
Over Scoro
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Het helpt om het werk te stroomlijnen en routinetaken te elimineren zodat een bedrijf zo soepel en efficiënt mogelijk kan functioneren, van verkoop tot en met facturering. Gebruikers waarderen het feit dat alle benodigde hulpmiddelen zich in één holistische oplossing bevinden. Hier zijn meer details over dit product.
Met de projectbeheertools van Scoro kunnen gebruikers projectbudgetten creëren, zowel niet-factureerbare als factureerbare werkzaamheden toewijzen, en vergaderingen, taken, facturen, uitgaven, bestanden en meer beheren. Alle projectinformatie kan op één enkele pagina worden beheerd en de voortgang van het team kan in realtime worden gevolgd. Met configureerbare tags en statussen kunnen gebruikers hun projectportfolio beheren op de manier die het beste bij hun bedrijf past. Werk kan worden gepland en ingeroosterd via de Scoro Planner, die gebruikers een overzicht geeft van individuele werklasten, beschikbare openingen, potentiële overboekingen en redelijke deadlines. Vergaderingen kunnen in een gedeelde agenda worden ingepland en gekoppeld aan klanten en projecten, waardoor deelnemers een volledig overzicht krijgen. Alle gebruikers kunnen hun eigen takenlijst beheren op basis van deadlines, taakprioriteiten, statussen en projecten. Voltooide taken en kalenderevenementen worden automatisch toegevoegd aan de werkverslagen van werknemers, waardoor er geen urenstaten meer nodig zijn.
De CRM van Scoro geeft gebruikers toegang tot volledige klantoverzichten op één pagina, inclusief contactgegevens, communicatiegeschiedenis, projecten, gekoppelde bestanden, offertes, bestellingen en facturen. Contactpersonen kunnen worden doorzocht, gefilterd en gesorteerd op basis van locaties, categorieën, activiteiten en configureerbare tags. De factureerbare en daadwerkelijk gewerkte uren per project of klant kunnen worden bijgehouden en overgedragen op facturen, met de optie voor aangepaste tarieven in meerdere valuta's. Facturen voor verkoop, vooruitbetaling en krediet kunnen worden gepubliceerd en verzonden in pdf-indeling, waarbij ook terugkerende en geplande facturering wordt ondersteund. Scoro verzendt ook automatisch betalingsherinneringen voor onbetaalde saldi. Gebruikers kunnen in het realtime dashboard KPI's bekijken en via financiële rapporten de daadwerkelijke resultaten, begrotingstekorten en overschotten volgen.
Meld je op scoro.com aan voor een 14-daagse gratis proefperiode om te zien of Scoro een goede match voor jouw team zou zijn.
Afbeeldingen







