Over Bizimply

Bizimply is een oplossing voor personeelsbeheer voor de dienstverlenende sector die tijd en aanwezigheid, planning, HR en loonadministratieverwerking in één oplossing combineert. Het systeem ondersteunt zowel exploitanten van één of van meerdere winkels met een dynamisch personeelsbestand, waaronder restaurants, bars, detailhandelaren, hotels, salons, bars en meer.

Bizimply is een alles-in-één oplossing met planning op basis van slepen en neerzetten die kostenvoorspelling in één oogopslag biedt. Managers hebben toegang tot een live feed om te zien welke werknemers zijn ingeklokt en welke te laat zijn. Kloktijden worden automatisch toegevoegd aan tijdkaarten en vergeleken met schema's en bedrijfsregels. Het vastleggen van afbeeldingen voorkomt inklokken door vrienden door werknemers in staat te stellen een foto te maken terwijl ze in- of uitklokken.

HR-profielen van werknemers bevatten alle contactgegevens, evenals loonadministratie, documenten, lonen, maximale werkuren en meer. Het online manager-dagboek stelt gebruikers in staat om direct antwoord te krijgen op vragen, inclusief een ploegendienstlogboek voor het vastleggen van belangrijke informatie. Met Bizimply kunnen gebruikers de dagelijkse verkopen bijhouden per ploegendienst en per locatie, inclusief up-to-date KPI's voor zakelijke inzichten.

Aangesloten functies voor loonadministratie geven geplande uren, werkelijke uren en pauzes weer in één overzicht. Gebruikers kunnen vakantiegeld, betaalde vrije dagen of ziekengeld toevoegen aan de tijdkaarten van werknemers voordat ze gegevens exporteren naar de loonadministratie. Managers die Bizimply gebruiken kunnen alle problemen van klanten, werknemers of leveranciers bijhouden voor gedetailleerde dossiers en rapporten.

Prijzen vanaf:

£ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Bizimply

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

£ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Bizimply

Afbeeldingen

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Bizimply Software - 6
Bizimply Software - 7
Bizimply Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Bizimply-video
Bizimply-video
Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Bizimply Software - 6
Bizimply Software - 7
Bizimply Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Bizimply: 64

  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Biometrische herkenning
  • Budgettering/prognoses
  • Compliancebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • GPS
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integraties van derden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Werkstations bijhouden
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

Breathe

4,5
#1 alternatief voor Bizimply
Tijdbesparende software voor inroostering en HR die het MKB helpt hun mensen op de eerste plaats te zetten en hun...

Access PeopleHR

4,4
#2 alternatief voor Bizimply
Centralised & automated HR software that assists in decision making, recruitment processes and engages your employees.

RotaCloud

4,9
#3 alternatief voor Bizimply
RotaCloud is een online platform voor roosterbeheer en personeelsplanning met een interface op basis van slepen en...

Planday

4,3
#4 alternatief voor Bizimply
Planday is een goede manier voor op ploegendienst gebaseerde bedrijven om de personeelsplanning, communicatie,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(90)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Bizimply al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 90 reviews worden weergegeven
Jennifer
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Feedback for HRIS Capabilities

Beoordeeld op 21/7/2021

It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and...

It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

Pluspunten

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

Minpunten

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster).
I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.

Alex
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

"Bizimply at Slatterys Pub D4! its our Perfect Productivity Barometer!"

Beoordeeld op 13/9/2016

Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was...

Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was extremely easy to use and set up and just like any software you get out what you put in. I delegated the scheduling to middle management and concentrated on the employee database, monitoring attendance and productivity and building up a history of daily shifts by logging details once a week. I also used teh employee database to record data from staff revies held every 3/6 months. This historical data which shows sales, hours used and labour costs is now my "Productivity Baramoter" I am able to forecast the revenue and required labour and incentivise my staff to deliver on the optimum Sales Per Labour Hour rate (I now know it) that will deliver the maximum return in the most sustainable way. In our industry we cannot afford to sprint from Monday to Sunday, it's a marathon from January to December!

Pluspunten

Ease of use, I can open multiple windows at the same time, great support, nice GUI, good pricing and easy to find invoices, they understand our industry, continuously improves functionality.

Minpunten

Lack of colour or shift type differentiation

Gary
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Oversight

Beoordeeld op 14/7/2022

I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is...

I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.

Pluspunten

We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.

Minpunten

A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.

Overwogen alternatieven

RotaCloud

Redenen om over te stappen op Bizimply

A recommendation from a peer.

Antwoord van Bizimply

Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!

Elaine
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent system for managing labour

Beoordeeld op 22/7/2019

System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has...

System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Pluspunten

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Minpunten

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Overwogen alternatieven

HRLocker

Redenen om over te stappen op Bizimply

It could talk to our payroll and the cost factor.
Tadhg
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Honest feedback

Beoordeeld op 21/7/2021

Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature...

Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature are too slow. I would prefer a quick phone call to get instant resolution.

Pluspunten

The scheduling, time clock, holiday tracking etc are excellent features. Happy the system has saved us time and made our schedule of easier. We now have accurate payroll as a result.

Minpunten

Support is slow when I’m on the system I need instant support. Often I have needed support but it can take anywhere from 5 to 20 minutes to get a response or longer. By this time I have moved off the task and onto something else. Phone support would be a great bonus.

5 van 90 worden weergegeven Lees alle reviews

Bizimply - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bizimply.

Bizimply kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: £ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Bizimply heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bizimply ondersteunt de volgende talen:

Engels

Bizimply ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bizimply kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BrightPay, Epos Now, Ezora, Flow Learning, Moorepay, Quantum, Revel Systems, Xero, Yapster

Bizimply biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bizimply.