Bizimply

4,6 (137)
Schrijf een review!
HR- en operationeel management voor de horeca en detailhandel.

Over Bizimply

Bizimply is een oplossing voor personeelsbeheer voor de dienstverlenende sector die tijd en aanwezigheid, planning, HR en loonadministratieverwerking in één oplossing combineert. Het systeem ondersteunt zowel exploitanten van één of van meerdere winkels met een dynamisch personeelsbestand, waaronder restaurants, bars, detailhandelaren, hotels, salons, bars en meer.

Bizimply is een alles-in-één oplossing met planning op basis van slepen en neerzetten die kostenvoorspelling in één oogopslag biedt. Managers hebben toegang tot een live feed om te zien welke werknemers zijn ingeklokt en welke te laat zijn. Kloktijden worden automatisch toegevoegd aan tijdkaarten en vergeleken met schema's en bedrijfsregels. Het vastleggen van afbeeldingen voorkomt inklokken door vrienden door werknemers in staat te stellen een foto te maken terwijl ze in- of uitklokken.

HR-profielen van werknemers bevatten alle contactgegevens, evenals loonadministratie, documenten, lonen, maximale werkuren en meer. Het online manager-dagboek stelt gebruikers in staat om direct antwoord te krijgen op vragen, inclusief een ploegendienstlogboek voor het vastleggen van belangrijke informatie. Met Bizimply kunnen gebruikers de dagelijkse verkopen bijhouden per ploegendienst en per locatie, inclusief up-to-date KPI's voor zakelijke inzichten.

Aangesloten functies voor loonadministratie geven geplande uren, werkelijke uren en pauzes weer in één overzicht. Gebruikers kunnen vakantiegeld, betaalde vrije dagen of ziekengeld toevoegen aan de tijdkaarten van werknemers voordat ze gegevens exporteren naar de loonadministratie. Managers die Bizimply gebruiken kunnen alle problemen van klanten, werknemers of leveranciers bijhouden voor gedetailleerde dossiers en rapporten.


Afbeeldingen

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Bizimply-video
Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5

Twijfels over Bizimply? Vergelijk met een populair alternatief

Bizimply

4,6 (137)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

£ 100,00
maand
US$ 6,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

57
15

Integraties

9
89

Gebruiksgemak

4,6 (137)
4,3 (18.995)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (137)
4,6 (18.995)

Klantenservice

4,7 (137)
4,3 (18.995)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Microsoft Excel

4,8
#1 alternatief voor Bizimply
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Breathe

4,4
#2 alternatief voor Bizimply
Tijdbesparende software voor inroostering en HR die het MKB helpt hun mensen op de eerste plaats te zetten en hun...

Planday

4,3
#3 alternatief voor Bizimply
Gebruik de locatiespecifieke inklokfunctie van Planday voor een nauwkeurige urenregistratie, zodat je alleen betaalt...

RotaCloud

4,9
#4 alternatief voor Bizimply
RotaCloud is een online platform voor roosterbeheer en personeelsplanning met een interface op basis van slepen en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(137)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Bizimply al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 137 reviews worden weergegeven
Emilie
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

User friendly & in constant development

Beoordeeld op 28/9/2017

Pluspunten

The fact that as an HR/admin all the information of all the various location are accessible in 1 click. most of all I love the fact the tool is in constant development, and always get new features that are actually really useful. Bizimply is not only anymore the tool we use for attendance and scheduling, but helps to manage employees, employee administration and business decision making,

Tadhg
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Honest feedback

Beoordeeld op 21/7/2021

Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature...

Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature are too slow. I would prefer a quick phone call to get instant resolution.

Pluspunten

The scheduling, time clock, holiday tracking etc are excellent features. Happy the system has saved us time and made our schedule of easier. We now have accurate payroll as a result.

Minpunten

Support is slow when I’m on the system I need instant support. Often I have needed support but it can take anywhere from 5 to 20 minutes to get a response or longer. By this time I have moved off the task and onto something else. Phone support would be a great bonus.

Ronu
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

review

Beoordeeld op 17/1/2023

good

good

Pluspunten

totally engaging and helpful software for job scheduling and clock in and clock out.

Minpunten

copying a timing across different shifts

Simone
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A More Professional Approach to Employee Management

Beoordeeld op 6/10/2022

The system has streamlined our procedures and made the company more professional.

Our employees...

The system has streamlined our procedures and made the company more professional.

Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system.

Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

Pluspunten

The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours.
Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

Minpunten

When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

Rhys
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Bizimply - Easy to use!

Beoordeeld op 17/1/2023

it is an exceptional product and i feel like i couldn't now go and use a different product after...

it is an exceptional product and i feel like i couldn't now go and use a different product after using this for 2+ years

Pluspunten

the best part of this software is the ease of use for scheduling, holidays and sickness, along with the quick access on mobile apps.

Minpunten

would like to be able to add in personal HR products

5 van 137 worden weergegeven Lees alle reviews

Bizimply - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bizimply.

Bizimply kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: £ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Bizimply heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bizimply ondersteunt de volgende talen:

Engels

Bizimply ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bizimply kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bright, Epos Now, Ezora, Flow Learning, Moorepay, Quantum, Revel Systems, Xero, Yapster

Bizimply biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bizimply.