Over UpKeep

UpKeep is een cloudgebaseerd CMMS (Computerized Maintenance Management System) ontworpen om te worden gebruikt op mobiele apparaten, en geschikt voor een groot aantal sectoren, waaronder productie, constructie, distributie, warehousing, nutsbedrijven, hotels, restaurants, voedselverwerking, kerken, onderwijs, en meer. Het systeem biedt gebruikers de mogelijkheid om onderhoudsplanning en werkorders onderweg te beheren, met hulpmiddelen voor het maken van werkorders, rangschikken op prioriteit, vastleggen van handtekeningen, annoteren van afbeeldingen, importeren van goederengegevens, scannen van streepjescodes, voorraadbeheer, chat en samenwerking, het maken van facturen en meer.

Met UpKeep kunnen gebruikers aangepaste werkorders creëren voor verschillende doeleinden, zoals het opstellen van checklists en meetwaarden, met behulp van sjablonen en formulieritems. Bestanden, afbeeldingen en onderdelen kunnen allemaal aan taken worden toegevoegd en gebruikers kunnen werkorders prioriteren op basis van urgentie. Werkorders en facturen kunnen in pdf-formaat worden aangemaakt en per e-mail worden verzonden of worden afgedrukt. Goederengegevens kunnen worden geïmporteerd in UpKeep vanuit bestaande dossiers en er kunnen streepjescodes worden toegewezen aan onderdelen of goederen die gescand kunnen worden om ze toe te voegen aan werkorders. Gebruikers kunnen periodieke schema's maken voor preventief onderhoud en afzonderlijke onderdelen reserveren of inplannen om te worden gebruikt voor specifieke werkorders. Voorraad kan worden beheerd op basis van locatie, en doordat de onderdelengeschiedenis wordt bijgehouden kunnen gebruikers zien waar elk onderdeel is gebruikt.

UpKeep stuurt gebruikers automatisch push-meldingen en waarschuwingen in realtime om hen te informeren over updates van taken of problemen met apparatuur. Er kunnen sensoren worden geïntegreerd om realtime monitoring van middelen mogelijk te maken, en gebruikers kunnen triggers instellen om automatisch onderhoudsverzoeken te genereren wanneer specifieke voorwaarden worden bereikt. Meer dan 50 verschillende sensortypes worden ondersteund en gebruikers kunnen gedetailleerde rapporten van sensorgegevens bekijken, zoals vochtigheid, kanteling, temperatuur en meer. Met UpKeep kunnen gebruikers ook samenwerken met realtime in-app-chat voor het bespreken van problemen of het delen van updates, en voor rapporten over voltooide taken, uitgaven en terugkerende problemen.


Afbeeldingen

UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
UpKeep-video
UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8

Twijfels over UpKeep? Vergelijk met een populair alternatief

UpKeep

4,6 (1.326)
VS.

Beginprijs

US$ 45,00
maand
US$ 36,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

185
155

Integraties

24
8

Gebruiksgemak

4,6 (1.326)
4,3 (66)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (1.326)
4,3 (66)

Klantenservice

4,7 (1.326)
4,2 (66)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Synchroteam

4,4
#1 alternatief voor UpKeep
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Met functies voor planning, dispatch, agenda,...

Hippo Manager

4,0
#2 alternatief voor UpKeep
Hippo Manager is een cloudgebaseerd veterinair PiMS voor praktijken van elke omvang of specialistische veterinaire...

ManWinWin

4,6
#3 alternatief voor UpKeep
ManWinWin is onderhoudsbeheersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het organiseren, volgen, repareren en...

Asset Essentials

4,4
#4 alternatief voor UpKeep
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.326)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je UpKeep al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.326 reviews worden weergegeven
Daniel
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

UpKeep keeps track of in-service problems

Beoordeeld op 12/8/2023

Initially, we will use Maintenance for a short period of time, however, we can already observe...

Initially, we will use Maintenance for a short period of time, however, we can already observe certain consequences in terms of tracking difficulties. Thanks to UpKeep, we have a central position that monitors the number of times our machines are down. With certain set-up modifications, we are able to determine whether routine care is necessary or whether it is a matter of management errors. This, in turn, supports us in attributing blame to employees for the way they treat and operate their tools. It also supports us in drawing up the care program for the coming months and enables us to keep track of when certain machines will require specific care.

Pluspunten

It is almost too simple to generate and update documents for locations, objects, parts and difficulties. Users can supplement their understanding of the documents for each device we have, this helps to progress the way we try to solve difficulties. In advance of planning, it is necessary to know which machines will demand maintenance in the future, this way we can activate for the occasions when no work will be done. There is no more reason not to want to know the date on which the machine was last serviced. Care provides us with the opportunity to find that one.

