Over Freshdesk Contact Center

Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Gebruikers kunnen lokale en internationale gratis telefoonnummers kopen, realtime overzicht krijgen van wachtrijen en lopende gesprekken, oproepen doorverwijzen naar specifieke medewerkersgroepen, aangepaste openingstijden voor elke afdeling instellen en nog veel meer.

Freshcaller stelt organisaties in staat om wachtrijen voor telefoongesprekken te beheren met behulp van een geautomatiseerde receptionist met aanpasbare wachttijdmuziek om nieuwe producten of diensten te promoten. Gebruikers kunnen aangepaste openingstijden en geautomatiseerde acties voor elke afdeling instellen en oproepen van IVR doorschakelen naar specifieke oproepwachtrijen en medewerkersgroepen. Organisaties kunnen lokale bedrijfsnummers kopen voor meer dan 40 landen, evenals gratis nummers voor de VS, Canada, Australië en het Verenigd Koninkrijk, om het gemak voor klanten te verbeteren.

Het dashboard van Freshcaller biedt realtime overzicht van wachtrijen, lopende gesprekken en de aanwezigheidsstatus van medewerkers op basis van beschikbaarheid, doorlopende gesprekken, werk na het bellen of training. Agenten kunnen lopende gesprekken beheren en aantekeningen maken, gesprekken doorsturen naar verschillende medewerkersgroepen, andere medewerkers uitnodigen bij een lopend gesprek en nog veel meer. Gebruikers kunnen contactinformatie opzoeken door namen of telefoonnummers te doorzoeken en gedetailleerde gesprekslogboeken te bekijken, inclusief gespreksopnamen met gedetailleerde gegevens over de levensduur van de gesprekken.

Het platform registreert alle eerdere klantgesprekken en interactiegeschiedenis, zodat gebruikers door gesprekslogboeken kunnen filteren op basis van nummers, medewerkers, contacten, wachtrijen en belrichtingen, en ook binnen gespreksnotities een dynamische zoekopdracht kunnen uitvoeren voor extra context. De extra functies van Freshcaller omvatten oproepblokkering, gespreksinterruptie, desktopmeldingen, aangepaste begroetingen, oproepmaskering, rapportage en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Freshdesk Contact Center

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 13 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 8 andere

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Freshdesk Contact Center

Afbeeldingen

Freshdesk Contact Center Software - 1
Freshdesk Contact Center Software - 2
Freshdesk Contact Center Software - 3
Freshdesk Contact Center Software - 4
Freshdesk Contact Center Software - 5
Freshdesk Contact Center Software - 6
Freshdesk Contact Center Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Freshdesk Contact Center-video
Freshdesk Contact Center Software - 1
Freshdesk Contact Center Software - 2
Freshdesk Contact Center Software - 3
Freshdesk Contact Center Software - 4
Freshdesk Contact Center Software - 5
Freshdesk Contact Center Software - 6
Freshdesk Contact Center Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Freshdesk Contact Center: 64

  • API
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Audio-/videovergaderen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • CRM
  • Call conferencing
  • Call screening
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Externe ondersteuning
  • Gemengd callcenter
  • Geplande opname
  • Geïntegreerde communicatie
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integraties van derden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Meerdere partijen
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • SIP-trunking
  • Samenwerkingstools
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Telefonische wachtrijen
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voicemailtranscriptie
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven

Aircall

4,3
#1 alternatief voor Freshdesk Contact Center
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsystee...

RingCentral MVP

4,2
#2 alternatief voor Freshdesk Contact Center
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor Freshdesk Contact Center
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor Freshdesk Contact Center
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4 /5
(34)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je Freshdesk Contact Center al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 34 reviews worden weergegeven
Mian
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Customer Service Made Easy

Beoordeeld op 10/10/2019

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with...

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Pluspunten

1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Minpunten

Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Dave
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Freshcaller for SMBs

Beoordeeld op 30/7/2020

I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close...

I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close with Freshcaller. We started using them back in March 2019, and they have come such a long way. I look forward to growing our business with them.

Pluspunten

Freshcaller offers a very easy setup and implementation. We transitioned from Five9 with little to no effort. Aside from the easy to use software, Freshcaller's support is top-notch.

Minpunten

Freshcaller is missing some key features, functionality, & reporting that more enterprise level solutions may offer. While they are consistently releasing new updates, I do find that there are a few items that I'm longing for.

Overwogen alternatieven

Five9

Redenen om voor Freshdesk Contact Center te kiezen

Cost and ability to integrate with Freshdesk.

Overgestapt van

Five9

Redenen om over te stappen op Freshdesk Contact Center

Seamless intergration with Freshdesk.
Bo
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

Beoordeeld op 4/12/2019

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood...

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Pluspunten

I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Minpunten

My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

Mark john Paul
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Friendly user tool for Team Leaders

Beoordeeld op 2/1/2023

From the time I've started using this tool, all channels like chat, voice and email are easily to...

From the time I've started using this tool, all channels like chat, voice and email are easily to track and manage since all the data and numbers are already available.

Pluspunten

This tool or software is easy to navigate and easy to use even without proper training because all options and instructions are clear and visible.

Minpunten

The more options available sometimes it could confuse the user on which to select or follow.

Amanda
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great inexpensive ticketing system

Beoordeeld op 13/5/2022

Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login...

Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login each day and know that emails are being documented correctly. It is easy to make changes to ticket fields, add more options for reporting purposes, and the automations make simple processes easy to execute so I can focus on more complicated tasks.

Pluspunten

Freshdesk is great for its ticketing system. It is simple to use. The calls feature is pretty straightforward.

Minpunten

The reports function leaves a lot to be desired.

5 van 34 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshdesk Contact Center - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk Contact Center.

Freshdesk Contact Center kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Freshdesk Contact Center heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshdesk Contact Center ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Zweeds

Freshdesk Contact Center ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshdesk Contact Center kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Agile CRM, BigCommerce, Freshdesk, Freshsales, Freshservice, HubSpot CRM, Nimble, Pipedrive, ResponseTap, Voicebase Online, WooCommerce, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, noCRM.io

Freshdesk Contact Center biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk Contact Center.