Over ClickUp

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is de toekomst van hoe mensen werken. ClickUp is meer dan alleen taakbeheer: het biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.

De kernmissie van ClickUp is om de wereld productiever te maken door de problemen te elimineren die worden veroorzaakt door het gebruik van veel verschillende toepassingen. ClickUp's volledig aanpasbare en gepatenteerde functionaliteiten, ontworpen voor teams van alle soorten en maten, maken het een must-have voor alle teams die alles van ontwerp tot ontwikkeling op één plek willen houden. Het platform ondersteunt een grote modulariteit in de vorm van uitbreidingen genaamd 'ClickApps', waardoor voor elk afzonderlijk team uitgebreide aanpassingen mogelijk zijn.

Met ClickUp kun je aangepaste weergaven maken die je kunt opslaan en met iedereen kunt delen, en het zit boordevol bedrijfseigen functionaliteiten zoals toegewezen opmerkingen, LineUp™ en Box-weergave voor een ongekend beheer van mensen. De flexibiliteit, eenvoud en het gebruiksgemak van ClickUp maken het programma een leider in de volgende generatie van werktools.

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Afbeeldingen

Board View’s powerful drag-and-drop interface makes it a go-to option for agile teams. However, every user can benefit from the convenience it offers!
List View enables users to manage tasks seamlessly using multitask technology. It’s the most flexible view in terms of grouping, sorting, and filtering.
ClickUp's Calendar View is your place for planning, scheduling, and even resource management. It's about time that someone combined everything you need related to time in one platform!
Box View gives a high-level overview of everything, broken down by assignee or category. You can also see Workload charts for tasks, time estimates, and even agile/scrum points! Plus, managing resources is as easy as drag and drop.
Nog 5 andere bekijken
ClickUp-video
Schermopname van ClickUp: Board View’s powerful drag-and-drop interface makes it a go-to option for agile teams. However, every user can benefit from the convenience it offers! Schermopname van ClickUp: List View enables users to manage tasks seamlessly using multitask technology. It’s the most flexible view in terms of grouping, sorting, and filtering. Schermopname van ClickUp: ClickUp's Calendar View is your place for planning, scheduling, and even resource management. It's about time that someone combined everything you need related to time in one platform! Schermopname van ClickUp: Box View gives a high-level overview of everything, broken down by assignee or category. You can also see Workload charts for tasks, time estimates, and even agile/scrum points! Plus, managing resources is as easy as drag and drop.

Functies

Totaal aantal functies van ClickUp: 243

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beheer op gebruikersniveau
  • Beheer van deliverables
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen vastleggen
  • CRM
  • Campagnebehee
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Databases maken
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Desktopmeldingen
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebeurtenissen volgen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmigratie
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideevorming/crowdsourcing
  • Ideeënbeheer
  • Importtaken
  • Integratie van opslagplaats voor code
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Markup-tools
  • Mediaplanning
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • Natuurlijke zoektaal
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline time bijhouden
  • Ondersteuning van agile-software
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Ontwerpbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Rich Text Editor
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Synchroon bewerken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Videochat
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren
  • iCalendar-ondersteuning

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor ClickUp
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Asana

4,4
#2 alternatief voor ClickUp
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van...

Ravetree

4,4
#3 alternatief voor ClickUp
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

Wrike

4,2
#4 alternatief voor ClickUp
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(2.150)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je ClickUp al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.150 worden weergegeven
Julien C.
Totaalscore
  • Sector: Import en export
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Melhor software de Produtividade e Gestão!!

Beoordeeld op 3/12/2020

Ainda há alguns pormenores a serem trabalhados no software, mas até à data é o software que mais...

Ainda há alguns pormenores a serem trabalhados no software, mas até à data é o software que mais facilita o meu dia a dia. Através do ClickUp, consigo ter todos os detalhes e informação acerca de um projeto à distância de um clique (Emails trocados sobre o projeto, anexos, subtarefas, detalhes, chat, atividade...)

Pluspunten

- Criação de tarefas através dos emails (os emails ficam anexados à tarefa);
- Diversas vistas (calendário, lista, tabela, blocos, mapa mental, etc.), todas elas vinculadas às mesmas tarefas;
- Possibilidade de ver apenas tarefas e calendário de um projeto específico, ou então de uma visão geral de todos os espaços existentes;
- Código/link webcal (iCal) para sincronizar os eventos/tarefas datadas, com o calendário do smartphone;
- Automatismos;
- Criação de templates.

Minpunten

- Mobile app pouco desenvolvida na questão do calendário. Só é possível visualizar por hora.
- Não é possível criar gráficos para análise de estatísticas. As únicas estatísticas disponíveis são acerca das próprias tarefas (registos, datas e status).

Muhammad A.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Diamond in the rough

Beoordeeld op 6/4/2021

A good start. Has the potential to become a great contender to market leaders like JIRA, Asana, and...

A good start. Has the potential to become a great contender to market leaders like JIRA, Asana, and Monday.com etc. But they really need to beef up their UX and optimizations teams. They really need to stop adding more fringe features, and focus more on polishing the essential, core functions.

Pluspunten

Has a LOT of features. Very flexible in theory & concept and allows you to play with your data, plans, timelinnes, tasks etc in many many ways to find the insight you're looking for.

