Over Scoro

Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Het helpt om het werk te stroomlijnen en routinetaken te elimineren zodat een bedrijf zo soepel en efficiënt mogelijk kan functioneren, van verkoop tot en met facturering. Gebruikers waarderen het feit dat alle benodigde hulpmiddelen zich in één holistische oplossing bevinden. Hier zijn meer details over dit product.

Met de projectbeheertools van Scoro kunnen gebruikers projectbudgetten creëren, zowel niet-factureerbare als factureerbare werkzaamheden toewijzen, en vergaderingen, taken, facturen, uitgaven, bestanden en meer beheren. Alle projectinformatie kan op één enkele pagina worden beheerd en de voortgang van het team kan in realtime worden gevolgd. Met configureerbare tags en statussen kunnen gebruikers hun projectportfolio beheren op de manier die het beste bij hun bedrijf past. Werk kan worden gepland en ingeroosterd via de Scoro Planner, die gebruikers een overzicht geeft van individuele werklasten, beschikbare openingen, potentiële overboekingen en redelijke deadlines. Vergaderingen kunnen in een gedeelde agenda worden ingepland en gekoppeld aan klanten en projecten, waardoor deelnemers een volledig overzicht krijgen. Alle gebruikers kunnen hun eigen takenlijst beheren op basis van deadlines, taakprioriteiten, statussen en projecten. Voltooide taken en kalenderevenementen worden automatisch toegevoegd aan de werkverslagen van werknemers, waardoor er geen urenstaten meer nodig zijn.

De CRM van Scoro geeft gebruikers toegang tot volledige klantoverzichten op één pagina, inclusief contactgegevens, communicatiegeschiedenis, projecten, gekoppelde bestanden, offertes, bestellingen en facturen. Contactpersonen kunnen worden doorzocht, gefilterd en gesorteerd op basis van locaties, categorieën, activiteiten en configureerbare tags. De factureerbare en daadwerkelijk gewerkte uren per project of klant kunnen worden bijgehouden en overgedragen op facturen, met de optie voor aangepaste tarieven in meerdere valuta's. Facturen voor verkoop, vooruitbetaling en krediet kunnen worden gepubliceerd en verzonden in pdf-indeling, waarbij ook terugkerende en geplande facturering wordt ondersteund. Scoro verzendt ook automatisch betalingsherinneringen voor onbetaalde saldi. Gebruikers kunnen in het realtime dashboard KPI's bekijken en via financiële rapporten de daadwerkelijke resultaten, begrotingstekorten en overschotten volgen.

Meld je op scoro.com aan voor een 14-daagse gratis proefperiode om te zien of Scoro een goede match voor jouw team zou zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 28,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

US$ 28,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7
Nog 11 andere bekijken
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Scoro: 201

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budget Tracking
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalog Management
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensaggregatie
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Interactie bijhouden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • No-code
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie software
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Price/Margin Management
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Productconfigurator
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Scheduled/Automated Reports
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Task Editing
  • Task Import
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Third-Party Integrations
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Vtiger CRM

4,3
#1 alternatief voor Scoro
Vtiger werkt met meer dan 100.000 bedrijven samen en helpt ze bij het leveren van uitstekende klantervaringen door...

Claris FileMaker

4,3
#2 alternatief voor Scoro
Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen...

Insightly

4,0
#3 alternatief voor Scoro
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Replicon

4,5
#4 alternatief voor Scoro
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(238)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Scoro al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 238 reviews worden weergegeven
Stephen
Stephen
Totaalscore
  • Sector: Afdrukken en drukwerk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Steve's review

Beoordeeld op 29/3/2021

Scoro has helped our business enormously, we track KPI's and have excellent reporting.

Scoro has helped our business enormously, we track KPI's and have excellent reporting.

Pluspunten

It is a great project management software.

Minpunten

Marketing and CRM are very poor, suggest a bolt on to Zoho CRM Plus

Overwogen alternatieven

Zoho One

Redenen om over te stappen op Scoro

It was out of the box ready whereas Zoho One needed setting up.
Marcus
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good workflow management app with a moderately high price

Beoordeeld op 24/3/2023

The overall experience in using Scoro is rather smooth but there some small issues in the flow of...

