
Over Gladly
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat wordt aangeboden door het in San Francisco gevestigde Gladly Software, Inc. De cloudgebaseerde oplossing wordt gebruikt door verschillende B2C-bedrijven in meerdere sectoren, waaronder e-commerce, detailhandel, horeca, reizen, verzekeringen en financiële diensten. Gladly centraliseert alle interacties tussen een organisatie en haar klanten en helpt bedrijven om de afhankelijkheid van één medewerker te verminderen bij het beantwoorden van vragen van klanten.
Gladly helpt bedrijven om klanten te herkennen door klantgesprekken te integreren die plaatsvinden via verschillende kanalen, zoals e-mail, sms, spraak, sociale media en chat. Toegang tot de volledige gespreksgeschiedenis stelt elke klantenservicemedewerker in staat om interacties met een klant te hervatten vanaf het punt waar een gesprek eerder werd beëindigd met een andere medewerker.
De robuuste routering- en wachtrijfuncties helpen je om klanten over te zetten naar de juiste klantenservicemedewerker, die kan samenwerken met andere collega's om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. Met de oplossing kunnen meerdere medewerkers parallel werken om verschillende taken te kiezen, problemen op te lossen en oproepen te beantwoorden. De software helpt ook om bedrijfsstatistieken bij te houden, zoals e-mailresponstijden, gesprekstijden, wachttijden en gespreksonderwerpen. De tool heeft een gebruiksvriendelijke interface die helpt bij snelle training van medewerkers. Gladly wordt gesteund door venture capital firma's NEA en Greylock.
Prijzen vanaf:
US$ 38,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Gladly
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Canada, Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds en nog 21 andere
Prijzen vanaf:
US$ 38,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Gladly
Afbeeldingen




Functies
Totaal aantal functies van Gladly: 81
Alternatieven
Zendesk Suite

HappyFox Help Desk

NICE CXone

Talkdesk

Reviews
Heb je Gladly al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Would not use any other Platform
Beoordeeld op 22/9/2022
Great! This helps us be more efficient and put our customers first.
Great! This helps us be more efficient and put our customers first.
Pluspunten
It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.
Minpunten
Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.
Overgestapt van
Zendesk SuiteRedenen om over te stappen op Gladly
I felt Gladly would be more scalable, made sense with price and would be more efficient.- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Feedback
Beoordeeld op 16/9/2022
Overall very good compared to using Zendesk. This is better than Zendesk and makes the reps jobs...
Overall very good compared to using Zendesk. This is better than Zendesk and makes the reps jobs easier and faster. You are on the right track but if you could fast track into incorporating some great features of Zendesk into your solid product- I think you would get more Zendesk clients
Pluspunten
Having all members interaction in 1 thread is heaven sent! no need to find previous tickets/conversations of the member which will eat up precious time
Minpunten
for chat- one cannot tell if the member left the chat already. If this was available then one can send the idle spiels or a follow up email rather than waiting. quickly pasting screenshots in the chat box or SMS box or email rather than just attaching would make your product way better. These 2 features are what I miss the most in Zendesk
- Sector: Meubels
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Good
Beoordeeld op 14/1/2022
Pluspunten
Easy to get information and view the messages
Minpunten
Customer not able to see us writing them back
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Efficient
Beoordeeld op 6/10/2022
I'm overall satisfied with Gladly since we can easily go through members' previous contacts....
I'm overall satisfied with Gladly since we can easily go through members' previous contacts. Because of this, it's easier to look for a solution.
Pluspunten
The members' contacts are streamlined and it's not difficult to check the members' previous concerns. Also, I liked the option to loop another department/people in the comment section of the task.
Minpunten
We cannot attach a document or a screenshot in the comment section of the task. It would be better if we can attach a screenshot.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Love Gladly!
Beoordeeld op 29/11/2022
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Pluspunten
Gladly is very to use and has taken our customer's experience to a whole new level. We're able to personalize interactions a lot more!
Minpunten
They were missing some integrations that are important to use, but are very open for feedback and are slowly working towards them.
Gladly - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gladly.V. Welke prijsmodellen heeft Gladly te bieden?
Gladly kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 38,00
- Prijsmodel: Gratis versie
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Gladly?
Gladly heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Gladly ondersteund?
Gladly ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt Gladly ondersteuning voor mobiele apparaten?
Gladly ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Gladly worden geïntegreerd?
Gladly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, Agyle Time, Asana, Assembled, Delighted, Klaviyo, Messenger, Netomi, Playvox, ScreenMeet, Shopify, Slack, Stella Connect, Tethr, TurnTo, Twitter, Typeform
V. Welke mate van ondersteuning heeft Gladly te bieden?
Gladly biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gladly.