Over LogMeIn Central

LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk Android- of iOS- apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Belangrijke functies omvatten groepering van computers, implementatie op afstand, gebruikersbeheer, antivirusbescherming en controle van de computerstatus.

Met de externe toegangsfunctie van LogMeIn Central kunnen gebruikers computers vanaf elke locatie op afstand ondersteunen, waarbij ze vanaf hun eigen apparaat toegang krijgen tot zowel de desktop als alle toepassingen, bestanden en gegevens. Dankzij de tool voor besturing op afstand kan de gebruiker vanaf één locatie de gehele computer van een externe medewerker en andere eindpunten over de hele wereld beheersen. Gebruikers kunnen op afstand op meerdere computers tegelijkertijd installatiepakketten implementeren en instellen, geautomatiseerde implementatietaken creëren, en bestanden overzetten tussen computers met behulp van slepen en neerzetten.

Met LogMeIn Central kunnen organisaties de controle over hun servers en werkstations behouden en alle IT-middelen vanaf één locatie volgen en beveiligen met functies voor softwarepatching, antivirusintegraties, realtime monitoring, proactieve waarschuwingen en meer. Geautomatiseerd taakbeheer ondersteunt de externe installatie van software, bestandsdistributie en de mogelijkheid om scripts uit te voeren voor een proactieve ondersteuning van eindpunten. Gebruikers kunnen met LogMeIn Central ook vanaf een centrale plek alle Windows-updates voor alle eindpunten plannen en beheren, en eventuele kwetsbare updates van derden identificeren om patches te implementeren. Aanvullende tools omvatten geavanceerde rapportage, ad-hocondersteuning, gebruikersbeheer, zelfherstellende meldingen, toegang op de achtergrond en meer.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, Duitsland, Brazilië

Ondersteunde talen

Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 6 andere, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Russisch, Spaans

Afbeeldingen

Monitor, manage, and secure the endpoint infrastructure via any device
Organize computers according to location, function, access permissions, or any other criteria
View and report on the entire IT infrastructure with computer auditing and inventory management
Increase productivity by automating manual processes to optimize resource allocation and reduce IT costs
Set up, monitor, and take action with proactive alerts
Be up to date to ensure every vulnerability is closed with tools for patch management
Nog 7 andere bekijken
LogMeIn Central-video
Schermopname van LogMeIn Central: Monitor, manage, and secure the endpoint infrastructure via any device Schermopname van LogMeIn Central: Organize computers according to location, function, access permissions, or any other criteria Schermopname van LogMeIn Central: View and report on the entire IT infrastructure with computer auditing and inventory management Schermopname van LogMeIn Central: Increase productivity by automating manual processes to optimize resource allocation and reduce IT costs Schermopname van LogMeIn Central: Set up, monitor, and take action with proactive alerts Schermopname van LogMeIn Central: Be up to date to ensure every vulnerability is closed with tools for patch management

Functies

Totaal aantal functies van LogMeIn Central: 21

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Auditing
  • Audittrail
  • Bewaking
  • Externe toegang
  • Gebruikersbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Mobiele integratie
  • Onderhoudsplanning
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • SSL-beveiliging
  • Toegangsbeheer
  • Toezicht op afstand
  • Update en installatie op afstand
  • Verificatie/authenticatie
  • Volgen van gedrag
  • Voorraad bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie

Alternatieven

Remote Desktop Manager

4,5
#1 alternatief voor LogMeIn Central
Remote Desktop Manager is an IT management software that helps businesses launch, run, and manage remote connections to...

Freshservice

4,5
#2 alternatief voor LogMeIn Central
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van...

ConnectWise Automate

4,2
#3 alternatief voor LogMeIn Central
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en...

Domotz Pro

5
#4 alternatief voor LogMeIn Central
Domotz is het eerste platform voor bewaking en beheer op afstand voor IoT. Dit platform biedt krachtige...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(303)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je LogMeIn Central al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 303 worden weergegeven
Jeff E.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect for Workstation Management!

Beoordeeld op 29/9/2020

I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing...

I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!

Pluspunten

I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.

Minpunten

LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.

Darell B.
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

Beoordeeld op 27/8/2020

I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily...

I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Pluspunten

Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Minpunten

The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

Jax W.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Never Really Worked Reliably

Beoordeeld op 1/10/2018

We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the...

We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Pluspunten

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Minpunten

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Great program but way to expensive

Beoordeeld op 15/11/2019

We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had...

We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Pluspunten

The program is very easy to setup and use.

Minpunten

The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

Loren D.
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

LogMeIn

Beoordeeld op 8/12/2019

LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at...

LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.

Pluspunten

LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.

Minpunten

Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.

5 van 303 worden weergegeven Lees alle reviews

LogMeIn Central - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LogMeIn Central.

LogMeIn Central kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 46,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van LogMeIn Central

LogMeIn Central heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Middelgroot bedrijf

LogMeIn Central ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Russisch, Spaans

LogMeIn Central ondersteunt de volgende apparaten:

Android

LogMeIn Central kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ClickShare Conference, Warranty Master

LogMeIn Central biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Kennisbank, Video-instructies, Forum

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LogMeIn Central.