Over UJET

UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en eenvoudige smartphone-functies en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform biedt wereldwijde betrouwbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid en is SOC2 Type II- en HIPAA-conform.

UJET wordt vertrouwd door klantgerichte, innovatieve ondernemingen, waaronder Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart en Postmates om contactcenter-processen te automatiseren en superieure ervaringen te bieden die de klanttevredenheid verhogen. UJET, met hoofdkantoor in San Francisco, stelt bedrijven van elke omvang in staat om ondersteuningservaringen te bieden die van klanten levenslange merkfans maken.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor UJET

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor UJET

Afbeeldingen

UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7
View 9 more
UJET-video
UJET-video
UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van UJET: 64

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactieve inhoud
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • On-demand communicatie
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Personalisatie
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime rapportage
  • SSL-beveiliging
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven

RingCentral MVP

4,2
#1 alternatief voor UJET
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video...

Five9

4,2
#2 alternatief voor UJET
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebase...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor UJET
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Zendesk

4,4
#4 alternatief voor UJET
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(113)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je UJET al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 113 reviews worden weergegeven
Juan
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Awesome Tool

Beoordeeld op 11/4/2020

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business...

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Pluspunten

It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Minpunten

It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

Overwogen alternatieven

Five9

Redenen om voor UJET te kiezen

Our client decided to change the platform since they were updating their support tools. UJET was better for their budget and for their operational requirements.

Overgestapt van

Five9
Lauren
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great experience with Ujet!

Beoordeeld op 16/9/2019

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls...

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Pluspunten

-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Minpunten

The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

Jamie
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

Beoordeeld op 26/5/2018

None unfortunately.

None unfortunately.

Pluspunten

Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Minpunten

The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject.

The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

Susana
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Totally recommended

Beoordeeld op 2/5/2022

Pluspunten

Ujet is really easy to use, and has a lot of different options to communicate with the customer, in the same call you can send text messages, photos while on the phone.

Minpunten

The calls are automatically answered and only provide you 3 seconds to start talking and the recording feature glitches, so I usually have to download the audio.

Aireona
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Wonderful

Beoordeeld op 17/9/2019

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments...

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.

Pluspunten

You can merge, transfer and mute calls. We could not do that on the last software.

Minpunten

It will lag sometimes when disconnecting the call.

5 van 113 worden weergegeven Lees alle reviews

UJET - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UJET.

UJET kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UJET heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UJET ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

UJET ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UJET kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk

UJET biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UJET.