SuperOffice CRM

SuperOffice CRM
Over SuperOffice CRM
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.
Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.
De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.
Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.
Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.
SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.
Afbeeldingen







Twijfels over SuperOffice CRM?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HubSpot CRM

Zoho CRM

Dynamics 365

Salesforce Sales Cloud

Reviews
Heb je SuperOffice CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Using it for decades now and still using it every day. That means something.
Beoordeeld op 20/6/2018
Knowledge of customers, documents ordened, GDPR compliant
Knowledge of customers, documents ordened, GDPR compliant
Pluspunten
Complete solution including document control, mail-functionality and now also on-line so less local maintenance. Also the IOS Apps function great.
Minpunten
There are for us not much downsides on the product, but if i had to name one it would be faster starting speed online. (but maybe that is because of the connections sometimes)
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Good platform with highly customizable, but expensive
Beoordeeld op 14/11/2017
Using it as ticketing system.
Using it as ticketing system.
Pluspunten
It's possible to write a lot of customizations and to adjust it just as you wish.
Fast and robust system
Minpunten
Price is too high. If you can't develop SuperOffice self, you will have to pay huge amounts for every small update. Not ITIL compatible, not for IT departments - you can get much more in-box in alternative products in the same price.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Outdated CRM, not built for deployment in the cloud
Beoordeeld op 14/11/2018
We have recently decided to move away from SuperOffice to a new CRM
We have recently decided to move away from SuperOffice to a new CRM
Pluspunten
Integrated quoting
Some external apps (although very few)
Minpunten
The UI is extremely clunky, looks like an installer-based application that they have tweaked to be able to deploy to the cloud.
It does not support having multiple tabs open in the browser.
The integration to O365 is OK when it works, but it frequently disconnects and requires a re-install.
More importantly, it is not built to support a sales process. 50% of the product seems to be affected by some kind of unfortunate workaround/tradeoff they have made as they scaled from a digital rolodex to an attempt to be a proper CRM solution.
- Sector: Groothandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
1+1=3
Beoordeeld op 13/11/2018
Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.
Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.
Pluspunten
This software helps me to work on many different topics at the same moment. It saves a lot of time as meetings are not necessary anymore. My colleague can follow easily what needs to be done when I am not around.
Minpunten
It is sometimes working too slow when opening an e-mail.
- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Very user friendly CRM to support all main processes.
Beoordeeld op 22/10/2018
If the whole organisation is committed to work with and fill the system, it's a super powerful CRM...
If the whole organisation is committed to work with and fill the system, it's a super powerful CRM tool.
Pluspunten
The ability to have our contacts all in one place. Easy to work with for all people.
Minpunten
The marketing tool could be more easy, we were used to Mailchimp that was easier. But they provide training so we'll learn!
SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.V. Welke prijsmodellen heeft SuperOffice CRM te bieden?
SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 55,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SuperOffice CRM?
SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door SuperOffice CRM ondersteund?
SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds
V. Biedt SuperOffice CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SuperOffice CRM worden geïntegreerd?
SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Slack, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic
V. Welke mate van ondersteuning heeft SuperOffice CRM te bieden?
SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperOffice CRM.