Minpunten

Too many micro-features. Sometimes when you try to appeal to EVERYONE, it makes you look less focused and cluttered. There's so much of tiny little fidgets and trinkets in there that sometimes it gets a bit stressful trying to navigate the interface. Also the apps, and more importantly the notifications need a LOT of TLC. A long way to go before I can completely abandon the web/desktop apps for mobile version.

Andreas J.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Clickup is packed with features, but it needs some polishing

Beoordeeld op 31/3/2019

Clickups main strength is to give the user full control over how they want to manage their tasks...

Clickups main strength is to give the user full control over how they want to manage their tasks and checklists, while also give the option to viw them the way they prefer it. There is a bit of a learning curve with clickup, but one you get the hang of it, clickup has the possibility of saving a lot of time (for example with recurring tasks for us).
For the productivity freaks like me, clickup is an uncut diamond that need a lot of polishing (mainly better styling in terms of visibility of featues - especially for people with bad eyesight like my girlfriend - but also in terms of using the screen space as optimally as possible). I hope that with time the styling gets updated such that new users can get the same enjoyment out of this system as we have when we applied our own styling to clickup.

Pluspunten

I like that there is so many ways you can customize and view you tasks, which was vital for my girlfriend and i who uses clickup for managing our daily lifes together and for our jobs. The primary reason we switched to clickup was the ability to make recurring tasks, such that we could keep track of maintenace tasks in our home that doesn't have to be done every week.
Before i managed this manually for us, but now we have automated this with clickup. In combination with this we wanted to have one system to manage all over our tasks, reminders and notes, which clickup can do for us. We also wanted to be able to switch views, bacause my girldfriend wants to see tasks in a list view, where i prefer a board view, which was what the main thing that convinced my girlfriend to switch over from trello, which doesnt have this feature.

Minpunten

The main problem we have with clickup is the overall styling and layout of clickup. Mainly many of the colors in the app is too neutral and often just different shades of grey, which makes it hard to distinguish one thing from another.
Also the acitivity overview in each task is WAY to big, and it would be cool if this was made an optional thing to view, which was hidden at default or could be set to hidden in the settings because we rarely use it.
Lastly the individual elements on the views and for each task has way to much padding around them, which makes it such that you almost cant see any of the important (in my opinion) things on each task, whick is the checklists and the subtasks, which gets pushed out of view when you are rolled to the top of the task, especially when viewing things on a laptop. This also applies to list view, where the tags (which is also hard to read for my girlfriend with bad eyesight) could be moved out to the right instead of being underneath the task name to fill less on the screen so more can be viewed.
To try and make up for these problems, i have actually made my own styling to clickup (i am a system developer myself in my daily job) to solve many of the isues we have with it. When these things are solved, clickup becomes much more intuitive and user friendly to us.
We hope that with time the styling will improve such that we dont have to make out own styling, but in the meantime we get around these issues by this method.

Filip I.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Flexible, Intuitive & Full of Features

Beoordeeld op 30/12/2020

Now that I’ve used it for almost a year, I feel very confident in its abilities. It took me a while...

Now that I’ve used it for almost a year, I feel very confident in its abilities. It took me a while to understand how to use all of its functionalities but it wasn’t hard, it just took time. Now I can build really useful systems with it, from client portals to even advanced relationship management and client engagement solutions. I’ve set it up so it’s useful to me and my team but the overall feeling is that it drives me to do work rather than to track time or check on tasks or look at reports. It really focusses all members to complete tasks!

Pluspunten

I really like how it allows you to create any structure. Using spaces, folders and lists, I can segment clients in different spaces, organize projects in folders and use lists for project stages. I like how they offer many templates (I recommend every newbie to start from there) with ready functionality like agile project management or even a light CRM. I also like to use their native apps on desktop and mobile because they’re intuitive and easy to get into.

Minpunten

One must have some experience with productivity tools to get into the useful features. Because the system offers such a high level of flexibility, it demands an organized and streamlined implementation to get the best benefit out of the product. Although extremely easy to configure, one needs to have experience in generating reports to understand how to build the dashboard widgets optimally. A lot of time can be spent on understanding how the system works and at the beginning it feels like nothing is happening.

Irfan A.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Tool for My Small Projects

Beoordeeld op 25/2/2021

I loved it overall especially because of its pricing as compared to some of the other options in...

I loved it overall especially because of its pricing as compared to some of the other options in the market.

Pluspunten

Great experience with the product initially I was a bit hesitant to use and recommend it because I did not know about the product at all but once I started using it I fell in love with it.

ClickUp support is excellent and the team behind its development is vibrant because one can see with frequent improvements and updates to the platform

They keep on adding innovative features to the product which you will not find in your conventional project management software

Minpunten

It can be difficult in start because of so many things in place but once you get to know the features you fell in love but start can be cumbersome.

Because of so many of the features initial set up can be difficult for some.

5 van 2.150 worden weergegeven Lees alle reviews

ClickUp - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ClickUp.

ClickUp kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 5,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van ClickUp

ClickUp heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

ClickUp ondersteunt de volgende talen:

Engels

ClickUp ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ClickUp kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Bitbucket, Clockify, Dropbox Business, Everhour, GitHub, GitLab, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Harvest, JIRA Service Management, Jira, LambdaTest, Microsoft Outlook, OneDrive, Sentry, Slack, TMetric, Time Doctor, TimeCamp, Todoist, Toggl Track, Trello, Zapier

ClickUp biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ClickUp.