Over HoneyBook

HoneyBook is een cloudgebaseerde CRM-oplossing voor kleine bedrijven en freelancers die gebruikers helpt hun bedrijfsprocessen te beheren, van advies tot facturering. Met het platform kunnen gebruikers projecten beheren, klanten boeken, facturen verzenden, online contracten ondertekenen en betalingen beheren.

HoneyBook biedt functies voor taakbeheer waarmee gebruikers verschillende fasen van een project kunnen bekijken en volgen. Gebruikers kunnen hun facturen, contracten en andere documenten op één plaats opslaan. Ze kunnen ook op klanten reageren met geautomatiseerde afspraakverzoeken en opvolging met behulp van aangepaste sjablonen en meldingen.

Om gebruikers te helpen hun werklast bij te houden, biedt HoneyBook de mogelijkheid om taakherinneringen aan te maken en geautomatiseerde betalingsherinneringen te verzenden op basis van de uiterste betaaldatums voor projecten. HoneyBook biedt veilige online betaling binnen het systeem, en contracten kunnen digitaal worden ondertekend. De oplossing biedt gebruikers ook de nodige tools om reserveringen, betalingsschema's en leads automatisch te volgen. HoneyBook kan worden geïntegreerd met tools van derden zoals Calendly, QuickBooks, Zapier, Google Agenda, Gmail en meer om voor naadloze werkstromen en synchronisatie van gegevens te zorgen.

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5
HoneyBook Software - 6
View 8 more
HoneyBook-video
HoneyBook-video
HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5
HoneyBook Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van HoneyBook: 129

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Analyse van klantenservices
  • Antwoordbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van voorstellen
  • Belastingberekening
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Creditcardbeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsplanning
  • Handtekeningenbeheer
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kennisbeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsplanning
  • Persoonlijke betalingen
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Projectbeheer
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veelgestelde vragen
  • Verificatie/authenticatie
  • Versiebheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Verzoeken escaleren
  • Voltooiing bijhouden
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Dubsado

4,2
#1 alternatief voor HoneyBook
Dubsado is a platform that lets businesses customize reusable form templates for several contracts, lead capture forms,...

17hats

4,4
#2 alternatief voor HoneyBook
17hats helpt freelancers en kleine bedrijven om projecten, marketing, contracten, boekhouding, online betalingen en...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor HoneyBook
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#4 alternatief voor HoneyBook
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(502)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je HoneyBook al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 502 reviews worden weergegeven
Christina
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

Beoordeeld op 20/9/2019

Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were...

Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Pluspunten

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Minpunten

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Antwoord van HoneyBook

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Charlie
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Solid Payment Invoicing & Proposal Tool

Beoordeeld op 9/6/2022

8/10. Once the client has paid the first time, their automated recurring payment solution is...

8/10. Once the client has paid the first time, their automated recurring payment solution is working really well for me.

Pluspunten

I moved away from Quickbooks online because they didn't have an easy way to send customers automatic recurring invoices. Honeybook had pre-built service agreements along with the automated recurring payments feature I needed for my business. It was appealing to work with them because set up was very easy to get what we needed up and running

Minpunten

After a client pays their invoice, it usually takes 12-24 hours for Honeybook to send me a confirmation email saying they've paid. This is (I don't use this word often) absurd. With Quickbooks, I know payment confirmation comes in within 10 minutes.

Especially if I am going to start work with a client right as they pay, this hurdle in their platform stops me from getting to work right away.

It usually leads to me emailing my customer "Did you pay the invoice?" then them replying "I did!" then me looking into Honeybook wondering why the heck it hasn't come in and making me look foolish to my client... Then I finally get the notification the next day.

It's the #1 feature request they need to get updated.

Overwogen alternatieven

Stripe en Quickbooks Online

Redenen om over te stappen op HoneyBook

Because they have online scheduling, and pre-built proposals/service agreements to use. More of an all-in-one platform.
Phi
Totaalscore
  • Sector: Fotografie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

1 out of 5 Stars for Honeybook - Look else where

Beoordeeld op 22/6/2022

I would rank the company 1 out of 5 stars. Great idea but after using it for 4 months or so, we had...

