Over Birdeye

BirdEye is online software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven van elke omvang klantreviews kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen, met beheer van reviews, sociaal luisteren en technologie voor realtime analyse. BirdEye ondersteunt ook een systeemeigen mobiele app voor iOS en Android waarmee gebruikers op een mobiele manier klanten kunnen inchecken, nieuwe reviews kunnen verzamelen, klantfeedback kunnen bijhouden en rapporten kunnen raadplegen.

BirdEye helpt gebruikers hun online aanwezigheid en SEO te verbeteren met nauwkeurige bedrijfsvermeldingen en dynamische content. Gegevenssynchronisatie zorgt ervoor dat belangrijke informatie zoals naam, adres en telefoonnummer automatisch wordt bijgewerkt via de meer dan 50 wereldwijde partners van BirdEye, waaronder Google, Facebook en Bing, terwijl dynamische content gebruikers in staat stelt om vermeldingen te verrijken met aantrekkelijke video's, foto's en menu's. De tool "Scan je bedrijf" geeft gebruikers een snel overzicht van hun online reputatie door vermeldingen, reviews en beoordelingen op meerdere sites te tonen.

Technologie voor het controleren van reviews stelt gebruikers in staat om vanuit een gecentraliseerd dashboard in realtime gesprekken te voeren met klanten. Realtime sms- of e-mailmeldingen informeren gebruikers wanneer er een beoordeling over hun bedrijf wordt geplaatst. Met tools voor sociaal luisteren kunnen gebruikers sentimenttrends en invloedrijke sociale gesprekken ontdekken, terwijl functies voor enquêtebeheer gebruikers in staat stellen boeiende klantonderzoeken te creëren en verzenden via sms, e-mail of sociale media. Gebruikers kunnen enquêtereacties nauwkeurig meten met de technologie voor NPS (Net Promoter Score).

Sociale tools voor ticketing en tickettoewijzing helpen gebruikers probleembeheer en -oplossingen te stroomlijnen, terwijl realtime bedrijfsanalyse gebruikers helpt waardevol inzicht te krijgen in de feedback van klanten. Met technologie voor concurrentenanalyse kunnen gebruikers hun concurrentie begrijpen en kansen identificeren om marktaandeel te veroveren.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Birdeye

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Mexico, Nieuw-Zeeland, Puerto Rico , Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Birdeye

Afbeeldingen

Birdeye Software - 1
Birdeye Software - 2
Birdeye Software - 3
Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5
Birdeye Software - 6
Birdeye Software - 7
Birdeye Software - 8
Birdeye Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye Software - 1
Birdeye Software - 2
Birdeye Software - 3
Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5
Birdeye Software - 6
Birdeye Software - 7
Birdeye Software - 8
Birdeye Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Birdeye: 139

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Activiteitendashboard
  • Antwoordbeheer
  • Augmented analytics
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Benchmarking
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Configureerbare waarschuwingen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Dashboard
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Doelgroeptargeting
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • E-mailwaarschuwingen
  • Een-op-een berichten
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Gamification
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande berichtgeving
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsberichten
  • Herinneringen
  • Impactmeting
  • Influencers bijhouden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Intentieherkenning
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Logica voor overslaan
  • MMS
  • Maatschappelijk delen
  • Markeren
  • Massa-sms
  • Messaging in twee richtingen
  • Mobiele enquête
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multichannel campagnes
  • Multilocatie
  • Offline formulier
  • Opmerkingen/notities
  • Personalisatie van berichten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime gesprekken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reputatiebeheer
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • SEO-audit
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scores en reviews
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sociale media monitoren
  • Tekstanalyse
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trendanalyse
  • URL's aanpassen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Videochat
  • Virtuele assistent
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop/marketing
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Voortgang bijhouden
  • Voorwaardelijke logica
  • Vraagstructuren
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Websitecontrole
  • Webtracking
  • Widgets
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Sprout Social

4,4
#0 alternatief voor Birdeye
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe...

Review Wave

4,7
#1 alternatief voor Birdeye
Review Wave is een cloudgebaseerde oplossing voor beoordelingsbeheer die chiropractoren, tandartsen, dierenartsen,...

Trustpilot

4,5
#2 alternatief voor Birdeye
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op...

