Over eWay-CRM

eWay-CRM is een plug-in voor CRM (Customer Relationship Management) voor Microsoft Outlook die tools combineert voor marketing, projectmanagement, verkoop, klantenbeheer en meer. De toepassing is geschikt voor verkoop- of projectgerichte bedrijven van elke omvang die Microsoft Outlook gebruiken.

Met eWay-CRM kunnen gebruikers hun bestaande gegevens over klanten en zakelijke kansen importeren met behulp van een ingebouwde sjabloon die kan worden opgevuld met gegevens en geüpload door middel van slepen en neerzetten. Gegevens van alle klanten, partners, leveranciers en concurrenten worden opgeslagen in één database en kunnen worden georganiseerd in aangepaste categorieën, gesorteerd en gefilterd op basis van belangrijkheid, potentieel, relatietype, omvang, locatie of aangepaste velden. De volledige communicatiegeschiedenis wordt opgeslagen, inclusief e-mails, telefoongesprekken, vergaderingen, facturen en documenten, en deze wordt overgedragen wanneer projecten worden aangemaakt op basis van leads. Geautomatiseerde herinneringen worden gesynchroniseerd met Outlook-taken en gegenereerd voor achterstallige betalingen, verjaardagen van klanten, als een klant stopt met bestellen en meer.

Via de marketingmodule in eWay-CRM kunnen gebruikers gerichte e-mailcampagnes naar potentiële klanten sturen, met e-mailsjablonen, jokers voor het personaliseren van berichten en het automatisch registreren van feedback. De dealsmodule maakt het beheer van individuele businesscases mogelijk met behulp van aanpasbare workflows en het automatisch genereren van taken. Bronnen van deals kunnen worden bijgehouden en gebruikers kunnen offertes creëren, vergaderingen plannen en een reeks verkoopstatistieken bekijken. Er is een verscheidenheid aan standaardrapporten ingebouwd in eWay-CRM en gebruikers kunnen rapporten exporteren als Microsoft Word-, Excel- en pdf-bestanden.


Afbeeldingen

eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5
eWay-CRM Software - 6
eWay-CRM Software - 7
eWay-CRM Software - 8
eWay-CRM Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
eWay-CRM-video
eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5
eWay-CRM Software - 6
eWay-CRM Software - 7
eWay-CRM Software - 8
eWay-CRM Software - 9

Twijfels over eWay-CRM? Vergelijk met een populair alternatief

eWay-CRM

4,6 (512)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 24,00
maand
US$ 20,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

188
203

Integraties

10
70

Gebruiksgemak

4,5 (512)
4,1 (6.392)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (512)
4,3 (6.392)

Klantenservice

4,7 (512)
4,1 (6.392)

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor eWay-CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#2 alternatief voor eWay-CRM
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Wrike

4,3
#3 alternatief voor eWay-CRM
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Freshsales

4,5
#4 alternatief voor eWay-CRM
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(512)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je eWay-CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 512 reviews worden weergegeven
Tracy
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great customer service

Beoordeeld op 10/3/2023

Great overall experience.

Great overall experience.

Pluspunten

The customer service at this company has been fabulous. They’ve answered each and every question I’ve posed to them great team to work with.

Minpunten

I wish the contact management software would integrate with our Verizon phone system. It does integrate with some phone systems I believe, but just not this one. That might be due to complexities of Verizon.

Rosta
Totaalscore
  • Sector: Chemicaliën
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Useful information tool

Beoordeeld op 4/8/2023

Pluspunten

One of the best thing is, that Eway CRM is easy to use and new employees can learn it in very short time.

Minpunten

Sometimes there were problems with updates, where all works which were done during updates, disappeared.

Mike
Totaalscore
  • Sector: Industriële automatisering
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

eWay-CRM Review

Beoordeeld op 12/3/2023

Overall we receive value for money. The eWay-CRM provides us with the key things we need to assist...

Overall we receive value for money. The eWay-CRM provides us with the key things we need to assist us with sales management. There's a lot it doesn't offer, but when compared against alternative CRM's, eWay-CRM is cheaper.

Pluspunten

I like how eWay-CRM has the ability to categorize organization's and contacts. This helps you to filter and refine groups for targeting on business development and email-shots.

Minpunten

I find it difficult to implement new updates from eWay-CRM. It appears that every time a new update comes out, it requires the support team to remotely go into the backend of our software and update. We also suffer a lot of bugs and crashes on a daily basis. These eventually get fixed, but it's been an ongoing problem from the beginning of the installation.

Cliff
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

eway-CRM solution elevate our customers experience and enhance our team collaboration.

Beoordeeld op 17/7/2023

My user experience has been absolutely stunning. This tool has greatly improved our customer...

My user experience has been absolutely stunning. This tool has greatly improved our customer relations and productivity in my organisation.

Pluspunten

I really love and appreciate the seamless integrations with Microsoft Outlook and Office which enables us to access CRM functionalities directly within the Outlook interface, hence making it easy to track and manage our customer interactions without switching from one app to another. It offers customizable and scalable options which allows us to tailor this tool to our specific needs. It enables me to make things like custom fields, forms, workflows, and reports to align with unique business processes. Overall this tool accommodate the growth and evolving requirements of our business needs over time.Enhances team collaboration. We are able to collaborate effectively by sharing customer data, contact, task's and projects. Also we are abl to access real-time information, track progress, assign tasks, and communicate within this tool easily hence promoting collaboration and teamwork.

Minpunten

Some users in my organization especially those that are not tech-savvy or have limited experience with this tool find it a bit complex and difficult to navigate. Also the learning curve can be as well be steep which requires time and effort to fully understand everything.

Mansi
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Project Management Software

Beoordeeld op 4/8/2023

Really awesome product which is providing complete solutions and support for our business and...

Really awesome product which is providing complete solutions and support for our business and fulfilling business needs.

Pluspunten

eWay-CRM is complete customer relationship management tool, which can be used to manage project, email marketing, project process, CRM purposes.

Minpunten

Good software and have many benefits under one and single console.

5 van 512 worden weergegeven Lees alle reviews

eWay-CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eWay-CRM.

eWay-CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 24,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

eWay-CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

eWay-CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Tsjechisch

eWay-CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

eWay-CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Poll Everywhere, Quickbooks Online, Tableau, TeamViewer, WordPress, Zapier

eWay-CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eWay-CRM.