The overall experience in using Scoro is rather smooth but there some small issues in the flow of things which they should fix.

Pluspunten

Scoro covers most of what we need for project management and it's deployment won't suck up much of our time. All we need is in one single platform and so we don't have to jump back and forth using various tools. That is basically what we like most of Scoro. For example we can integrate our time tracking in one place together with our accounting function thereby giving us a overall view to see if we stay within project cost. There are a lot more possibilities and we are still exploring.

Minpunten

The disadvantage of Scoro is the cost. At the beginning cost of $26 per user it is certainly not cheap for a small and medium company. And to get most of the gist in using Scoro most companies would probably need a higher plan.

Nick
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Worst Managementtool for Projects

Beoordeeld op 6/1/2023

Bad

Bad

Pluspunten

Nothing. Scoro makes working very confusing and unintuitive.

Minpunten

Everything. Scoro is by far the worst application I have used in twenty years of management experience. Scoro is uncredibly antiintuitive a extremely confusing for most of the team members. Even you extensively study this programm for several months, it still has a lot of hidden weird problems. The user interface is really bad and not understandable. The whole app design is complete crap.

Antwoord van Scoro

Hi Nick,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not been having a good experience with Scoro but appreciate you sharing your insight with us. We are always happy to hear the ways in which we can improve at Scoro. As such, we hope you'd be open to a call at your convenience to walk through the specifics of the challenges you are facing & hear your ideas on what would make Scoro a more valuable & user friendly system.

We would happily review your current workflows and configurations to identify any areas for potential optimization too and we may even be able to solve some of the problems you have been experiencing.

Thanks
Team Scoro

Angela
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Seemless system which allows 360 vision of your business

Beoordeeld op 31/8/2022

Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us...

Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us to easily manage projects on a daily basis

Pluspunten

We love the fact that all staff can see all information about projects at any one time. Covering holiday time is easy because of the open nature to the information stored against the project. We no longer need numerous spreadsheets to manage projects - all can be done in Scoro.

Minpunten

Integrations can be problematic, like Xero and the double entry of some of the data that does not pull across from Scoro.

Overwogen alternatieven

monday.com en Synergist

Redenen om voor Scoro te kiezen

No longer suited our larger projects

Redenen om over te stappen op Scoro

For the intregration with 365 and Xero plus the ease of use
Christopher
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Scoro changed our business

Beoordeeld op 24/8/2022

The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much...

The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much faster. We know at just about any given time where our projects are from a cost perspective and where are margin will end up. It has been a very positive change and we could not do business without Scoro at this point.

Pluspunten

The quoting and opportunity tracking is the reason we gravitated to Scoro. It drastically improved our ability to turn around quotes and track the status of all our opportunities. Our largest sales cycle has a cyclical time period, and Scoro's API allowed us to automate the creation of opportunities without any manual intervention. The pipeline helps us visual track our sales cycle and make sure we don't miss any deadlines.

Minpunten

There are small features that are missing from the software. I would like to see some dynamic capabilities in the software and custom fields. IFTTT functionality so that forms can dynamically change based on different scenarios. There are also some small searching and sorting annoyances that could easily be fixed. I would also like to duplicate multiple items on a quote. Doing it one line at a time does not save time.

Overwogen alternatieven

Workbooks en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro

Scoro was a good middle ground on price while providing a very good set of quoting tools. The quoting capability was the number one feature, and Scoro checked all the boxes of what we needed.
5 van 238 worden weergegeven Lees alle reviews

Scoro - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Scoro.

Scoro kent de volgende prijsmodellen:

Scoro heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500

Scoro ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets, Litouws, Spaans

Scoro ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Scoro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Exact Online Accounting, Expensify, Freshdesk, G2 Track, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, Hootsuite, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Okta, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint Azure AD Connect, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Stripe Invoicing, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace

Scoro biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Scoro.