
Freshdesk Contact Center
Over Freshdesk Contact Center
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Gebruikers kunnen lokale en internationale gratis telefoonnummers kopen, realtime overzicht krijgen van wachtrijen en lopende gesprekken, oproepen doorverwijzen naar specifieke medewerkersgroepen, aangepaste openingstijden voor elke afdeling instellen en nog veel meer.
Freshcaller stelt organisaties in staat om wachtrijen voor telefoongesprekken te beheren met behulp van een geautomatiseerde receptionist met aanpasbare wachttijdmuziek om nieuwe producten of diensten te promoten. Gebruikers kunnen aangepaste openingstijden en geautomatiseerde acties voor elke afdeling instellen en oproepen van IVR doorschakelen naar specifieke oproepwachtrijen en medewerkersgroepen. Organisaties kunnen lokale bedrijfsnummers kopen voor meer dan 40 landen, evenals gratis nummers voor de VS, Canada, Australië en het Verenigd Koninkrijk, om het gemak voor klanten te verbeteren.
Het dashboard van Freshcaller biedt realtime overzicht van wachtrijen, lopende gesprekken en de aanwezigheidsstatus van medewerkers op basis van beschikbaarheid, doorlopende gesprekken, werk na het bellen of training. Agenten kunnen lopende gesprekken beheren en aantekeningen maken, gesprekken doorsturen naar verschillende medewerkersgroepen, andere medewerkers uitnodigen bij een lopend gesprek en nog veel meer. Gebruikers kunnen contactinformatie opzoeken door namen of telefoonnummers te doorzoeken en gedetailleerde gesprekslogboeken te bekijken, inclusief gespreksopnamen met gedetailleerde gegevens over de levensduur van de gesprekken.
Het platform registreert alle eerdere klantgesprekken en interactiegeschiedenis, zodat gebruikers door gesprekslogboeken kunnen filteren op basis van nummers, medewerkers, contacten, wachtrijen en belrichtingen, en ook binnen gespreksnotities een dynamische zoekopdracht kunnen uitvoeren voor extra context. De extra functies van Freshcaller omvatten oproepblokkering, gespreksinterruptie, desktopmeldingen, aangepaste begroetingen, oproepmaskering, rapportage en meer.
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Freshdesk Contact Center
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Freshdesk Contact Center
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van Freshdesk Contact Center: 64
Alternatieven
Aircall

RingCentral MVP

Zendesk Suite

Salesforce Sales Cloud

Reviews
Heb je Freshdesk Contact Center al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Customer Service Made Easy
Beoordeeld op 10/10/2019
After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with...
After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier
Pluspunten
1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products
Minpunten
Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Freshcaller for SMBs
Beoordeeld op 30/7/2020
I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close...
I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close with Freshcaller. We started using them back in March 2019, and they have come such a long way. I look forward to growing our business with them.
Pluspunten
Freshcaller offers a very easy setup and implementation. We transitioned from Five9 with little to no effort. Aside from the easy to use software, Freshcaller's support is top-notch.
Minpunten
Freshcaller is missing some key features, functionality, & reporting that more enterprise level solutions may offer. While they are consistently releasing new updates, I do find that there are a few items that I'm longing for.
Overwogen alternatieven
Five9Redenen om voor Freshdesk Contact Center te kiezen
Cost and ability to integrate with Freshdesk.Overgestapt van
Five9Redenen om over te stappen op Freshdesk Contact Center
Seamless intergration with Freshdesk.
- Sector: Geestelijke gezondheidszorg
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed
Beoordeeld op 4/12/2019
My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood...
My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.
Pluspunten
I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.
Minpunten
My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Friendly user tool for Team Leaders
Beoordeeld op 2/1/2023
From the time I've started using this tool, all channels like chat, voice and email are easily to...
From the time I've started using this tool, all channels like chat, voice and email are easily to track and manage since all the data and numbers are already available.
Pluspunten
This tool or software is easy to navigate and easy to use even without proper training because all options and instructions are clear and visible.
Minpunten
The more options available sometimes it could confuse the user on which to select or follow.

- Sector: Publiceren
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great inexpensive ticketing system
Beoordeeld op 13/5/2022
Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login...
Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login each day and know that emails are being documented correctly. It is easy to make changes to ticket fields, add more options for reporting purposes, and the automations make simple processes easy to execute so I can focus on more complicated tasks.
Pluspunten
Freshdesk is great for its ticketing system. It is simple to use. The calls feature is pretty straightforward.
Minpunten
The reports function leaves a lot to be desired.
Freshdesk Contact Center - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk Contact Center.V. Welke prijsmodellen heeft Freshdesk Contact Center te bieden?
Freshdesk Contact Center kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Freshdesk Contact Center?
Freshdesk Contact Center heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Freshdesk Contact Center ondersteund?
Freshdesk Contact Center ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Zweeds
V. Biedt Freshdesk Contact Center ondersteuning voor mobiele apparaten?
Freshdesk Contact Center ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Freshdesk Contact Center worden geïntegreerd?
Freshdesk Contact Center kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Agile CRM, BigCommerce, Freshdesk, Freshsales, Freshservice, HubSpot CRM, Nimble, Pipedrive, ResponseTap, Voicebase Online, WooCommerce, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, noCRM.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft Freshdesk Contact Center te bieden?
Freshdesk Contact Center biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk Contact Center.
- Call center software
- Customer support software
- Contactcenter software
- Telefonie software
- VoIP-software
- IVR-software
- Inside sales software
- Call recording software
- Telemarketing software
- Zakelijke telefoonsystemen
- Cloud PBX-software
- Softphone software
- Thuiswerksoftware
- Cloud communicatie platform software
- Online afsprakensystemen