
UJET
Over UJET
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en eenvoudige smartphone-functies en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform biedt wereldwijde betrouwbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid en is SOC2 Type II- en HIPAA-conform.
UJET wordt vertrouwd door klantgerichte, innovatieve ondernemingen, waaronder Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart en Postmates om contactcenter-processen te automatiseren en superieure ervaringen te bieden die de klanttevredenheid verhogen. UJET, met hoofdkantoor in San Francisco, stelt bedrijven van elke omvang in staat om ondersteuningservaringen te bieden die van klanten levenslange merkfans maken.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor UJET
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins , Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds en nog 8 andere
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor UJET
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van UJET: 64
Alternatieven
Five9

RingCentral MVP

Zoiper

Cisco Jabber

Reviews
Heb je UJET al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
UJET Review
Beoordeeld op 23/3/2020
Pluspunten
eazy to work, and i have a good support to help me
Minpunten
I'm from brazil, and don't have in protuguese
- Sector: Consumentenelektronica
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Values you as a customer
Beoordeeld op 21/3/2019
Our use case for ujet is very small but it works very well for what we need. We've had a great...
Our use case for ujet is very small but it works very well for what we need. We've had a great experience with ujet and their team as a whole. Even a small company like us has been made to feel like our feedback is being actioned and taken seriously. Ujet support has been amazing and their customer success team makes us feel like we matter and are valued as a customer. Their reactivity to feedback or issues is what keeps us as a customer. The product is simple to use and is constantly being improved upon, I can't wait to see how this tool continues to develop into a true omnichannel ACD. It blows the rest of the competition out of the water.
Pluspunten
I love the ease of use for the agents. I really like how easy it is to setup and implement features/enable settings. Although we don't use much of it, I like the visual of the call and chat dashboards. I love being able to watch chats in real time or listen to calls in real time. Setting up our IVR was a cake walk compared to other competing products. I love the chat shortcuts and the ease of which I can add or edit them.
Minpunten
Some of the UI needs improvement, for example if you click on the dashboard and see an agent in an aux code, click on that, it brings you to that specific aux code report, but clicking agent details doesn't allow you to quickly change their status, you have to go to the separate agent tab instead. Small things like this would improve the usability and speed in which I'm able to execute functions as an admin. Our biggest gripe has to be that calls and chats are still on separate dashboards which means as an admin I need to have two open tabs to monitor traffic.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Overall Good
Beoordeeld op 23/9/2019
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.
Pluspunten
It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.
Minpunten
Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Game changer
Beoordeeld op 17/9/2019
Pluspunten
The folks at Ujet have created a really great product. Not only is the voice quality better than any other system but it’s more reliable and very easy to use. They also understand the value of the relationship and treat you like a partner not a client to be sold things. Highly recommend.
Minpunten
Reporting needs to be updated. Today it’s either the live dashboard or downloading excel files.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
UJET nice and easy software for customer service
Beoordeeld op 13/3/2020
I use UJET for Technical Support for Google Nest when it comes to transferring to other departments...
I use UJET for Technical Support for Google Nest when it comes to transferring to other departments or call back the customer is really smooth and easy to use. It got a lot of options that is really helpful for the daily basics.
Pluspunten
UJET is one of the easiest software for customer service, it is really easy for doing internal transfers or maintain the call in the best way possible. It got a lot of features that allow us as agent to know in what internal auxes we can be and what external auxes we can be as well. When it comes to call the clients and maintain the best experience on the call UJET will never let the call down
Minpunten
Actually I've never seen something missing in this software It covers all the basics for an agent of Customer Service and Technical Support that can help us as an agent to keep the call easy and smoothly.
UJET - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UJET.V. Welke prijsmodellen heeft UJET te bieden?
UJET kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van UJET?
UJET heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door UJET ondersteund?
UJET ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds
V. Biedt UJET ondersteuning voor mobiele apparaten?
UJET ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan UJET worden geïntegreerd?
UJET kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft UJET te bieden?
UJET biedt de volgende ondersteuningsopties:
Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UJET.
- Klantenservice software
- Call center software
- Live chat software
- Contactcenter software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Call recording software
- IVR-software
- Customer communication management software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Telefonie software
- Online afsprakensystemen
- Customer support software
- Telemarketing software
- VoIP-software
- Auto-dialer software