Over XCALLY

XCALLY is een complete software-oplossing voor callcenters voor inkomend/uitgaand/gemengd of omnichannel contact. Gebruikers kunnen via standaard API's interacties met klanten afhandelen via telefoon, webchat, e-mail, sms, fax en sociale media, evenals klantinformatie beheren en hun interacties over meerdere kanalen bijhouden. Medewerkers kunnen inloggen op hun wachtrijen, meerdere statussen beheren en verschillende taken uitvoeren op basis van hun vaardigheden.

XCALLY helpt contactcentra om de spreektijd van medewerkers te maximaliseren door middel van voorvertoning, progressief of voorspellend kiezen, met automatiseringen en triggers die helpen om taken te automatiseren volgens eerder gedefinieerde timing en acties. Gebruikers kunnen gegevens en prestaties analyseren via de gebruiksklare rapporten van XCALLY, of aangepaste rapporten maken die zijn toegesneden op specifieke bedrijfsdoelstellingen. Organisaties kunnen ook met behulp van de web-GUI op basis van slepen en neerzetten IVR-projecten ontwerpen zoals automatische assistent, klanttevredenheidsonderzoeken, terugbellen en meer.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Albanië, Armenië en nog 159 andere, Angola, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Burundi, Benin, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Ivoorkust, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Westelijke Sahara, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Ghana, Guinee, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Laos, Libanon, Saint Lucia, Sri Lanka, Lesotho, Litouwen, Letland, Libië, Marokko, Moldavië, Montenegro, Madagaskar, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Mauritanië, Malta, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Niger, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Filipijnen, Pakistan, Polen, Portugal, Paraguay, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Seychellen, Soedan, Zweden, Slovenië, Slowakije, Sierra Leone, Senegal, Somalië, Suriname, Zuid-Soedan, El Salvador, Syrië, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Turkmenistan, Tunesië, Turkije, Trinidad en Tobago, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Oezbekistan, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Vietnam, Jemen, Zuid-Afrika, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Koreaans, Spaans

Afbeeldingen

Drag & drop IVR designer tool
Define the staff: agents
The agent interactions list contains all the useful data and the possibility to filter and order them
In the interaction view, agents can receive and send messages, attachments, canned answers, and can immediately see also contact info, interaction details and the customer journey
In the customer journey view, agents can see the history of the contact, across all channels: chat, phone, email, SMS, open-channel (like Facebook)
Nog 6 andere bekijken
XCALLY-video
Schermopname van XCALLY: Drag & drop IVR designer tool Schermopname van XCALLY: Define the staff: agents Schermopname van XCALLY: The agent interactions list contains all the useful data and the possibility to filter and order them Schermopname van XCALLY: In the interaction view, agents can receive and send messages, attachments, canned answers, and can immediately see also contact info, interaction details and the customer journey Schermopname van XCALLY: In the customer journey view, agents can see the history of the contact, across all channels: chat, phone, email, SMS, open-channel (like Facebook)

Functies

Totaal aantal functies van XCALLY: 69

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Bellijstbeheer
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebehee
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboards maken
  • Databaseondersteuning
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gemengd callcenter
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Klantenbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Meerdere scripts
  • Noodherstel
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Outbound callcenter
  • Planning voor terugbellen
  • Predictief kiezen
  • Prestatiebeheer
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Tekst naar spraak
  • Telefoongesprekken plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Videovergaderen
  • Visuele analyse
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven

Five9

4,2
#1 alternatief voor XCALLY
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De...

Genesys Cloud

4,1
#2 alternatief voor XCALLY
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te...

Ameyo

3,9
#3 alternatief voor XCALLY
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt

VICIdial

4,7
#4 alternatief voor XCALLY
VICIdial is een open source-oplossing voor callcenters met voorspellende uitgaande nummers en functies voor het...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(82)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je XCALLY al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 82 worden weergegeven
Numan K.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Future of Contact Center !!! Xcally Motion 2

Beoordeeld op 25/11/2019

Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.

Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.

Pluspunten

Intuitive GUI.
Tons of features.
Easy Install & Maintain.
Future Proof Investment.
State of the art technology.

Minpunten

I live everything about Xcally Motion 2.

Janet S.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

XCally Contact Centre the Way of the future

Beoordeeld op 9/4/2020

Fast efficient and deliver

Fast efficient and deliver

Pluspunten

As a Distributor in South Africa, I love that I have a solution that literally fits and partners with every single Contact Centre need I have for my customers. I have not had none single case where by XCally has not been able to suit their needs and their budgets. It has simply been a "no brainer". XCally meets the following requirements Omni Channel, Voice Channel, Outbound Dialer with many options of dialing, IVR Designer which I might has is the most simple to use and deals with the most intense complicated environments easily, Agent and Web Gui with a built in phone bar, analytics and reports and scripting tools.

Minpunten

I can honestly say there was nothing I do not like

Arcangelo C.
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The perfect software to manage multichannel !!

Beoordeeld op 14/4/2021

when I selected the product I had a precise idea and I hoped it could be confirmed, well, the...

when I selected the product I had a precise idea and I hoped it could be confirmed, well, the expectations were exceeded by reality. Congratulations indeed to the whole organization.

Pluspunten

The ease and speed of implementation, the professionalism of the people, the very high level of daily support, the presence on a global scale!
Last but not least, the training plans for users and partner programs !! really excellent!

Minpunten

The only thing that can be improved from my point of view is the graphics of the product, but I know they are working on it ... as often happens, companies with top products invest more in substance than aesthetics!

John A.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Xcally stands at the frontier of call center

Beoordeeld op 20/11/2019

The sense of responding to customer has improved.

The sense of responding to customer has improved.

Pluspunten

The feedback feature and one agent console is useful

Minpunten

The repeat of realtime report on all channel with the same info. Its unnecessary

Loring L.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great functionality at a competitive price

Beoordeeld op 22/3/2021

Our over all experience was a very good one. They were with us through out the process of...

Our over all experience was a very good one. They were with us through out the process of onboarding to deployment and were readily available for any questions that we had.

Pluspunten

The cloud native platform is extremely easy to use. The set up and configuration is very straight forward. We had our system up and running in less than a week. The UI is well thought out and the system features are robust and they have a drag-n-drop IVR designer that helped simplify the design process. They have a built in integration into the CRM we use so there was no need for extra development. The Omni-channel product was more complete than the other companies we looked at and priced better.

Minpunten

We needed a WFM solution and Xcally did not offer one but we were able to custom integrate with another solution that provided the services we needed and the systems works well together.

5 van 82 worden weergegeven Lees alle reviews

XCALLY - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over XCALLY.

XCALLY kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van XCALLY

XCALLY heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

XCALLY ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Koreaans, Spaans

XCALLY ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

XCALLY kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Amazon Polly, Asterisk, ClickSend, Desk.com, Dialogflow, Dynamics 365, Facebook, Freshdesk, Freshworks CRM, Grafana, Infobip, Microsoft Teams, Plivo, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Skype for Business, SugarCRM, Telegram, Twilio, Twitter, Viber, Vtiger CRM, WhatsApp, Zendesk, Zoho CRM, Zoiper

XCALLY biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor XCALLY.