Iris Works

Oplossing voor het beheer van fotografiestudio's

4,6 /5 (231 review) Schrijf een review!

Iris Works - Overzicht

Wat is Iris Works?

Iris Works is een beheersysteem voor fotografiestudio's dat is ontworpen om fotografen te helpen bij het stroomlijnen van klant- en studiobeheerprocessen met functies zoals online boeken en plannen, geautomatiseerde workflows, contractbeheer, facturering, beheer van het zoeken naar locaties, vragenlijsten en meer. Als een cloudgebaseerde oplossing biedt Iris Works fotografen de flexibiliteit om hun bedrijf altijd en overal te beheren via elk apparaat met internettoegang.

Iris Works ondersteunt een geïntegreerd planningssysteem waarmee gebruikers klantplanningen snel en gemakkelijk online kunnen boeken en beheren. Klanten kunnen ook hun eigen planningen beheren door een open of beschikbaar tijdsvak in de studiokalender te kiezen. Gebruikers kunnen ervoor kiezen om de hele kalender weer te geven, of slechts een paar geselecteerde opties tegelijk. Iris Works bevat een leadpagina waarmee gebruikers nieuwe leads en contactpersonen van hun website en sociale media-accounts zoals Facebook en Instagram kunnen ophalen en beheren. Iris Works beschikt over geautomatiseerde tools voor vervolgacties die zijn ontworpen om op een efficiënte manier contact te leggen met leads en vervolgacties te ondernemen op basis van hun interesses in diensten.

Geautomatiseerde technologie voor workflowbeheer helpt gebruikers bij het organiseren en beheren van hun studiobeheerprocessen, waardoor gebruikers op één plek contracten, facturen en e-mails kunnen verzenden en ontvangen en takenlijsten met vervaldatums voor klanten kunnen creëren. Met de factuursjablonen van Iris Works kunnen gebruikers online stortingen en slotbetalingen aanvragen en beheren. Klanten kunnen veilig betalen via Square-, PayPal- of Stripe-accounts. Iris Works ondersteunt capaciteiten voor merkenbeheer, waardoor gebruikers hun bedrijf effectief kunnen promoten via merkeigen e-mails, facturen, vragenlijsten, contracten en meer. Andere functies van Iris Works omvatten integratie met ShootProof en Quickbooks Online, plus een uniek scoutingsysteem.

Iris Works - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 25,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Iris Works - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Australië
Ondersteunde talen
Engels

Media

Schermopname van Iris Works: Schermopname van Iris Works: Schermopname van Iris Works:

Iris Works reviews

Iris Works reviews

Totaalscore
4,6
/
5
Uitstekend
154

Zeer goed
62

Gemiddeld
13

Slecht
2

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Functies
4,2
Gebruiksgemak
4,5
Klantenondersteuning
4,8
94% heeft deze app aanbevolen
Deirdre L.

I love using Iris. I shopped around at Imaging USA and tried a few different ones out, but...

Way more streamlined studio management! Invoicing capability, scheduling, client forms, contracts, etc. Too many to remember.


Vertalen met Google
Aimee M.

Game Changer

Customer service is always fantastic. They’re always making improvements to the software AND adding new partners. Spend the money and take your business to the next level.


Vertalen met Google
Meghan M.

I am ready to leave and go to another service.

Organization of my client information. Automated emails.


Vertalen met Google
Michael S.

A must have for ANY photographer!

Bottom line, Iris Works saves me time! Once you get everything set up it makes servicing clients a breeze. That's important because I can focus more on creating and less on processes.


Vertalen met Google
Cadence M.

Can't imagine my business without it!

Signing up with Iris Works is like hiring an office assistant for less than $30 a month. It does my scheduling, my emails, my reminders, my thank yous, my invoices, my contracts, keeps all my client data organized, etc. Saves me a good 6 hours of work each week. I can't imagine my business without it now!


Vertalen met Google
Deirdre L.
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

I love using Iris. I shopped around at Imaging USA and tried a few different ones out, but Iris won.

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 18/5/2018
Bron van de reviewer: Capterra

Way more streamlined studio management! Invoicing capability, scheduling, client forms, contracts, etc. Too many to remember.

Pluspunten

It's ease of use. It is incredibly user friendly. I love that I can have client leads automatically entered into my client data base. It saves so much time. I love that they are always updating it and trying to improve it and make it even more amazing than it already is. Their customer support is also very good.

Minpunten

I wish that I could do partial payment options on invoices; that way I don't have to do a new invoice for payment plans, and could just send out a reminder email or something. I also wish they would have an app; I don't know why, but I feel like apps are easier to work with than websites on my phone or tablet, even though it is a responsive website.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Aimee M.
Sector: Fotografie
Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Game Changer

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 9/10/2020
Bron van de reviewer: Capterra

Customer service is always fantastic. They’re always making improvements to the software AND adding new partners. Spend the money and take your business to the next level.

