Over Scoro

Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Het helpt om het werk te stroomlijnen en routinetaken te elimineren zodat een bedrijf zo soepel en efficiënt mogelijk kan functioneren, van verkoop tot en met facturering. Gebruikers waarderen het feit dat alle benodigde hulpmiddelen zich in één holistische oplossing bevinden. Hier zijn meer details over dit product.

Met de projectbeheertools van Scoro kunnen gebruikers projectbudgetten creëren, zowel niet-factureerbare als factureerbare werkzaamheden toewijzen, en vergaderingen, taken, facturen, uitgaven, bestanden en meer beheren. Alle projectinformatie kan op één enkele pagina worden beheerd en de voortgang van het team kan in realtime worden gevolgd. Met configureerbare tags en statussen kunnen gebruikers hun projectportfolio beheren op de manier die het beste bij hun bedrijf past. Werk kan worden gepland en ingeroosterd via de Scoro Planner, die gebruikers een overzicht geeft van individuele werklasten, beschikbare openingen, potentiële overboekingen en redelijke deadlines. Vergaderingen kunnen in een gedeelde agenda worden ingepland en gekoppeld aan klanten en projecten, waardoor deelnemers een volledig overzicht krijgen. Alle gebruikers kunnen hun eigen takenlijst beheren op basis van deadlines, taakprioriteiten, statussen en projecten. Voltooide taken en kalenderevenementen worden automatisch toegevoegd aan de werkverslagen van werknemers, waardoor er geen urenstaten meer nodig zijn.

De CRM van Scoro geeft gebruikers toegang tot volledige klantoverzichten op één pagina, inclusief contactgegevens, communicatiegeschiedenis, projecten, gekoppelde bestanden, offertes, bestellingen en facturen. Contactpersonen kunnen worden doorzocht, gefilterd en gesorteerd op basis van locaties, categorieën, activiteiten en configureerbare tags. De factureerbare en daadwerkelijk gewerkte uren per project of klant kunnen worden bijgehouden en overgedragen op facturen, met de optie voor aangepaste tarieven in meerdere valuta's. Facturen voor verkoop, vooruitbetaling en krediet kunnen worden gepubliceerd en verzonden in pdf-indeling, waarbij ook terugkerende en geplande facturering wordt ondersteund. Scoro verzendt ook automatisch betalingsherinneringen voor onbetaalde saldi. Gebruikers kunnen in het realtime dashboard KPI's bekijken en via financiële rapporten de daadwerkelijke resultaten, begrotingstekorten en overschotten volgen.

Meld je op scoro.com aan voor een 14-daagse gratis proefperiode om te zien of Scoro een goede match voor jouw team zou zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 26,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Albanië, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Åland, Bosnië en Herzegovina, België, Bulgarije, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Faeröer, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Guernsey, Gibraltar, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Isle of Man, IJsland, Italië, Jersey, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Moldavië, Montenegro, Noord-Macedonië, Malta, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Polen, Portugal, Roemenië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, San Marino, Verenigde Staten, Uruguay

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets, Litouws, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 26,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7
View 11 more
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Scoro: 174

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Urenregistratie van werknemers
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visualisatie
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Scoro
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Microsoft Teams

4,4
#2 alternatief voor Scoro
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten,...

Zoho One

4,3
#3 alternatief voor Scoro
Zoho One is een alles-in-één-besturingssuite waarop het hele bedrijf kan draaien met behulp van 35+ geïntegreerde...

ClickUp

4,7
#4 alternatief voor Scoro
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(178)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Scoro al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 178 reviews worden weergegeven
Roman
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of very few that receive all 5 star!

Beoordeeld op 19/10/2017

Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg...

Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.

Pluspunten

Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.

Minpunten

just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year.
1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys.
2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.

Gabriele
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great tool to manage our sales process and follow internal projects

Beoordeeld op 30/12/2021

Scoro has an awesome onboarding & support team, I've witnessed firsthand how on top of everything...

