
Over Gladly
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat wordt aangeboden door het in San Francisco gevestigde Gladly Software, Inc. De cloudgebaseerde oplossing wordt gebruikt door verschillende B2C-bedrijven in meerdere sectoren, waaronder e-commerce, detailhandel, horeca, reizen, verzekeringen en financiële diensten. Gladly centraliseert alle interacties tussen een organisatie en haar klanten en helpt bedrijven om de afhankelijkheid van één medewerker te verminderen bij het beantwoorden van vragen van klanten.
Gladly helpt bedrijven om klanten te herkennen door klantgesprekken te integreren die plaatsvinden via verschillende kanalen, zoals e-mail, sms, spraak, sociale media en chat. Toegang tot de volledige gespreksgeschiedenis stelt elke klantenservicemedewerker in staat om interacties met een klant te hervatten vanaf het punt waar een gesprek eerder werd beëindigd met een andere medewerker.
De robuuste routering- en wachtrijfuncties helpen je om klanten over te zetten naar de juiste klantenservicemedewerker, die kan samenwerken met andere collega's om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. Met de oplossing kunnen meerdere medewerkers parallel werken om verschillende taken te kiezen, problemen op te lossen en oproepen te beantwoorden. De software helpt ook om bedrijfsstatistieken bij te houden, zoals e-mailresponstijden, gesprekstijden, wachttijden en gespreksonderwerpen. De tool heeft een gebruiksvriendelijke interface die helpt bij snelle training van medewerkers. Gladly wordt gesteund door venture capital firma's NEA en Greylock.
Afbeeldingen




Twijfels over Gladly?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HappyFox Help Desk

Talkdesk

Gorgias

NICE CXone

Reviews
Heb je Gladly al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Glaldy is your best bet!
Beoordeeld op 29/9/2022
10/10
10/10
Pluspunten
I've used a number of help desks in my 10+ years in the field of customer service. Gladly is the most user friendly platform that facilitates easy communication between myself and clients. I love the merging feature and enjoy the ease of having all communication for one customer in one 'conversation'. The canned actions are great too! Work smart, not hard!
Minpunten
can't fault gladly - so far i have not had any issues with the platform at all
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Glad to use Gladly!
Beoordeeld op 29/12/2022
I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has...
I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has reached out all in one profile and the more you build the profile the better it works and is more helpful to support staff and most importantly the customer!
Pluspunten
The ability to have the customer as the focus and centralized around them is fantastic, it is the best system for customer support that I have used in 20 years
Minpunten
The ONLY complaint I have is how pending tasks sometimes do not show over in the left hand side of your inbox and the green notification bars that show at the top of the program block out some of the important information of the customer that you are currently working on
- Sector: Meubels
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Good
Beoordeeld op 14/1/2022
Pluspunten
Easy to get information and view the messages
Minpunten
Customer not able to see us writing them back
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Highly Recommended
Beoordeeld op 18/1/2023
It pretty much made dealing with customers much easier. I have worked with a similar tool in the...
It pretty much made dealing with customers much easier. I have worked with a similar tool in the past but does not really compare to how efficient this one work with its easy navigation system and all information provided on its from page
Pluspunten
My top Favorite about this tool is the easier navigation of keys for and you'd be able to find pretty much every conversation under one ticket with just a few scroll!
Minpunten
The only thing I did not like about this tools is the intergration of other useful tools at work such us Grammarly which would help save much time.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Love Gladly!
Beoordeeld op 29/11/2022
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Pluspunten
Gladly is very to use and has taken our customer's experience to a whole new level. We're able to personalize interactions a lot more!
Minpunten
They were missing some integrations that are important to use, but are very open for feedback and are slowly working towards them.
Gladly - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gladly.V. Welke prijsmodellen heeft Gladly te bieden?
Gladly kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 150,00/jaar
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Gladly?
Gladly heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Gladly ondersteund?
Gladly ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt Gladly ondersteuning voor mobiele apparaten?
Gladly ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Gladly worden geïntegreerd?
Gladly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, Agyle Time, Asana, Assembled, BigCommerce, Delighted, Idiomatic, Klaviyo, MaestroQA, Magento Marketplace, Medallia Agent Connect, Medallia Experience Cloud, Messenger, Netomi, OrderGroove, Playvox, Qualtrics CustomerXM, Recharge, ReturnLogic, ScreenMeet, Shopify, Simplr SFA, Slack, Spree, Swell, Tethr, TurnTo, Twitter/X, Typeform
V. Welke mate van ondersteuning heeft Gladly te bieden?
Gladly biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gladly.