SuperOffice CRM

CRM-software voor teams in de verkoop, marketing en klantenservice

4,2 /5 (121 review) Schrijf een review!

SuperOffice CRM - Overzicht

Wat is SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.

Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.

De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.

Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.

Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.

SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.

SuperOffice CRM - Overzicht

Prijzen

Vanaf
€ 45,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

SuperOffice CRM - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigd Koninkrijk, Duitsland
Ondersteunde talen
Chinees (Vereenvoudigd), Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels en nog 10 andere, Fins, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Zweeds

Media

Use the shared calendar in SuperOffice to schedule activities, plan projects, track availability, and share information
SuperOffice is integrated with Microsoft Office 365, G Suite and major email applications such as Exchange, Outlook, Notes, Gmail and all IMAP based email servers
Build professional web forms to gather high quality data, automatically update the CRM database, and create targeted follow-up actions
Integrated reports give users insights into how their email campaigns can be improved in the future
Use SuperOffice CRM to track every opportunity in the pipeline from beginning to end
SuperOffice CRM-video Schermopname van SuperOffice CRM: Use the shared calendar in SuperOffice to schedule activities, plan projects, track availability, and share information Schermopname van SuperOffice CRM: SuperOffice is integrated with Microsoft Office 365, G Suite and major email applications such as Exchange, Outlook, Notes, Gmail and all IMAP based email servers Schermopname van SuperOffice CRM: Build professional web forms to gather high quality data, automatically update the CRM database, and create targeted follow-up actions Schermopname van SuperOffice CRM: Integrated reports give users insights into how their email campaigns can be improved in the future Schermopname van SuperOffice CRM: Use SuperOffice CRM to track every opportunity in the pipeline from beginning to end

SuperOffice CRM reviews

SuperOffice CRM reviews

Totaalscore
4,2
/
5
Uitstekend
41

Zeer goed
69

Gemiddeld
6

Slecht
5

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
Functies
4,1
Gebruiksgemak
4,2
Klantenondersteuning
4,3
91% heeft deze app aanbevolen
Marcel S.

It really is the most user friendly CRM that you can imagine.

Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.


Vertalen met Google
Matt C.

You can almost say it 'runs the company'!

We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.


Vertalen met Google
Maria H.

Super Office My Experience


Vertalen met Google
Andy H.

The CRM for SME business

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice.

The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.


Vertalen met Google
Eva Y.

Stellar CRM

SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.


Vertalen met Google
Marcel S.
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

It really is the most user friendly CRM that you can imagine.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 16/7/2018
Bron van de reviewer: Capterra

Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Pluspunten

User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours.
Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project.
I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Minpunten

Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Matt C.
Sector: Evenementenbureaus
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

You can almost say it 'runs the company'!

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 27/4/2020
Bron van de reviewer: Capterra

We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Pluspunten

I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Minpunten

The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Maria H.
Sector: Industriële automatisering
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Super Office My Experience

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 8/4/2019
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview.
The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.

Minpunten

It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

Andy H.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

The CRM for SME business

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 3/6/2020
Bron van de reviewer: Capterra

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice.

The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.

Pluspunten

The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too.

Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.

Minpunten

Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Eva Y.
Sector: Schoolleiding
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Stellar CRM

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 8/4/2020
Bron van de reviewer: Capterra

SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Pluspunten

It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Minpunten

Perhaps the marketing module should be included in the base package.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,1/10
Gebaseerd op 121 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van SuperOffice CRM

Prijzen van SuperOffice CRM

Vanaf
€ 45,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Gebaseerd op 121 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

SuperOffice CRM - Functies

SuperOffice CRM - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contactenbeheer
Contactendatabase
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Functies
4,1/5
Gebaseerd op 121 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen

SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.

V. Welke prijsmodellen heeft SuperOffice CRM te bieden?

SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: € 45,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van SuperOffice CRM?

We hebben geen informatie over functies van SuperOffice CRM

V. Wat zijn de typische gebruikers van SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:

Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door SuperOffice CRM ondersteund?

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Zweeds

V. Welke prijsmodellen heeft SuperOffice CRM te bieden?

SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt SuperOffice CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan SuperOffice CRM worden geïntegreerd?

SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

24SevenOffice, Clear Books Accounting, Dynamics 365, Echobot, G Suite, Gmail, LinkedIn, Microsoft 365, Microsoft Dynamics 365 Business Central, SalesScreen

V. Welke mate van ondersteuning heeft SuperOffice CRM te bieden?

SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Video-instructies