Over Chaport

Chaport is een moderne livechat-oplossing met automatische berichten, integraties met Facebook, Viber, Telegram, capaciteiten voor groepschats, opgeslagen antwoorden en offline berichten. Het bevat desktop-apps voor Mac, Windows en web, en mobiele apps voor iOS en Android met volledige functionaliteit. Het is ontworpen als een modern berichtenprogramma waarmee gebruikers snel en gemakkelijk met hun klanten kunnen communiceren.

Gebruikers kunnen Chaport integreren met meer dan 1500 apps met behulp van Zapier (geen programmeervaardigheden vereist) of API. Het bevat ook een WordPress-invoegtoepassing waarmee gebruikers Chaport met een paar klikken op een WordPress-website kunnen installeren. Andere functies zijn integraties met Facebook, Viber en Telegram, het verzenden van bestanden, het typen van inzichten, opgeslagen antwoorden, meertalige chatwidget, groepschat, rapporten en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Chaport

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, India, Italië, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Portugal, Rusland, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Chaport

Afbeeldingen

Chaport Software - 1
Chaport Software - 2
Chaport Software - 3
Chaport Software - 4
Chaport Software - 5
Chaport Software - 6
Chaport Software - 7
Chaport Software - 8
View 9 more
Chaport-video
Chaport Software - 1
Chaport Software - 2
Chaport Software - 3
Chaport Software - 4
Chaport Software - 5
Chaport Software - 6
Chaport Software - 7
Chaport Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Chaport: 33

  • AI/machine learning
  • API
  • Autoresponders
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor meerdere talen
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

LiveChat

4,6
#1 alternatief voor Chaport
LiveChat: over de hele wereld geliefd. Gebruikt door meer dan 27.000 bedrijven. Beantwoordt ter plekke alle vragen van...

Pure Chat

4,6
#2 alternatief voor Chaport
Pure Chat is livechat-software die gebruikers voorziet van een onbeperkt aantal operators, een onbeperkte hoeveelheid...

Olark

4,5
#3 alternatief voor Chaport
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt :...

Intercom

4,5
#4 alternatief voor Chaport
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(50)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Chaport al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 50 reviews worden weergegeven
Alyssa
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Web Chat Functions

Beoordeeld op 15/4/2020

We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster...

We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.

Pluspunten

I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.

Minpunten

I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.

Overwogen alternatieven

Olark en Pure Chat

Redenen om over te stappen op Chaport

The cost, ability to turn the chat bubble off when we are not working, and ability to use the chat on multiple URLs we own.
Igor
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simple, yet awesome software you must have on your website!

Beoordeeld op 6/9/2019

What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this...

What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this morning we got our first lead! What more would one want?

Pluspunten

The things I liked the most is the easy of use, GUI is intuitive and you don't need any training for that. Me and my colleagues use Windows and Android app and it's working flawlessly. You have the ability to customize the look of the chat, sounds, and many more. Installation into WordPress is easy with their plugin. And I must say that their customer support is more than you could wish for!

Minpunten

None. Everything is as explained on the website.

Overwogen alternatieven

LiveChat en Podium

Redenen om over te stappen op Chaport

Functionalities were very well explained, it is clean, yet rich in features, plus it's perfect for growing teams and to try before you buy.
Aleksandar
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best value for money!

Beoordeeld op 22/6/2022

So far so good. As mentioned above - it's the best software this amount of money can buy, and we...

So far so good. As mentioned above - it's the best software this amount of money can buy, and we hope it will only get better. We won't be changing it any time soon :)

Pluspunten

Chaport is excellent! It provides you with chatbots, live chat, FAQ section and an FAQ bot for a small amount of money which makes it great for our company! We haven't yet implemented live chat on all our pages, but the ones that do work are working flawlessly! Their support is there to help us out with any question in a few minutes! They're simply doing an awesome job and from what I can see, it only gets better!

Minpunten

Adding a symbol like "#" to open saved replies would be great. Also, adding styling and hyperlinks to chat windows would be an awesome addition!

Luis
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Simple live chat solution

Beoordeeld op 20/9/2018

Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to...

Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to communicate with potential customers through my website. Although it could be improved in may ways, with more functionalities, I believe it is a great software if you're only looking to offer your website visitors a chance to communicate with you more quickly and easily. Great for new leads.

Pluspunten

The best things about Chaport are:
- Really easy set-up
- Easy to use
- Mobile app to chat with website visitors
- Clean backend platform
- Customisation of chat
- Able to decide when/where to show chat
- Improves visitor engagement
- Customer support responds promptly

Minpunten

What I don't like about Chatport is:
- Really limited options
- Limited mobile app, not optimised for iPhone X
- No option to include knowledgebase as other live chats do
- Sometimes the conditional logic fails to work

Antwoord van Chaport

Thank you for your feedback, Luis! We'll optimize our mobile app for iPhone X soon. As for the functionality, we're constantly adding new features. At the same time, we want to keep the product as simple as possible because the simplicity is one of our main benefits.

Sergey
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great solution

Beoordeeld op 11/7/2022

Now I can capture more clients, with this active chat solution.

Now I can capture more clients, with this active chat solution.

Pluspunten

The proactive chat is a nice feature, its really helpful to convert a visitor to client.
But other good features are implemented: pre-set messages, possibility to edit a message, follow clients navigatios on site, etc.

Minpunten

You can't operate well with a free version, its not so functional.

5 van 50 worden weergegeven Lees alle reviews

Chaport - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Chaport.

Chaport kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Chaport heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Chaport ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Chaport ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Chaport kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Ecwid, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Joomla, Meta for Business, Slack, Telegram, Viber, WordPress, Zapier

Chaport biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Chaport.