
Over Chaport
Chaport is een moderne livechat-oplossing met automatische berichten, integraties met Facebook, Viber, Telegram, capaciteiten voor groepschats, opgeslagen antwoorden en offline berichten. Het bevat desktop-apps voor Mac, Windows en web, en mobiele apps voor iOS en Android met volledige functionaliteit. Het is ontworpen als een modern berichtenprogramma waarmee gebruikers snel en gemakkelijk met hun klanten kunnen communiceren.
Gebruikers kunnen Chaport integreren met meer dan 1500 apps met behulp van Zapier (geen programmeervaardigheden vereist) of API. Het bevat ook een WordPress-invoegtoepassing waarmee gebruikers Chaport met een paar klikken op een WordPress-website kunnen installeren. Andere functies zijn integraties met Facebook, Viber en Telegram, het verzenden van bestanden, het typen van inzichten, opgeslagen antwoorden, meertalige chatwidget, groepschat, rapporten en meer.
Bedrijfsgrootte
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, India, Italië, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Portugal, Rusland, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten en nog 15 andere
Ondersteunde talen
Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds en nog 25 andere
Afbeeldingen








Functies
Totaal aantal functies van Chaport: 33
Alternatieven
LiveChat

Pure Chat

Olark

Intercom

Reviews
Heb je Chaport al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great Web Chat Functions
Beoordeeld op 15/4/2020
We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster...
We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.
Pluspunten
I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.
Minpunten
I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.
Redenen om over te stappen op Chaport
The cost, ability to turn the chat bubble off when we are not working, and ability to use the chat on multiple URLs we own.- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Simple, yet awesome software you must have on your website!
Beoordeeld op 6/9/2019
What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this...
What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this morning we got our first lead! What more would one want?
Pluspunten
The things I liked the most is the easy of use, GUI is intuitive and you don't need any training for that. Me and my colleagues use Windows and Android app and it's working flawlessly. You have the ability to customize the look of the chat, sounds, and many more. Installation into WordPress is easy with their plugin. And I must say that their customer support is more than you could wish for!
Minpunten
None. Everything is as explained on the website.
Redenen om over te stappen op Chaport
Functionalities were very well explained, it is clean, yet rich in features, plus it's perfect for growing teams and to try before you buy.- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best value for money!
Beoordeeld op 22/6/2022
So far so good. As mentioned above - it's the best software this amount of money can buy, and we...
So far so good. As mentioned above - it's the best software this amount of money can buy, and we hope it will only get better. We won't be changing it any time soon :)
Pluspunten
Chaport is excellent! It provides you with chatbots, live chat, FAQ section and an FAQ bot for a small amount of money which makes it great for our company! We haven't yet implemented live chat on all our pages, but the ones that do work are working flawlessly! Their support is there to help us out with any question in a few minutes! They're simply doing an awesome job and from what I can see, it only gets better!
Minpunten
Adding a symbol like "#" to open saved replies would be great. Also, adding styling and hyperlinks to chat windows would be an awesome addition!
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Simple live chat solution
Beoordeeld op 20/9/2018
Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to...
Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to communicate with potential customers through my website. Although it could be improved in may ways, with more functionalities, I believe it is a great software if you're only looking to offer your website visitors a chance to communicate with you more quickly and easily. Great for new leads.
Pluspunten
The best things about Chaport are:
- Really easy set-up
- Easy to use
- Mobile app to chat with website visitors
- Clean backend platform
- Customisation of chat
- Able to decide when/where to show chat
- Improves visitor engagement
- Customer support responds promptly
Minpunten
What I don't like about Chatport is:
- Really limited options
- Limited mobile app, not optimised for iPhone X
- No option to include knowledgebase as other live chats do
- Sometimes the conditional logic fails to work
Antwoord van Chaport
Thank you for your feedback, Luis! We'll optimize our mobile app for iPhone X soon. As for the functionality, we're constantly adding new features. At the same time, we want to keep the product as simple as possible because the simplicity is one of our main benefits.
- Sector: E-learning
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great solution
Beoordeeld op 11/7/2022
Now I can capture more clients, with this active chat solution.
Now I can capture more clients, with this active chat solution.
Pluspunten
The proactive chat is a nice feature, its really helpful to convert a visitor to client.
But other good features are implemented: pre-set messages, possibility to edit a message, follow clients navigatios on site, etc.
Minpunten
You can't operate well with a free version, its not so functional.
Chaport - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Chaport.V. Welke prijsmodellen heeft Chaport te bieden?
Chaport kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Chaport?
Chaport heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Chaport ondersteund?
Chaport ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Chaport ondersteuning voor mobiele apparaten?
Chaport ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Chaport worden geïntegreerd?
Chaport kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Ecwid, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Joomla, Meta for Business, Slack, Telegram, Viber, WordPress, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Chaport te bieden?
Chaport biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Chaport.