UJET

4,6 (138)
Schrijf een review!
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie

Over UJET

UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en eenvoudige smartphone-functies en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform biedt wereldwijde betrouwbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid en is SOC2 Type II- en HIPAA-conform.

UJET wordt vertrouwd door klantgerichte, innovatieve ondernemingen, waaronder Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart en Postmates om contactcenter-processen te automatiseren en superieure ervaringen te bieden die de klanttevredenheid verhogen. UJET, met hoofdkantoor in San Francisco, stelt bedrijven van elke omvang in staat om ondersteuningservaringen te bieden die van klanten levenslange merkfans maken.


Afbeeldingen

UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7
Nog 9 andere bekijken
UJET-video
UJET-video
UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7

Twijfels over UJET? Vergelijk met een populair alternatief

UJET

4,6 (138)
VS.

Beginprijs

US$ 80,00
jaar
€ 49,95
eenmalig

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

66
28

Integraties

10
3

Gebruiksgemak

4,8 (138)
4,4 (108)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8 (138)
4,5 (108)

Klantenservice

4,8 (138)
4,0 (108)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoiper

4,3
#1 alternatief voor UJET
Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant...

Five9

4,2
#2 alternatief voor UJET
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebase...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor UJET
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om...

RingEX

4,2
#4 alternatief voor UJET
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(138)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je UJET al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 138 reviews worden weergegeven
Hannah
Hannah
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy and Efficient!

Beoordeeld op 17/9/2019

I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses....

I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses. This then helps me to see my overall performance for the month based on the data that Ujet provides.

Pluspunten

I like how Ujet tracks everything and I'm able to see what I've been doing throughout the day. It allows you to see what status everyone is in and where the needed areas are.

Minpunten

Sometimes, like all software, there are glitches that are hard to fix. When I reported it to customer service, they said that they would get back to me with what happened but I never received an answer. The problem hasn't happened again which is good!

Jomasel
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One Reliable UJET for call connection

Beoordeeld op 12/12/2023

UJET increases my daily productivity in workloads, easy access in call monitoring and provides...

UJET increases my daily productivity in workloads, easy access in call monitoring and provides efficient data reports. Remarkably useful for everyday use.

Pluspunten

I can easily monitor my agent's auxes, status and even do a call listening real time. It also includes different status/aux that they may tag whenever they go on avail, email, breaks or lunch. This tool really help me in daily monitoring, data extraction and day to day live call listening. Reliable indeed!

Minpunten

None so far as it serves its purpose. Haven't encountered ang issues yet.

Ariell
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Overall Good

Beoordeeld op 23/9/2019

Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....

Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.

Pluspunten

It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.

Minpunten

Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!

Jenero Jan
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Experience with UJET

Beoordeeld op 4/3/2024

Great Experience, with UJET easy access and fun to use.

Great Experience, with UJET easy access and fun to use.

Pluspunten

I like the most where you will be able to see the stats right away every after call, and easy to mute when you need to check resources and easy to make an outbound call. The interface is very good in the eyes.

Minpunten

Least like is when changing aux where you need to tap twice, it is better if you can type the aux that you want to change.

argel
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

My Ujet experience

Beoordeeld op 21/10/2023

Easy to use, We can track our daily calls and time allotted on each calls.

Easy to use, We can track our daily calls and time allotted on each calls.

Pluspunten

Ujet is easy to use specially on our daily work. We can track our daily calls, time allotted in every interactions.

Minpunten

Since Ujet is one of the tools that we have, I don't have any cons on my experience since it is easy to use. We can track our daily calls.

5 van 138 worden weergegeven Lees alle reviews

UJET - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UJET.

UJET kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 80,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UJET heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UJET ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

UJET ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UJET kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite

UJET biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UJET.