Scoro has an awesome onboarding & support team, I've witnessed firsthand how on top of everything they are and how easy it is to get ahold of help if I'm working on a new workflow and have a question about the best way to do it. Scoro's Dashboards are the key to my sales team's performance and I love the level of transparency we have in the team due to numerous ways to delegate and track work!

Pluspunten

Best part of Scoro is how comprehensive it is to use it. We record every single step from capturing a lead to making an order, recording the qualifying process, thorough information about the client and their needs, communication, and every step that our team needs to do to convert the lead. Tracking communication and different initiatives allows me to track every single important KPI on my team's list and have transparency in where every team member needs to improve, helps to find concerning parts that need fixing. I love the Dashboard.

Minpunten

As we're a manufacturing company, we, unfortunately, can't use the invoicing part of Scoro, which is a bummer, because we lack the warehouse functionality. If we were providing services rather than products, I'd love that for us.

Overwogen alternatieven

ClickUp

Redenen om voor Scoro te kiezen

Salesforce has a huge price and we don't need majority of the functionality, it lacks in tracking projects, doesn't connect that part of our business to sales.

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro

Scoro has way more features and better UI.
Andi
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best CRM alternative: for time planind and agenda

Beoordeeld op 8/7/2022

I love it. Best CRM and All-In-One Platform. You can manage everything. We are an accouting office...

I love it. Best CRM and All-In-One Platform. You can manage everything. We are an accouting office and our bigest challenge was our time blocking. Before we use Capsule CRM; also very good alternative, but, Scoro is definitly better. Also mor expensive but worth.

Pluspunten

Its fantastic. When you use this platform, you will understand. We use to manage our daily work. We plan our calendar, task, contact, invoicec. Especially planing our agenda; in form of events is best value for us.

Minpunten

Mobile app its not so great. Need improvement.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om voor Scoro te kiezen

In the begining was only blocking time with calendar. Latter we descover more and more features that we love. Also Scoro makes monthly updates.

Redenen om over te stappen op Scoro

Calendar. Scoro has oportunity of blocking time and planing events in calendar.
Raimonds
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

CRM system

Beoordeeld op 24/8/2018

First of all, it is project control and ability to see the future market potential. This tool first...

First of all, it is project control and ability to see the future market potential. This tool first of all was meant to be as helping tool fore sales persons but it is also good tool for budgeting and future planning by segments and customer groups. It also helps us to keep up with our customers.

Pluspunten

Before I found Scoro I already had experience with couple other CRM softweres and Scoro was the one which allow me to develop this CRM according to my needs. Besides my company was one of the first customers of Scoro so I was able not only see how it was in begining but also how Scoro was developing constantly to become one of the most "easy to work with" systems to improve daily sales. The most what I like about Scoro from early beggining was that it does not force You to use something standartized but allow You to organize it according Your needs and daily processes. This CRM system allows me to solve different important issues to improve my project control and sales overall. After my suggestion this CRM was implemented not only by other sister companies but also by several partners of our company and are established as really helpful tool to conduct projects and also help sales personal to improve their abilities and skills.

Minpunten

As a new developing system no always all my wishes can be implemented by 100% but it is sort of understandable.

Eabyn
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Perfect for managing large projects for your team

Beoordeeld op 24/6/2022

It has been essential in managing the billable hours and tasks for our team

It has been essential in managing the billable hours and tasks for our team

Pluspunten

Gives endless editable features that can tailor to your organisation when it comes to task and project management

Minpunten

A combined view of projects and planner would be useful to visualise both at the same time

Overwogen alternatieven

Microsoft Teams

Redenen om voor Scoro te kiezen

Scoro offered a more tailored approach to our organisation

Overgestapt van

Zoho One

Redenen om over te stappen op Scoro

Scoro allows for greater integration with our other software
5 van 178 worden weergegeven Lees alle reviews

Scoro - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Scoro.

Scoro kent de volgende prijsmodellen:

Scoro heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Scoro ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets, Litouws, Spaans

Scoro ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Scoro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Freshdesk, GitHub, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Microsoft 365, PayPal, Pipedrive, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM, Zoom Meetings

Scoro biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Scoro.