Reputation

4,3
#3 alternatief voor Birdeye
Reputation.com is een oplossing voor reputatiebeheer die bedrijven met meerdere locaties helpt bij het controleren en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(543)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Birdeye al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 543 reviews worden weergegeven
Regina
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

DON'T MISS OUT!!

Beoordeeld op 16/1/2019

In this day and age It's all about the internet and about reading reviews to help make our...

In this day and age It's all about the internet and about reading reviews to help make our decisions on just about everything. As a business, you want to attract as many new people as possible but you want them to know from people that are happy and satisfied with the services you provided them. We are a dental office and that's what we were missing. Birdeye provided us with the best customer experience to achieve that! They set everything up and showed us how easy it is to allow our happy and satisfied patients to want to give us a 5-star review! Now we are getting so many new patients calling and stating they just read all the wonderful 5-star reviews and would like to schedule! Birdeye is the best decision!

Pluspunten

Everything! What is there not to love! This software is amazing!! Truly, the ease of it is just great! The customer support you get from Birdeye is top notch! If you have been looking around to help your business take off, look no further, this is it!! Birdeye is the BEST!

Minpunten

Nothing! The only thing I can say is that I am sorry we didn't get this sooner!

Antwoord van BirdEye

Thanks Regina and Dr. Penny! So happy to hear how you and your patients find BirdEye so easy to use. We love to hear your bringing in so many new patients from your great online reputation! Thanks for being a BirdEye customer!

Thad
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good product, but flawed

Beoordeeld op 24/8/2022

The support team really wants to do a good job and can make up for the product's shortcomings....

The support team really wants to do a good job and can make up for the product's shortcomings. Issues pop up, naturally, as we come across unique instances, etc., and our Account Manager is great about working with us on finding resolutions.

Pluspunten

Birdeye's ability to integrate with a wide variety of patient management systems (PMS) for review generation is exceptional and sets this product apart from anything else we can find. Our clients use a wide variety of PMSs, and Birdeye integrates with nearly all of them. If they don't they'll work on finding a solution to bring automation to the system.

Minpunten

We have a large number of clients that use this system and during the sales process we were told that all we needed to do was provide a CSV of their names & locations, and the onboarding team would handle it. Unfortunately, that was not the case. We had to manually configure a profile for each of our clients.

Also, the continually cross market to existing clients. For example, we have a client that has multiple locations. Most of the locations are managed through our Birdeye account, while one location has it's own Birdeye account not tied to us. The manager of that one location continues to receive messages from Birdeye saying that they really should bring the other locations onboard and also says that nothing is being done with the locations we manage. Every time they send a message we request that Birdeye flag that the other locations are in our account - for some reason they won't. It's been a major issue for some of our larger clients with multiple locations spread across different Birdeye accounts.

Overwogen alternatieven

Grade.us

Redenen om voor Birdeye te kiezen

Birdeye's integration with our client's patient management systems was a game changer.

Overgestapt van

Yext en Grade.us

Redenen om over te stappen op Birdeye

Birdeye's integration with our client's patient management systems was a game changer.

Antwoord van Birdeye

Amazing, thorough feedback, Thad! We are looking into your feedback and our team will be on top of enhancing the features for our customer's continued success. Thank you for the awareness and for being a wonderful Birdeye partner!

Peter
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Over charged over promised bait and switch, deceit, and non stop billing issues!

Beoordeeld op 19/11/2021

I lost money by using BirdEye and they still wont fix the issues!

I lost money by using BirdEye and they still wont fix the issues!

Pluspunten

The ability to get more reviews on google

Minpunten

Lots of issues with integrations and billing but most of all I purchased Yext through them and was given Synup! I was lied to and when I called them out on it they said oh we will give you Yext now, I asked for a refund and they said they were working on it, I found this out at the end of July or beginning of August then I told them I would not be renewing my 25 locations, they then said they would send me a new contract, tried to get me to sign a 3-year contract, I refused and said I wanted to drop down to 10 locations, they then sent me a new contract for one year, I didn't sign, then they auto renewed, I'm reporting them to the state attorney! Also everyone I dealt with was fired or left!

Overwogen alternatieven

Swell en Podium

Redenen om voor Birdeye te kiezen

They bait and switched said I could bring back all the old clients that I originally brought to BirdEye back to my agency and then once the contract was signed said I couldn't!

