Over Chaport

Chaport is moderne software voor klantberichten met livechat via meerdere kanalen, chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram, groepschatmogelijkheden en meer. Het is ontworpen als een moderne messenger om communicatie met klanten net zo gemakkelijk en plezierig te maken als chatten met vrienden. Bovendien biedt het web-, desktop- en mobiele apps, zodat u vanaf elk apparaat en elke locatie met klanten kunt chatten.

Gebruikers kunnen Chaport integreren met meer dan 3.000 apps met behulp van Zapier (geen programmeerkennis vereist) of API. Andere functies zijn onder meer het aanpassen van het uiterlijk, gedetailleerde bezoekersinformatie, pre-chatformulier, verzenden van bestanden, opgeslagen antwoorden, meertalige chatwidget, rapporten en nog veel meer.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Chaport

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, India, Italië, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Portugal, Rusland, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels , Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Chaport

Afbeeldingen

Chaport Software - 1
Chaport Software - 2
Chaport Software - 3
Chaport Software - 4
Chaport Software - 5
Chaport Software - 6
Chaport Software - 7
Chaport Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Chaport-video
Chaport Software - 1
Chaport Software - 2
Chaport Software - 3
Chaport Software - 4
Chaport Software - 5
Chaport Software - 6
Chaport Software - 7
Chaport Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Chaport: 35

  • AI/machine learning
  • API
  • Autoresponders
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor meerdere talen
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

JIRA Service Management

4,4
#0 alternatief voor Chaport
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

Podium

4,3
#1 alternatief voor Chaport
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen...

Zendesk Suite

4,4
#2 alternatief voor Chaport
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Olark

4,5
#3 alternatief voor Chaport
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt :...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(51)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Chaport al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 51 reviews worden weergegeven
Alyssa
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Web Chat Functions

Beoordeeld op 15/4/2020

We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster...

We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.

Pluspunten

I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.

Minpunten

I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.

Overwogen alternatieven

Olark en Pure Chat

Redenen om over te stappen op Chaport

The cost, ability to turn the chat bubble off when we are not working, and ability to use the chat on multiple URLs we own.
Igor
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simple, yet awesome software you must have on your website!

Beoordeeld op 6/9/2019

What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this...

What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this morning we got our first lead! What more would one want?

Pluspunten

The things I liked the most is the easy of use, GUI is intuitive and you don't need any training for that. Me and my colleagues use Windows and Android app and it's working flawlessly. You have the ability to customize the look of the chat, sounds, and many more. Installation into WordPress is easy with their plugin. And I must say that their customer support is more than you could wish for!

Minpunten

None. Everything is as explained on the website.

Overwogen alternatieven

LiveChat en Podium

Redenen om over te stappen op Chaport

Functionalities were very well explained, it is clean, yet rich in features, plus it's perfect for growing teams and to try before you buy.
Luis
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Simple live chat solution

Beoordeeld op 20/9/2018

Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to...

Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to communicate with potential customers through my website. Although it could be improved in may ways, with more functionalities, I believe it is a great software if you're only looking to offer your website visitors a chance to communicate with you more quickly and easily. Great for new leads.

Pluspunten

The best things about Chaport are:
- Really easy set-up
- Easy to use
- Mobile app to chat with website visitors
- Clean backend platform
- Customisation of chat
- Able to decide when/where to show chat
- Improves visitor engagement
- Customer support responds promptly

Minpunten

What I don't like about Chatport is:
- Really limited options
- Limited mobile app, not optimised for iPhone X
- No option to include knowledgebase as other live chats do
- Sometimes the conditional logic fails to work

Antwoord van Chaport

Thank you for your feedback, Luis! We'll optimize our mobile app for iPhone X soon. As for the functionality, we're constantly adding new features. At the same time, we want to keep the product as simple as possible because the simplicity is one of our main benefits.

Ghazwan
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Chaport is the best

Beoordeeld op 28/11/2022

Pluspunten

in addition to all implemented good features and user-friendly interface , Chaport is providing its services world wide . no banned countries or regions !! i used another software once and i lost lots of clients . after investigation the software was not showing on their side because of USA sanctions .so clients move into another service same as my service and i lost them . when i started using Chaport . most of them come back .

Minpunten

User friendly . no banned countries , ease of use , well managed Admin panel so u couls find who works more hours , who has bad rate or good rate ...etc

Sergey
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Сovers all needs at the best price

Beoordeeld op 17/8/2021

Pluspunten

I liked the most the simplicity and the simultaneous power of this product. Chaport has all features that we wanted to have in our early-stage startup, we don't want the live-chat tool to be too complex. An equally important point is the price. in comparison with competitors, it is the best price on the market

Minpunten

There were some minor issues like rendering in a custom element, we contacted Chaports's support, and they promised to implement this in the next releases.

5 van 51 worden weergegeven Lees alle reviews

Chaport - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Chaport.

Chaport kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Chaport heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Chaport ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Chaport ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Chaport kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Ecwid, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Joomla, Meta for Business, Slack, Telegram, Viber, WordPress, Zapier

Chaport biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Chaport.