Gladly

4,8 (124)
Schrijf een review!
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform.

Over Gladly

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat wordt aangeboden door het in San Francisco gevestigde Gladly Software, Inc. De cloudgebaseerde oplossing wordt gebruikt door verschillende B2C-bedrijven in meerdere sectoren, waaronder e-commerce, detailhandel, horeca, reizen, verzekeringen en financiële diensten. Gladly centraliseert alle interacties tussen een organisatie en haar klanten en helpt bedrijven om de afhankelijkheid van één medewerker te verminderen bij het beantwoorden van vragen van klanten.

Gladly helpt bedrijven om klanten te herkennen door klantgesprekken te integreren die plaatsvinden via verschillende kanalen, zoals e-mail, sms, spraak, sociale media en chat. Toegang tot de volledige gespreksgeschiedenis stelt elke klantenservicemedewerker in staat om interacties met een klant te hervatten vanaf het punt waar een gesprek eerder werd beëindigd met een andere medewerker.

De robuuste routering- en wachtrijfuncties helpen je om klanten over te zetten naar de juiste klantenservicemedewerker, die kan samenwerken met andere collega's om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. Met de oplossing kunnen meerdere medewerkers parallel werken om verschillende taken te kiezen, problemen op te lossen en oproepen te beantwoorden. De software helpt ook om bedrijfsstatistieken bij te houden, zoals e-mailresponstijden, gesprekstijden, wachttijden en gespreksonderwerpen. De tool heeft een gebruiksvriendelijke interface die helpt bij snelle training van medewerkers. Gladly wordt gesteund door venture capital firma's NEA en Greylock.


Afbeeldingen

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
Nog 4 andere bekijken
Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4

Twijfels over Gladly? Vergelijk met een populair alternatief

Gladly

4,8 (124)
VS.

Beginprijs

US$ 150,00
jaar
US$ 60,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

82
51

Integraties

29
12

Gebruiksgemak

4,9 (124)
4,6 (113)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8 (124)
4,5 (113)

Klantenservice

4,9 (124)
4,6 (113)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Gorgias

4,7
#1 alternatief voor Gladly
Een klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce)....

HappyFox Help Desk

4,6
#2 alternatief voor Gladly
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van...

Talkdesk

4,5
#3 alternatief voor Gladly
Maak je klanten blij met uitstekende klantenservice en spraakondersteuning. Talkdesk is browsergebaseerde callcentersoft...

NICE CXone

4,2
#4 alternatief voor Gladly
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(124)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Gladly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 124 reviews worden weergegeven
Lindsey
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Gladly Review from a Customer Care Associate

Beoordeeld op 15/1/2022

The telephone, chat feature, and text/sms feature, and even the e-mail feature are SO much more...

The telephone, chat feature, and text/sms feature, and even the e-mail feature are SO much more innovative than our last system. It's like night & day. It's 100% better.

Pluspunten

I like how you can task things or set projects in Gladly and always have them visible and available during the workday/work week. I like how you can edit tasks, have a due date for them, assign people to tasks, etc. Gladly is easy to use and visually appealing to be simple. I like that.

Minpunten

I don't love that chatting system sometimes because customer's sometimes don't see our chat or they get lost somewhere within the chat or get timed out and then they rate me negatively for not getting the chat even though I answered. ALL chats should be emailed to the customer automatically so that they see that we responded.

Tracee
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Glad to use Gladly!

Beoordeeld op 29/12/2022

I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has...

I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has reached out all in one profile and the more you build the profile the better it works and is more helpful to support staff and most importantly the customer!

Pluspunten

The ability to have the customer as the focus and centralized around them is fantastic, it is the best system for customer support that I have used in 20 years

Minpunten

The ONLY complaint I have is how pending tasks sometimes do not show over in the left hand side of your inbox and the green notification bars that show at the top of the program block out some of the important information of the customer that you are currently working on

Laura
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good

Beoordeeld op 14/1/2022

Pluspunten

Easy to get information and view the messages

Minpunten

Customer not able to see us writing them back

John Reniel
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Gladly - Easy to understand tool for everyone

Beoordeeld op 21/9/2022

Overall, I will really recommend Gladly compared to other tools since this tool gives more...

Overall, I will really recommend Gladly compared to other tools since this tool gives more confidence to users that helps improve productivity daily.

Pluspunten

I like how easy to understand the feature of this software in a way that the training team can easily be trained for them to share the knowledge with Agents. I also like the functions they can offer to us like SMS+Chat and Social media messages.

Minpunten

So far, the reporting part has incomplete functions /filters that can be added so that it can improve the way reporting works.

Hafiz
Totaalscore
  • Sector: Magazijnen/opslag
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I will gladly recommend "Gladly"

Beoordeeld op 9/12/2022

With Gladly, Support representatives feel empowered with natural efficiency, accompanied by a...

With Gladly, Support representatives feel empowered with natural efficiency, accompanied by a contemporary messaging interface that gives them the capability to converse across several channels and consequently the consumers feel pampered all the time.

Pluspunten

Gladly is a customer-centric help desk platform for e-Com brands. Their great quote is, "Clients are not tickets or cases; they are actual human beings." They put customers and conversations as their top priority. Gladly provides an all-in-one platform for representatives to answer to clients across all channels from just one screen, "without tickets."

Minpunten

No real discomfort or negatives to report on Gladly as my team felt their experience enhanced significantly after the implementation of this software. If I can point out one single thing, the mobile application is slightly buggy at times.

5 van 124 worden weergegeven Lees alle reviews

Gladly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gladly.

Gladly kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 150,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Gladly heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Gladly ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Gladly ondersteunt de volgende apparaten:

Gladly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agyle Time, Asana, Assembled, BigCommerce, Delighted, Idiomatic, Klaviyo, MaestroQA, Magento Marketplace, Medallia Agent Connect, Medallia Experience Cloud, Messenger, Netomi, OrderGroove, Playvox, Recharge, ReturnLogic, ScreenMeet, Shopify, Simplr SFA, Slack, Spree, Swell, Tethr, TurnTo, Twitter/X, Typeform, XM for Customer Experience

Gladly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gladly.