Scoro
Over Scoro
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Het helpt om het werk te stroomlijnen en routinetaken te elimineren zodat een bedrijf zo soepel en efficiënt mogelijk kan functioneren, van verkoop tot en met facturering. Gebruikers waarderen het feit dat alle benodigde hulpmiddelen zich in één holistische oplossing bevinden. Hier zijn meer details over dit product.
Met de projectbeheertools van Scoro kunnen gebruikers projectbudgetten creëren, zowel niet-factureerbare als factureerbare werkzaamheden toewijzen, en vergaderingen, taken, facturen, uitgaven, bestanden en meer beheren. Alle projectinformatie kan op één enkele pagina worden beheerd en de voortgang van het team kan in realtime worden gevolgd. Met configureerbare tags en statussen kunnen gebruikers hun projectportfolio beheren op de manier die het beste bij hun bedrijf past. Werk kan worden gepland en ingeroosterd via de Scoro Planner, die gebruikers een overzicht geeft van individuele werklasten, beschikbare openingen, potentiële overboekingen en redelijke deadlines. Vergaderingen kunnen in een gedeelde agenda worden ingepland en gekoppeld aan klanten en projecten, waardoor deelnemers een volledig overzicht krijgen. Alle gebruikers kunnen hun eigen takenlijst beheren op basis van deadlines, taakprioriteiten, statussen en projecten. Voltooide taken en kalenderevenementen worden automatisch toegevoegd aan de werkverslagen van werknemers, waardoor er geen urenstaten meer nodig zijn.
De CRM van Scoro geeft gebruikers toegang tot volledige klantoverzichten op één pagina, inclusief contactgegevens, communicatiegeschiedenis, projecten, gekoppelde bestanden, offertes, bestellingen en facturen. Contactpersonen kunnen worden doorzocht, gefilterd en gesorteerd op basis van locaties, categorieën, activiteiten en configureerbare tags. De factureerbare en daadwerkelijk gewerkte uren per project of klant kunnen worden bijgehouden en overgedragen op facturen, met de optie voor aangepaste tarieven in meerdere valuta's. Facturen voor verkoop, vooruitbetaling en krediet kunnen worden gepubliceerd en verzonden in pdf-indeling, waarbij ook terugkerende en geplande facturering wordt ondersteund. Scoro verzendt ook automatisch betalingsherinneringen voor onbetaalde saldi. Gebruikers kunnen in het realtime dashboard KPI's bekijken en via financiële rapporten de daadwerkelijke resultaten, begrotingstekorten en overschotten volgen.
Meld je op scoro.com aan voor een 14-daagse gratis proefperiode om te zien of Scoro een goede match voor jouw team zou zijn.
Prijzen vanaf:
US$ 28,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 28,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Scoro: 201
Alternatieven
Vtiger CRM
Claris FileMaker
Insightly
Replicon
Reviews
Heb je Scoro al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Afdrukken en drukwerk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Steve's review
Beoordeeld op 29/3/2021
Scoro has helped our business enormously, we track KPI's and have excellent reporting.
Scoro has helped our business enormously, we track KPI's and have excellent reporting.
Pluspunten
It is a great project management software.
Minpunten
Marketing and CRM are very poor, suggest a bolt on to Zoho CRM Plus
Overwogen alternatieven
Zoho OneRedenen om over te stappen op Scoro
It was out of the box ready whereas Zoho One needed setting up.- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Good workflow management app with a moderately high price
Beoordeeld op 24/3/2023
The overall experience in using Scoro is rather smooth but there some small issues in the flow of...
The overall experience in using Scoro is rather smooth but there some small issues in the flow of things which they should fix.
Pluspunten
Scoro covers most of what we need for project management and it's deployment won't suck up much of our time. All we need is in one single platform and so we don't have to jump back and forth using various tools. That is basically what we like most of Scoro. For example we can integrate our time tracking in one place together with our accounting function thereby giving us a overall view to see if we stay within project cost. There are a lot more possibilities and we are still exploring.
