Over Amberlo

Amberlo biedt web-based software voor het beheer van advocatenpraktijken, ontwikkeld voor advocatenkantoren en particulieren. Het biedt beheer van cliënten en zaken, planning en taakbeheer, tariefbeheer, urenregistratie, facturering en documentbeheer.

Amberlo Legal is ontworpen voor juridische professionals en kan worden gebruikt om uitgaven bij te houden, betalingsinformatie en achterstallige facturen bij te houden, bijeenkomsten en taken te plannen voor individuele personen en teams, documenten op te slaan, toegang te krijgen tot alle cliënt- en zaakgerelateerde informatie op één plaats, facturen uit te geven, urenstaten te genereren en veel meer.

Prijzen vanaf:

US$ 35,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, Bahrein, België en nog 78 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Engels, Estisch, Fins, Frans en nog 4 andere

Prijzen vanaf:

US$ 35,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Amberlo Software - 1
Amberlo Software - 2
Amberlo Software - 3
Amberlo Software - 4
Amberlo Software - 5
Amberlo Software - 6
Amberlo Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Amberlo-video
Amberlo Software - 1
Amberlo Software - 2
Amberlo Software - 3
Amberlo Software - 4
Amberlo Software - 5
Amberlo Software - 6
Amberlo Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Amberlo: 61

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Automatische back-up
  • Automatische facturering
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van juridische zaken
  • Bestandsbeheer
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Casusnotities
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Onkosten bijhouden
  • Overzichtsrapporten
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vertrouwensadministratie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

App4Legal

4,7
#1 alternatief voor Amberlo
App4Legal is een volledig geïntegreerde en voor mobiel gebruik geoptimaliseerde oplossing voor het beheer van advocatenp...

Clio

4,7
#2 alternatief voor Amberlo
De Clio Suite is cloudgebaseerde software voor advocatenkantoren die de manier waarop je advocatenkantoor werkt...

CARET Legal

4,6
#3 alternatief voor Amberlo
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Toonaangevende functies zoals gepatenteerd...

MyCase

4,7
#4 alternatief voor Amberlo
MyCase is software voor juridisch praktijkbeheer die kleine advocatenkantoren helpt hun meest kritieke bedrijfsproblemen...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(23)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Amberlo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 23 reviews worden weergegeven
Andrius
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy time tracking and billing

Beoordeeld op 27/3/2018

AMEA Legal enabled our team to track working time spent on client tasks easier and more precisely....

AMEA Legal enabled our team to track working time spent on client tasks easier and more precisely. This ensured that all working time is billed and even slightly increased our income. The transition to the new system was smooth because it is intuitive and AMEA support is very helpful.

Pluspunten

AMEA Legal helped our team to track billing time spent on client tasks easier and with more precision. This ensured that all time is billed and even slightly increased our income. The transition to the new system was smooth because it is intuitive and AMEA support is very helpful.

Minpunten

We missed integration with our accounting system.

Antwoord van Amberlo

Dear Andrius, thank you for a positive review! We are very happy to have you as our customer and glad to hear that our software helps your practice to earn more.

Laurynas
Totaalscore
  • Sector: Rechtspraktijk
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Everything you might need

Beoordeeld op 17/4/2020

Pluspunten

We appreciate that Amberlo is light-in-design and rich-in-content. Features which were previously used only by "big law" now are available for every legal practitioner with basic computer literacy, such as team, tasks & time management assistants, document database with effective search functions.
As legal service providers for us it is important that Amberlo is in compliance with the GDPR, whereas other alternatives often struggle with this issue.

Minpunten

We are looking forward for Office 365 integration which is on the way.

Antwoord van Amberlo

Thanks for the awesome review, Laurynas! We put customer experience and satisfaction as our priority, so we're happy to hear we hit the mark for you. Cheers!

Milica
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Amberlo review

Beoordeeld op 12/5/2023

-

-

Pluspunten

The assistance of [sensitive content hidden], very helpful and in the short time schedule online meetings

Minpunten

In my mind it takes a lot of time of waiting for technical instructions

Antwoord van Amberlo

We fully understand the eagerness for new features important to our valued users. And we want to assure you that we are actively dedicated to meeting these expectations and working diligently to implement them. Your satisfaction is our top priority!

Rafat
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good to track legal processes across associates and cases

Beoordeeld op 17/8/2019

Pluspunten

It’s effective in tracking important documents and case processes across associates (even remotely).

Minpunten

It needs better mobile applications for on-to-go process updation.

Antwoord van Amberlo

Thank you, Rafat, for your review and support during our journey with Amberlo!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for our in-house team

Beoordeeld op 29/4/2020

We were able to simplify our workflows, save a lot of time and reduce headaches for ourselves and...

We were able to simplify our workflows, save a lot of time and reduce headaches for ourselves and our customers

Pluspunten

We had to look very closely to find the software that would meet our strict requirements in terms of security and regulations for our contract management needs. We did not want to spend too much time on implementing complicated solutions but we needed a comprehensive tool to manage our customer database and contracts. For our international team the multilingual interface was also one of the key points.

The software is very fast and sleek, not to mention the frequency of new updates and improvements released every month. Their new email management feature had reduced our workload significantly as we did not realise we're spending most of the time on our emails.

Minpunten

At the moment there's nothing missing for us.

Antwoord van Amberlo

We are delighted to hear your amazing review! Thank you so much!

5 van 23 worden weergegeven Lees alle reviews

Amberlo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Amberlo.

Amberlo kent de volgende prijsmodellen:

Amberlo heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Amberlo ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Engels, Estisch, Fins, Frans, Litouws, Pools, Portugees, Spaans

Amberlo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Amberlo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Gmail, Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint

Amberlo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Amberlo.