Over UpKeep

UpKeep is een cloudgebaseerd CMMS (Computerized Maintenance Management System) ontworpen om te worden gebruikt op mobiele apparaten, en geschikt voor een groot aantal sectoren, waaronder productie, constructie, distributie, warehousing, nutsbedrijven, hotels, restaurants, voedselverwerking, kerken, onderwijs, en meer. Het systeem biedt gebruikers de mogelijkheid om onderhoudsplanning en werkorders onderweg te beheren, met hulpmiddelen voor het maken van werkorders, rangschikken op prioriteit, vastleggen van handtekeningen, annoteren van afbeeldingen, importeren van goederengegevens, scannen van streepjescodes, voorraadbeheer, chat en samenwerking, het maken van facturen en meer.

Met UpKeep kunnen gebruikers aangepaste werkorders creëren voor verschillende doeleinden, zoals het opstellen van checklists en meetwaarden, met behulp van sjablonen en formulieritems. Bestanden, afbeeldingen en onderdelen kunnen allemaal aan taken worden toegevoegd en gebruikers kunnen werkorders prioriteren op basis van urgentie. Werkorders en facturen kunnen in pdf-formaat worden aangemaakt en per e-mail worden verzonden of worden afgedrukt. Goederengegevens kunnen worden geïmporteerd in UpKeep vanuit bestaande dossiers en er kunnen streepjescodes worden toegewezen aan onderdelen of goederen die gescand kunnen worden om ze toe te voegen aan werkorders. Gebruikers kunnen periodieke schema's maken voor preventief onderhoud en afzonderlijke onderdelen reserveren of inplannen om te worden gebruikt voor specifieke werkorders. Voorraad kan worden beheerd op basis van locatie, en doordat de onderdelengeschiedenis wordt bijgehouden kunnen gebruikers zien waar elk onderdeel is gebruikt.

UpKeep stuurt gebruikers automatisch push-meldingen en waarschuwingen in realtime om hen te informeren over updates van taken of problemen met apparatuur. Er kunnen sensoren worden geïntegreerd om realtime monitoring van middelen mogelijk te maken, en gebruikers kunnen triggers instellen om automatisch onderhoudsverzoeken te genereren wanneer specifieke voorwaarden worden bereikt. Meer dan 50 verschillende sensortypes worden ondersteund en gebruikers kunnen gedetailleerde rapporten van sensorgegevens bekijken, zoals vochtigheid, kanteling, temperatuur en meer. Met UpKeep kunnen gebruikers ook samenwerken met realtime in-app-chat voor het bespreken van problemen of het delen van updates, en voor rapporten over voltooide taken, uitgaven en terugkerende problemen.

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada en nog 10 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Engels, Frans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
UpKeep-video
UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van UpKeep: 192

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afschrijvingsbeheer
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Bandenbeheer
  • Beeldregistratie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van softwarelicenties
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Benchmarking
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Bewaking
  • Bezoekersbeheer
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Boekhouding voor activa
  • Brandstoffen bijhouden
  • CRM
  • Code afdwingen
  • Commercieel vastgoed
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Componenten bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • Downtime bijhouden
  • Drukken van streepjescodes
  • ERP
  • Elektronische handtekening
  • Energiebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Facility asset management
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Handleidingen
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Hoofdoorzaakanalyse
  • IT-assets bijhouden
  • In- en uitchecken
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kaarten maken
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Klasplanning
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Logboek bijhouden
  • Loonkosten rapporteren
  • MES
  • Magazijnbeheer
  • Markeren
  • Materiaallijsten
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productidentificatie
  • Productiekosten
  • Productiviteitsanalyse
  • Productplanning
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • QR-codes
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportsjablonen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reparatie bijhouden
  • Reserveringenbeheer
  • Retourbeheer
  • Routering
  • Ruimtebeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Samenwerkingstools
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Trendanalyse
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Vermogensplanning
  • Versiebheer
  • Verzendbeheer
  • Voertuiginformatie
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voor scholen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkgeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

IBM Maximo Application Suite

4,2
#1 alternatief voor UpKeep
Met behulp van een SaaS-model (software-als-een-service) heeft Projetech het bewezen vermogen en de expertise in Maximo...

eWorkOrders CMMS

4,9
#2 alternatief voor UpKeep
eWorkOrders is een betaalbaar en krachtig, webgebaseerd CMMS. De eenvoudig te gebruiken tools helpen bij het beheren...

FaciliWorks CMMS

3,6
#3 alternatief voor UpKeep
FaciliWorks is software voor onderhoudsbeheer waarmee bedrijfseigenaren onderhoudskosten kunnen verlagen, een hogere...