Pluspunten

What’s not to like??? I couldn’t function without Iris!!! I can manage my shoot schedule, communications, online galleries & invoicing all in one place. It easily connects to my iCalendar, Shootproof, & Square! Email templates and automated workflows save me so much time.

Minpunten

The only downside is the initial set-up; it does take some time to get all the existing client information entered. That would be a downside to implementing any client management system, not just Iris.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Meghan M.
Sector: Fotografie
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

I am ready to leave and go to another service.

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 22/5/2018
Bron van de reviewer: Capterra

Organization of my client information. Automated emails.

Pluspunten

The way my client information is organized and accessible. I like the automated emails. I like the client questionnaires.

Minpunten

*No automated invoicing as part of the workflow. This seems like a no-brainer. If I want a studio software to do all the work for me- invoicing is part of that work!
*The way that inquiries are displayed(hate that I have to "make them a client" in order to unbold them from the clients portal. Inquiries get lost because they are not marked as "answered" in the client portal.
*I hate that I have to create an entire workflow just to send client a contract. If I need to send them a different contract that the one in the normal workflow I have to build an entirely new workflow to send it to them. I hate that I can't send them a workflow with a slightly changed contract. For example- I have a wide variety of mini-session pricing depending on the time of year and type of mini-session. The pricing is really the only thing that changes on the contract. Yet, I have to build an entirely new workflow every time I set up a different mini-session pricing. Why can't I just be allowed to adjust the price in the contract when I go to send a workflow?
*I wish there was an easier way to see what clients have actually completed their workflow without having to individually go in to each client's page and click around. I often have mini-sessions with 14 families in one day. I can see them all on my calendar in the portal but there is no easy way to see all of them in list form and see what contracts and questionnaires have or have not been filled out for the day.
SO MUCH MORE!

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Iris Works

Hi Meghan -

I'm sorry to hear your disappointment with our system and our capabilities. I'd like to address a few concerns. You are definitely able to modify a contract, and do not need to create a new workflow in order to send a contract. You can manually send a contract, modifying it before sending.

I completely understand your concern and frustration with no automated invoicing. We are in the process of adding this capability.

And lastly, the frustration you have with not being able to see all completed/not-completed questionnaires and contracts is a shared frustration. Our team is already mapping out a solution to this.

I hope you'll give us a chance to address some of your concerns!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 1.0/10

Michael S.
Sector: Fotografie
Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

A must have for ANY photographer!

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 14/1/2019
Bron van de reviewer: Capterra

Bottom line, Iris Works saves me time! Once you get everything set up it makes servicing clients a breeze. That's important because I can focus more on creating and less on processes.

Pluspunten

Iris Works takes the hassle out of many of the day to day operations for my business. I like being able to quickly enter clients, send them important information about setting up their shoot and how easy it is for clients to pick a date and book their shoot. Additionally - and most importantly - Iris Works EXCELS at providing stellar customer support and they are keen on listening to feedback and implementing improvements to their offering. Seriously, you simply can't go wrong by choosing Iris Works Software!

Minpunten

If I had to be picky, I'd say that their lead page could use a refresh and be more customizable. Also, applying more customization to forms and invoices overall.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Cadence M.
Sector: Fotografie
Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Can't imagine my business without it!

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 11/2/2020
Bron van de reviewer: Capterra

Signing up with Iris Works is like hiring an office assistant for less than $30 a month. It does my scheduling, my emails, my reminders, my thank yous, my invoices, my contracts, keeps all my client data organized, etc. Saves me a good 6 hours of work each week. I can't imagine my business without it now!

Pluspunten

It's such a time saver and it keeps me organized! My clients appreciate the prompt and reliable communication from the automated emails.

Minpunten

It's ALMOST fully customizable. Almost, but not quite. If it were fully customizable to my own personal needs, I would have zero complaints at all!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,9/10
Gebaseerd op 231 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Iris Works

Prijzen van Iris Works

Vanaf
US$ 25,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Gebaseerd op 231 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Iris Works - Functies

Iris Works - Functies

API
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Elektronische betalingen
Factureren
Integratie van derden
Kassasysteem
Klantendatabase
Klantgeschiedenis
Kortingsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Orderbeheer
Orderverwerking
Personeelsbeheer
Promotiebeheer
Rapportage en statistieken
Verkooprapportage
Voorraad bijhouden
Voorraadbeheer
Functies
4,2/5
Gebaseerd op 231 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Iris Works - Veelgestelde vragen

Iris Works - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Iris Works.

V. Welke prijsmodellen heeft Iris Works te bieden?

Iris Works kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 25,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Iris Works?

We hebben geen informatie over functies van Iris Works

V. Wat zijn de typische gebruikers van Iris Works?

Iris Works heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Iris Works ondersteund?

Iris Works ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft Iris Works te bieden?

Iris Works kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Iris Works ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door Iris Works worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan Iris Works worden geïntegreerd?

Iris Works kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Square Payments, Stripe

V. Welke mate van ondersteuning heeft Iris Works te bieden?

Iris Works biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning