Over UpKeep

UpKeep is een cloudgebaseerd CMMS (Computerized Maintenance Management System) ontworpen om te worden gebruikt op mobiele apparaten, en geschikt voor een groot aantal sectoren, waaronder productie, constructie, distributie, warehousing, nutsbedrijven, hotels, restaurants, voedselverwerking, kerken, onderwijs, en meer. Het systeem biedt gebruikers de mogelijkheid om onderhoudsplanning en werkorders onderweg te beheren, met hulpmiddelen voor het maken van werkorders, rangschikken op prioriteit, vastleggen van handtekeningen, annoteren van afbeeldingen, importeren van goederengegevens, scannen van streepjescodes, voorraadbeheer, chat en samenwerking, het maken van facturen en meer.

Met UpKeep kunnen gebruikers aangepaste werkorders creëren voor verschillende doeleinden, zoals het opstellen van checklists en meetwaarden, met behulp van sjablonen en formulieritems. Bestanden, afbeeldingen en onderdelen kunnen allemaal aan taken worden toegevoegd en gebruikers kunnen werkorders prioriteren op basis van urgentie. Werkorders en facturen kunnen in pdf-formaat worden aangemaakt en per e-mail worden verzonden of worden afgedrukt. Goederengegevens kunnen worden geïmporteerd in UpKeep vanuit bestaande dossiers en er kunnen streepjescodes worden toegewezen aan onderdelen of goederen die gescand kunnen worden om ze toe te voegen aan werkorders. Gebruikers kunnen periodieke schema's maken voor preventief onderhoud en afzonderlijke onderdelen reserveren of inplannen om te worden gebruikt voor specifieke werkorders. Voorraad kan worden beheerd op basis van locatie, en doordat de onderdelengeschiedenis wordt bijgehouden kunnen gebruikers zien waar elk onderdeel is gebruikt.

UpKeep stuurt gebruikers automatisch push-meldingen en waarschuwingen in realtime om hen te informeren over updates van taken of problemen met apparatuur. Er kunnen sensoren worden geïntegreerd om realtime monitoring van middelen mogelijk te maken, en gebruikers kunnen triggers instellen om automatisch onderhoudsverzoeken te genereren wanneer specifieke voorwaarden worden bereikt. Meer dan 50 verschillende sensortypes worden ondersteund en gebruikers kunnen gedetailleerde rapporten van sensorgegevens bekijken, zoals vochtigheid, kanteling, temperatuur en meer. Met UpKeep kunnen gebruikers ook samenwerken met realtime in-app-chat voor het bespreken van problemen of het delen van updates, en voor rapporten over voltooide taken, uitgaven en terugkerende problemen.

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees, Engels, Frans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
UpKeep-video
UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van UpKeep: 192

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afschrijvingsbeheer
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Bandenbeheer
  • Beeldregistratie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van softwarelicenties
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Benchmarking
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Bewaking
  • Bezoekersbeheer
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Boekhouding voor activa
  • Brandstoffen bijhouden
  • CRM
  • Code afdwingen
  • Commercieel vastgoed
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Componenten bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • Downtime bijhouden
  • Drukken van streepjescodes
  • ERP
  • Elektronische handtekening
  • Energiebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Facility asset management
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Handleidingen
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Hoofdoorzaakanalyse
  • IT-assets bijhouden
  • In- en uitchecken
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kaarten maken
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Klasplanning
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Logboek bijhouden
  • Loonkosten rapporteren
  • MES
  • Magazijnbeheer
  • Markeren
  • Materiaallijsten
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productidentificatie
  • Productiekosten
  • Productiviteitsanalyse
  • Productplanning
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • QR-codes
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportsjablonen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reparatie bijhouden
  • Reserveringenbeheer
  • Retourbeheer
  • Routering
  • Ruimtebeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Samenwerkingstools
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Trendanalyse
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Vermogensplanning
  • Versiebheer
  • Verzendbeheer
  • Voertuiginformatie
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voor scholen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkgeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Hippo Manager

4,0
#1 alternatief voor UpKeep
Hippo Manager is een cloudgebaseerd veterinair PiMS voor praktijken van elke omvang of specialistische veterinaire...

ManWinWin

4,5
#2 alternatief voor UpKeep
ManWinWin is onderhoudsbeheersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het organiseren, volgen, repareren en...

Equipment360

4,1
#3 alternatief voor UpKeep
Equipment360 is a preventive maintenance software designed to help businesses in the construction sector manage...

