Over Gladly

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat wordt aangeboden door het in San Francisco gevestigde Gladly Software, Inc. De cloudgebaseerde oplossing wordt gebruikt door verschillende B2C-bedrijven in meerdere sectoren, waaronder e-commerce, detailhandel, horeca, reizen, verzekeringen en financiële diensten. Gladly centraliseert alle interacties tussen een organisatie en haar klanten en helpt bedrijven om de afhankelijkheid van één medewerker te verminderen bij het beantwoorden van vragen van klanten.

Gladly helpt bedrijven om klanten te herkennen door klantgesprekken te integreren die plaatsvinden via verschillende kanalen, zoals e-mail, sms, spraak, sociale media en chat. Toegang tot de volledige gespreksgeschiedenis stelt elke klantenservicemedewerker in staat om interacties met een klant te hervatten vanaf het punt waar een gesprek eerder werd beëindigd met een andere medewerker.

De robuuste routering- en wachtrijfuncties helpen je om klanten over te zetten naar de juiste klantenservicemedewerker, die kan samenwerken met andere collega's om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. Met de oplossing kunnen meerdere medewerkers parallel werken om verschillende taken te kiezen, problemen op te lossen en oproepen te beantwoorden. De software helpt ook om bedrijfsstatistieken bij te houden, zoals e-mailresponstijden, gesprekstijden, wachttijden en gespreksonderwerpen. De tool heeft een gebruiksvriendelijke interface die helpt bij snelle training van medewerkers. Gladly wordt gesteund door venture capital firma's NEA en Greylock.

Prijzen vanaf:

US$ 38,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 38,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Gladly: 81

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Afsprakenbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve inhoud
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • On-demand communicatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Routering
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Tekstanalyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Voicemail
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Zendesk Suite

4,4
#0 alternatief voor Gladly
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

HappyFox Help Desk

4,6
#1 alternatief voor Gladly
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van...

NICE CXone

4,2
#2 alternatief voor Gladly
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te...

Talkdesk

4,5
#3 alternatief voor Gladly
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit.

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(115)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Gladly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 115 reviews worden weergegeven
Benny
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Would not use any other Platform

Beoordeeld op 22/9/2022

Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Pluspunten

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Minpunten

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.

Overwogen alternatieven

NICE CXone, Freshdesk en Gorgias

Overgestapt van

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Gladly

I felt Gladly would be more scalable, made sense with price and would be more efficient.
Jao
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Feedback

Beoordeeld op 16/9/2022

Overall very good compared to using Zendesk. This is better than Zendesk and makes the reps jobs...

Overall very good compared to using Zendesk. This is better than Zendesk and makes the reps jobs easier and faster. You are on the right track but if you could fast track into incorporating some great features of Zendesk into your solid product- I think you would get more Zendesk clients

Pluspunten

Having all members interaction in 1 thread is heaven sent! no need to find previous tickets/conversations of the member which will eat up precious time

Minpunten

for chat- one cannot tell if the member left the chat already. If this was available then one can send the idle spiels or a follow up email rather than waiting. quickly pasting screenshots in the chat box or SMS box or email rather than just attaching would make your product way better. These 2 features are what I miss the most in Zendesk

Laura
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good

Beoordeeld op 14/1/2022

Pluspunten

Easy to get information and view the messages

Minpunten

Customer not able to see us writing them back

Mandy
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Efficient

Beoordeeld op 6/10/2022

I'm overall satisfied with Gladly since we can easily go through members' previous contacts....

I'm overall satisfied with Gladly since we can easily go through members' previous contacts. Because of this, it's easier to look for a solution.

Pluspunten

The members' contacts are streamlined and it's not difficult to check the members' previous concerns. Also, I liked the option to loop another department/people in the comment section of the task.

Minpunten

We cannot attach a document or a screenshot in the comment section of the task. It would be better if we can attach a screenshot.

Aicel
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Love Gladly!

Beoordeeld op 29/11/2022

Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!

Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!

Pluspunten

Gladly is very to use and has taken our customer's experience to a whole new level. We're able to personalize interactions a lot more!

Minpunten

They were missing some integrations that are important to use, but are very open for feedback and are slowly working towards them.

5 van 115 worden weergegeven Lees alle reviews

Gladly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gladly.

Gladly kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 38,00
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Gladly heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Gladly ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Gladly ondersteunt de volgende apparaten:

Gladly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agyle Time, Asana, Assembled, Delighted, Klaviyo, Messenger, Netomi, Playvox, ScreenMeet, Shopify, Slack, Stella Connect, Tethr, TurnTo, Twitter, Typeform

Gladly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gladly.