HoneyBook

Over HoneyBook
HoneyBook is een cloudgebaseerde CRM-oplossing voor kleine bedrijven en freelancers die gebruikers helpt hun bedrijfsprocessen te beheren, van advies tot facturering. Met het platform kunnen gebruikers projecten beheren, klanten boeken, facturen verzenden, online contracten ondertekenen en betalingen beheren.
HoneyBook biedt functies voor taakbeheer waarmee gebruikers verschillende fasen van een project kunnen bekijken en volgen. Gebruikers kunnen hun facturen, contracten en andere documenten op één plaats opslaan. Ze kunnen ook op klanten reageren met geautomatiseerde afspraakverzoeken en opvolging met behulp van aangepaste sjablonen en meldingen.
Om gebruikers te helpen hun werklast bij te houden, biedt HoneyBook de mogelijkheid om taakherinneringen aan te maken en geautomatiseerde betalingsherinneringen te verzenden op basis van de uiterste betaaldatums voor projecten. HoneyBook biedt veilige online betaling binnen het systeem, en contracten kunnen digitaal worden ondertekend. De oplossing biedt gebruikers ook de nodige tools om reserveringen, betalingsschema's en leads automatisch te volgen. HoneyBook kan worden geïntegreerd met tools van derden zoals Calendly, QuickBooks, Zapier, Google Agenda, Gmail en meer om voor naadloze werkstromen en synchronisatie van gegevens te zorgen.
Afbeeldingen






Twijfels over HoneyBook?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
SimplyBook.me

Pipedrive

Slack

Keap

Reviews
Heb je HoneyBook al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Consumentengoederen
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Everything I need in one software
Beoordeeld op 10/8/2024
I automate workflows much more easily for my performance and my daily tasks
I automate workflows much more easily for my performance and my daily tasks
Pluspunten
I like it because I don't have to move between several applications to do my job, it has all the necessary tools to make my job more efficient, and the closing deliveries are more organized and faster. Sending invoices is much easier for me and I manage my projects much more organized
Minpunten
The response time from customer service is not as effective and fast as I would like, they are good at their responses but they don't do it quickly
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best CRM for small service based businesses
Beoordeeld op 20/9/2024
Overall experience has been great and I feel like the software has grown with my business. I use...
Overall experience has been great and I feel like the software has grown with my business. I use HoneyBook in place of many individual software and apps I used before for scheduling, payment process, client portal, contracts, intake forms and more
Pluspunten
I love that they are always updating their features and allow users to give input on the usefulness. The software is always improving.
Minpunten
There are some small things i wish where available in the smart files, such as drop down lists and check boxes.
Overwogen alternatieven
HubSpot CRMRedenen om over te stappen op HoneyBook
Ease of use and price was most reasonable- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Don't Waste a TON of TIme if You Like Your Clients
Beoordeeld op 23/2/2024
Please see above - horrible and time wasting experience. Move on and try something that WORKS and...
Please see above - horrible and time wasting experience. Move on and try something that WORKS and looks good as well.
Pluspunten
Affordable and Backend looks nice - so that's something!
Minpunten
Client experience if poor. Integrations are awful. Layout, design and look are atrocious and check out for clients is multi step.....Who does that anymore?
We spent a week trying to get it setup and working well and efficiently....no way it was going to. And if we have to handhold it and manually do a TON of things.....why bother? MANY other options available and we've moved to one.
Antwoord van HoneyBook
Hey there!
We appreciate your feedback and apologize that your experience wasn't what you were hoping for when moving to a new platform.
We do our best to create a platform that fits the needs of various different businesses and business owners but we understand that we aren't going to be perfect for everyone out there. But we love to get specific feedback on what you feel HoneyBook is missing or could improve upon so that future features and upgrades our team does can benefit many.
You mentioned integrations but if there are certain, specific integrations that you feel would be helpful, we'd love to know what those are. And where exactly in the onboarding process was it the most difficult. Let us know so we can continue to improve on our end.
Appreciate your feedback!
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Enjoy Honeybook
Beoordeeld op 14/10/2024
My experience has been great. The interface is easy to use.
My experience has been great. The interface is easy to use.
Pluspunten
I like that I can create invoices in many different ways set up lead forms
Minpunten
I really enjoy using HONEYBOOK and all its features
- Sector: Evenementenbureaus
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Honeybook site review
Beoordeeld op 30/5/2024
My overall experience has been amazing. It has helped my business run, very smoothly and allowed me...
My overall experience has been amazing. It has helped my business run, very smoothly and allowed me to become a little more hands off.
Pluspunten
The ease and convenience of clients booking my services and signing contracts.
Minpunten
I actually have no cons. My experience with Honey has been great.
HoneyBook - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HoneyBook.V. Welke prijsmodellen heeft HoneyBook te bieden?
HoneyBook kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 19,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van HoneyBook?
HoneyBook heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10
V. Welke talen worden door HoneyBook ondersteund?
HoneyBook ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt HoneyBook ondersteuning voor mobiele apparaten?
HoneyBook ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan HoneyBook worden geïntegreerd?
HoneyBook kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AWeber, ActiveCampaign, Acuity Scheduling, Agile CRM, Airtable, Asana, Avaza, Basecamp, BenchmarkONE, Calendly, Chatfuel, ClickFunnels, ClickUp, CoSchedule Marketing Suite, Cognito Forms, Constant Contact, Drift, Drip, Dropbox Business, Dropbox Sign, Emma by Marigold, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Gravity Forms, Hive, HubSpot CRM, Insightly, Instagram, Keap, Kit, Klaviyo, Mailchimp, Mailshake, MeisterTask, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft To Do, OneDrive, Ortto, PayPal, Planning Pod, Process Street, QuickBooks Online, Route4Me, Salesforce Sales Cloud, Schedule it, Shopify, Sign In Scheduling, Slack, Square for Retail, Squarespace, Streak, Stripe, Teachable, Teamwork.com, Textmagic, Thryv, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Wave, WooCommerce, WordPress, Wrike, Xero, Zapier, Zoho Mail, iCloud, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft HoneyBook te bieden?
HoneyBook biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HoneyBook.
- Afspraken software
- Onboardingsoftware voor klanten
- Generatieve AI-tools
- Documentcreatie software
- HVAC-software
- Werkorder software
- Factuurprogramma's
- Planning software
- Workflow management systemen
- Agenda software
- Fotostudiosoftware
- Lead management software
- Predictive lead scoring software
- Voorstel management software
- Contract management software
- CRM-software