Over eWay-CRM

eWay-CRM is een plug-in voor CRM (Customer Relationship Management) voor Microsoft Outlook die tools combineert voor marketing, projectmanagement, verkoop, klantenbeheer en meer. De toepassing is geschikt voor verkoop- of projectgerichte bedrijven van elke omvang die Microsoft Outlook gebruiken.

Met eWay-CRM kunnen gebruikers hun bestaande gegevens over klanten en zakelijke kansen importeren met behulp van een ingebouwde sjabloon die kan worden opgevuld met gegevens en geüpload door middel van slepen en neerzetten. Gegevens van alle klanten, partners, leveranciers en concurrenten worden opgeslagen in één database en kunnen worden georganiseerd in aangepaste categorieën, gesorteerd en gefilterd op basis van belangrijkheid, potentieel, relatietype, omvang, locatie of aangepaste velden. De volledige communicatiegeschiedenis wordt opgeslagen, inclusief e-mails, telefoongesprekken, vergaderingen, facturen en documenten, en deze wordt overgedragen wanneer projecten worden aangemaakt op basis van leads. Geautomatiseerde herinneringen worden gesynchroniseerd met Outlook-taken en gegenereerd voor achterstallige betalingen, verjaardagen van klanten, als een klant stopt met bestellen en meer.

Via de marketingmodule in eWay-CRM kunnen gebruikers gerichte e-mailcampagnes naar potentiële klanten sturen, met e-mailsjablonen, jokers voor het personaliseren van berichten en het automatisch registreren van feedback. De dealsmodule maakt het beheer van individuele businesscases mogelijk met behulp van aanpasbare workflows en het automatisch genereren van taken. Bronnen van deals kunnen worden bijgehouden en gebruikers kunnen offertes creëren, vergaderingen plannen en een reeks verkoopstatistieken bekijken. Er is een verscheidenheid aan standaardrapporten ingebouwd in eWay-CRM en gebruikers kunnen rapporten exporteren als Microsoft Word-, Excel- en pdf-bestanden.


Afbeeldingen

eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
eWay-CRM-video
eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5

Twijfels over eWay-CRM? Vergelijk met een populair alternatief

eWay-CRM

4,6 (587)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 24,00
maand
US$ 75,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

185
135

Integraties

10
24

Gebruiksgemak

4,5 (587)
4,1 (2.280)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (587)
4,2 (2.280)

Klantenservice

4,7 (587)
4,2 (2.280)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Tableau

4,5
#1 alternatief voor eWay-CRM
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te...

Pipedrive

4,5
#2 alternatief voor eWay-CRM
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#3 alternatief voor eWay-CRM
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

SuperOffice CRM

4,2
#4 alternatief voor eWay-CRM
SuperOffice is een bekroond CRM-platform dat is gemaakt om verkoop-, marketing- en klantenserviceteams in staat te...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(587)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je eWay-CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 587 reviews worden weergegeven
Rupert
Rupert
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

The Customizable CRM Platform That Meets Your Business Needs

Beoordeeld op 29/4/2023

My overall experience with setting up eWay-CRM for the client was highly favorable. The platform's...

My overall experience with setting up eWay-CRM for the client was highly favorable. The platform's installation and configuration were straightforward, and the wealth of customization options empowered me to adapt the platform to the client's unique requirements. Although certain advanced features might demand supplementary training or assistance, I believe eWay-CRM is an excellent option for any organization seeking a customizable and user-friendly CRM platform

Pluspunten

Among the aspects I appreciated most when implementing eWay-CRM for a client was the seamless installation and configuration process. The platform's setup wizard proved to be user-friendly and intuitive, making the installation swift and hassle-free. Moreover, the integration with Microsoft Outlook facilitated the setup and customization of the client's email and calendar integration.Additionally, I found the extensive customization options offered by eWay-CRM to be truly commendable. The ability to adapt the platform to the distinct needs and workflows of the client was a significant advantage. Consequently, I managed to create tailor-made fields, views, and workflows that impeccably catered to the customer's specifications

Minpunten

In line with my experience utilizing the platform, I faced no substantial challenges or setbacks during the eWay-CRM setup for the client. Nonetheless, I observed that some of the more sophisticated customization options could be slightly intricate for non-technical users. As a result, it might necessitate some guidance or training to ensure these features are configured accurately and function as intended

Paul
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The only CRM that is so well integrated into Outlook

Beoordeeld op 14/12/2023

eWay is easy to yse and if you get stuck anywhere or need support, their whole team including the...

eWay is easy to yse and if you get stuck anywhere or need support, their whole team including the [sensitive content hidden] gets a turn to man the chatbot on their website, so if there is anything out of the ordinary happening or needed, they sort it out very quickly.

Pluspunten

We chose eWay because of how easily you can manage the sales process based on email attachments (which control our processes between suppliers and customers). If an attachment is more information, a quote, an invoice, or a proof of payment, that is where you are in the sales process and there is now download or save then uploading again into the system. You simply save it directly into eWay and give a few chosen attributes and youre done. System is updated and all the information you need is always at your finger tips

Minpunten

The reports are standard and not customizable, so we mostly use the Excel-like table views to look at what is going on. The activity report is the one we use most often to catch up the team with what is going on in each account. Some customization there would be nice.

Patrik
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Answer to the questionnaire

Beoordeeld op 17/4/2024

Today, I cannot imagine my work without using this system.

Today, I cannot imagine my work without using this system.

Pluspunten

Sharing customer data across the business.

Minpunten

System difficulty. It takes up a large amount of data that cannot be compressed automatically.

Mike
Totaalscore
  • Sector: Industriële automatisering
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

eWay-CRM Review

Beoordeeld op 12/3/2023

Overall we receive value for money. The eWay-CRM provides us with the key things we need to assist...

Overall we receive value for money. The eWay-CRM provides us with the key things we need to assist us with sales management. There's a lot it doesn't offer, but when compared against alternative CRM's, eWay-CRM is cheaper.

Pluspunten

I like how eWay-CRM has the ability to categorize organization's and contacts. This helps you to filter and refine groups for targeting on business development and email-shots.

Minpunten

I find it difficult to implement new updates from eWay-CRM. It appears that every time a new update comes out, it requires the support team to remotely go into the backend of our software and update. We also suffer a lot of bugs and crashes on a daily basis. These eventually get fixed, but it's been an ongoing problem from the beginning of the installation.

Jeffrey
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Newbie, first look at EQay-CRM

Beoordeeld op 4/4/2024

so far so good, would benefit from onboarding by eWay tech support.

so far so good, would benefit from onboarding by eWay tech support.

Pluspunten

1. Integrates with outlook
2. seems to be easy to setup
3. Tutorials are extensive.

Minpunten

1. Get rid of the AI bot in the tutorials.
2. Still a little bit confused about when to use online or desktop version, dependent on the version of outlook, could be better explained.

5 van 587 worden weergegeven Lees alle reviews

eWay-CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eWay-CRM.

eWay-CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 24,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

eWay-CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

eWay-CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Tsjechisch

eWay-CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

eWay-CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Poll Everywhere, QuickBooks Online, Tableau, TeamViewer Remote, WordPress, Zapier

eWay-CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eWay-CRM.