Customerly

Software voor de levenscyclus van klanten, voor ondersteuning, automatisering en meer.

Over Customerly

Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt modules voor livechat, klantengegevens, enquêtes, marketing, CRM en meer, en alle modules zijn volledig geïntegreerd om gestroomlijnde workflows voor klantenbeheer te bieden.

Om bedrijven te helpen de gehele levenscyclus van klanten te beheren en relaties met klanten op te bouwen en te onderhouden, biedt Customerly hulpmiddelen voor het verwerken van serviceverzoeken, het verzamelen van feedback, het analyseren van klantgedrag en meer. Met de livechatfunctie kunnen bedrijven een aangepaste livechatwidget op hun website maken en installeren om nieuwe leads te krijgen en tickets te beheren. Wanneer een klant een bericht verzendt binnen de chatwidget, wordt zijn verzoek automatisch doorgestuurd naar het relevante teamlid in de backend van Customerly, op basis van berichtinhoud en klantgegevens. De chatfunctie van Customerly maakt ook tweerichtingsvideogesprekken, fotobijlagen en scherm delen mogelijk om te helpen bij het oplossen van casussen.

Bedrijven kunnen klanten binnen Customerly segmenteren om gerichte marketingcampagnes te leveren of geautomatiseerde berichten of enquêtes te verzenden. Doelgroepen kunnen worden gesegmenteerd op basis van regels en voorwaarden, bijvoorbeeld hoelang ze al klant zijn, de laatste keer dat ze een actie hebben voltooid, licenties die verlopen en meer. E-mailcampagnes kunnen worden gecreëerd binnen Customerly, met tools voor het bouwen van e-mailsjablonen en het ontwerpen van aangepaste nieuwsbrieven, en campagnes kunnen worden geanalyseerd met betrekking tot openings- en klikpercentages. Er kunnen trechters worden gemaakt om de levering van marketingcontent en enquêtes op basis van voorwaardelijke logica te automatiseren.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Customerly

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Japan , Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Customerly

Afbeeldingen

Customerly Software - 1
Customerly Software - 2
Customerly Software - 3
Customerly Software - 4
Customerly Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Customerly-video
Customerly Software - 1
Customerly Software - 2
Customerly Software - 3
Customerly Software - 4
Customerly Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Customerly: 134

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbibliotheek
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Editor met slepen-en-neerzetten
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Inboxbeheer
  • Integratie van leaddatabase
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Intentieherkenning
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Logica voor overslaan
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele enquête
  • Mobiele interface
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • Offline formulier
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opmerkingen/notities
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Query-suggesties
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Rich Text Editor
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scores en reviews
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spamblokkering
  • Taaldetectie
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Videovergaderen
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor verkoop/marketing
  • Voorwaardelijke logica
  • Vragenbibliotheek
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

tawk.to

4,6
#1 alternatief voor Customerly
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

Freshchat

4,0
#2 alternatief voor Customerly
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams...

Intercom

4,5
#3 alternatief voor Customerly
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Automizy

4,1
#4 alternatief voor Customerly
Je kunt je e-mailcampagnes met gemak creëren, uitvoeren en meten en de extra kracht ervaren. Het product helpt kleine...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(54)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Customerly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 54 reviews worden weergegeven
Nenad
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Customerly – A Live chat built for startups.

Beoordeeld op 5/7/2019

5 Stars - We've used more chat software than we can count on one hand and Customerly take the top...

5 Stars - We've used more chat software than we can count on one hand and Customerly take the top by a landslide.

Pluspunten

This software changed how we handle customer support, No more are the days of clunky software with loud bells and alarms to let us know there's a chat incoming, Nowadays we're met with an amazing fluid interface which lets us see important lead information, Set up Tags and Events for email marketing funnels and organise customer chats in an elegant web panel.

It's ease of use is industry leading and for such a young company a start like this is good news.

Minpunten

There's no real production worthy complaints about this software, One thing to keep in mind is they are a fresh company, They're human and as all new companies and humans, we make mistakes, we learn and we grow - Whilst there's times that the UI or a feature isn't as polished as a big competitor Luca and his team send lots of emails to keep us up to date on what's happening and how to bring even more value to our clients.

