Over Birdeye

BirdEye is online software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven van elke omvang klantreviews kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen, met beheer van reviews, sociaal luisteren en technologie voor realtime analyse. BirdEye ondersteunt ook een systeemeigen mobiele app voor iOS en Android waarmee gebruikers op een mobiele manier klanten kunnen inchecken, nieuwe reviews kunnen verzamelen, klantfeedback kunnen bijhouden en rapporten kunnen raadplegen.

BirdEye helpt gebruikers hun online aanwezigheid en SEO te verbeteren met nauwkeurige bedrijfsvermeldingen en dynamische content. Gegevenssynchronisatie zorgt ervoor dat belangrijke informatie zoals naam, adres en telefoonnummer automatisch wordt bijgewerkt via de meer dan 50 wereldwijde partners van BirdEye, waaronder Google, Facebook en Bing, terwijl dynamische content gebruikers in staat stelt om vermeldingen te verrijken met aantrekkelijke video's, foto's en menu's. De tool "Scan je bedrijf" geeft gebruikers een snel overzicht van hun online reputatie door vermeldingen, reviews en beoordelingen op meerdere sites te tonen.

Technologie voor het controleren van reviews stelt gebruikers in staat om vanuit een gecentraliseerd dashboard in realtime gesprekken te voeren met klanten. Realtime sms- of e-mailmeldingen informeren gebruikers wanneer er een beoordeling over hun bedrijf wordt geplaatst. Met tools voor sociaal luisteren kunnen gebruikers sentimenttrends en invloedrijke sociale gesprekken ontdekken, terwijl functies voor enquêtebeheer gebruikers in staat stellen boeiende klantonderzoeken te creëren en verzenden via sms, e-mail of sociale media. Gebruikers kunnen enquêtereacties nauwkeurig meten met de technologie voor NPS (Net Promoter Score).

Sociale tools voor ticketing en tickettoewijzing helpen gebruikers probleembeheer en -oplossingen te stroomlijnen, terwijl realtime bedrijfsanalyse gebruikers helpt waardevol inzicht te krijgen in de feedback van klanten. Met technologie voor concurrentenanalyse kunnen gebruikers hun concurrentie begrijpen en kansen identificeren om marktaandeel te veroveren.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Birdeye

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Mexico, Nieuw-Zeeland, Puerto Rico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Birdeye

Afbeeldingen

Birdeye Software - 1
Birdeye Software - 2
Birdeye Software - 3
Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5
Birdeye Software - 6
Birdeye Software - 7
Birdeye Software - 8
Birdeye Software - 9
View 14 more
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye-video
Birdeye Software - 1
Birdeye Software - 2
Birdeye Software - 3
Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5
Birdeye Software - 6
Birdeye Software - 7
Birdeye Software - 8
Birdeye Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Birdeye: 139

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Activiteitendashboard
  • Antwoordbeheer
  • Augmented analytics
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Benchmarking
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Configureerbare waarschuwingen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Dashboard
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Doelgroeptargeting
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • E-mailwaarschuwingen
  • Een-op-een berichten
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Gamification
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande berichtgeving
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsberichten
  • Herinneringen
  • Impactmeting
  • Influencers bijhouden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Intentieherkenning
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Logica voor overslaan
  • MMS
  • Maatschappelijk delen
  • Markeren
  • Massa-sms
  • Messaging in twee richtingen
  • Mobiele enquête
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multichannel campagnes
  • Multilocatie
  • Offline formulier
  • Opmerkingen/notities
  • Personalisatie van berichten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime gesprekken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reputatiebeheer
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • SEO-audit
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scores en reviews
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sociale media monitoren
  • Tekstanalyse
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trendanalyse
  • URL's aanpassen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Videochat
  • Virtuele assistent
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop/marketing
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Voortgang bijhouden
  • Voorwaardelijke logica
  • Vraagstructuren
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Websitecontrole
  • Webtracking
  • Widgets
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Podium

4,3
#1 alternatief voor Birdeye
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen...

Weave

4,1
#2 alternatief voor Birdeye
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en...

Broadly

4,9
#3 alternatief voor Birdeye
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online...

Trustpilot

4,5
#4 alternatief voor Birdeye
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(495)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Birdeye al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 495 reviews worden weergegeven
Nick
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best choice for review management platforms

Beoordeeld op 24/7/2020

I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but...

I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Pluspunten

We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Minpunten

Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Overwogen alternatieven

Sprout Social, Trustpilot en Podium

Redenen om over te stappen op Birdeye

We could whitelabel BirdEye and they had very attractive packages if you were purchasing many licenses for clients. They also have great integrations like with SIKKA that allows us to automate the collection of reviews for our dental clients.

Antwoord van BirdEye

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

Antonette
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great service and superior product

Beoordeeld op 27/6/2022

It's been great. Customer service is great and professional.