Redenen om over te stappen op Birdeye

They bait and switched said I could bring back all the old clients that I originally brought to BirdEye back to my agency and then once the contract was signed said I couldn't!
Deborah
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good for reputation management

Beoordeeld op 10/11/2022

For overall reputation management Birdeye is great, when review requests are sent out. I feel like...

For overall reputation management Birdeye is great, when review requests are sent out. I feel like sometimes this is hit or miss. It's like when we get closer to renewal time we start to get reviews but in the midyear it drys up and we get nothing.

Pluspunten

I like that it allows us to request and receive reviews for Google, we also get text messaging through the app with Birdeye but we have to physically generate the messages.

Minpunten

We can not get any automated text message reminders through Birdeye, we want a service provider for this service. There are other features but they are at an additional cost. Also one of the Birdeye employees was badgering me to sign a two year contract instead of our usual one year contract. And he charged my credit card for additional fees as well without my knowledge.

Antwoord van Birdeye

Hi Deborah, we appreciate your feedback. If you are ever having any concerns or facing any issues please reach out to us at [email protected] so we can take care of your needs immediately. Thanks for choosing Birdeye!

Diana
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Software

Beoordeeld op 7/4/2021

Overall it's been helping us obtain more reviews and prevent negative reviews before they hit the...

Overall it's been helping us obtain more reviews and prevent negative reviews before they hit the surface. I really like the direct feedback option because this gives us important consumer insights and a chance to make things right with unhappy clients.

Pluspunten

I like how user friendly the platform is. It is very easy to navigate and learn as a new user.

Minpunten

The only con I would say is that you have to sign a year long agreement. Although I agree that this is a long term solution, it's nice to have that trial period just in case.

Overwogen alternatieven

GetMoreReviews

Redenen om over te stappen op Birdeye

I was confident in choosing Birdeye because they have over 60,000 clients, which definitely says that they are well established and proven effective. The other alternative products were priced in the same range, so I chose to go with a product that already had a great reputation.
5 van 543 worden weergegeven Lees alle reviews

Birdeye - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Birdeye.

Birdeye kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Birdeye heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Birdeye ondersteunt de volgende talen:

Engels

Birdeye ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Birdeye kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ABELDent, ASI-ware, AccuLynx, Actionstep, Adobe Commerce, AdvancedMD EHR, AestheticsPro, AppFolio Property Manager, Appointy, Arborgold, AutoStar Solutions, BigCommerce, Bookeo, Booker, BoomTown, Breezeworks, Brightree, CareCloud, Chameleon-CMS, ChiroTouch, ClearDent, Clio, Constant Contact, Covetrus Pulse, Curve Dental, DaySmart Appointments, DealerCenter, Dealertrack DMS, DentiMax, Dentrix, Dentrix Ascend, Dolphin Management, DrChrono, EPICS, Eaglesoft, EndoVision, Eyefinity OfficeMate, FareHarbor, FieldLocate, FieldRoutes, Filevine, FiveStars, Frazer, FreshBooks, Full Slate, Genbook, GorillaDesk, Grapevine6, HomeGauge, IntakeQ, JobNimbus, Kajabi, Keap, Limo Anywhere, LinkedIn for Business, LiveRez, MOGO, MRI Software, MYOB Business, Mailchimp, Maxident, MediaDent, Meevo, Merlin, Meta for Business, Mindbody, Mogo CRM, MoverBase, NextGen, Onfleet, Open Dental, OrthoTrac, PatientNow, PayPal, Peachtree by Sage, Pipedrive, Point of Rental Software, Practice Fusion, Practice-Web, PracticeWorks, QSIDental Web, QuickBooks Desktop Enterprise, Quickbooks Online, Quorum, RazorSync, RealPage, RepairShopr, Revelation Pets, RevolutionEHR, Rosy, Salesforce Sales Cloud, Schedulicity, Service Fusion, ServiceM8, ServiceMonster, ServiceTitan, Shelter Buddy, ShippingEasy, Shopify, Skywerk, Solutionreach, Square Point of Sale, Streamline, Successware, SugarCRM, SuperSalon, Surefire CRM, SuzyDental 4, The Edge, Timely, Total Dental, Twitter, Vagaro, Veriforce, WooCommerce, Workiz, Xero, ZENOTI, Zapier, Zillow Rental Manager, Zoho CRM, Zomato for Business, athenaOne, iDentalSoft, mHelpDesk

Birdeye biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Birdeye.