I would rank the company 1 out of 5 stars. Great idea but after using it for 4 months or so, we had a lot of communication problems with our clients, for example, our emails were getting lost in our client spam folders. We paid for the whole year and cancelled to hopefully get partial refund. Totally our fault that it was past 60 days because we want to keep trying to make it work so we weren't able to get any money back. It sucks but oh well, the worst part is that a conversation that could have taken 10 minutes turned into 3 days because the company had no urgency for customer support. I would suggest going with a different company.

Pluspunten

They had a great idea to streamline and help manage small businesses.

Minpunten

Customer support. A conversation that could have taken 10 minutes turned into 3 days because the company had no urgency for customer support. I would suggest going with a different company.

Kaycee
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Honeybook is a game-changer for Service Oriented Small-Businesses

Beoordeeld op 3/8/2022

The biggest problem that I've struggled with since launching my business is obtaining payment in a...

The biggest problem that I've struggled with since launching my business is obtaining payment in a timely fashion. Honeybook totally fixed that problem for me. I don't have to give a laundry-list of payment methods or pay for additional payment services, wait around for physical checks, or process e-checks. My customers just plop in their card information and then it hits my bank account.

SO. NICE.

Pluspunten

Honeybook took my booking process to a massively higher level of success. My contracts are all signed, and invoices are paid before I even start designing. I walk my customers through the process and we discuss TAT and rates, next steps, and then I kick them over the Proposal with the same details we discussed during the sale.

With other software I've struggled to receive timely payments, or contract signatures.

Not anymore!

Minpunten

The contract templates are pretty limited to social media management and marketing ops. I think that every business needs their own contracts, period, but it would be nice to have a better starting place for other service providers.

Additionally, the emails that Honeybook kicks out for proposals, payments, contracts and the like have reportedly found their way to many of my customer's spam box. I just warn them ahead of time, but it's not super reassuring to some more leery customers.

Taylann
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best business decision!

Beoordeeld op 30/7/2022

Incredible. I can't see us using any other program.

Incredible. I can't see us using any other program.

Pluspunten

Integration with gmail for scheduling, payment processing and mobile app! Also, how easy it is to use and how it maximizes the client experience.

Minpunten

For our industry, it is lacking an edidable document such as a BEO or Event Details Sheet - I wish this type of document would be an option.

Overwogen alternatieven

Dubsado

Redenen om voor HoneyBook te kiezen

Smaller company management and better fit for our current business.

Overgestapt van

Caterease

Redenen om over te stappen op HoneyBook

Mobile app and integration with Gmail for scheduling tool.
5 van 502 worden weergegeven Lees alle reviews

HoneyBook - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HoneyBook.

HoneyBook kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

HoneyBook heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200

HoneyBook ondersteunt de volgende talen:

Engels

HoneyBook ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

HoneyBook kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

10to8, AWeber, ActiveCampaign, Acuity Scheduling, Agile CRM, Airtable, Asana, Avaza, Basecamp, BenchmarkONE, Calendly, Chatfuel, ClickFunnels, ClickUp, CoSchedule Marketing Suite, Cognito Forms, Constant Contact, ConvertKit, Drift, Drip, Dropbox Business, Emma, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Hangouts, Gravity Forms, HelloSign, Hive, HubSpot CRM, Insightly, Instagram, Keap, Klaviyo, Mailchimp, Mailshake, Mautic, MeisterTask, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft To Do, OneDrive, Ortto, PayPal, Planning Pod, Process Street, Quickbooks Online, Route4Me, Salesforce Sales Cloud, Schedule it, Shopify, Slack, Square for Retail, Squarespace, Streak, Stripe, Teachable, Teamwork, TextMagic, Thryv, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Wave Accounting, WooCommerce, WordPress, Wrike, Xero, Zapier, Zoho Mail, monday.com

HoneyBook biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HoneyBook.