Over Gladly

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat wordt aangeboden door het in San Francisco gevestigde Gladly Software, Inc. De cloudgebaseerde oplossing wordt gebruikt door verschillende B2C-bedrijven in meerdere sectoren, waaronder e-commerce, detailhandel, horeca, reizen, verzekeringen en financiële diensten. Gladly centraliseert alle interacties tussen een organisatie en haar klanten en helpt bedrijven om de afhankelijkheid van één medewerker te verminderen bij het beantwoorden van vragen van klanten.

Gladly helpt bedrijven om klanten te herkennen door klantgesprekken te integreren die plaatsvinden via verschillende kanalen, zoals e-mail, sms, spraak, sociale media en chat. Toegang tot de volledige gespreksgeschiedenis stelt elke klantenservicemedewerker in staat om interacties met een klant te hervatten vanaf het punt waar een gesprek eerder werd beëindigd met een andere medewerker.

De robuuste routering- en wachtrijfuncties helpen je om klanten over te zetten naar de juiste klantenservicemedewerker, die kan samenwerken met andere collega's om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. Met de oplossing kunnen meerdere medewerkers parallel werken om verschillende taken te kiezen, problemen op te lossen en oproepen te beantwoorden. De software helpt ook om bedrijfsstatistieken bij te houden, zoals e-mailresponstijden, gesprekstijden, wachttijden en gespreksonderwerpen. De tool heeft een gebruiksvriendelijke interface die helpt bij snelle training van medewerkers. Gladly wordt gesteund door venture capital firma's NEA en Greylock.


Afbeeldingen

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4

Twijfels over Gladly? Vergelijk met een populair alternatief

Gladly

4,8 (121)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.

Beginprijs

US$ 150,00
jaar
US$ 39,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

82
78

Integraties

29
44

Gebruiksgemak

4,9 (121)
4,5 (91)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,9 (121)
4,5 (91)

Klantenservice

4,9 (121)
4,6 (91)

Alternatieven

HappyFox Help Desk

4,6
#1 alternatief voor Gladly
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van...

Talkdesk

4,5
#2 alternatief voor Gladly
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit.

Gorgias

4,7
#3 alternatief voor Gladly
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en...

NICE CXone

4,2
#4 alternatief voor Gladly
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(121)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Gladly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 121 reviews worden weergegeven
sarah silberstein
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Glaldy is your best bet!

Beoordeeld op 29/9/2022

10/10

10/10

Pluspunten

I've used a number of help desks in my 10+ years in the field of customer service. Gladly is the most user friendly platform that facilitates easy communication between myself and clients. I love the merging feature and enjoy the ease of having all communication for one customer in one 'conversation'. The canned actions are great too! Work smart, not hard!

Minpunten

can't fault gladly - so far i have not had any issues with the platform at all

Tracee
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Glad to use Gladly!

Beoordeeld op 29/12/2022

I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has...

I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has reached out all in one profile and the more you build the profile the better it works and is more helpful to support staff and most importantly the customer!

Pluspunten

The ability to have the customer as the focus and centralized around them is fantastic, it is the best system for customer support that I have used in 20 years

Minpunten

The ONLY complaint I have is how pending tasks sometimes do not show over in the left hand side of your inbox and the green notification bars that show at the top of the program block out some of the important information of the customer that you are currently working on

Laura
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good

Beoordeeld op 14/1/2022

Pluspunten

Easy to get information and view the messages

Minpunten

Customer not able to see us writing them back

Jane
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Highly Recommended

Beoordeeld op 18/1/2023

It pretty much made dealing with customers much easier. I have worked with a similar tool in the...

It pretty much made dealing with customers much easier. I have worked with a similar tool in the past but does not really compare to how efficient this one work with its easy navigation system and all information provided on its from page

Pluspunten

My top Favorite about this tool is the easier navigation of keys for and you'd be able to find pretty much every conversation under one ticket with just a few scroll!

Minpunten

The only thing I did not like about this tools is the intergration of other useful tools at work such us Grammarly which would help save much time.

Aicel
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Love Gladly!

Beoordeeld op 29/11/2022

Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!

Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!

Pluspunten

Gladly is very to use and has taken our customer's experience to a whole new level. We're able to personalize interactions a lot more!

Minpunten

They were missing some integrations that are important to use, but are very open for feedback and are slowly working towards them.

5 van 121 worden weergegeven Lees alle reviews

Gladly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gladly.

Gladly kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 150,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Gladly heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Gladly ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Gladly ondersteunt de volgende apparaten:

Gladly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agyle Time, Asana, Assembled, BigCommerce, Delighted, Idiomatic, Klaviyo, MaestroQA, Magento Marketplace, Medallia Agent Connect, Medallia Experience Cloud, Messenger, Netomi, OrderGroove, Playvox, Qualtrics CustomerXM, Recharge, ReturnLogic, ScreenMeet, Shopify, Simplr SFA, Slack, Spree, Swell, Tethr, TurnTo, Twitter/X, Typeform

Gladly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gladly.