Over EngageBay

EngageBay is alles-in-één marketingsoftware die het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media combineert. EngageBay is ontworpen om bedrijven te helpen bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads. Met EngageBay kunnen gebruikers e-mailcampagnes opzetten en marketingprocessen en verkooptrechters automatiseren. Het cloudgebaseerde platform kan worden gebruikt om te helpen bij het ontwikkelen van leads, het creëren en automatiseren van de distributie van e-mailmarketingcontent en het beheren van klantrelaties met behulp van de ingebouwde CRM.

Het geïntegreerde marketingpakket binnen EngageBay biedt bedrijven de tools om op maat gemaakte marketingcampagnes te ontwerpen, beheren en uitvoeren. E-mailcampagnes kunnen worden ontworpen met behulp van de reeks vooraf ontworpen e-mailsjablonen, of helemaal opnieuw worden gecreëerd met de interface op basis van slepen en neerzetten. Aangepaste afbeeldingen, tekst, lay-out, deelknoppen en meer kunnen worden toegevoegd aan e-mailmarketingsjablonen om een merkeigen boodschap te creëren om nieuwe of bestaande klanten aan te trekken. EngageBay ondersteunt klantsegmentatie, gedefinieerd door voorwaardelijke statistieken zoals leeftijd, locatie, type klant, aankoopgeschiedenis en meer, zodat je targeting kunt uitvoeren voor specifieke subsets van gebruikers. Marketingcampagnes kunnen worden geautomatiseerd door workflows en trechters te definiëren en triggers in te stellen op basis van klantacties. Aangepaste webformulieren kunnen worden gecreëerd en toegevoegd aan zakelijke websites om leads vast te leggen en bestemmingspagina's kunnen worden ontworpen om klikken en conversies te optimaliseren.

EngageBay biedt een ingebouwde CRM om gebruikers te helpen hun zakelijke contacten te organiseren, relaties te beheren en pijplijnen te volgen. Wanneer zowel marketing- als verkoopteams binnen EngageBay werken, kunnen leads en contacten naadloos door de verkooppijplijn worden geleid met behulp van slechts één synchroon platform. Contacten kunnen worden beheerd met hulpmiddelen voor het creëren van contactlijsten, zoeken in de contactendatabase, het opslaan van interactiegeschiedenis, activiteitenregistratie en meer. Met EngageBay kunnen gebruikers inzicht verkrijgen in de verkooppijplijn en de status van elke deal in realtime volgen.

Prijzen vanaf:

US$ 14,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 14,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5
EngageBay Software - 6
EngageBay Software - 7
EngageBay Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
EngageBay-video
EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5
EngageBay Software - 6
EngageBay Software - 7
EngageBay Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van EngageBay: 228

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Beller-ID
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bezoekers bijhouden
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Feedbackbeheer
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsplanning
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online formulieren
  • Online reserveren
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planning van kennisgevingen
  • Postplanning
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Prognose
  • Progressief kiessysteem
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Responsief
  • Routering
  • SEO-beheer
  • Segmentering
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden filteren
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken naar sites bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

ClickFunnels

4,6
#1 alternatief voor EngageBay
ClickFunnels is een cloudgebaseerde oplossing voor marketing automation en het creëren van webpagina's waarmee...

Holded

4,6
#2 alternatief voor EngageBay
Holded is een facturerings- en boekhoudplatform voor freelancers, bedrijven en accountants dat helpt bij het beheren...

Commence

4,9
#3 alternatief voor EngageBay
Een betaalbare, robuuste online CRM-softwareoplossing voor bedrijven met 5 tot 200 gebruikers met contactbeheer,...

Rx30 Pharmacy System

4,2
#4 alternatief voor EngageBay
RX30 Pharmacy System helpt apotheken van elke omvang bij het stroomlijnen van processen met betrekking tot receptuitgift...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(345)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je EngageBay al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 345 reviews worden weergegeven
Gideon
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Makkelijk in gebruik

Beoordeeld op 13/6/2022

Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Pluspunten

Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.

Minpunten

Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.

Tom
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It Keeps Getting Better

Beoordeeld op 14/7/2022

This software made my day, month, and year. Everything is easier now.

This software made my day, month, and year. Everything is easier now.

Pluspunten

We started out looking for an affordable CRM/Email Marketing System that didn't charge by # of Contacts.

EngageBay was the most affordable of those we found, but since we had never heard of it, we were skeptical it would be very useful.

We were so wrong.

This is one of those products that gets better, not worse, the more you dig in into it. It feels like I know a secret that no one else knows.

IT HAS EVERYTHING. All in one app.

We're saving so much money.

We got an entire suite of software with at least 40 modules that we would have had to pay for from other apps (Social, SMS, Sales Management, Appointment Calendar, Ticket System, Live Chat, Integrated Automations, Etc..)

We can cancel so many services thanks to this software.

We had one issue logging in with the WordPress Apps, but it turned out to be our fault for not reading the manual. We sent a quick chat, and customer service answered on almost instantly. They were fast, very knowledgeable, patient, and kind.

That 5-star service made the sale for us.

