
Tripleseat
Over Tripleseat
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor verkoop- en evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, ontworpen om het planningsproces van evenementen te stroomlijnen. Het softwarepakket omvat SmartDocs, voor het genereren en beheren van evenementvoorstellen, bestellingen en facturen; SmartLeads, voor het vastleggen van leads via meerdere kanalen; en SmartChat, voor communicatie tussen evenementmanagers en klanten. Tripleseat biedt ook een boekingskalender voor evenementen, online betalingsverwerking, tools voor contactbeheer, financiële en verkooprapporten en meer.
Met SmartDocs van Tripleseat kunnen gebruikers aangepaste evenementcontracten, bestellingen, voorstellen en facturen genereren, met controle over de documentbranding, -kleuren, -lettertypen en meer. Documenten worden online opgeslagen, kunnen met medewerkers en klanten worden gedeeld en op elk apparaat worden bekeken. Er kunnen dynamische online menu's worden gecreëerd voor bestellingen van banketevenementen, waarbij gebruikers standaard en aangepaste evenementenpakketten kunnen creëren. SmartLeads maakt het vastleggen van leads mogelijk via websites van locaties, Facebook-pagina's en via de locatiegids van Tripleseat. Leadgegevens worden automatisch ingevuld in de database van contactpersonen. SmartChat verbindt communicatie met de details van klantevenementen en genereert automatische taken voor het beheren van evenementstappen, vervolgacties, herinneringen voor gasten en meer.
In de boekingskalender in Tripleseat worden details van alle evenementen op meerdere locaties opgeslagen, waarbij gebruikers hun weergave kunnen filteren op locatie, kamer of status van het evenement. Volledige boekingsdetails zijn op één enkele locatie toegankelijk en gebruikers kunnen aangepaste velden toevoegen om alle vereiste informatie vast te leggen. Er kunnen ook gerelateerde notities, taken en documenten worden bijgehouden, samen met details over wie het evenement heeft aangevraagd. De creditcards van klanten kunnen online worden belast via het PCI-conforme betalingsportal, zodat gebruikers tijdens het boekingsproces aanbetalingen of het volledige saldo kunnen incasseren.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Tripleseat
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Tripleseat
Afbeeldingen




Functies
Totaal aantal functies van Tripleseat: 127
Alternatieven
Microsoft Excel

Gather

Salesforce Sales Cloud

Caterease

Reviews
Heb je Tripleseat al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Wow! This was a lifesaver.
Beoordeeld op 14/12/2017
TIME! I have recommended this product to at least 4 companies and I know two have signed up. The...
TIME! I have recommended this product to at least 4 companies and I know two have signed up. The benefit I get is that my guests can see their proposal in real time and it's speedy so contracts can get signed quickly.
Pluspunten
I love how user friendly this software is and how it is so easy to navigate. I like how we can generate a report with multiple pages at one time. The filtering options make it very convenient for me to review each of the restaurants at a single time.
Minpunten
It's a small thing...but when I am in a booking and I want to change some contact information on a booking contact, I have to go to another screen, which is fine, but I can't go right back to the booking I was working on. I have to find the booking again in the big list. BUT, everything else works so great for us.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Tripleseat Review
Beoordeeld op 12/11/2019
It's been a very easy process. Customer support is always super helpful.
It's been a very easy process. Customer support is always super helpful.
Pluspunten
It's both dynamic and user-friendly. I love all the options.
Minpunten
I'd love a phone friendly, downloadable app.
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Gets the job done
Beoordeeld op 5/11/2019
Pluspunten
Everything is consolidated in one place (communication etc.)
Minpunten
- Your search in the search bar has to be a full name or title otherwise it won't pull up
- Editing in Picklist (when you have long menus) is a pain because you have to type and then scroll all the way to the top to edit (ex: make bold, change color); similarly copy and pasting only sometimes works; similarly when you click the clear all formatting it only sometimes works; similarly when I save a picklist there will be random spaces missing when I go to use it in a BEO that weren't there when I saved it
- Functionality in regards to saving email templates is very confusing because there are multiple ways to save and some show in certain places as opposed to others (I've watched ALL the videos on this too and it shouldn't be happening that way according to the videos
- You can't do multiple **SEPARATE** dates for the exact same event and a booking leaves a giant chunk of time open especially if it is months apart.
- Sector: Evenementenbureaus
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Gather Changed The Game For Us
Beoordeeld op 30/7/2019
Pluspunten
The simplicity and ease of use has been a huge game changer for us. Prior to using Gather, our entire team worked out of manila folders to keep track of our events - very old school. Now we are able to communicate and work much more effectively and as a result have both increased our business and made our clients much happier.
Minpunten
There is a lot to learn in the beginning but ultimately it was totally worth it for us.

- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Tripleseat has made my job so much easier!
Beoordeeld op 20/10/2017
Ease of doing my job, tons of time saved.
Ease of doing my job, tons of time saved.
Pluspunten
The best feature in Tripleseat is the ability to make a change once, to multiple documents. This saves so much time and energy! I love the ability to completely customize the program itself, too. Reporting has never been easier. Simply select what you want to see, then generate. Their helpdesk staff are incredible as well--very speedy and informative. Overall, could not do my job without this software system!
Minpunten
The only downside is not being able to print calendars. I do understand the reason though--Tripleseat is meant to be current and up-to-date at all times. Once you print the calendar it is no longer accurate, essentially. However, there is still a need for printed calendars in my job.
Tripleseat - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tripleseat.V. Welke prijsmodellen heeft Tripleseat te bieden?
Tripleseat kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Tripleseat?
Tripleseat heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Tripleseat ondersteund?
Tripleseat ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Tripleseat ondersteuning voor mobiele apparaten?
Tripleseat ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Tripleseat worden geïntegreerd?
Tripleseat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AllSeated, CardConnect, Constant Contact, Cvent Event Management, Fishbowl, Google Calendar, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, Oracle Service, Personica, SevenRooms, Social Tables, StayNTouch Cloud PMS, Tock, WebRezPro
V. Welke mate van ondersteuning heeft Tripleseat te bieden?
Tripleseat biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tripleseat.
- Event management software
- Locatiemanagement software
- Catering software
- Restaurant management software
- Biersoftware
- Software voor wijnbranche
- Event planning software
- Hotel channel manager software
- Online CRM-systemen
- Lead management software
- Predictive lead scoring software
- Vergadersoftware
- Reserveringssystemen voor vergaderruimtes
- Hybrid event software