
Over OOTI
OOTI is bedrijfssoftware voor projectmanagement waarmee architectenbureaus van elke omvang, van freelancers tot grote bedrijven, hun projecten en resources kunnen beheren en hun budgetten en financiën bijhouden met een reeks tools voor budgettering, factuur- en betalingsbeheer, plus projectplanning, tijdrapporten, het delen van bestanden en meer. Als een cloudgebaseerde oplossing stelt OOTI gebruikers in staat om het volledige projectproces online te beheren, van tariefvoorstellen tot factuurbeheer. Gebruikers hebben via elk apparaat met internettoegang snelle en centrale toegang tot alle projectinformatie.
OOTI helpt architecten hun projecten te beheren met tools om projectkosten te berekenen, klantvoorstellen in te dienen en de voortgang en gebudgetteerde uren bij te houden. Met behulp van de voortgangsgegevens van projecten in OOTI kunnen gebruikers snel nauwkeurige facturen maken. Met aanpasbare sjablonen kunnen gebruikers binnen een paar minuten cliëntvoorstellen maken en verzenden. Gebruikers kunnen hun gehele project in OOTI beheren, omdat het platform alle managementtools integreert, zoals team, fase, deliverables, status, toegewezen budget en factuurbeheer en monitoring. Met OOTI kunnen architecten hun team beheren met behulp van een teamdirectory, plus technologie voor teambeheer en tijdregistratie. Gebruikers kunnen de rol, toegangsrechten en status van een teamlid controleren en hun activiteiten bijhouden, evenals de urenstaten voor de per week gewerkte uren.
OOTI biedt gebruikers de tools om gepersonaliseerde facturen met het logo, de naam en kleuren van hun bedrijf te genereren en naar klanten te verzenden. OOTI ondersteunt verschillende soorten facturen (per uren, regelitems, facturen voor onkostennota's en meer) en stelt gebruikers in staat betalingen te volgen en ook interne facturering tussen verschillende afdelingen in te stellen. Geautomatiseerde herinneringen helpen gebruikers om op een effectieve manier de betalingstermijnen te volgen. Via dashboards en projecties kunnen gebruikers vanaf één locatie al hun financiën volgen, inclusief omzet, kosten en winst en factureringsstatus. Projecties bieden gebruikers bruikbaar inzicht in gegevens, waardoor ze belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Alle gegevens op OOTI zijn volledig versleuteld, zodat de informatie op het platform veilig en beveiligd wordt beheerd.
Prijzen vanaf:
€ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
België, Frankrijk, Verenigde Staten, Zwitserland
Ondersteunde talen
Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans
Prijzen vanaf:
€ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van OOTI: 60
Alternatieven
Sage 100

BigTime

VOGSY

BQE CORE Suite

Reviews
Heb je OOTI al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great Software-- Glad we made the switch
Beoordeeld op 4/10/2019
Pluspunten
I like that OOTI is very user friendly. For the typical user, the display is easy to understand and I can change my operating language as well. I like the visualization and the blog, which helps me and my colleagues communicate on our project progress.
Minpunten
I don't like that I can't add new projects myself to my timesheet. It's not clear when I have submitted my timesheet or not, and I have trouble knowing whether my time has been validated. I wish I got a notification to alert me to this.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Plateforme
Beoordeeld op 19/6/2020
Au globale l'expérience est bonne. Apprendre à bien m'en servir m'as pris un peu de temps et un...
Au globale l'expérience est bonne. Apprendre à bien m'en servir m'as pris un peu de temps et un possible passage à une personne tiers ne semble pas si facile.
Pluspunten
Le fait d'avoir une seule plateforme de gestion.
Les échanges rapides avec les développeurs.
Minpunten
La difficulté à bien l'adapter à tous ces besoins. Pas encore trop de marge d'adaptabilité et personnalisation. Personnellement je vois un logiciel comme celui la partie intégrante de l'identité d'une boite. Pour cela il faudrait le rendre plus ouvert à personnalisation.
Le calcul du temps passé pose souci - perso j'éliminerais le lourd passage de vérification des heures passés (gardons la confiance) et je trouverais un système plus simple pour automatiser l'insertion des heures - liaison avec ical google par exemple.
Une piste importante à améliorer est bien la communication inter-logiciels, notamment avec les plateformes que toute agence utilise - .doc .xls. La dispersion des données sur d'autres plateformes reste une faiblesse. OOTI devrait être une plateforme de gestion agence complet et le plus globale possible.
Overwogen alternatieven
Sage 100Redenen om voor OOTI te kiezen
prixOvergestapt van
Sage 100- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Easy to use
Beoordeeld op 30/9/2019
Pluspunten
the ease of use, it's intuituitive enough,
Minpunten
It would be nice to integrate the working hours spent on a project in the calendar, in order to have a general view of them.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Opinion OOTI
Beoordeeld op 19/6/2020
- Améliorer utilisation via Safari, car beaucoup d'agences d'architectures utilisent des Mac et ont...
- Améliorer utilisation via Safari, car beaucoup d'agences d'architectures utilisent des Mac et ont donc Safari comme navigateur privilégié
- Ce serait bien de ne pas avoir à sans cesse rentrer les même types de tâches toutes les semaines, car on peut travailler plusieurs mois voir années sur un même projet
- Clarifier et améliorer page d'accueil / tableau de bord
- Rendre plus souples l'utilisation pour une plus grande variété de situation de travail (AFPR, stage, etc.
- Pourrait être intéressant de voir les congés des personnes de l'équipe / agence dans le tableau de bord
Pluspunten
- Instinctif, simplicité d'utilisation
- Design agréable de la plateforme
Minpunten
- Utilisation via Safari qui mène souvent à des buggs
- Page d'accueil / tableau de bord pas claire et statique (impossibilité de retirer les commentaires par exemple)
- Impossibilité d'utilisation selon contrat de travail passé avec l'agence : pour ma part le fait d'être en AFPR ne m'a pas permis de rentrer les données au début, la secrétaire générale de l'agence a dû me mettre comme si j'étais en contre de travail alors que je ne l'étais pas encore
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Avis d’OLM Paysagistes après 5 mois d’utilisation:
Beoordeeld op 17/6/2020
Top:
De ne plus passer par Excel!
De ne pas installer un logiciel sur les ordinateurs.
De...
Top:
De ne plus passer par Excel!
De ne pas installer un logiciel sur les ordinateurs.
De « lisser » la manière de rentrer les heures entre chaque personne.
Moins:
Demande une certaine pratique pour se sentir à l’aise
Beaucoup de « clics » de souris ou de validation de boutons à exécuter
Pluspunten
Avoir de nombreuses fonctions dans un meme logiciel:
La correspondance entre le temps de travail et les honoraires
L’édition des factures
La gestion des congés, travail supplémentaire, notes de frais
Bénéficier d’un prévisionnel sur plusieurs mois/années
Minpunten
Peu de choses mais la visualisation du planning de travail à la semaine ou au mois dans lequel on pourrait ajouter des notes (rdv, deadline, appel téléphonique...) et visualiser les projets par couleur et par échéance (les rendus de projets par exemple).
OOTI - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OOTI.V. Welke prijsmodellen heeft OOTI te bieden?
OOTI kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 39,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van OOTI?
OOTI heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door OOTI ondersteund?
OOTI ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans
V. Biedt OOTI ondersteuning voor mobiele apparaten?
OOTI ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan OOTI worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties OOTI kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft OOTI te bieden?
OOTI biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OOTI.