Over teamdeck

Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer voor creatieve bureaus, softwarebedrijven, productteams en financiële en operationele teams, en het ondersteunt resourceplanning, tijdregistratie, verlofbeheer, beschikbaarheidsbeheer en meer. Met tools voor resourcebeheer kunnen gebruikers de werklasten van hun team plannen en beheren, terwijl ze met functies voor tijdregistratie en nauwkeurige urenregistraties de teamprestaties kunnen meten en begrijpen. Met de functies voor verlofbeheer kunnen gebruikers vanaf één locatie de afwezigheid en dagelijkse beschikbaarheid van werknemers bekijken en beheren.

Met de tools voor resourcebeheer van Teamdeck kunnen gebruikers werkschema's en werklasten van werknemers beheren en toekomstige projecten plannen. Gebruikers kunnen de inzet van teams binnen projecten en afdelingen nauwlettend volgen en vervolgens medewerkers toewijzen op basis van hun beschikbaarheid of expertise. Teamdeck geeft gebruikers inzicht in hun productiepijplijn, waardoor ze beschikbare werknemers nauwkeurig kunnen voorspellen en het werk dienovereenkomstig plannen. Teamdeck helpt ook bij het oplossen van planningsconflicten door gebruikers automatisch te waarschuwen voor eventuele overlappende boekingen of overschreden werktijden. Ondersteuning voor beschikbaarheid per uur stelt gebruikers in staat om de werklast van deeltijd- of freelance medewerkers te beheren.

Met tools voor tijdregistratie en tijdroosters kunnen gebruikers factureerbare uren bijhouden voor verschillende projecten, schattingen van projectplanningen vergelijken met daadwerkelijke gegevens en de productiviteit en prestaties van teams analyseren. Met een tijdregistratiesysteem van één klik kunnen gebruikers de tijd automatisch volgen terwijl ze werken. Gebruikers kunnen hun tijd ook handmatig bijhouden, en op elk gewenst moment uren toevoegen. Teamdeck stelt gebruikers in staat om inzichten met klanten of belanghebbenden te delen door urenstaten en rapporten te exporteren. Met functies voor verlofbeheer kunnen gebruikers de vakanties en beschikbaarheid van werknemers per uur volgen en de verlofverzoeken en -goedkeuringen beheren. Met Timedeck kunnen gebruikers hun eigen afwezigheidstypes definiëren en een land selecteren om de relevante openbare feestdagen te tonen.

Prijzen vanaf:

US$ 3,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 3,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

teamdeck Software - 1
teamdeck Software - 2
teamdeck Software - 3
teamdeck Software - 4
teamdeck Software - 5
teamdeck Software - 6
View 7 more
teamdeck-video
teamdeck Software - 1
teamdeck Software - 2
teamdeck Software - 3
teamdeck Software - 4
teamdeck Software - 5
teamdeck Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van teamdeck: 34

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Capaciteitsbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • For IT Project Management
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Planningtools
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Taakplanning
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toewijzing en planning van resources
  • Vaardigheden bijhouden
  • Voortgang bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Harvest

4,6
#1 alternatief voor teamdeck
Harvest is gebruiksvriendelijke online software voor urenregistratie waarmee je cruciale vragen over de tijd en de...

Asana

4,5
#2 alternatief voor teamdeck
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

Resource Guru

4,6
#3 alternatief voor teamdeck
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmi...

ProjectManager.com

4,1
#4 alternatief voor teamdeck
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(39)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je teamdeck al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 39 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Value for Money

Beoordeeld op 10/12/2019

Overall it is a great tool, they have their fair share of challenges trying a new UX that is not...

Overall it is a great tool, they have their fair share of challenges trying a new UX that is not seen in similar softwares in the industry. The initial onboarding was hard and we had our VP of Engineering championing the teamdeck and answer everyone's questions every day for some time, but now we are past that phase.

