Over SuperOffice CRM

SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.

Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.

De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.

Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.

Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.

SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.


Afbeeldingen

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

Twijfels over SuperOffice CRM? Vergelijk met een populair alternatief

SuperOffice CRM

4,2 (130)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

€ 45,00
maand
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

81
194

Integraties

14
26

Gebruiksgemak

4,1 (130)
4,0 (18.308)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (130)
4,0 (18.308)

Klantenservice

4,2 (130)
4,1 (18.308)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor SuperOffice CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor SuperOffice CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor SuperOffice CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Dynamics 365

4,4
#4 alternatief voor SuperOffice CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(130)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je SuperOffice CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 130 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Using it for decades now and still using it every day. That means something.

Beoordeeld op 20/6/2018

Knowledge of customers, documents ordened, GDPR compliant

Knowledge of customers, documents ordened, GDPR compliant

Pluspunten

Complete solution including document control, mail-functionality and now also on-line so less local maintenance. Also the IOS Apps function great.

Minpunten

There are for us not much downsides on the product, but if i had to name one it would be faster starting speed online. (but maybe that is because of the connections sometimes)

Andy
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The CRM for SME business

Beoordeeld op 3/6/2020

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the...

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice.

The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.

Pluspunten

The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too.

Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.

Minpunten

Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!

Trine
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

.

Beoordeeld op 18/12/2019

Pluspunten

Statistics and easy to follow e-mail conversations

Minpunten

Slow system and too many "clicks" to get into different boxes and get information

Johnny
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Tool to increase your sales and make your life easier

Beoordeeld op 7/4/2019

Superofficehelp us to keep track on ongoing projects and also make it easy to send out new...

Superofficehelp us to keep track on ongoing projects and also make it easy to send out new information to our Customers

Pluspunten

The User Friendly setup, it is easy to understand and you can start work and take advantage of it from day 1.
In combination with the App for your mobile it is a great tool. Additional to these these featurs the actual contactnamn and their telephone number will automatically be transfered to your conatctlist in your mobile.

Minpunten

Thy way to sava end find documents can be approved

Talitha
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

It takes time to get the most out of SuperOffice, but the many possibilities make it worth.

Beoordeeld op 12/6/2018

Pluspunten

The features and functionalities we need for our business are quite challenging. What I like most about this software is the flexibility. They're good at getting to know your business and finding matching solutions.

Minpunten

We use SuperOffice not only as a CRM system (which is a pro). But that also makes the ease of use quite challenging for many of our users. The functionalities don't always speak for themselves and because of the many possibilities it's hard to remember it all.

5 van 130 worden weergegeven Lees alle reviews

SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.

SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 45,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic

SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperOffice CRM.