Over XCALLY
XCALLY is een complete software-oplossing voor callcenters voor inkomend/uitgaand/gemengd of omnichannel contact. Gebruikers kunnen via standaard API's interacties met klanten afhandelen via telefoon, webchat, e-mail, sms, fax en sociale media, evenals klantinformatie beheren en hun interacties over meerdere kanalen bijhouden. Medewerkers kunnen inloggen op hun wachtrijen, meerdere statussen beheren en verschillende taken uitvoeren op basis van hun vaardigheden.
XCALLY helpt contactcentra om de spreektijd van medewerkers te maximaliseren door middel van voorvertoning, progressief of voorspellend kiezen, met automatiseringen en triggers die helpen om taken te automatiseren volgens eerder gedefinieerde timing en acties. Gebruikers kunnen gegevens en prestaties analyseren via de gebruiksklare rapporten van XCALLY, of aangepaste rapporten maken die zijn toegesneden op specifieke bedrijfsdoelstellingen. Organisaties kunnen ook met behulp van de web-GUI op basis van slepen en neerzetten IVR-projecten ontwerpen zoals automatische assistent, klanttevredenheidsonderzoeken, terugbellen en meer.
Vergelijk met populaire alternatieven
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Ondersteunde talen
Vergelijk met populaire alternatieven
Afbeeldingen

Functies
Totaal aantal functies van XCALLY: 54
- API
- Aangepaste velden
- Aanpasbare rapportage
- Aanpasbare sjablonen
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Beheer van meerdere kanalen
- Bellijstbeheer
- Bewaking
- Business intelligence
- CRM-integratie
- Callcenterbeheer
- Campagnebehee
- Chatten
- Chattranscriptie
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contactenbeheer
- Contactgeschiedenis
- Controle van oproepen
- Dashboards maken
- Database-integratie
- Door gebeurtenissen geactiveerde acties
- Drag & Drop-interface
- E-mailintegratie
- Enquêtebeheer
- Enquêtes en feedback
- Helpdeskintegratie
- IVR en spraakherkenning
- Integratie van computertelefonie
- Integratie van derden
- Integratie van sociale media
- Klantenbeheer
- Noodherstel
- Oproepen doorsturen
- Oproepen opnemen
- Oproepen rapporteren
- Oproepen routeren
- Oproepscripts
- Oproepverdeling
- Planning voor terugbellen
- Predictief kiezen
- Prestatiebeheer
- Progressief kiezen
- Rapportage en statistieken
- Realtime analyse
- Realtime controle
- Realtime gegevens
- Realtime rapportage
- Sms-intgratie
- Tekst naar spraak
- Verzamelen van feedback
- Visuele analyse
- Voicemail
- Wachtrijbeheerder
Alternatieven
Zendesk
Zoho Desk
LiveAgent

MiContact Center
Reviews
Heb je XCALLY al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Future of Contact Center !!! Xcally Motion 2
Beoordeeld op 25/11/2019
Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.
Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.
Pluspunten
Intuitive GUI.
Tons of features.
Easy Install & Maintain.
Future Proof Investment.
State of the art technology.
Minpunten
I live everything about Xcally Motion 2.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
XCally Contact Centre the Way of the future
Beoordeeld op 9/4/2020
Fast efficient and deliver
Fast efficient and deliver
Pluspunten
As a Distributor in South Africa, I love that I have a solution that literally fits and partners with every single Contact Centre need I have for my customers. I have not had none single case where by XCally has not been able to suit their needs and their budgets. It has simply been a "no brainer". XCally meets the following requirements Omni Channel, Voice Channel, Outbound Dialer with many options of dialing, IVR Designer which I might has is the most simple to use and deals with the most intense complicated environments easily, Agent and Web Gui with a built in phone bar, analytics and reports and scripting tools.
Minpunten
I can honestly say there was nothing I do not like
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Xcally stands at the frontier of call center
Beoordeeld op 20/11/2019
The sense of responding to customer has improved.
The sense of responding to customer has improved.
Pluspunten
The feedback feature and one agent console is useful
Minpunten
The repeat of realtime report on all channel with the same info. Its unnecessary
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best solution ever
Beoordeeld op 4/11/2020
No need to staff a telecom engineer, no need to be expert and a verry good and reactive support...
No need to staff a telecom engineer, no need to be expert and a verry good and reactive support team.
Pluspunten
I use many telecom solution but xcally is perfect, easy to use and stable.
Minpunten
All is perfect in xcally i have nothing to write here at this moment and after 4 years of use.
- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Prodotto TOP ! Rapporto qualità prezzo impressionante
Beoordeeld op 3/4/2020
solo vantaggi....applicativo IVR molto flessibile e personalizzabile direi unico nel suo genere,...
solo vantaggi....applicativo IVR molto flessibile e personalizzabile direi unico nel suo genere, usability eccezionale,integrazione erp/crm ai massimi livelli possibili dashboard complete e personalizzabili
Pluspunten
Scalabilità,prestazioni,personalizzazione e assistenza continua ai massimo livelli
Minpunten
Un piccolo refresh grafico non farebbe male...ma niente di che!
XCALLY - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over XCALLY.V. Welke prijsmodellen heeft XCALLY te bieden?
XCALLY kent de volgende prijsmodellen:
- Prijsmodel: Eenmalige licentie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de voornaamste functies van XCALLY?
We hebben geen informatie over functies van XCALLY
V. Wat zijn de typische gebruikers van XCALLY?
XCALLY heeft de volgende typische klanten:
Klein bedrijf, Middelgroot bedrijf
V. Welke talen worden door XCALLY ondersteund?
XCALLY ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans, Italiaans, Koreaans, Spaans
V. Biedt XCALLY ondersteuning voor mobiele apparaten?
We hebben geen informatie over apparaten die door XCALLY worden ondersteund
V. Met welke andere apps kan XCALLY worden geïntegreerd?
XCALLY kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Freshdesk, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, SugarCRM, Twilio, Twitter, Vtiger CRM, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft XCALLY te bieden?
XCALLY biedt de volgende ondersteuningsopties:
Telefonische ondersteuning, Kennisbank, Online ondersteuning, Video-instructies
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor XCALLY.