Minpunten
The disadvantage of Scoro is the cost. At the beginning cost of $26 per user it is certainly not cheap for a small and medium company. And to get most of the gist in using Scoro most companies would probably need a higher plan.
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Worst Managementtool for Projects
Beoordeeld op 6/1/2023
Bad
Bad
Pluspunten
Nothing. Scoro makes working very confusing and unintuitive.
Minpunten
Everything. Scoro is by far the worst application I have used in twenty years of management experience. Scoro is uncredibly antiintuitive a extremely confusing for most of the team members. Even you extensively study this programm for several months, it still has a lot of hidden weird problems. The user interface is really bad and not understandable. The whole app design is complete crap.
Antwoord van Scoro
Hi Nick,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not been having a good experience with Scoro but appreciate you sharing your insight with us. We are always happy to hear the ways in which we can improve at Scoro. As such, we hope you'd be open to a call at your convenience to walk through the specifics of the challenges you are facing & hear your ideas on what would make Scoro a more valuable & user friendly system.
We would happily review your current workflows and configurations to identify any areas for potential optimization too and we may even be able to solve some of the problems you have been experiencing.
Thanks
Team Scoro
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Seemless system which allows 360 vision of your business
Beoordeeld op 31/8/2022
Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us...
Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us to easily manage projects on a daily basis
Pluspunten
We love the fact that all staff can see all information about projects at any one time. Covering holiday time is easy because of the open nature to the information stored against the project. We no longer need numerous spreadsheets to manage projects - all can be done in Scoro.
Minpunten
Integrations can be problematic, like Xero and the double entry of some of the data that does not pull across from Scoro.
Redenen om voor Scoro te kiezen
No longer suited our larger projectsOvergestapt van
Administrate Training ManagementRedenen om over te stappen op Scoro
For the intregration with 365 and Xero plus the ease of use- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Scoro changed our business
Beoordeeld op 24/8/2022
The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much...
The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much faster. We know at just about any given time where our projects are from a cost perspective and where are margin will end up. It has been a very positive change and we could not do business without Scoro at this point.
Pluspunten
The quoting and opportunity tracking is the reason we gravitated to Scoro. It drastically improved our ability to turn around quotes and track the status of all our opportunities. Our largest sales cycle has a cyclical time period, and Scoro's API allowed us to automate the creation of opportunities without any manual intervention. The pipeline helps us visual track our sales cycle and make sure we don't miss any deadlines.
Minpunten
There are small features that are missing from the software. I would like to see some dynamic capabilities in the software and custom fields. IFTTT functionality so that forms can dynamically change based on different scenarios. There are also some small searching and sorting annoyances that could easily be fixed. I would also like to duplicate multiple items on a quote. Doing it one line at a time does not save time.
Redenen om over te stappen op Scoro
Scoro was a good middle ground on price while providing a very good set of quoting tools. The quoting capability was the number one feature, and Scoro checked all the boxes of what we needed.Scoro - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Scoro.V. Welke prijsmodellen heeft Scoro te bieden?
Scoro kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 28,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Scoro?
Scoro heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Scoro ondersteund?
Scoro ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets, Litouws, Spaans
V. Biedt Scoro ondersteuning voor mobiele apparaten?
Scoro ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Scoro worden geïntegreerd?
Scoro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Exact Online Accounting, Expensify, Freshdesk, G2 Track, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, Hootsuite, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Okta, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint Azure AD Connect, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Stripe Invoicing, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace
V. Welke mate van ondersteuning heeft Scoro te bieden?
Scoro biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Scoro.
- CRM-software
- Reclamebureau software
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Business management software
- Dashboard software
- Thuiswerksoftware
- Project tracking software
- Factuurprogramma's
- Besteksoftware
- BI-tools
- CPQ-software
- Gantt chart software
- Project planning software