Maintenance Care

4,6
#4 alternatief voor UpKeep
Maintenance Care is a web-hosted facility maintenance software that aims to help businesses manage all work requests,...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.243)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je UpKeep al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.243 reviews worden weergegeven
Dirk
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Crucial Team Management

Beoordeeld op 29/7/2019

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems,...

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Pluspunten

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Minpunten

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Overwogen alternatieven

monday.com en Asana

Redenen om voor UpKeep te kiezen

As we grew we needed better tracking and filtering. We lacked the ability to pull the reports we needed before.

Redenen om over te stappen op UpKeep

The tailored approach to real estate.

Antwoord van UpKeep Technologies

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Rick
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Perfect CMMS for my Needs

Beoordeeld op 13/8/2020

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the...

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.

Pluspunten

The free features are perfect for my use. My day is all about work orders, and being able to manage these work orders easily makes my day easier. We used to use paper work orders, which I had to fill out, file, and then track in another file. I would then need to create a separate report to send to the property team for review. I like having the ability to have everything in one place, without having to create so many separate reports.

Minpunten

Nothing about this software is difficult to use. I do wish more was offered in the free version, such as reporting. I was able to use it during the free trial, but now am using the free version, in which reporting is only available in paid versions. I understand that this is how the company makes money, and I will be making the switch to a paid version when it is approved in our new budget.

One thing that bugs me and hope gets fixed, is during the work order creation. I have over 120 locations and sub-locations. When I create a work order and choose the location, you should be able to begin typing the location in the box and it should self-populate the box. Right now, only the main locations will self-populate, not the sub-locations. I only have three main locations, and all the rest are sub-locations, so I have to scroll to search for the exact location I need. It's nothing major, but just an annoyance, and I hope this will be fixed soon so that any location will self-populate the box when you begin typing it.

Overwogen alternatieven

ManWinWin

Redenen om over te stappen op UpKeep

Pricing was better for what you get. ManWinWin was way to technical, and made more for factories. Mapcon may have worked and it seemed to be pretty user-friendly as well, and I did try their free trial, but it kept crashing my computer every single time.
Federico
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great tool to Manage your Assets

Beoordeeld op 9/10/2022

Our overall experience using UpKeep is very good because this solution has provided accountability...

Our overall experience using UpKeep is very good because this solution has provided accountability and transparency in the use of our assets (owned and rented)

Pluspunten

This is a great solution to manage the assets, we were having issues controlling the location and distribution of our rented laptops and electronic equipment provided to consultants, after implementing the solution we were able to locate, manage and renew our equipment without effort. We also use it to track work orders because their reporting capabilities work very good with out ERP.

Minpunten

The main con would be its price, $45 per user is a little high for many small businesses budget. Since this is an important tool the training in using it is a little hard but necessary. In addition we believe the permissions management needs a little more work.

Overwogen alternatieven

IFS Cloud

Redenen om voor UpKeep te kiezen

We made the switch because we needed a robust application that were able to track our assets and work with our ERP.

Overgestapt van

IFS Cloud en Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op UpKeep

We have chosen UpKeep because in our analysis the cost / benefit ratio was the highest.
Anibal
Totaalscore
  • Sector: Medische apparatuur
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

UpKeep: Un software que presenta empredimientos de la salud

Beoordeeld op 6/11/2022

Pluspunten

Profesionalmente ayuda a que sean validas opiniones de distintos profesionales de la salud el uso de productos de diversos laboratorios

Minpunten

El uso inespecifico de los productos puede causar confusión

syed
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Up keep review

Beoordeeld op 7/10/2022

Pluspunten

The up keep tools used daily by me because it give me best experience in meeting schedule and give permission to the other people help me keep track of data and it has all the feature where some of the other other popular apps don't have it give the best UI and tools use daily

Minpunten

There nothing to say about the app it even give the mobile access to everyone that's the best part

5 van 1.243 worden weergegeven Lees alle reviews

UpKeep - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UpKeep.

UpKeep kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 45,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UpKeep heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UpKeep ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Engels, Frans, Spaans

UpKeep ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UpKeep kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azuga Fleet, ClearBlade, Coupa Business Spend Management, Linxup, Looker, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Mingo, Motive, Okta, One Step GPS, OneLogin, Procore, QuickBooks, Samsara, Slack, Tableau, Titan GPS, Workato, Xero, Zapier, Zendesk Suite

UpKeep biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UpKeep.