Over Gladly

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat wordt aangeboden door het in San Francisco gevestigde Gladly Software, Inc. De cloudgebaseerde oplossing wordt gebruikt door verschillende B2C-bedrijven in meerdere sectoren, waaronder e-commerce, detailhandel, horeca, reizen, verzekeringen en financiële diensten. Gladly centraliseert alle interacties tussen een organisatie en haar klanten en helpt bedrijven om de afhankelijkheid van één medewerker te verminderen bij het beantwoorden van vragen van klanten.

Gladly helpt bedrijven om klanten te herkennen door klantgesprekken te integreren die plaatsvinden via verschillende kanalen, zoals e-mail, sms, spraak, sociale media en chat. Toegang tot de volledige gespreksgeschiedenis stelt elke klantenservicemedewerker in staat om interacties met een klant te hervatten vanaf het punt waar een gesprek eerder werd beëindigd met een andere medewerker.

De robuuste routering- en wachtrijfuncties helpen je om klanten over te zetten naar de juiste klantenservicemedewerker, die kan samenwerken met andere collega's om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. Met de oplossing kunnen meerdere medewerkers parallel werken om verschillende taken te kiezen, problemen op te lossen en oproepen te beantwoorden. De software helpt ook om bedrijfsstatistieken bij te houden, zoals e-mailresponstijden, gesprekstijden, wachttijden en gespreksonderwerpen. De tool heeft een gebruiksvriendelijke interface die helpt bij snelle training van medewerkers. Gladly wordt gesteund door venture capital firma's NEA en Greylock.

Prijzen vanaf:

US$ 38,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 38,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
View 4 more
Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Gladly: 82

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Afsprakenbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve inhoud
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • On-demand communicatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Routering
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Tekstanalyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Voicemail
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Gladly
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zendesk

4,4
#2 alternatief voor Gladly
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Desk

4,5
#3 alternatief voor Gladly
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

LiveAgent

4,7
#4 alternatief voor Gladly
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(57)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Gladly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 57 reviews worden weergegeven
Drew
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gladly - You'll be glad you did!

Beoordeeld op 28/6/2020

Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the...

Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Pluspunten

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Minpunten

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Zy
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Overall Experience with Gladly

Beoordeeld op 12/8/2022

My overall experience with gladly is life changing! It makes our job as a customer care specialists...

My overall experience with gladly is life changing! It makes our job as a customer care specialists easier

Pluspunten

Gladly is by far the most innovative and easy-to-use tool for customer handling. I would likely recommend gladly to any businesses.

Minpunten

So far, in my almost a year of using this software, i did not experience any downside of it

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Gladly te kiezen

we switched from zendesk to gladly

Redenen om over te stappen op Gladly

gladly has the most easy interface and has functions that are more useful than any other
Sandy
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Gladly Plusses

Beoordeeld op 1/6/2022

Good

Good

Pluspunten

It is easy to get calls dropped in and put notes in Customer Profile

Minpunten

It allows customers to get on different channels at same time - causes calls to be transferred when you just completed or are working on the order -

diana elizabeth
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I just simply love gladly because it makes my work easier and faster

Beoordeeld op 8/8/2022

Great, it's fast it's easy it's gladly!!

My first year as a call center agent and it's been great...

Great, it's fast it's easy it's gladly!!

My first year as a call center agent and it's been great and a lot of that is because of gladly

Pluspunten

I can stop saying this! this software makes our job easier, faster and it gives us a chance to be more personal with the customer and make them feel valued and that its a great achievement for our company

Minpunten

sometimes the info of the customer is a little hard to find but like we use Shopify along with it, this helps us in the research for the order history and more

Melissa
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Love this platform!

Beoordeeld op 28/7/2022

Thus far, I have loved using Gladly. I have had the chance to use it as an agent where I was...

Thus far, I have loved using Gladly. I have had the chance to use it as an agent where I was constantly using the emailing/texting/etc. to now using it as a manager doing more reporting and agent tracking on a day to day basis.

Pluspunten

Gladly is such an easy platform to use. They are constantly listening to the customers and feedback and looking for new ways to improve the product.

Minpunten

There are certain integrations and reporting that could be improved or implemented to make the platform better.

5 van 57 worden weergegeven Lees alle reviews

Gladly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gladly.

Gladly kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 38,00
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Gladly heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Gladly ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Gladly ondersteunt de volgende apparaten:

Gladly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agyle Time, Asana, Assembled, Delighted, Klaviyo, Messenger, Netomi, Playvox, ScreenMeet, Shopify, Slack, Stella Connect, Tethr, TurnTo, Twitter, Typeform

Gladly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gladly.