Quiq Messaging

Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat

Over Quiq Messaging

De Quiq-tool voor zakelijke berichten is bedoeld voor bedrijven die hun klanten beter van dienst willen zijn en de manier waarop hun klantenserviceteams werken willen verbeteren. Met Quiq kunnen organisaties communiceren via de kanalen die hun klanten al gebruiken, met name sms/tekst, en ook Facebook Messenger, Kik en chat.

Klanten kiezen het berichtenkanaal dat bij hun voorkeuren past en Quiq maakt het voor klantenservicemedewerkers gemakkelijk om alle inkomende berichten in één geconsolideerd platform af te handelen. Quiq helpt bedrijven hun klanten beter van dienst te zijn door meerdere vragen tegelijkertijd af te handelen met asynchrone berichten. De adaptieve responstimer van Quiq geeft automatisch prioriteit aan de meest urgente berichten en zorgt ervoor dat medewerkers altijd gesprekken voeren op het tempo dat hun klanten kunnen volgen.

Service is de onderscheidende factor en Quiq beschouwt berichten als een integraal onderdeel van het bieden van superieure klantervaringen.

Prijzen vanaf:

US$ 6.000,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Quiq Messaging

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Mexico, Nieuw-Zeeland , Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Duits, Engels, Frans , Hindi, Italiaans, Japans, Oekraïens, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 6.000,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Quiq Messaging

Afbeeldingen

Quiq Messaging Software - 1
Quiq Messaging Software - 2
Quiq Messaging Software - 3
Quiq Messaging Software - 4
Quiq Messaging Software - 5
Quiq Messaging Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Quiq Messaging-video
Quiq Messaging Software - 1
Quiq Messaging Software - 2
Quiq Messaging Software - 3
Quiq Messaging Software - 4
Quiq Messaging Software - 5
Quiq Messaging Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Quiq Messaging: 108

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Dashboard
  • Doelgroeptargeting
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mailbeheer
  • Een-op-een berichten
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geplande berichtgeving
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Intentieherkenning
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • MMS
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Massa-sms
  • Messaging in twee richtingen
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Natuurlijke zoektaal
  • Offline formulier
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie van berichten
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Productaanbevelingen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime gesprekken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • SMS-marketing
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Shortcodes
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Voor ontwikkelaars
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Winstspellen va sms
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Texting Base

4,7
#0 alternatief voor Quiq Messaging
Texting Base is an SMS-based marketing platform that allows businesses and enterprises to send personalized, TCPA...

Oracle B2C Service

4,5
#1 alternatief voor Quiq Messaging
Manage the customer experience from end-to-end across multiple channels, unifying contextual data and knowledge.

MessageBird

4,5
#2 alternatief voor Quiq Messaging
MessageBird lost je communicatie-uitdagingen op via API's voor sms-berichten, spraak en conversaties.

Kapture

4,2
#3 alternatief voor Quiq Messaging
Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(36)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Quiq Messaging al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 36 reviews worden weergegeven
Ramil
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best chat portal!

Beoordeeld op 8/4/2019

I have a five star experience with this software, this the best and so far.

I have a five star experience with this software, this the best and so far.

Pluspunten

I work as a chat support in our company, I can say that this chat portal has a lot to offer compared to any other platforms we used to have. We have this text feature that our customer can chat with us even if they are not with their computers. Giving them the best experience possible with the help they want anytime anywhere. The dashboard itself is really cool, you can see all chat reports like average handling time, numbers of conversation and may more that helps in calculating our monthly statistics.

Minpunten

So far, I can't see any down part on this software. I can say that this was developed perfectly.

Todd
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Cyprus Text Implementation

Beoordeeld op 13/8/2019

At our institution we did not have a texting or chat solution and we knew that it was something...

At our institution we did not have a texting or chat solution and we knew that it was something that we required given our type of business and our size. Quiq provided some answers to questions that we weren't even aware that we had. None of the other texting platforms had solutions for an entire contact center. We love the fact that the contact center can switch between text and chat, and that text can be an alternative to an inbound call. We also love that texting can be the primary communication medium for loan transactions because that is how borrowers want to communicate. This is a great company with wonderful customer service and people that really care about their clients. I feel like they are genuinely concerned about my success and will do anything possible to help me be successful.

Pluspunten

I like that the software seamlessly moves between text and chat depending on the device being used by the consumer. I can use the software for my entire call center, for outbound marketing, and for one on one interaction between loan officers and borrowers. I also like that the product appears to be on the cutting edge technologically. Some of the things we discussed involving Apple Business Chat and the road map make me very excited for the future of business text and chat.

Minpunten

There is nothing that I like least about the software. Our only challenge at this point is deciding how we want to use it. I would suggest however that the implementation and initial training be a little more clear. However, because our institution didn't have a dedicated person to handle the initial implementation, I think the delay and confusion has been mostly our fault.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

A child could report metrics better than Quiq

Beoordeeld op 4/12/2020

Quiq has been nothing but trouble. It reports more chats than we've taken which is an important...

Quiq has been nothing but trouble. It reports more chats than we've taken which is an important metric in my company, provides incorrect response times which leads to even more issues, and frequently bugs out and counts chats as missed or agents as unresponsive. There are way better softwares out there for Messaging. Customer support is also non-existent.

Pluspunten

I guess a point in it's favor is that settings can be tinkered with to make the experience more pleasant.

Minpunten

Reporting is inaccurate and timing is not counted properly.

Marni
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Enables multiple channel customer support

Beoordeeld op 13/11/2022

Pluspunten

Quiq Messaging has a number of unique features thamakes multi-channel customer support possible for us.

Minpunten

Customer service of Quiq Messaging should be faster in responding the cases that we create in their resolution center.

Adam
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Quick Quiqs and Messages

Beoordeeld op 21/5/2019

We use this for both customers and our field technicians. Along with the leads that generate from...

We use this for both customers and our field technicians. Along with the leads that generate from our website, bringing in new customers, we also send a lot of outbound messages to customers, requesting a picture of their system. We're able to provide quick accurate quotes, without a home visit. We also send our technicians any same day cancelations as well. Previously we were using MightyText and a cell phone in office for all of our outbound stuff, but we were having syncing issues, where messages didn't always appear in the app. Overall, the experience has been great. Interested to see what happens as our inbound continue to pick up steam.

Pluspunten

Quiq allows us to have a stronger online presence, and with snippets, you can be on the phone and in the chat, or in multiple chats at the same time with ease.
Easily Editable Auto Response messages help let customers know available hours.
Added a visual aspect to online/phone quotes by sending pictures to a group inbox via text.

Minpunten

I wish it had a contact list, because of our outbound communication with field technicians. It's probably the only thing we lost when moving over from Mightytext. Quiq did help me setup bookmarks with phone numbers automatically populated to get me a work around, but now I have 50+ bookmarks, in folders.

5 van 36 worden weergegeven Lees alle reviews

Quiq Messaging - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Quiq Messaging.

Quiq Messaging kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 6.000,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Quiq Messaging heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Quiq Messaging ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Duits, Engels, Frans, Hindi, Italiaans, Japans, Oekraïens, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Quiq Messaging ondersteunt de volgende apparaten:

Quiq Messaging kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

NetSuite, Oracle Service, Salesforce Sales Cloud, Zendesk Suite

Quiq Messaging biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Quiq Messaging.