Jarrod
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Exceptional inclusion in our SaaS

Beoordeeld op 28/7/2020

Pluspunten

I love the ability to meaningfully engage with our customers via multiple channels ensuring that our communications are always leading towards the next milestones

Minpunten

The automations UI could be improved to make these easier to produce

Overwogen alternatieven

HelpCrunch

Overgestapt van

Intercom
Cuong
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The powerful support live chat for any website

Beoordeeld op 9/8/2019

I integrate Customerly with my Facebook Fanpage and it worked together well. I never miss any...

I integrate Customerly with my Facebook Fanpage and it worked together well. I never miss any message from my prospectors so far. Great!

Pluspunten

The Customerly always gives me a comfortable feeling once using it for its modern UX design and fast performance. And the more important thing is my audiences have the same feeling as me about the Customerly chat, it's cool.

In addition, the team empowered Customerly with workflow automation which I can send the email drips easily with tag trigger. I can pre-made the workflow and trigger it manually by tag for my clients or my new leads.

To boost the support process faster and better, I can write many support article thank the Customerly Knowledge Base module that I white label it with my Logo and CNAME. (even free user can have it).

Its multi-language support, webhook and API support, the smart assignment is my favorite function as well.

Minpunten

The live chat widget works fast and stable but the backend dashboard is rather slow performance. I hope it's faster. Need a CDN and new GEO server for my Asia region.

Nico
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use, full functionality, best price/performance ratio

Beoordeeld op 4/9/2020

First I was so impressed, how easily I installed it and got it working.
Then I was impressed by the...

First I was so impressed, how easily I installed it and got it working.
Then I was impressed by the functionality offered by the free version, which actually completely covered my initial needs.
Then I was impressed how easy it was to use and extend.
Further I was impressed that I got serious support when I asked something, although I wasn't a 'paying' customer.
And even more I'm impressed how stable this addon is. It just does what I need it to do, and hasn't ever needed my special attention to keep it working.

Pluspunten

It is so easy to install, that one can do it himself, meaning you don't really need a professional to make it work.
And also while it works on my website, I get and can react on notifications while I'm mobile.

Minpunten

Nothing to mention here. It is really one of these very few times, where I'm completely covered and satisfied, more than I could hope for.

Federico
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Got sick to plans and prices changes

Beoordeeld op 26/11/2020

We were coming from an enterprise solution (Intercom) so already knew the value of real-time...

We were coming from an enterprise solution (Intercom) so already knew the value of real-time customer interaction. We simply moved to Customerly for cost reduction, but we'll probably move away for the same reason we left Intercom.

Pluspunten

Even though the quality of the software (issues and bugs) is not comparable with other big companies of this market, there's a very wide set of functionalities.

Minpunten

We're one of the first customers, using software since beginning of 2017. It started as free forever, then moved to "pay this and you'll get it free forever", than .... opsss.... sorry but you have to migrate to a monthly plan ... than .... opsss .. sorry but we introduce a limit on number of contacts in your plan and you have to move to enterprise plan, than .... opssss ..... by now on if you want to keep your 4 users you have to move to another plan, then.... opssss .... we changed monthly plans again, then .... opsssss... enterprise plan has another limit (not written anywhere) of 5000 contacts, so you have to pay more and now they locked a functionalities.

Honestly we're part of the customers that let Customerly exists right now, and I'm sick of this creative and ridiculous change of plans and costs

Antwoord van Customerly

Hi Federico,
Thank you for your time.

We were expecting this since you threatened us to get a better price on your Customerly account.

During the last 3 years, we updated our pricing based on our client's feedback and finally, we have now well-structured pricing that people can understand and identify with it.

We believe our plans are still competitive against our competitors.

When Federico reached out to send a newsletter to 5K people, he was managing 6,2K contacts that needed an upgrade.

We proposed the related Enterprise plan to manage his grown list of 6,2K contacts.

This system has been built to avoid smart people to take advantage of Customerly and send unlimited newsletter by creating small chunks of contact lists for each send. The exact strategy Federico wanted to use.

We tried to explain this but he just didn't want to listen and preferred to threatening us with this review.

Fortunately, we have thousands of customers that love and respect what we do every day.

5 van 54 worden weergegeven Lees alle reviews

Customerly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Customerly.

Customerly kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Customerly heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Customerly ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Customerly ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Customerly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

LeadsBridge, WordPress, Zapier

Customerly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Customerly.