Pluspunten

Calendar is really good, where I can see everyone's allocations, leaves (sick/casual/annual), availability and time spent in a very intuitive way. I did however had to get on boarded on the different sections like allocations/leaves/ and time worked, those icons are very small and weren't self explanatory in calendar view.

Minpunten

I dread the reports section, because I have seen it provide incorrect numbers. Also, I don't find it easy to use and easily customisable.

Overwogen alternatieven

Harvest

Redenen om over te stappen op teamdeck

We do use Harvest in a different setting and for different people, but we have found Teamdeck to be cheaper. Also, teamdeck's calendar view is really good, it just needs to be more intuitive for new users.
Eric
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A nice product that allows you to work efficiently

Beoordeeld op 13/12/2020

Good service that allows you to record and analyze everything during the work and speed up your...

Good service that allows you to record and analyze everything during the work and speed up your business process ..

Pluspunten

Timesheets and time tracking feature for Teams is the most useful for me.
Thanks to the time tracking tool, it helps us monitor the performance of our team and compare facts to predictions, allowing us to master everything about the business process. By generating reports based on timelines, we can calculate KPIs we choose, generate financial reports, and more. Teamdeck is a great choice for managing your team's workload and tracking your company's profitability.

Minpunten

The speed of use is not exactly what I want, sometimes it works slowly.

Tim
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Planning & Tracking is fine, Reports are poor, experience is slow

Beoordeeld op 13/12/2019

I can deal with it, but once a week the experience with Teamdeck is just frustrating

I can deal with it, but once a week the experience with Teamdeck is just frustrating

Pluspunten

Planning & Tracking features
Flexibility in filters

Minpunten

Loading all the timetable for all the time - no need for that, it takes time to load and laggs a lot if we use view for the entire team (~50 people). Would be good to display only selected month at least.
Reports can't be exportend in PDF, with a quality layout, that can be showed to our investors.
Teamdeck doesn't show the real time sutiation, you have to refresh the page all the time to see latest updates from colleagues.
The tool sometimes laggs and shows wrong data in report, we have to do triple check before collecting stats and calculate budgets based on timetracking.
Reccuring bookings would also be a great feature (e.g. each week on Monday & Tuesday, etc.)
The timetable is also taking too much space on the screen. Imagine 50 people add 10 tracking objects each day. Scrolling through 500 records + 50 empty spaces for "+" symbol for adding new record is just painful.

Gerardo Esteban
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

I use this software daily at work, it works great even with low internet bandwidth.

Beoordeeld op 13/12/2019

I select the project I am going to be working on, start tracking time, and start to do my tasks,...

I select the project I am going to be working on, start tracking time, and start to do my tasks, when I need to leave my computer I stop the time tracking. If you need to switch between projects is cool and allows to track time you spend on several projects. By far and til now it has been a great experience.

Pluspunten

It helps to track the time I've been doing a task for a project, and have some sort of idea of the time is taking on the tasks and projects.

You can track time by projects which is cool.

You can create reports of the time spend by projects on your team.

Minpunten

It does not have a user idle function which stops automatically if you leave your desktop, it's not something that bad, you just have to be careful of stoping the time tracker when you leave you computer for a moment.
This will be good or bad depends on the honestly of the team you manage as admin.

Kiran
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Track Daily Employees working hours

Beoordeeld op 24/7/2020

So far Team deck is very easy to user software and every employee whether he is technical or...

So far Team deck is very easy to user software and every employee whether he is technical or non-technical can log its hours very easily.

Pluspunten

- Admin can easily track the daily to daily working hours of an employee
- There are every type of options which are used to track the hours of an employee by HR
- User can add the hours according to its project which are saved by its project manager

Minpunten

I am just a user of this software which just log its hours in the team deck. so I am not so sure about the cons here

5 van 39 worden weergegeven Lees alle reviews

teamdeck - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over teamdeck.

teamdeck kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 3,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

teamdeck heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

teamdeck ondersteunt de volgende talen:

Engels

teamdeck ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

teamdeck kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Podio, Sage HR, Slack, User.com, Zapier

teamdeck biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor teamdeck.