Over XCALLY

XCALLY is een complete software-oplossing voor callcenters voor inkomend/uitgaand/gemengd of omnichannel contact. Gebruikers kunnen via standaard API's interacties met klanten afhandelen via telefoon, webchat, e-mail, sms, fax en sociale media, evenals klantinformatie beheren en hun interacties over meerdere kanalen bijhouden. Medewerkers kunnen inloggen op hun wachtrijen, meerdere statussen beheren en verschillende taken uitvoeren op basis van hun vaardigheden.

XCALLY helpt contactcentra om de spreektijd van medewerkers te maximaliseren door middel van voorvertoning, progressief of voorspellend kiezen, met automatiseringen en triggers die helpen om taken te automatiseren volgens eerder gedefinieerde timing en acties. Gebruikers kunnen gegevens en prestaties analyseren via de gebruiksklare rapporten van XCALLY, of aangepaste rapporten maken die zijn toegesneden op specifieke bedrijfsdoelstellingen. Organisaties kunnen ook met behulp van de web-GUI op basis van slepen en neerzetten IVR-projecten ontwerpen zoals automatische assistent, klanttevredenheidsonderzoeken, terugbellen en meer.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 4 andere, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Koreaans, Spaans

Afbeeldingen

Drag & drop IVR designer tool
Define the staff: agents
The agent interactions list contains all the useful data and the possibility to filter and order them
In the interaction view, agents can receive and send messages, attachments, canned answers, and can immediately see also contact info, interaction details and the customer journey
In the customer journey view, agents can see the history of the contact, across all channels: chat, phone, email, SMS, open-channel (like Facebook)
Nog 6 andere bekijken
XCALLY-video
Schermopname van XCALLY: Drag & drop IVR designer tool Schermopname van XCALLY: Define the staff: agents Schermopname van XCALLY: The agent interactions list contains all the useful data and the possibility to filter and order them Schermopname van XCALLY: In the interaction view, agents can receive and send messages, attachments, canned answers, and can immediately see also contact info, interaction details and the customer journey Schermopname van XCALLY: In the customer journey view, agents can see the history of the contact, across all channels: chat, phone, email, SMS, open-channel (like Facebook)

Functies

Totaal aantal functies van XCALLY: 54

  • API
  • Aangepaste velden
  • Aanpasbare rapportage
  • Aanpasbare sjablonen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Bellijstbeheer
  • Bewaking
  • Business intelligence
  • CRM-integratie
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebehee
  • Chatten
  • Chattranscriptie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactgeschiedenis
  • Controle van oproepen
  • Dashboards maken
  • Database-integratie
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drag & Drop-interface
  • E-mailintegratie
  • Enquêtebeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Helpdeskintegratie
  • IVR en spraakherkenning
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Klantenbeheer
  • Noodherstel
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Planning voor terugbellen
  • Predictief kiezen
  • Prestatiebeheer
  • Progressief kiezen
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Sms-intgratie
  • Tekst naar spraak
  • Verzamelen van feedback
  • Visuele analyse
  • Voicemail
  • Wachtrijbeheerder

Alternatieven

Zendesk

4,3
#1 alternatief voor XCALLY
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor XCALLY
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor XCALLY
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

MiContact Center

4
#4 alternatief voor XCALLY
MiContact Center from Mitel includes a range of basic and advanced solutions for contact centers of all sizes. There...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(81)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je XCALLY al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 81 worden weergegeven
Numan K.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Future of Contact Center !!! Xcally Motion 2

Beoordeeld op 25/11/2019

Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.

Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.

Pluspunten

Intuitive GUI.
Tons of features.
Easy Install & Maintain.
Future Proof Investment.
State of the art technology.

Minpunten

I live everything about Xcally Motion 2.

Janet S.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

XCally Contact Centre the Way of the future

Beoordeeld op 9/4/2020

Fast efficient and deliver

Fast efficient and deliver

Pluspunten

As a Distributor in South Africa, I love that I have a solution that literally fits and partners with every single Contact Centre need I have for my customers. I have not had none single case where by XCally has not been able to suit their needs and their budgets. It has simply been a "no brainer". XCally meets the following requirements Omni Channel, Voice Channel, Outbound Dialer with many options of dialing, IVR Designer which I might has is the most simple to use and deals with the most intense complicated environments easily, Agent and Web Gui with a built in phone bar, analytics and reports and scripting tools.

Minpunten

I can honestly say there was nothing I do not like

John A.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Xcally stands at the frontier of call center

Beoordeeld op 20/11/2019

The sense of responding to customer has improved.

The sense of responding to customer has improved.

Pluspunten

The feedback feature and one agent console is useful

Minpunten

The repeat of realtime report on all channel with the same info. Its unnecessary

Amir K.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best solution ever

Beoordeeld op 4/11/2020

No need to staff a telecom engineer, no need to be expert and a verry good and reactive support...

No need to staff a telecom engineer, no need to be expert and a verry good and reactive support team.

Pluspunten

I use many telecom solution but xcally is perfect, easy to use and stable.

Minpunten

All is perfect in xcally i have nothing to write here at this moment and after 4 years of use.

Arcangelo C.
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Prodotto TOP ! Rapporto qualità prezzo impressionante

Beoordeeld op 3/4/2020

solo vantaggi....applicativo IVR molto flessibile e personalizzabile direi unico nel suo genere,...

solo vantaggi....applicativo IVR molto flessibile e personalizzabile direi unico nel suo genere, usability eccezionale,integrazione erp/crm ai massimi livelli possibili dashboard complete e personalizzabili

Pluspunten

Scalabilità,prestazioni,personalizzazione e assistenza continua ai massimo livelli

Minpunten

Un piccolo refresh grafico non farebbe male...ma niente di che!

5 van 81 worden weergegeven Lees alle reviews

XCALLY - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over XCALLY.

XCALLY kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Eenmalige licentie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van XCALLY

XCALLY heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Middelgroot bedrijf

XCALLY ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Koreaans, Spaans

We hebben geen informatie over apparaten die door XCALLY worden ondersteund

XCALLY kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Freshdesk, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, SugarCRM, Twilio, Twitter, Vtiger CRM, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM

XCALLY biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Kennisbank, Online ondersteuning, Video-instructies

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor XCALLY.