
UJET
Over UJET
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en eenvoudige smartphone-functies en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform biedt wereldwijde betrouwbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid en is SOC2 Type II- en HIPAA-conform.
UJET wordt vertrouwd door klantgerichte, innovatieve ondernemingen, waaronder Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart en Postmates om contactcenter-processen te automatiseren en superieure ervaringen te bieden die de klanttevredenheid verhogen. UJET, met hoofdkantoor in San Francisco, stelt bedrijven van elke omvang in staat om ondersteuningservaringen te bieden die van klanten levenslange merkfans maken.
Afbeeldingen







Twijfels over UJET?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
LiveAgent

Zoiper

Five9

Zendesk Suite

Reviews
Heb je UJET al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Easy and Efficient!
Beoordeeld op 17/9/2019
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses....
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses. This then helps me to see my overall performance for the month based on the data that Ujet provides.
Pluspunten
I like how Ujet tracks everything and I'm able to see what I've been doing throughout the day. It allows you to see what status everyone is in and where the needed areas are.
Minpunten
Sometimes, like all software, there are glitches that are hard to fix. When I reported it to customer service, they said that they would get back to me with what happened but I never received an answer. The problem hasn't happened again which is good!
- Sector: Supermarkten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Ujet Review
Beoordeeld op 13/9/2019
Overall, it seems to work well.
Overall, it seems to work well.
Pluspunten
I like the options to transfer and make multiple calls.
Minpunten
It sometimes glitches and has to be restarted from time to time.
Overwogen alternatieven
RingCentral MVPRedenen om voor UJET te kiezen
It was a business decision that I had no control over.Overgestapt van
RingCentral MVP- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Overall Good
Beoordeeld op 23/9/2019
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.
Pluspunten
It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.
Minpunten
Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great CX tech partners
Beoordeeld op 24/3/2019
The experience and support their team has offered to us is truly best-in- class. They have been...
The experience and support their team has offered to us is truly best-in- class. They have been extremely attentive from my first interaction, through onboarding, during any inquiries we've had. I'm really excited about the future with UJET.
Pluspunten
UJET has been a strong partnership for Bark. They have allowed us to not only improve our internal agent experience but also put us in a better position to serve our customers. It is really exciting to be affiliated to a business that is forward thinking, and pushing improvements to offer better mobile omni experiences.
Minpunten
________________________________________
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Excellent VoIP
Beoordeeld op 16/4/2019
I was apprehensive about trying UJET initially because I was accustomed to my old VoIP software....
I was apprehensive about trying UJET initially because I was accustomed to my old VoIP software. With that being said, UJET is way easier to use. I would recommend this software to any company!
Pluspunten
The user interface is very intuitive. Transfers in UJET are very easy to perform. A lot of cool features compared to other VoIP software I've used in the past
Minpunten
I have not encountered anything about UJET that I don't like. Sometimes it seems that the software freezes up and I have to refresh my screen. This could be caused by a variety of different factors though and might not be related to UJET
UJET - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UJET.V. Welke prijsmodellen heeft UJET te bieden?
UJET kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van UJET?
UJET heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door UJET ondersteund?
UJET ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds
V. Biedt UJET ondersteuning voor mobiele apparaten?
UJET ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan UJET worden geïntegreerd?
UJET kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft UJET te bieden?
UJET biedt de volgende ondersteuningsopties:
Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UJET.
- Klantenservice software
- Call center software
- Live chat software
- Contactcenter software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Call recording software
- IVR-software
- Customer communication management software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Telefonie software
- Online afsprakensystemen
- Customer support software
- Telemarketing software
- VoIP-software
- Auto-dialer software