Over ClickUp

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is de toekomst van hoe mensen werken. ClickUp is meer dan alleen taakbeheer: het biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.

De kernmissie van ClickUp is om de wereld productiever te maken door de problemen te elimineren die worden veroorzaakt door het gebruik van veel verschillende toepassingen. ClickUp's volledig aanpasbare en gepatenteerde functionaliteiten, ontworpen voor teams van alle soorten en maten, maken het een must-have voor alle teams die alles van ontwerp tot ontwikkeling op één plek willen houden. Het platform ondersteunt een grote modulariteit in de vorm van uitbreidingen genaamd 'ClickApps', waardoor voor elk afzonderlijk team uitgebreide aanpassingen mogelijk zijn.

Met ClickUp kun je aangepaste weergaven maken die je kunt opslaan en met iedereen kunt delen, en het zit boordevol bedrijfseigen functionaliteiten zoals toegewezen opmerkingen, LineUp™ en Box-weergave voor een ongekend beheer van mensen. De flexibiliteit, eenvoud en het gebruiksgemak van ClickUp maken het programma een leider in de volgende generatie van werktools.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië , België, Bahrein, Brunei, Belarus, Canada, Zwitserland, Chili, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Ierland, Israël, IJsland, Italië, Japan, Zuid-Korea, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Malta, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Oman, Polen, Portugal, Qatar, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
ClickUp Software - 5
ClickUp Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
ClickUp-video
ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
ClickUp Software - 5
ClickUp Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van ClickUp: 232

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beheer van deliverables
  • Beheer van display ads
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Databases maken
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • For Creative Agencies
  • For IT Project Management
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideation
  • Ideeënbeheer
  • Integratie van code repository
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Markup-tools
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline time bijhouden
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Ontwerpbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Rich Text Editor
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Videochat
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Asana

4,5
#1 alternatief voor ClickUp
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor ClickUp
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Trello

4,5
#3 alternatief voor ClickUp
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Jira

4,4
#4 alternatief voor ClickUp
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(3.164)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je ClickUp al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 3.164 reviews worden weergegeven
Siim
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great easier to use alternative for Jira

Beoordeeld op 30/8/2022

Pluspunten

I like that its is easier to use compared to Jira. There are a lot of template to use and copy from to manage different marketing things from campaign to projects.

Minpunten

Subtasks dont show up in home page which is why you need to think through things when it comes to collaborations.

Antwoord van ClickUp

Hey, there!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all!

Have an amazing and productive day!

Moises
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

No existe en el mundo mejor opción

Beoordeeld op 10/9/2022

Maravillosa, no tengo ninguna mala experiencia y siempre el equipo de atención al cliente está...

Maravillosa, no tengo ninguna mala experiencia y siempre el equipo de atención al cliente está super pendiente de las cosas que los usuarios les recomendamos para mejorar el producto y no solo eso... lo implementan. ¡SON GENIALES!

Pluspunten

¡Todo! Es una herramienta tan versátil que la pueden usar todos los equipos de la compañía, tiene automatizaciones, correo, flujos de datos. ¡Puedes hacer TODO!

Minpunten

Francamente, todo me gusta. No hay una sola queja.

Overwogen alternatieven

Odoo, Trello, Taskworld en Asana

Redenen om voor ClickUp te kiezen

Relación, precio y prestaciones, a demás de la versatilidad que me da clickup para manejar el negocio y todos los departamentos como mejor me convenga.

Redenen om over te stappen op ClickUp

El precio y la versatilidad que tiene su servicio es maravilloso.

Antwoord van ClickUp

Hey, Moises!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all!

Have an amazing and productive day!

Anne
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Horrible, misleading product

Beoordeeld op 18/8/2022

Absolutely horrible - spend hours looking for guidance to get it to be a functional, useful...

Absolutely horrible - spend hours looking for guidance to get it to be a functional, useful product, but the only guidance is for complete beginners. Then, after all that precious time, it stops working. No easy way to rectify - I'm not signing up separately to a damn help centre. Awful product. Worthless.

