UJET

Over UJET

UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en eenvoudige smartphone-functies en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform biedt wereldwijde betrouwbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid en is SOC2 Type II- en HIPAA-conform.

UJET wordt vertrouwd door klantgerichte, innovatieve ondernemingen, waaronder Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart en Postmates om contactcenter-processen te automatiseren en superieure ervaringen te bieden die de klanttevredenheid verhogen. UJET, met hoofdkantoor in San Francisco, stelt bedrijven van elke omvang in staat om ondersteuningservaringen te bieden die van klanten levenslange merkfans maken.


Afbeeldingen

UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
UJET-video
UJET-video
UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7

Twijfels over UJET? Vergelijk met een populair alternatief

UJET

4,5 (128)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
€ 9,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

64
180

Integraties

10
138

Gebruiksgemak

4,8 (128)
4,6 (1.565)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8 (128)
4,7 (1.565)

Klantenservice

4,8 (128)
4,7 (1.565)

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor UJET
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Zoiper

4,3
#2 alternatief voor UJET
Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant...

Five9

4,2
#3 alternatief voor UJET
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebase...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor UJET
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(128)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je UJET al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 128 reviews worden weergegeven
Hannah
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy and Efficient!

Beoordeeld op 17/9/2019

I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses....

I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses. This then helps me to see my overall performance for the month based on the data that Ujet provides.

Pluspunten

I like how Ujet tracks everything and I'm able to see what I've been doing throughout the day. It allows you to see what status everyone is in and where the needed areas are.

Minpunten

Sometimes, like all software, there are glitches that are hard to fix. When I reported it to customer service, they said that they would get back to me with what happened but I never received an answer. The problem hasn't happened again which is good!

Toni
Totaalscore
  • Sector: Supermarkten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Ujet Review

Beoordeeld op 13/9/2019

Overall, it seems to work well.

Overall, it seems to work well.

Pluspunten

I like the options to transfer and make multiple calls.

Minpunten

It sometimes glitches and has to be restarted from time to time.

Overwogen alternatieven

RingCentral MVP

Redenen om voor UJET te kiezen

It was a business decision that I had no control over.

Overgestapt van

RingCentral MVP
Ariell
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Overall Good

Beoordeeld op 23/9/2019

Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....

Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.

Pluspunten

It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.

Minpunten

Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!

Hernan
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great CX tech partners

Beoordeeld op 24/3/2019

The experience and support their team has offered to us is truly best-in- class. They have been...

The experience and support their team has offered to us is truly best-in- class. They have been extremely attentive from my first interaction, through onboarding, during any inquiries we've had. I'm really excited about the future with UJET.

Pluspunten

UJET has been a strong partnership for Bark. They have allowed us to not only improve our internal agent experience but also put us in a better position to serve our customers. It is really exciting to be affiliated to a business that is forward thinking, and pushing improvements to offer better mobile omni experiences.

Minpunten

________________________________________

Jullian
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent VoIP

Beoordeeld op 16/4/2019

I was apprehensive about trying UJET initially because I was accustomed to my old VoIP software....

I was apprehensive about trying UJET initially because I was accustomed to my old VoIP software. With that being said, UJET is way easier to use. I would recommend this software to any company!

Pluspunten

The user interface is very intuitive. Transfers in UJET are very easy to perform. A lot of cool features compared to other VoIP software I've used in the past

Minpunten

I have not encountered anything about UJET that I don't like. Sometimes it seems that the software freezes up and I have to refresh my screen. This could be caused by a variety of different factors though and might not be related to UJET

5 van 128 worden weergegeven Lees alle reviews

UJET - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UJET.

UJET kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UJET heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UJET ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

UJET ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UJET kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite

UJET biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UJET.