Maxpanda CMMS

4,4
#4 alternatief voor UpKeep
Maxpanda CMMS-software biedt tools zoals geïntegreerd middelenbeheer, voorraadbeheer en preventief onderhoud. Organiseer...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.272)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je UpKeep al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.272 reviews worden weergegeven
Adam
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Getting better and better all the time!

Beoordeeld op 17/4/2018

Better flexibility in tracking issues raised by tenants and on the progress of those issues with...

Better flexibility in tracking issues raised by tenants and on the progress of those issues with our maintenance team.

Pluspunten

I need to ensure my team of maintenance staff are able to respond to issues with the minimum amount of complication.... UpKeep is the most agile application for my guys. You don't have to have a degree in computer science to operate and update the application and you can go from generating/receiving a work order to completing it with only a few simple taps/click. The fact it's cross platform and works vey well on mobiles is an absolute must for me! ....no longer needing a tablet in addition to a phone! I very much look forward to some of the feature rich content coming into play later in the year.

Minpunten

Whilst the the day-to-day usability of the application is straight forward, there are little annoyances that pop up - having used the software for 6 months now, and being able to feed back usability issues to a VERY receptive support team, the issues are usually ironed out fairly quickly.

Rick
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Perfect CMMS for my Needs

Beoordeeld op 13/8/2020

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the...

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.

Pluspunten

The free features are perfect for my use. My day is all about work orders, and being able to manage these work orders easily makes my day easier. We used to use paper work orders, which I had to fill out, file, and then track in another file. I would then need to create a separate report to send to the property team for review. I like having the ability to have everything in one place, without having to create so many separate reports.

Minpunten

Nothing about this software is difficult to use. I do wish more was offered in the free version, such as reporting. I was able to use it during the free trial, but now am using the free version, in which reporting is only available in paid versions. I understand that this is how the company makes money, and I will be making the switch to a paid version when it is approved in our new budget.

One thing that bugs me and hope gets fixed, is during the work order creation. I have over 120 locations and sub-locations. When I create a work order and choose the location, you should be able to begin typing the location in the box and it should self-populate the box. Right now, only the main locations will self-populate, not the sub-locations. I only have three main locations, and all the rest are sub-locations, so I have to scroll to search for the exact location I need. It's nothing major, but just an annoyance, and I hope this will be fixed soon so that any location will self-populate the box when you begin typing it.

Overwogen alternatieven

ManWinWin

Redenen om over te stappen op UpKeep

Pricing was better for what you get. ManWinWin was way to technical, and made more for factories. Mapcon may have worked and it seemed to be pretty user-friendly as well, and I did try their free trial, but it kept crashing my computer every single time.
Lindsey
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Good Entry level CMMS System

Beoordeeld op 29/3/2022

A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and...

A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and parts/inventory. Lacks a lot of the higher end features that experienced users would want to impliment.

Pluspunten

Very easy to set up and get going, very easy to populated data, and very useful to schedule work orders, etc.

Minpunten

Analytics - the metrics that one needs the most , and use the most often are in basic, but they do take shortcuts in order to achieve numbers. Downtime tracking is a very mportant tool, but can't be used with manual events.

Overwogen alternatieven

MaintainX, Hippo CMMS, eMaint CMMS, Fiix en Salesforce Platform

Redenen om over te stappen op UpKeep

Pricing of Users (requesters are free) and didn't require additional licenses (technical users and admin are the only paid subscriptions that you need). Initial presentations were well done, and polished,
Alpha
Totaalscore
  • Sector: Alternatieve geschillenbeslechting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Upkeep

Beoordeeld op 10/1/2023

Pluspunten

Its functions are at the top I like this software a lot it helps me a lot.

Minpunten

The customer service takes a lot of time sometimes we have to answer our questions quickly

Jonathan
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best overall usability

Beoordeeld op 27/11/2019

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and...

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Pluspunten

I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Minpunten

There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Overwogen alternatieven

eMaint CMMS en Fiix

Redenen om voor UpKeep te kiezen

MicroMain was not mobile friendly. Their software created a full time position managing CMMS. UpKeep app does most of the work and cuts need of creating this position.

Redenen om over te stappen op UpKeep

Usability in the field. Great intuitive interface in browser and app.

Antwoord van UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team track work orders!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

5 van 1.272 worden weergegeven Lees alle reviews

UpKeep - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UpKeep.

UpKeep kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 45,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UpKeep heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UpKeep ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Engels, Frans, Spaans

UpKeep ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UpKeep kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azuga Fleet, ClearBlade, Coupa, Linxup, Looker, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Mingo, Motive, Okta, One Step GPS, OneLogin, Procore, QuickBooks, Samsara, Slack, Tableau, Titan GPS, Workato, Xero, Zapier, Zendesk Suite

UpKeep biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UpKeep.