Prijzen vanaf:

€ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

OOTI Software - 1
OOTI Software - 2
OOTI Software - 3
OOTI Software - 4
OOTI Software - 5
OOTI Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
OOTI-video
OOTI Software - 1
OOTI Software - 2
OOTI Software - 3
OOTI Software - 4
OOTI Software - 5
OOTI Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van OOTI: 63

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Belastingberekening
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Financieel beheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Kalenderbeheer
  • Klantenportal
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Productiekosten
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Roosterbeheer
  • Schattingen
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Werknemersdatabase

Alternatieven

Sage 100

4,1
#0 alternatief voor OOTI
Sage 100cloud is een ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het...

VOGSY

4,5
#1 alternatief voor OOTI
VOGSY is perfect voor bedrijven of bedrijfseenheden van tussen de 50 en 500 werknemers die geloven in het verbinden van...

CloudBlue PSA

4,5
#2 alternatief voor OOTI
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

BQE CORE Suite

4,5
#3 alternatief voor OOTI
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(31)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je OOTI al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 31 reviews worden weergegeven
Charlotte
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Software-- Glad we made the switch

Beoordeeld op 4/10/2019

Pluspunten

I like that OOTI is very user friendly. For the typical user, the display is easy to understand and I can change my operating language as well. I like the visualization and the blog, which helps me and my colleagues communicate on our project progress.

Minpunten

I don't like that I can't add new projects myself to my timesheet. It's not clear when I have submitted my timesheet or not, and I have trouble knowing whether my time has been validated. I wish I got a notification to alert me to this.

Davide
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Plateforme

Beoordeeld op 19/6/2020

Au globale l'expérience est bonne. Apprendre à bien m'en servir m'as pris un peu de temps et un...

Au globale l'expérience est bonne. Apprendre à bien m'en servir m'as pris un peu de temps et un possible passage à une personne tiers ne semble pas si facile.

Pluspunten

Le fait d'avoir une seule plateforme de gestion.
Les échanges rapides avec les développeurs.

Minpunten

La difficulté à bien l'adapter à tous ces besoins. Pas encore trop de marge d'adaptabilité et personnalisation. Personnellement je vois un logiciel comme celui la partie intégrante de l'identité d'une boite. Pour cela il faudrait le rendre plus ouvert à personnalisation.
Le calcul du temps passé pose souci - perso j'éliminerais le lourd passage de vérification des heures passés (gardons la confiance) et je trouverais un système plus simple pour automatiser l'insertion des heures - liaison avec ical google par exemple.

Une piste importante à améliorer est bien la communication inter-logiciels, notamment avec les plateformes que toute agence utilise - .doc .xls. La dispersion des données sur d'autres plateformes reste une faiblesse. OOTI devrait être une plateforme de gestion agence complet et le plus globale possible.

Overwogen alternatieven

Sage 100

Redenen om voor OOTI te kiezen

prix

Overgestapt van

Sage 100
Giacomo
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Easy to use

Beoordeeld op 30/9/2019

Pluspunten

the ease of use, it's intuituitive enough,

Minpunten

It would be nice to integrate the working hours spent on a project in the calendar, in order to have a general view of them.

Mialys
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Opinion OOTI

Beoordeeld op 19/6/2020

- Améliorer utilisation via Safari, car beaucoup d'agences d'architectures utilisent des Mac et ont...

- Améliorer utilisation via Safari, car beaucoup d'agences d'architectures utilisent des Mac et ont donc Safari comme navigateur privilégié
- Ce serait bien de ne pas avoir à sans cesse rentrer les même types de tâches toutes les semaines, car on peut travailler plusieurs mois voir années sur un même projet
- Clarifier et améliorer page d'accueil / tableau de bord
- Rendre plus souples l'utilisation pour une plus grande variété de situation de travail (AFPR, stage, etc.
- Pourrait être intéressant de voir les congés des personnes de l'équipe / agence dans le tableau de bord

Pluspunten

- Instinctif, simplicité d'utilisation
- Design agréable de la plateforme

Minpunten

- Utilisation via Safari qui mène souvent à des buggs
- Page d'accueil / tableau de bord pas claire et statique (impossibilité de retirer les commentaires par exemple)
- Impossibilité d'utilisation selon contrat de travail passé avec l'agence : pour ma part le fait d'être en AFPR ne m'a pas permis de rentrer les données au début, la secrétaire générale de l'agence a dû me mettre comme si j'étais en contre de travail alors que je ne l'étais pas encore

Philippe
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Avis d’OLM Paysagistes après 5 mois d’utilisation:

Beoordeeld op 17/6/2020

Top:
De ne plus passer par Excel!
De ne pas installer un logiciel sur les ordinateurs.
De...

Top:
De ne plus passer par Excel!
De ne pas installer un logiciel sur les ordinateurs.
De « lisser » la manière de rentrer les heures entre chaque personne.
Moins:
Demande une certaine pratique pour se sentir à l’aise
Beaucoup de « clics » de souris ou de validation de boutons à exécuter

Pluspunten

Avoir de nombreuses fonctions dans un meme logiciel:
La correspondance entre le temps de travail et les honoraires
L’édition des factures
La gestion des congés, travail supplémentaire, notes de frais
Bénéficier d’un prévisionnel sur plusieurs mois/années

Minpunten

Peu de choses mais la visualisation du planning de travail à la semaine ou au mois dans lequel on pourrait ajouter des notes (rdv, deadline, appel téléphonique...) et visualiser les projets par couleur et par échéance (les rendus de projets par exemple).

5 van 31 worden weergegeven Lees alle reviews

OOTI - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OOTI.

OOTI kent de volgende prijsmodellen:

OOTI heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

OOTI ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans

OOTI ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties OOTI kent

OOTI biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OOTI.