Bizimply
Bizimply
Over Bizimply
Bizimply is een oplossing voor personeelsbeheer voor de dienstverlenende sector die tijd en aanwezigheid, planning, HR en loonadministratieverwerking in één oplossing combineert. Het systeem ondersteunt zowel exploitanten van één of van meerdere winkels met een dynamisch personeelsbestand, waaronder restaurants, bars, detailhandelaren, hotels, salons, bars en meer.
Bizimply is een alles-in-één oplossing met planning op basis van slepen en neerzetten die kostenvoorspelling in één oogopslag biedt. Managers hebben toegang tot een live feed om te zien welke werknemers zijn ingeklokt en welke te laat zijn. Kloktijden worden automatisch toegevoegd aan tijdkaarten en vergeleken met schema's en bedrijfsregels. Het vastleggen van afbeeldingen voorkomt inklokken door vrienden door werknemers in staat te stellen een foto te maken terwijl ze in- of uitklokken.
HR-profielen van werknemers bevatten alle contactgegevens, evenals loonadministratie, documenten, lonen, maximale werkuren en meer. Het online manager-dagboek stelt gebruikers in staat om direct antwoord te krijgen op vragen, inclusief een ploegendienstlogboek voor het vastleggen van belangrijke informatie. Met Bizimply kunnen gebruikers de dagelijkse verkopen bijhouden per ploegendienst en per locatie, inclusief up-to-date KPI's voor zakelijke inzichten.
Aangesloten functies voor loonadministratie geven geplande uren, werkelijke uren en pauzes weer in één overzicht. Gebruikers kunnen vakantiegeld, betaalde vrije dagen of ziekengeld toevoegen aan de tijdkaarten van werknemers voordat ze gegevens exporteren naar de loonadministratie. Managers die Bizimply gebruiken kunnen alle problemen van klanten, werknemers of leveranciers bijhouden voor gedetailleerde dossiers en rapporten.
Afbeeldingen
Twijfels over Bizimply?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Microsoft Excel
Breathe
Planday
RotaCloud
Reviews
Heb je Bizimply al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
User friendly & in constant development
Beoordeeld op 28/9/2017
Pluspunten
The fact that as an HR/admin all the information of all the various location are accessible in 1 click. most of all I love the fact the tool is in constant development, and always get new features that are actually really useful. Bizimply is not only anymore the tool we use for attendance and scheduling, but helps to manage employees, employee administration and business decision making,
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Honest feedback
Beoordeeld op 21/7/2021
Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature...
Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature are too slow. I would prefer a quick phone call to get instant resolution.
Pluspunten
The scheduling, time clock, holiday tracking etc are excellent features. Happy the system has saved us time and made our schedule of easier. We now have accurate payroll as a result.
Minpunten
Support is slow when I’m on the system I need instant support. Often I have needed support but it can take anywhere from 5 to 20 minutes to get a response or longer. By this time I have moved off the task and onto something else. Phone support would be a great bonus.
- Sector: Voedselproductie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
review
Beoordeeld op 17/1/2023
good
good
Pluspunten
totally engaging and helpful software for job scheduling and clock in and clock out.
Minpunten
copying a timing across different shifts
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
A More Professional Approach to Employee Management
Beoordeeld op 6/10/2022
The system has streamlined our procedures and made the company more professional.
Our employees...
The system has streamlined our procedures and made the company more professional.
Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system.
Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.
Pluspunten
The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours.
Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc
Minpunten
When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Bizimply - Easy to use!
Beoordeeld op 17/1/2023
it is an exceptional product and i feel like i couldn't now go and use a different product after...
it is an exceptional product and i feel like i couldn't now go and use a different product after using this for 2+ years
Pluspunten
the best part of this software is the ease of use for scheduling, holidays and sickness, along with the quick access on mobile apps.
Minpunten
would like to be able to add in personal HR products
Bizimply - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bizimply.V. Welke prijsmodellen heeft Bizimply te bieden?
Bizimply kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: £ 100,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Bizimply?
Bizimply heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Bizimply ondersteund?
Bizimply ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Bizimply ondersteuning voor mobiele apparaten?
Bizimply ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Bizimply worden geïntegreerd?
Bizimply kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Bright, Epos Now, Ezora, Flow Learning, Moorepay, Quantum, Revel Systems, Xero, Yapster
V. Welke mate van ondersteuning heeft Bizimply te bieden?
Bizimply biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bizimply.