It's been great. Customer service is great and professional.

Pluspunten

My favorite feature is the review platform (which is why we purchased the Birdeye product. However, the sms feature has proven a return on investment in itself. It was a feature I didn't think I would use but it has significantly increased our business.

Minpunten

I wish there was a better integration and easier way to leave reviews for platforms such as Yelp and Facebook. I know this is not a Birdeye problem as it is Yelp and Facebook policy issue. I also wish it integrated with Thumbtack.

Overwogen alternatieven

Housecall Pro

Redenen om over te stappen op Birdeye

The price was right and the platform is easy to manage.
Isabella
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Birdeye Review

Beoordeeld op 6/7/2022

Pluspunten

I like the consistent communication with our Birdeye rep. Everyone we've worked with has been super helpful and responsive.

Minpunten

It's definitely a fairly new company and they don't have all the features that I would want, but they're working on it and in the process of rolling out new features all the time.

Antwoord van Birdeye

Thank you for taking the time to leave us a review, Isabella.

Miranda
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to use and great support!

Beoordeeld op 24/5/2022

Pluspunten

It was super easy to get this off the ground for us and for our clients. The support provided by the Birdeye team has been nothing short of fantastic.

Minpunten

I have heard from everybody on the team and even noticed it during our onboarding, there is a giant delay between when something is clicked to when it actually loads. Occasionally have issues with things never loading.

Antwoord van Birdeye

Hi Miranda! Thanks so much for choosing Birdeye! We appreciate the partnership!

Evan
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Birdseye is great for patient engagement!

Beoordeeld op 14/6/2022

Overall I am very satisfied with Birdseye. From the user-friendly functionality of the software to...

Overall I am very satisfied with Birdseye. From the user-friendly functionality of the software to the different and broad aspect of functions, I was able to do a lot more than initially expected.

Pluspunten

The live chat/texting capability is great and easy to use especially if you have multiple locations. I used the software to develop and send customer satisfaction surveys. This function is great however when the results come in and the data is compiled there can definitely be improvement in the presentation aspect of it.

Minpunten

As stated above I was a bit disappointed with it results data from the surveys I sent out to customers. When using a rating scale system they compile the data and creates graphs etc. however they are very hard to read let alone present in a meeting. This function can definitely be improved.

5 van 495 worden weergegeven Lees alle reviews

Birdeye - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Birdeye.

Birdeye kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Birdeye heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Birdeye ondersteunt de volgende talen:

Engels

Birdeye ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Birdeye kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ABELDent, ASI-ware, AccuLynx, Actionstep, Adobe Commerce, AdvancedMD EHR, AestheticsPro, AppFolio Property Manager, Appointy, Arborgold, AutoStar Solutions, BigCommerce, Bookeo, Booker, BoomTown, Breezeworks, Brightree, CareCloud, Chameleon-CMS, ChiroTouch, ClearDent, Clio, Constant Contact, Covetrus Pulse, Curve Dental, DaySmart Appointments, DealerCenter, Dealertrack DMS, DentiMax, Dentrix, Dentrix Ascend, Dolphin Management, DrChrono, EPICS, Eaglesoft, EndoVision, Eyefinity OfficeMate, FareHarbor, FieldLocate, FieldRoutes, Filevine, FiveStars, Frazer, FreshBooks, Full Slate, Genbook, GorillaDesk, Grapevine6, HomeGauge, IntakeQ, JobNimbus, Kajabi, Keap, Limo Anywhere, LinkedIn for Business, LiveRez, MOGO, MRI Software, MYOB Business, Mailchimp, Maxident, MediaDent, Meevo, Merlin, Meta for Business, Mindbody, Mogo CRM, MoverBase, NextGen, Onfleet, Open Dental, OrthoTrac, PatientNow, PayPal, Peachtree by Sage, Pipedrive, Point of Rental Software, Practice Fusion, Practice-Web, PracticeWorks, QSIDental Web, QuickBooks Desktop Enterprise, Quickbooks Online, Quorum, RazorSync, RealPage, RepairShopr, Revelation Pets, RevolutionEHR, Rosy, Salesforce Sales Cloud, Schedulicity, Service Fusion, ServiceM8, ServiceMonster, ServiceTitan, Shelter Buddy, ShippingEasy, Shopify, Skywerk, Solutionreach, Square Point of Sale, Streamline, Successware, SugarCRM, SuperSalon, Surefire CRM, SuzyDental 4, The Edge, Timely, Total Dental, Twitter, Vagaro, Veriforce, WooCommerce, Workiz, Xero, ZENOTI, Zapier, Zillow Rental Manager, Zoho CRM, Zomato for Business, athenaOne, iDentalSoft, mHelpDesk

Birdeye biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Birdeye.