Over ClickUp

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is de toekomst van hoe mensen werken. ClickUp is meer dan alleen taakbeheer: het biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.

De kernmissie van ClickUp is om de wereld productiever te maken door de problemen te elimineren die worden veroorzaakt door het gebruik van veel verschillende toepassingen. ClickUp's volledig aanpasbare en gepatenteerde functionaliteiten, ontworpen voor teams van alle soorten en maten, maken het een must-have voor alle teams die alles van ontwerp tot ontwikkeling op één plek willen houden. Het platform ondersteunt een grote modulariteit in de vorm van uitbreidingen genaamd 'ClickApps', waardoor voor elk afzonderlijk team uitgebreide aanpassingen mogelijk zijn.

Met ClickUp kun je aangepaste weergaven maken die je kunt opslaan en met iedereen kunt delen, en het zit boordevol bedrijfseigen functionaliteiten zoals toegewezen opmerkingen, LineUp™ en Box-weergave voor een ongekend beheer van mensen. De flexibiliteit, eenvoud en het gebruiksgemak van ClickUp maken het programma een leider in de volgende generatie van werktools.

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ClickUp

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië , België, Bahrein, Brunei, Belarus, Canada, Zwitserland, Chili, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Ierland, Israël, IJsland, Italië, Japan, Zuid-Korea, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Malta, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Oman, Polen, Portugal, Qatar, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ClickUp

Afbeeldingen

ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
ClickUp Software - 5
ClickUp Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
ClickUp-video
ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
ClickUp Software - 5
ClickUp Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van ClickUp: 233

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beheer van deliverables
  • Beheer van display ads
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Databases maken
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideevorming
  • Ideeënbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van code repository
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Markup-tools
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline time bijhouden
  • Online implementatie
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Ontwerpbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Rich Text Editor
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Videochat
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voor creatieve bureaus
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Remember The Milk

4,3
#0 alternatief voor ClickUp
Wees georganiseerd en productief met de Remember The Milk.

monday.com

4,6
#1 alternatief voor ClickUp
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

MeisterTask

4,7
#2 alternatief voor ClickUp
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web.

Slack

4,7
#3 alternatief voor ClickUp
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(3.553)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je ClickUp al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 3.553 reviews worden weergegeven
Whitney
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

My favorite tools for team work

Beoordeeld op 30/12/2022

I've been using ClickUp for years with multiple companies and it's the best system I'm found to...

I've been using ClickUp for years with multiple companies and it's the best system I'm found to manage and collaborate with team members.

Pluspunten

ClickUp makes it easy for me to work with small and medium-size teams around the world. We can easily update each other and check on task statuses.

Minpunten

ClickUp is a little confusing to customize

Antwoord van ClickUp - Anglophone

Hey Whitney! Thanks so much for the review. We really appreciate the feedback! ����

Please contact us at [email protected] so we can help you customize your Workspace and offer suggestions that may improve your experience. Our Support team is available anytime to help!✨

Konstantinos
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A tool to replace most of your tools

Beoordeeld op 28/12/2022

We manage almost all our business operations through click-up.

We manage almost all our business operations through click-up.

Pluspunten

It's really easy to use, even for non tech-savy users. It makes it even easier to project managers to have an overall look at all project statuses at all times.

Minpunten

After a few updates the webpage freezes on the loading dots. However after a refresh it goes back to normal. Another this is that there's no direct way to get back to a task after opening a sub-task popup.

Overwogen alternatieven

Trello en monday.com

Redenen om over te stappen op ClickUp

It had more features on the paid plan as well as unique features such as Dashboards.

Antwoord van ClickUp - Anglophone

Hey Konstantinos! Thanks so much for the amazing 5-star review! ����

We truly appreciate the time you took to share your feedback and we're so glad you think ClickUp is a tool to replace most of your tools!

Also, we'd really like to help improve your experience with the platform. Please contact us at [email protected] so we can investigate the freezing and subtask issues you experienced and find a resolution. Our Support team is available anytime to assist you!✨

Dustin
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

ClickUp

Beoordeeld op 20/12/2022

Pluspunten

I like that it allows collaboration and communication though the tasks and projects.

Minpunten

The mobile app seems a tad clunky and not as user friendly IMO.

Antwoord van ClickUp - Anglophone

Hey Dustin! Thanks for the review. We really appreciate the feedback! ����

We're actively working on improving our mobile apps & eventually they'll have near feature parity as our website. Keep track of what's coming next on our mobile roadmap. In the meantime, logging into  ClickUp from the web browser on your mobile device may improve your experience. ����

Sunjida
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ClickUp is one of the best and easy project management tools ever I use.

Beoordeeld op 27/10/2022

We feel very convenient to use these great tools. In terms of project management, ClickUp can be...

We feel very convenient to use these great tools. In terms of project management, ClickUp can be the best solution for any small, mid-level, or large company. ClickUp is superb in contrast to other project management tools. Even the free version can be okay for any small company. We love these tools. I will definitely recommend it to others to try it.

Pluspunten

We love ClickUp very much. It's really outstanding to manage a project and collaborate with your team. It's lots of features and the functionality is so easy to use, any non-techy person can use it without having a vast knowledge of project management tools. They are very keen to understand customer demand and they are updating regular basis to satisfy users.

Minpunten

It can be overwhelming for a non-techy person to see lots of features for the first time. I didn't find any major issues with ClickUp.

Overwogen alternatieven

Asana

Redenen om voor ClickUp te kiezen

We feel more convenient to use it. It offers lot's of features and functionality.

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op ClickUp

It's a cost effective tools.

Antwoord van ClickUp

Hey, Sunjida!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all!

Have an amazing and productive day!

Faith
Totaalscore
  • Sector: Online media
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best project management software for effective and seamless team operation

Beoordeeld op 24/12/2022

After knowing how to navigate it properly, my experience with it improved greatly. Now, I simply...

After knowing how to navigate it properly, my experience with it improved greatly. Now, I simply love it!

Pluspunten

ClickUp is a strong all-around PM software. Utilization of schedules to follow through with responsibilities before cutoff times is dependably basic. With ClickUp, this is extremely simple as your deadlines are seen on your schedules alongside the undertakings so arranging your day/week data transmission is really simple and quick. . It's an easy decision for small companies yet offers an adequate number of highlights for bigger companies.

Minpunten

It is not really beginner friendly. you have to do a lot of learning to get familiar with it and navigate properly.

Overwogen alternatieven

monday.com

Redenen om over te stappen op ClickUp

It felt like Clickup was mostly for those who work remotely. I work remotely, so I went for it
5 van 3.553 worden weergegeven Lees alle reviews

ClickUp - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ClickUp.

ClickUp kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 9,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ClickUp heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ClickUp ondersteunt de volgende talen:

Engels

ClickUp ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ClickUp kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Alexa, Asana, Bitbucket, Box, Bugsnag, Calendly, Clockify, Dropbox Business, Duefocus, Everhour, Figma, Front, GitHub, GitLab, Gmail, Google Calendar, Google Chrome, Google Drive, Google Hangouts, Google Workspace, Harvest, Intercom, JIRA Service Management, Jira, LambdaTest, Loom, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Miro, OneDrive, PomoDone App, Sentry, Sentry Event Management Portal, Slack, TMetric, Tableau, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Timeneye, Todoist, Toggl Track, Trello, Vimeo, Zapier, Zendesk Suite, Zoom Meetings

ClickUp biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ClickUp.