We moved 22,000 contacts from another service that has 5% of the capability of EngageBay.

I don't write reviews. But I feel like we got so much for so little that I had to give back.

We will be recommending this to all of our small business clients.

Minpunten

I can't think of anything yet. We're still on the Honeymoon.

Parminder
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Customer Support

Beoordeeld op 11/2/2022

We are able to manage our customers and prospects well. With automations and workflows we are able...

We are able to manage our customers and prospects well. With automations and workflows we are able to set up drip campaign which keep lead warmer and help in conversions.
Email handling is very good, we are able to do email campaigns
We are also using ticketing tool for customer support.
Chat widget is good and used in our multiple sites.
Loved pop up and messages displayed on my different sites , intelligent control through engage bay. If two step pop up capturing phone number with country code and email is given would really solve our business problem and improve our whatsapp integration

Pluspunten

Found a very good customer support. My couple of issues were resolved realy fast appreciate same.
Easy to use tool, workflows and automations are easy to set up and very useful

Minpunten

Additional email purchase is very very expensive. Would love this tool and blindly recommend to all of my community if additional email purchase can be reduced.
One additional functionality which can be very useful for business can be scheduling a batch job to run workflow or automation on specific date and time or with specific frequency like daily or weekly.
In forms phone number field need to be improved - country code should be captured correctly associated with main phone number

Overwogen alternatieven

ConvertKit en ClickFunnels

Redenen om voor EngageBay te kiezen

More functions and features - single crm tool with most features

Overgestapt van

Jira

Redenen om over te stappen op EngageBay

Click funnels is very expensive - but landing pages are awesome will switch to click funnel for landing pages once I have budget Convertkit is very good for email marketing - but engagebay offers full crm solution which both product does not have. Engage bay email functionality is very expensive so will look for integration with convertkit in near future.
Sian
Totaalscore
  • Sector: Online media
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Sophisticated Software

Beoordeeld op 8/10/2020

We run a number of businesses and use Engagebay for some of our clients. If you need to sort...

We run a number of businesses and use Engagebay for some of our clients. If you need to sort contacts, pick them out based on certain factors and send individual or broadcast emails and/or put them through a pipeline, this is for you. You know you need Engagebay when you're trying to organise your contacts by tags and have so many you're going mad.

Pluspunten

How you can really drill down into sorting contacts. It's almost like have a spreadsheet to organise different contacts. We use it for sending individual booking emails alongside broadcast emails. We searched for ages for software that could combine a sophisticated CRM/contact management system alongside email and newsletters - this is the best on the market. The other thing we love is the customer response - there's a chat service and usually someone is on there within minutes of a request and they stick with you until it's fixed. Best on the market - and certainly at this price.

Minpunten

The training manuals could be improved - that said, they are always happy and prompt to help - but some of my queries could are general and could have been covered in a manual/video.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor EngageBay te kiezen

Lack of features

Overgestapt van

Sendinblue

Redenen om over te stappen op EngageBay

Features mainly and then support - they answered questions promptly. I also tried other products before I arrived at Engagebay but although they initially said they could do what I needed, after weeks of frustrating try outs - they didn't - and the support hadn't really listened to what I'd said I needed - Engagebay listened to what I actually needed before I got started and it did what they said.

Antwoord van EngageBay

Thanks for the review Sian.

Cameron
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Feature-rich without breaking the bank

Beoordeeld op 6/10/2020

We love EngageBay and highly recommend it to our clients who want/need a full featured platform...

We love EngageBay and highly recommend it to our clients who want/need a full featured platform that will work across multiple departments, automate regular tasks, and that don't want to pay the high-price and add-on that you have to with many other tools. EngageBay's support team is AMAZING!! Anytime I have a question about something, they are quick to respond, very helpful and knowlegable, just a breath of fresh air to know that I can get a hold of someone when we have issues (which isn't that often, but when we do they are there!).

Pluspunten

It is amazing to me how feature-rich the platform is at the cost. More features and functionality than some of the 'big guys' for a fraction of the cost. It is easy to use and train clients on the system, so that is ALWAYS a huge plus for us.

Minpunten

Learning curve at first just to understand how it works differently from other systems, but that is not necessarily a con of EngageBay because that is the same for every new platform as each has their own little intricacies.

Antwoord van EngageBay

Thanks for the great review Cameron. Your words are super encouraging.

We will continue to build great features to help small businesses grow their businesses without breaking the bank on expensive bloated software.

5 van 345 worden weergegeven Lees alle reviews

EngageBay - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over EngageBay.

EngageBay kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

EngageBay heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

EngageBay ondersteunt de volgende talen:

Engels

EngageBay ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

EngageBay kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BulkSMS, CallHippo, DocuSign, Exotel, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, Gupshup, HubSpot CRM, Intercom, Jotform, JustCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailgun, Make, Meta for Business, MightyCall, Pabbly Connect, Plivo, QuickBooks, RT DocuSign, RingCentral Contact Center, Salesforce Platform, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Teachable, Twilio, Xero, Zapier, Zendesk Suite

EngageBay biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor EngageBay.