Freshcaller

4 (35)
Schrijf een review!
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop

Over Freshcaller

Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Gebruikers kunnen lokale en internationale gratis telefoonnummers kopen, realtime overzicht krijgen van wachtrijen en lopende gesprekken, oproepen doorverwijzen naar specifieke medewerkersgroepen, aangepaste openingstijden voor elke afdeling instellen en nog veel meer.

Freshcaller stelt organisaties in staat om wachtrijen voor telefoongesprekken te beheren met behulp van een geautomatiseerde receptionist met aanpasbare wachttijdmuziek om nieuwe producten of diensten te promoten. Gebruikers kunnen aangepaste openingstijden en geautomatiseerde acties voor elke afdeling instellen en oproepen van IVR doorschakelen naar specifieke oproepwachtrijen en medewerkersgroepen. Organisaties kunnen lokale bedrijfsnummers kopen voor meer dan 40 landen, evenals gratis nummers voor de VS, Canada, Australië en het Verenigd Koninkrijk, om het gemak voor klanten te verbeteren.

Het dashboard van Freshcaller biedt realtime overzicht van wachtrijen, lopende gesprekken en de aanwezigheidsstatus van medewerkers op basis van beschikbaarheid, doorlopende gesprekken, werk na het bellen of training. Agenten kunnen lopende gesprekken beheren en aantekeningen maken, gesprekken doorsturen naar verschillende medewerkersgroepen, andere medewerkers uitnodigen bij een lopend gesprek en nog veel meer. Gebruikers kunnen contactinformatie opzoeken door namen of telefoonnummers te doorzoeken en gedetailleerde gesprekslogboeken te bekijken, inclusief gespreksopnamen met gedetailleerde gegevens over de levensduur van de gesprekken.

Het platform registreert alle eerdere klantgesprekken en interactiegeschiedenis, zodat gebruikers door gesprekslogboeken kunnen filteren op basis van nummers, medewerkers, contacten, wachtrijen en belrichtingen, en ook binnen gespreksnotities een dynamische zoekopdracht kunnen uitvoeren voor extra context. De extra functies van Freshcaller omvatten oproepblokkering, gespreksinterruptie, desktopmeldingen, aangepaste begroetingen, oproepmaskering, rapportage en meer.


Afbeeldingen

Freshcaller Software - 1
Freshcaller Software - 2
Freshcaller Software - 3
Freshcaller Software - 4
Freshcaller Software - 5
Freshcaller Software - 6
Freshcaller Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Freshcaller-video
Freshcaller Software - 1
Freshcaller Software - 2
Freshcaller Software - 3
Freshcaller Software - 4
Freshcaller Software - 5
Freshcaller Software - 6
Freshcaller Software - 7

Twijfels over Freshcaller? Vergelijk met een populair alternatief

Freshcaller

4 (35)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

€ 9,00
maand
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

63
40

Integraties

15
Geen integraties gevonden

Gebruiksgemak

3,9 (35)
3,9 (322)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (35)
3,8 (322)

Klantenservice

3,8 (35)
3,9 (322)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Salesforce Platform

4,3
#1 alternatief voor Freshcaller
Salesforce App Cloud is een platform voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps om gegevens op te...

CloudTalk

4,4
#2 alternatief voor Freshcaller
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde contactcentersoftware die met één druk op de knop klaar is voor gebruik, voor...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor Freshcaller
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Freshdesk

4,5
#4 alternatief voor Freshcaller
Dankzij een ingebouwd telefoonsysteem en een reeks slimme functies kun je met Freshdesk in slechts een paar minuten je...

Reviews

Totaalscore

4 /5
(35)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je Freshcaller al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 35 reviews worden weergegeven
Mian
Mian
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Customer Service Made Easy

Beoordeeld op 10/10/2019

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with...

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Pluspunten

1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Minpunten

Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Dave
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Freshcaller for SMBs

Beoordeeld op 30/7/2020

I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close...

I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close with Freshcaller. We started using them back in March 2019, and they have come such a long way. I look forward to growing our business with them.

Pluspunten

Freshcaller offers a very easy setup and implementation. We transitioned from Five9 with little to no effort. Aside from the easy to use software, Freshcaller's support is top-notch.

Minpunten

Freshcaller is missing some key features, functionality, & reporting that more enterprise level solutions may offer. While they are consistently releasing new updates, I do find that there are a few items that I'm longing for.

Overwogen alternatieven

Five9

Redenen om voor Freshcaller te kiezen

Cost and ability to integrate with Freshdesk.

Overgestapt van

Five9

Redenen om over te stappen op Freshcaller

Seamless intergration with Freshdesk.
Bo
Bo
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

Beoordeeld op 4/12/2019

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood...

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Pluspunten

I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Minpunten

My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good product but quite expensive

Beoordeeld op 13/8/2023

Pluspunten

Feature filled. There's not much that you can't do with Freshdesk. They have a fairly strong eco-system for third party apps as well. The service works with minimal disruption. It's a fairly reliable business tool allowing businesses to receive contact and route that contact efficiently to the relevant teams.

Minpunten

Not always intuitive. For example, setting up reports is a bit of chore. Certain features just do not work the way that you think they should. The documentation is also a bit flimsy so a lot of it is trial and error. Not really great.

Overwogen alternatieven

Front

Redenen om voor Freshcaller te kiezen

Costs

Overgestapt van

Salesforce Platform
Amanda
Amanda
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great inexpensive ticketing system

Beoordeeld op 13/5/2022

Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login...

Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login each day and know that emails are being documented correctly. It is easy to make changes to ticket fields, add more options for reporting purposes, and the automations make simple processes easy to execute so I can focus on more complicated tasks.

Pluspunten

Freshdesk is great for its ticketing system. It is simple to use. The calls feature is pretty straightforward.

Minpunten

The reports function leaves a lot to be desired.

5 van 35 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshcaller - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshcaller.

Freshcaller kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 9,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Freshcaller heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshcaller ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Zweeds

Freshcaller ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshcaller kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Agile CRM, BigCommerce, Freshdesk, Freshsales, Freshservice, HubSpot CRM, Nimble, Pipedrive, ResponseTap, Voicebase Online, WooCommerce, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, noCRM.io

Freshcaller biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshcaller.