Over Bizimply

Bizimply is een oplossing voor personeelsbeheer voor de dienstverlenende sector die tijd en aanwezigheid, planning, HR en loonadministratieverwerking in één oplossing combineert. Het systeem ondersteunt zowel exploitanten van één of van meerdere winkels met een dynamisch personeelsbestand, waaronder restaurants, bars, detailhandelaren, hotels, salons, bars en meer.

Bizimply is een alles-in-één oplossing met planning op basis van slepen en neerzetten die kostenvoorspelling in één oogopslag biedt. Managers hebben toegang tot een live feed om te zien welke werknemers zijn ingeklokt en welke te laat zijn. Kloktijden worden automatisch toegevoegd aan tijdkaarten en vergeleken met schema's en bedrijfsregels. Het vastleggen van afbeeldingen voorkomt inklokken door vrienden door werknemers in staat te stellen een foto te maken terwijl ze in- of uitklokken.

HR-profielen van werknemers bevatten alle contactgegevens, evenals loonadministratie, documenten, lonen, maximale werkuren en meer. Het online manager-dagboek stelt gebruikers in staat om direct antwoord te krijgen op vragen, inclusief een ploegendienstlogboek voor het vastleggen van belangrijke informatie. Met Bizimply kunnen gebruikers de dagelijkse verkopen bijhouden per ploegendienst en per locatie, inclusief up-to-date KPI's voor zakelijke inzichten.

Aangesloten functies voor loonadministratie geven geplande uren, werkelijke uren en pauzes weer in één overzicht. Gebruikers kunnen vakantiegeld, betaalde vrije dagen of ziekengeld toevoegen aan de tijdkaarten van werknemers voordat ze gegevens exporteren naar de loonadministratie. Managers die Bizimply gebruiken kunnen alle problemen van klanten, werknemers of leveranciers bijhouden voor gedetailleerde dossiers en rapporten.

Prijzen vanaf:

£ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Bizimply

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

£ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Bizimply

Afbeeldingen

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Bizimply Software - 6
Bizimply Software - 7
Bizimply Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Bizimply-video
Bizimply-video
Bizimply Software - 1 Bizimply Software - 2 Bizimply Software - 3 Bizimply Software - 4 Bizimply Software - 5 Bizimply Software - 6 Bizimply Software - 7 Bizimply Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Bizimply: 65

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Beheer van verlofuren
  • Biometrische herkenning
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Dossierbeheer
  • E-mailmarketing
  • GPS
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Inkoop en ontvangst
  • Integraties van derden
  • Kantooradressen
  • Loonkosten rapporteren
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Werkstations bijhouden
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

Papershift

4,5
#1 alternatief voor Bizimply
Papershift is software voor personeelsplanning en urenregistratie waarmee gebruikers dienst- en roosterschema's en...

Workzoom

4,5
#2 alternatief voor Bizimply
Workzoom is the all-in-one Talent, Workforce and Payroll solution that engages your employees, enlightens your leaders...

Deputy

4,7
#3 alternatief voor Bizimply
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en...

Connecteam

4,8
#4 alternatief voor Bizimply
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(72)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Bizimply al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 72 worden weergegeven
Elaine H.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent system for managing labour

Beoordeeld op 22/7/2019

System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has...

System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Pluspunten

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Minpunten

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Overwogen alternatieven

HRLocker

Redenen om over te stappen op Bizimply

It could talk to our payroll and the cost factor.
Neil H.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great tool for labour tracking!

Beoordeeld op 22/7/2021

From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been...

From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Pluspunten

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Minpunten

None- so far I have found all functionality to fit our needs

Pawel W.
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good but not great.

Beoordeeld op 12/1/2021

Decent software with good customer service.

Decent software with good customer service.

Minpunten

Missing one important feature that was promised to be developed over a year ago:
- allowing employees to request time off through the app.

Jennifer C.
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Feedback for HRIS Capabilities

Beoordeeld op 21/7/2021

It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and...

It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

Pluspunten

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

Minpunten

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster).
I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.

Tadhg L.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Honest feedback

Beoordeeld op 21/7/2021

Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature...

Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature are too slow. I would prefer a quick phone call to get instant resolution.

Pluspunten

The scheduling, time clock, holiday tracking etc are excellent features. Happy the system has saved us time and made our schedule of easier. We now have accurate payroll as a result.

Minpunten

Support is slow when I’m on the system I need instant support. Often I have needed support but it can take anywhere from 5 to 20 minutes to get a response or longer. By this time I have moved off the task and onto something else. Phone support would be a great bonus.

5 van 72 worden weergegeven Lees alle reviews

Bizimply - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bizimply.

Bizimply kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: £ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Bizimply heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Bizimply ondersteunt de volgende talen:

Engels

Bizimply ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties Bizimply kent

Bizimply biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bizimply.