Minpunten

If a fragment or resources are found/listed in a sub-location, as is the case of a production factory, they would at least have to be visible if searched elsewhere in the centrality and even updated requests for help. in the original position or against it. Usability to introduce elements that are already in the database. For example, grouping new locations within the same central. It should have the ability to choose a set of locations and move them to the main location.

Antwoord van UpKeep Technologies

Hi Daniel, thank you for your review! We're thrilled to have you as a satisfied customer. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.

Mickey
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for out of control maintenance departments!

Beoordeeld op 14/1/2020

Our company is very pleased with what the software has accomplished for our maintenance team. It...

Our company is very pleased with what the software has accomplished for our maintenance team. It inspires technicians to provide more information to the system because they can easily retrieve historical information when needed.

Pluspunten

Easy to bring technicians onto the system, most technicians are up & using system proficiently in 5 days or less.

Minpunten

The cost per user is steep for small businesses.

Overwogen alternatieven

MaintainX, eMaint CMMS en MEX Maintenance

Redenen om voor UpKeep te kiezen

UpKeep is much easier to efficiently manage data and it provides better communication across all users.

Redenen om over te stappen op UpKeep

It’s user interface is much more user friendly.

Antwoord van UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team maintain your facility.

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Lindsey
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Good Entry level CMMS System

Beoordeeld op 29/3/2022

A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and...

A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and parts/inventory. Lacks a lot of the higher end features that experienced users would want to impliment.

Pluspunten

Very easy to set up and get going, very easy to populated data, and very useful to schedule work orders, etc.

Minpunten

Analytics - the metrics that one needs the most , and use the most often are in basic, but they do take shortcuts in order to achieve numbers. Downtime tracking is a very mportant tool, but can't be used with manual events.

Overwogen alternatieven

MaintainX, Hippo CMMS, eMaint CMMS, Fiix en Salesforce Platform

Redenen om over te stappen op UpKeep

Pricing of Users (requesters are free) and didn't require additional licenses (technical users and admin are the only paid subscriptions that you need). Initial presentations were well done, and polished,
Alec
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

New User

Beoordeeld op 3/12/2019

Originally all work orders were recorded on paper, Upkeep eliminated that process. It also provided...

Originally all work orders were recorded on paper, Upkeep eliminated that process. It also provided a more accurate way to track productivity of technicians as well as monitor frequency of maintenance performed on certain lifts.

Pluspunten

Data saved online; removes the need for a local server
Easy to use and understand
Comes as an App also that can be used on your phone

Minpunten

Plans are a little expensive
Starter plan should allow an administrator and at least one limited-technician or its useless
Slow process of getting all parts & assets added into the program.

Overwogen alternatieven

Hippo CMMS en eMaint CMMS

Redenen om voor UpKeep te kiezen

Upkeep was by far more user friendly and is more easily adaptable to today's work environment regarding implementation and utilization of web-based technology.

Redenen om over te stappen op UpKeep

This product seemed to fit better with what we do on a daily basis.

Antwoord van UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team manage your facility!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Jordan
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Product

Beoordeeld op 24/9/2019

Great Experience, Very helpful crew at Upkeep dedicated to help us out. Any issues are sorted out...

Great Experience, Very helpful crew at Upkeep dedicated to help us out. Any issues are sorted out straight away and every question gets answered promptly. Very user friendly software that works great.

Pluspunten

How easy the software is to use and set up. Any questions were promptly answered and sorted out fast!

Minpunten

Reporting side of the software still required some slight development for our business.

Overwogen alternatieven

MEX Maintenance

Redenen om voor UpKeep te kiezen

Hadn't implicated Mex within the company, learnt more about it and found is was a lot more technical to use for our technicians.

Overgestapt van

MEX Maintenance

Redenen om over te stappen op UpKeep

Ease of use.
5 van 1.326 worden weergegeven Lees alle reviews

UpKeep - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UpKeep.

UpKeep kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 45,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UpKeep heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UpKeep ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Engels, Frans, Spaans

UpKeep ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UpKeep kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azuga Fleet, ClearBlade, Coupa, Linxup, Looker, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Mingo Smart Factory, Motive, Okta, One Step GPS, OneLogin, Procore, QuickBooks, Samsara, Slack, Tableau, Titan GPS, Workato, Xero, Zapier, Zendesk Suite

UpKeep biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UpKeep.