Over Connecteam

Meer dan 6000 bedrijven wereldwijd gebruiken de urenregistratie-app van Connecteam om nauwkeurigheid in hun urenstaten te brengen en hun bedrijf op Connecteam te laten draaien.

Met Connecteam krijg je alles waaraan je bent gewend in een urenregistratie-app. Je krijgt een gps-locatie om je te helpen bevestigen dat je werknemers inklokken vanaf de plek waar ze worden verondersteld te zijn.

Je krijgt opdrachtkostenberekening en urenregistratie per klant of project voor een eenvoudige en nauwkeurige facturering.

Je krijgt digitale urenstaten die automatisch worden gesynchroniseerd met de mobiele prikklok. Dit betekent dat je urenstaten in realtime worden bijgewerkt, altijd nauwkeurig zijn en snel kunnen worden aangepast. Ze worden bovendien geladen met de gegevens die je nodig hebt om een effectief bedrijf te runnen, zoals overuren, projectnamen, locaties en ploegbijlagen om rekening te houden met alle andere zaken, zoals gebruikte tools en geregistreerde kilometers.

Tot slot heeft Connecteam een voorsprong op de concurrentie voor urenregistratiepakketten doordat dit platform beseft hoe lastig het uitvoeren van de salarisadministratie is. Daarom is Connecteam een app voor samenwerking aan de urenregistratie. Je kunt je urenstaten naar de salarisadministratie verzenden met het volste vertrouwen dat ze nauwkeurig en op tijd zijn, omdat Connecteam je managers en accountants ook laat communiceren en vanaf één plek met gemak taken laat uitvoeren rondom de salarisadministratie en urenstaten.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Connecteam

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels , Frans, Grieks, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Connecteam

Afbeeldingen

Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Connecteam-video
Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Connecteam: 295

  • 360-gradenfeedback
  • @mentions
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Actiebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Adreslijstenbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Aselecte indeling
  • Auditbeheer
  • Automatische back-up
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van bedienend personeel
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van profielzichtbaarheid
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van technici
  • Beheer van trainingsgegevens
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Brainstormen
  • Brandstoffen bijhouden
  • Capaciteitsplanning
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Commerciële inspecties
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Cursussen opstellen
  • Cursussen publiceren
  • Digital signage
  • Digitale handtekening
  • Discussies / forums
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Editor met slepen-en-neerzetten
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitenbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Facility Asset Management
  • Factureerbare items bijhouden
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • For Plumbing Industry
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Forum / Discussiebord
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Gamification
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geofencing
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Geplande distributie
  • Goedkeuring van profielwijziging
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Herkenningstracking
  • Historische verslaglegging
  • Home Health Care Management
  • Huishoudbeheer
  • Ideation
  • In- en uitklokken
  • Incidentenbeheer
  • Inschrijving voor online voordelen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactief leren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klasplanning
  • Lay-out en design
  • Ledenlijst
  • Leermanagement
  • Leren en ontwikkeling
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Live tracken bestuurder
  • Locatie bijhouden
  • Markeren
  • Meerdere panden
  • Messaging
  • Mobiel leren
  • Mobiele app
  • Mobiele enquête
  • Mobiele interface
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • No-code
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondernemingen/bedrijfswereld
  • Online forums
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Peer-to-Peer herkenning
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Planningtools
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productiviteitsanalyse
  • Projectbeheer
  • Projecttijd bijhouden
  • Providerbeheer
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Rich Text Editor
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sociaal leren
  • Sollicitantenbeheer
  • Spreadsheetweergave
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Touchscreen
  • Trainingbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Transportbeheer
  • Uniforme directory
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vacatures
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Verzendbeheer
  • Virtueel toetsenbord
  • Visuele analyse
  • Voertuigen bijhouden
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor gazononderhoud
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor uitzendbureaus
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Vragenbibliotheek
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemerscommunity's
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Wiki
  • Wisselen van dienst
  • Woningen
  • Woninginspecties
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelf leren
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Slack

4,7
#1 alternatief voor Connecteam
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken,...

Homebase

4,6
#2 alternatief voor Connecteam
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers...

When I Work

4,5
#3 alternatief voor Connecteam
When I Work is een eenvoudige manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren....

QuickBooks Time

4,7
#4 alternatief voor Connecteam
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(201)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Connecteam al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 201 reviews worden weergegeven
Scott
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Most Valuable APP for SMB Ever

Beoordeeld op 10/2/2020

Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines...

Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines (less than 20 employees). We had one solution for scheduling, another program for task and project management, another app for messaging, and a cloud-based program for time-tracking. Until we found ConnectTeam. Everything we needed (plus more), all in a single solution. Not only did we cut our previous costs by 80%, everything is now in a single solution.

Pluspunten

- Only add the functions you want. Not encumbered by bloatware or features we will never us.

- EXTREMELY intuitive. Once create an account, do the 5 minute walkthrough and you feel confident enough to manage yoir company.

- Their FREE option is actually very useful and includes 80% of the features.

- FLAT-FEE pricing! Once you decide to upgrade (we chose $29 plan) No 'per-user' cost like virtually every other solution. One flat-fee and can add up to 200 users with no hidden fees.