Twijfels over Scoro?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Wrike

HubSpot CRM

Vtiger CRM

Claris FileMaker

Reviews
Heb je Scoro al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Farmaceutica
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great tool for quoting, project management and evaluation.
Beoordeeld op 24/5/2023
We are fixing difficulties with the extension; Scoro will be a terrific tool for growth; now that...
We are fixing difficulties with the extension; Scoro will be a terrific tool for growth; now that we can interface with Jira, which was previously a challenge for the team, we can construct projects faster. Scoro is an excellent application for workflow management, tracking progress, and communicating difficulties or missing tasks. We are juggling 25+ active projects at the same time with limited resources and tight timeframes, and Scoro helps our Project Managers to properly track progress. Quotes were inconsistent, and Scoro gave us with a methodology and framework to help us.
Pluspunten
The user interface is excellent, it is simple to work with the team, and there are several connectors that can be linked using Zapier. The interface's simplicity and intuitiveness make it simple to create and manage tasks, time tracking, feedback, and attaching tasks to projects, creating a wonderful workflow view for the entire team. Scoro is system-oriented and adaptable; we chose to have complete onboarding assistance since it fit our operation. This forced us to think in terms of systems, which enabled us to find methods to enhance efficiency. Recent enhancements, such as the Gannt chart, give easy-to-understand performance data.
Minpunten
Task builds/gantt chart view is a little hard, dependencies don't function very well, and there appear to be a few problems to sort out. When we introduced Scoro to our staff, they did not have an established CRM or PM system, thus the learning curve was extremely steep. The monthly fee is considerable, and a stronger incentive scheme may be implemented; adding additional customers should reflect the marginal cost.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Seemless system which allows 360 vision of your business
Beoordeeld op 31/8/2022
Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us...
Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us to easily manage projects on a daily basis
Pluspunten
We love the fact that all staff can see all information about projects at any one time. Covering holiday time is easy because of the open nature to the information stored against the project. We no longer need numerous spreadsheets to manage projects - all can be done in Scoro.
Minpunten
Integrations can be problematic, like Xero and the double entry of some of the data that does not pull across from Scoro.
Redenen om voor Scoro te kiezen
No longer suited our larger projectsOvergestapt van
Administrate Training ManagementRedenen om over te stappen op Scoro
For the intregration with 365 and Xero plus the ease of use- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Worst Managementtool for Projects
Beoordeeld op 6/1/2023
Bad
Bad
Pluspunten
Nothing. Scoro makes working very confusing and unintuitive.
Minpunten
Everything. Scoro is by far the worst application I have used in twenty years of management experience. Scoro is uncredibly antiintuitive a extremely confusing for most of the team members. Even you extensively study this programm for several months, it still has a lot of hidden weird problems. The user interface is really bad and not understandable. The whole app design is complete crap.
Antwoord van Scoro
Hi Nick,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not been having a good experience with Scoro but appreciate you sharing your insight with us. We are always happy to hear the ways in which we can improve at Scoro. As such, we hope you'd be open to a call at your convenience to walk through the specifics of the challenges you are facing & hear your ideas on what would make Scoro a more valuable & user friendly system.
We would happily review your current workflows and configurations to identify any areas for potential optimization too and we may even be able to solve some of the problems you have been experiencing.
Thanks
Team Scoro

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
A wonderful management tool for social workers is Scoro
Beoordeeld op 29/11/2022
There is complete granularity down to the client, user, and task levels. On top of that, you can...
There is complete granularity down to the client, user, and task levels. On top of that, you can see the broad picture of everyone's schedule. In addition, you'll have complete control over all facets of your content management system. There are a plethora of additional benefits, including improved task management, involvement, time management, communication, and integration.
Pluspunten
The next obvious step was to track out Scoro. Scoro's unique features and advantages include a more user-friendly calendar, an overarching perspective, contacts, reports, and communication options, among many more. You might be put off by its ungainly appearance at first, but stick with it.
Minpunten
I have to constantly remind my coworkers to record their progress in writing because they often forget to do so. Further, the Scoro financial management features are unnecessary for our company's operations.

- Sector: Managementconsulting
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
One of very few that receive all 5 star!
Beoordeeld op 19/10/2017
Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg...
Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.
Pluspunten
Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.
Minpunten
just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year.
1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys.
2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.
Scoro - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Scoro.V. Welke prijsmodellen heeft Scoro te bieden?
Scoro kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 26,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Scoro?
Scoro heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Scoro ondersteund?
Scoro ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets, Litouws, Spaans
V. Biedt Scoro ondersteuning voor mobiele apparaten?
Scoro ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Scoro worden geïntegreerd?
Scoro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, Freshdesk, G2 Track, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, Hootsuite, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Okta, PayPal, Pipedrive, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint Azure AD Connect, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Stripe Invoicing, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Meetings, iCalendar
V. Welke mate van ondersteuning heeft Scoro te bieden?
Scoro biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Scoro.
- CRM-software
- Reclamebureau software
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Business management software
- Display advertising software
- Dashboard software
- Thuiswerksoftware
- Project tracking software
- Factuurprogramma's
- Besteksoftware
- BI-tools
- CPQ-software
- Gantt chart software