Pluspunten

Nothing - can't test it out properly before being hit with an unexpected paywall. What's worse than poor functionality is an enormous waste of time. So much so that I'd rather waste more time letting as many people as I can know how infuriating it is to be misled.

Minpunten

Spend hours learning the Gantt chart functionality, believing it is free, then hit with paid sign-up before overcoming the learning curve, not to mention you can't seem to colour code Gantt tasks. Absolutely infuriating.

Antwoord van ClickUp

Hey, Anne!

We're so happy that you decided to give our awesome Free Forever Plan a try! Our Free Forever Plan is and will remain just that, free forever!

We are proud to provide an industry-leading amount of items to be created within all of our plans, and we will never limit you to the number of tasks you create. You can create unlimited tasks without any restrictions.

Workspaces on the Free Forever Plan have limited uses of certain features. 'Uses' mean that you can create and edit a certain number of times before losing access to that feature. You can learn more about what is included with each of our plans here: https://docs.clickup.com/en/articles/1048368-clickup-plans!

If you have other questions or would like clarification on any of the information I shared, please don't hesitate to reach out. We're happy to help!

Have an amazing and productive day!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great small business management option.

Beoordeeld op 30/7/2022

Pluspunten

As a small business owner I loved that I could use ClickUp to perform the task of several other platforms, which keeps my subscription costs down and all my stuff in one place. It can get overwhelming and unproductive having data in various different places, so ClickUp has been able to help us solve that problem.

Minpunten

Sometimes the system is a bit slow, but I believe they've done a lot of work on improving the servers lately to address this issue. The thing I like least isnt against the software, but rather that there is SO many options, so you really need to do some planning before you dive in, so you don't get overwhelmed and lost in the options. There is lots of YouTube videos with ideas, but really, you need to work out what will work for you and your business. Once you do that pre-work, it makes the setup and use a lot easier. No 2 businesses are exactly the same when it comes to requirements. Take the time to work out what works for you.

Antwoord van ClickUp

Hey, there!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!

Yasas Sri
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ClickUp: A Customizable Easy to Use Workflow Management Tool for Startups

Beoordeeld op 29/7/2022

I am extremely happy to use ClickUp more than any other tool. ClickUp provides client apps, and...

I am extremely happy to use ClickUp more than any other tool. ClickUp provides client apps, and even works great with browsers or through mobile. I am so happy to continue this.

Pluspunten

It is so intuitive, feature-rich and user friendly. I am amazed to see how much the ClickUp team has developed this product. It is unlike any other tool, This is very smart and intelligent.

Minpunten

There is no specific issue I noticed, but sometimes it may feel like "too much of features" and you are overloaded with so many options. But it is not a huge blocker.

Overwogen alternatieven

Google Sheets

Redenen om voor ClickUp te kiezen

Jira was expensive and for my daily work, having Jira is not affordable.

Overgestapt van

Jira

Redenen om over te stappen op ClickUp

ClickUp has lot of options, and I really liked the integrations provided by ClickUp. I wanted to integrate my workflow management tool with Slack, and it is supported by ClickUp.

Antwoord van ClickUp

Hey, there!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all!

Have an amazing and productive day!

5 van 3.164 worden weergegeven Lees alle reviews

ClickUp - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ClickUp.

ClickUp kent de volgende prijsmodellen:

ClickUp heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ClickUp ondersteunt de volgende talen:

Engels

ClickUp ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ClickUp kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Alexa, Asana, Bitbucket, Box, Bugsnag, Calendly, Clockify, Dropbox Business, Duefocus, Everhour, Figma, Front, GitHub, GitLab, Gmail, Google Calendar, Google Chrome, Google Drive, Google Hangouts, Google Workspace, Harvest, Intercom, JIRA Service Management, Jira, LambdaTest, Loom, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Miro, OneDrive, PomoDone App, Sentry, Sentry Event Management Portal, Slack, TMetric, Tableau, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Timeneye, Todoist, Toggl Track, Trello, Vimeo Pro, Zapier, Zendesk, Zoom Meetings

ClickUp biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ClickUp.