
Over eWay-CRM
eWay-CRM is een plug-in voor CRM (Customer Relationship Management) voor Microsoft Outlook die tools combineert voor marketing, projectmanagement, verkoop, klantenbeheer en meer. De toepassing is geschikt voor verkoop- of projectgerichte bedrijven van elke omvang die Microsoft Outlook gebruiken.
Met eWay-CRM kunnen gebruikers hun bestaande gegevens over klanten en zakelijke kansen importeren met behulp van een ingebouwde sjabloon die kan worden opgevuld met gegevens en geüpload door middel van slepen en neerzetten. Gegevens van alle klanten, partners, leveranciers en concurrenten worden opgeslagen in één database en kunnen worden georganiseerd in aangepaste categorieën, gesorteerd en gefilterd op basis van belangrijkheid, potentieel, relatietype, omvang, locatie of aangepaste velden. De volledige communicatiegeschiedenis wordt opgeslagen, inclusief e-mails, telefoongesprekken, vergaderingen, facturen en documenten, en deze wordt overgedragen wanneer projecten worden aangemaakt op basis van leads. Geautomatiseerde herinneringen worden gesynchroniseerd met Outlook-taken en gegenereerd voor achterstallige betalingen, verjaardagen van klanten, als een klant stopt met bestellen en meer.
Via de marketingmodule in eWay-CRM kunnen gebruikers gerichte e-mailcampagnes naar potentiële klanten sturen, met e-mailsjablonen, jokers voor het personaliseren van berichten en het automatisch registreren van feedback. De dealsmodule maakt het beheer van individuele businesscases mogelijk met behulp van aanpasbare workflows en het automatisch genereren van taken. Bronnen van deals kunnen worden bijgehouden en gebruikers kunnen offertes creëren, vergaderingen plannen en een reeks verkoopstatistieken bekijken. Er is een verscheidenheid aan standaardrapporten ingebouwd in eWay-CRM en gebruikers kunnen rapporten exporteren als Microsoft Word-, Excel- en pdf-bestanden.
Afbeeldingen









Twijfels over eWay-CRM?
Vergelijk met een populair alternatief

eWay-CRM
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho CRM

HubSpot Marketing Hub

Wrike

Freshsales

Reviews
Heb je eWay-CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great customer service
Beoordeeld op 10/3/2023
Great overall experience.
Great overall experience.
Pluspunten
The customer service at this company has been fabulous. They’ve answered each and every question I’ve posed to them great team to work with.
Minpunten
I wish the contact management software would integrate with our Verizon phone system. It does integrate with some phone systems I believe, but just not this one. That might be due to complexities of Verizon.
- Sector: Chemicaliën
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Useful information tool
Beoordeeld op 4/8/2023
Pluspunten
One of the best thing is, that Eway CRM is easy to use and new employees can learn it in very short time.
Minpunten
Sometimes there were problems with updates, where all works which were done during updates, disappeared.
- Sector: Industriële automatisering
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
eWay-CRM Review
Beoordeeld op 12/3/2023
Overall we receive value for money. The eWay-CRM provides us with the key things we need to assist...
Overall we receive value for money. The eWay-CRM provides us with the key things we need to assist us with sales management. There's a lot it doesn't offer, but when compared against alternative CRM's, eWay-CRM is cheaper.
Pluspunten
I like how eWay-CRM has the ability to categorize organization's and contacts. This helps you to filter and refine groups for targeting on business development and email-shots.
Minpunten
I find it difficult to implement new updates from eWay-CRM. It appears that every time a new update comes out, it requires the support team to remotely go into the backend of our software and update. We also suffer a lot of bugs and crashes on a daily basis. These eventually get fixed, but it's been an ongoing problem from the beginning of the installation.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
eway-CRM solution elevate our customers experience and enhance our team collaboration.
Beoordeeld op 17/7/2023
My user experience has been absolutely stunning. This tool has greatly improved our customer...
My user experience has been absolutely stunning. This tool has greatly improved our customer relations and productivity in my organisation.
Pluspunten
I really love and appreciate the seamless integrations with Microsoft Outlook and Office which enables us to access CRM functionalities directly within the Outlook interface, hence making it easy to track and manage our customer interactions without switching from one app to another. It offers customizable and scalable options which allows us to tailor this tool to our specific needs. It enables me to make things like custom fields, forms, workflows, and reports to align with unique business processes. Overall this tool accommodate the growth and evolving requirements of our business needs over time.Enhances team collaboration. We are able to collaborate effectively by sharing customer data, contact, task's and projects. Also we are abl to access real-time information, track progress, assign tasks, and communicate within this tool easily hence promoting collaboration and teamwork.
Minpunten
Some users in my organization especially those that are not tech-savvy or have limited experience with this tool find it a bit complex and difficult to navigate. Also the learning curve can be as well be steep which requires time and effort to fully understand everything.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Project Management Software
Beoordeeld op 4/8/2023
Really awesome product which is providing complete solutions and support for our business and...
Really awesome product which is providing complete solutions and support for our business and fulfilling business needs.
Pluspunten
eWay-CRM is complete customer relationship management tool, which can be used to manage project, email marketing, project process, CRM purposes.
Minpunten
Good software and have many benefits under one and single console.
eWay-CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eWay-CRM.V. Welke prijsmodellen heeft eWay-CRM te bieden?
eWay-CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 24,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van eWay-CRM?
eWay-CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door eWay-CRM ondersteund?
eWay-CRM ondersteunt de volgende talen:
Engels, Tsjechisch
V. Biedt eWay-CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
eWay-CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan eWay-CRM worden geïntegreerd?
eWay-CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
3CX, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Poll Everywhere, Quickbooks Online, Tableau, TeamViewer, WordPress, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft eWay-CRM te bieden?
eWay-CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eWay-CRM.
- CRM-software
- Contactbeheer software
- Sales tracking software
- CRM voor de bouw
- Advocacy software
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- E-mail marketing software
- Inside sales software
- Advocaten software
- Project management tools
- Project tracking software
- CRM-software voor makelaars
- Project planning software
- CRM-systemen voor non-profitorganisaties
- CRM systemen voor verzekeraars
- Productie- en machinebouw software