SocialSchedules
SocialSchedules
Over SocialSchedules
OpenSimSim is een gratis oplossing voor personeelsplanning voor managers en werknemers in de horeca en de detailhandel. Het platform is ontworpen voor de plannings-/roosterbehoeften van bedrijven die werknemers op uurloon hebben en helpt open en tijdige communicatie tussen werknemers en managers te bevorderen.
OpenSimSim stelt gebruikers in staat om binnen enkele minuten een weekrooster te maken met behulp van roostersjablonen. Beschikbaarheid van personeel en gewerkte uren worden op één plek weergegeven, waardoor managers planningsconflicten of onbedoeld overwerk kunnen voorkomen. Met de budgetweergave kunnen gebruikers de arbeidskosten in lijn houden met het budget van de organisatie. Werknemers ontvangen gepubliceerde roosters in realtime rechtstreeks op hun mobiele apparaten.
Gebruikers kunnen roosters beheren terwijl ze onderweg zijn met behulp van de systeemeigen OpenSimSim mobiele apps voor iOS- en Android-apparaten. Managers kunnen effectief in realtime met het personeel communiceren via het prikbord en de chatfunctie. Ze kunnen ook het onderhoud van het rooster delegeren aan het personeel door het mogelijk te maken dat er via het platform ploegendiensten worden weggegeven of gewisseld. Meldingen informeren gebruikers wanneer er een actie moet worden ondernomen of een rooster bij wijze van uitzondering moet worden aangepast.
Medewerkers kunnen zien welke collega's zijn ingepland om te werken en kunnen het prikbord en de chatfunctie gebruiken om met elkaar te communiceren. Het personeel kan uitnodigingen voor dienstwisseling verzenden, hun eigen beschikbaarheid bijwerken en verlofaanvragen indienen bij managers. Met de functie voor mogelijkheden kunnen gebruikers extra diensten opnemen door beschikbare openingen aan te vragen. OpenSimSim wordt ook geleverd met geavanceerde functies voor het beheren van bedrijven en franchises met meerdere locaties.
Afbeeldingen
Twijfels over SocialSchedules?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Lightspeed Retail
Deputy
Microsoft Excel
Paychex Flex
Reviews
Heb je SocialSchedules al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great scheduling platform with lots of extras!
Beoordeeld op 16/8/2019
Pluspunten
Ease of use. Messaging system and shift swap approvals.
Minpunten
There wasn't much not to dislike about this product. I've had no user issues with it, nor manager issues with it.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Payroll Software
Beoordeeld op 6/9/2019
Overall great use and price
Overall great use and price
Pluspunten
web-based, price, and on-boarding for employees. The software gives you the flexibility that you need when running payroll.
Minpunten
No phone app. It is difficult to navigate the first uses.
Overwogen alternatieven
Paychex FlexRedenen om voor SocialSchedules te kiezen
Employee visibility of whats happening with their wages.Overgestapt van
QuickBooks EnterpriseRedenen om over te stappen op SocialSchedules
price- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Great, but slow
Beoordeeld op 16/8/2019
So far OpenSimSim has been a mixed bag. When it works well it's a fantastic software. When it...
So far OpenSimSim has been a mixed bag. When it works well it's a fantastic software. When it doesn't work well it's absolutely frustrating to deal with. We used OpenSimSim so that way if people needed to be able to switch shifts or request time off there was a place where these requests were stored and could be accepted or declined. Our old program was all manual so it's a big help being able to see who can work and who can't all at once.
Pluspunten
I like that it's easy to see when you and/or your peers work on the web version of opensimsim. It's easy to set-up for your work weeks too so it'll accurately show how many hours you're getting in a week, and it being easy to customize is a nice feature too.
Minpunten
Sending messages to your peers is really slow. Even with a perfect connection it might take serveral (1-5 minutes) to send a message. Also, there was a problem my peers and I had with signing into OpenSimSim. I wish they had a feature to upload your schedule to a third party app such as Google Calendar or being able to do it on your phone using your Apple calendar. So that way my spouse and I can plan around my schedule. Another con is that it'll automatically sign you out every week. We had assigned computers at work so having to sign into my computer every single day is a waste of time.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Compass-Non profit cafe using Open Sim
Beoordeeld op 17/10/2019
Easy to start and implement, staff loves it
Easy to start and implement, staff loves it
Pluspunten
It's free! We were using an app called Deputy, and we had to pay for what open sim offers for free and its great as a manager, and our staff loves it! '
Minpunten
There is no direct message board for all staff notes, id love to be able to communicate with my team throughout a week this way
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great platform
Beoordeeld op 16/2/2019
Outstanding
Outstanding
Pluspunten
As a GM I love OpenSimSim it’s very user friendly
Minpunten
Budgeting wasn’t working at first but then did work.
SocialSchedules - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SocialSchedules.V. Welke prijsmodellen heeft SocialSchedules te bieden?
SocialSchedules kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,99/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SocialSchedules?
SocialSchedules heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door SocialSchedules ondersteund?
SocialSchedules ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans, Spaans
V. Biedt SocialSchedules ondersteuning voor mobiele apparaten?
SocialSchedules ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SocialSchedules worden geïntegreerd?
SocialSchedules kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Harbortouch POS, Heartland Payroll+, Heartland Restaurant
V. Welke mate van ondersteuning heeft SocialSchedules te bieden?
SocialSchedules biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SocialSchedules.