- 24/7 live support; even for the free account! When we first got started, we had a couple hiccups, and at 1:30am, their live support spent over an hour helping us get everything working perfectly (thanks again Noam).

- Supports overseas employees in other countries natively. E.g. we have employees in Philippines, and the installed the app and verified their phone numbers via text on their Philippines phone with no issue. Can text-message filipino worked through app, even on free mode.

- Messaging/chat options are way better than other messaging apps. Like 'voice' chat, and the ability to integrate other formats. Supports rich text. Take FB messenger, Sling, and viber and combine all the good features, and this is what you have.

- GPS tracking of all remote employees.

Minpunten

- At the time of writing this review, all admin features have to be done through website, and not through the app (though they say they are working on that).

- Could use more hierarchy fratures, other than just basic. Would be nice to see customizable permissions for Administrators (may support but I didn't see).

- App only supports Android and iPhone. No desktop app for Windows or Mac available.

Overwogen alternatieven

7shifts, Sling, QuickBooks Time en Trello

Redenen om voor Connecteam te kiezen

We used TSheets, 7Shifts, Sling, and Trello for everything we needed. Now we have combined everything we needed in a single solution- ConnectTeam.

Overgestapt van

QuickBooks Time

Redenen om over te stappen op Connecteam

Save money. Everything in one application. 24/7 live support.

Antwoord van ConnecTeam

Hi Scott!
Thank you so much for taking the time to write this amazing review!

Please note that there's A LOT you can do as an admin from the app, under the the ADMIN tab.

Make sure to reach out to us for further assistance if needed :)

Robert
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I am damn fussy and this is the closest thing to perfect I have found

Beoordeeld op 8/8/2022

Terrific Software. Only spoke to support once, they responded within a few hours (and bear in mind...

Terrific Software. Only spoke to support once, they responded within a few hours (and bear in mind we are the other side of the globe form them) so very happy.
We were purchased a high tier of the product but not the top tier, about a month ago they stopped billing us as they announced it was to be free for under ten employees. However, this software is a great contributor to why we won't be under them employees for much longer.

Pluspunten

Our entire business is based around scheduling, we send workers out into the field and their tasks and shift times are liable to change with no warning. I sit at the desktop app in the middle of all the action and my team use their mobile phones to update me constantly.
Lots of software does that, such as Deputy etc, but I liked the ease of scheduling. One you adapt the language (for us "job" = client and "user" = team member so it's pretty easy) It's excellent at long range repeated scheduling, and then altering the schedule on an hurly basis as things unfold.

Minpunten

There's a little bit on going in and out of the Job Scheduling and Time Clock areas, would love to be able to see both simultaneous of link them e.g. click on a past shift in Scheduling and go straight into any shift change requests for it that exist, but other than that, not much!

Overwogen alternatieven

Deputy en BrightHR

Redenen om voor Connecteam te kiezen

Deputy involves a lot of cut and pasting to repeat shifts. Got right up my nose. I have heard that has been addressed since.

Overgestapt van

Deputy

Redenen om over te stappen op Connecteam

we had an opportunity to move to BrightHR but I assessed the scheduling as being quite inferior to Connecteam, which is the same reason we moved on from Deputy

Antwoord van Connecteam

Thank you so much for your detailed review, Robert!

We appreciate your support and feedback and already forwarded it to our Product teams :)

Thanks again!

Michael
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

User-friendly software with many features, but needs improvements around scheduling & time...

Beoordeeld op 27/5/2022

We have been using the software for about 8 month now. Some problems have been resolved. A huge...

We have been using the software for about 8 month now. Some problems have been resolved. A huge improvement was around open shifts. That feature was basically unworkable until a few months ago. However, no improvement in core functionality of job scheduling and time clock since then.

Pluspunten

We mainly use software for job scheduling and time clock.

Pros:
It is easy to create a job and a shift
Easy to add an employee
Job scheduling views are good
Training module (courses) has been useful

Minpunten

The more employees and jobs you add, the slower it gets for admin users
The jobs schedule opens slow on mobile phones
The app users a lot of RAM memory on desktops
If you have many shifts in the schedule, the app may start freezing
The company often focuses on getting some minor features rather than improving their core elements, such as Job Schedule and Time Clock
Not easy to go through Time Clock entries as the hours in Job Schedule are not shown. They claim that Time Clock and Job Schedule are synced, but sync only works for mobile users to clock in and out. There is no sync for admin users, who are checking the entries!
Chat feature is undeveloped. It is easy to send information to staff, but it is not possible for field staff to have 1 clear communication channel. The job schedule shows names of the person, who created a job, so field staff have multiple conversation about various jobs, rather than have 1 point of contact. If the person who created the job is away, there is no way to see the message. So software creates a communication nightmare for admin and for field staff as well.

Overwogen alternatieven

SMART Software

Redenen om over te stappen op Connecteam

It seems easier to use

Antwoord van Connecteam

Thanks for the feedback, Michael.

First, it sounds like you're experiencing some technical issues. Things should not load slow or freeze. The best we can suggest is to contact us so we can investigate your issues and have them resolved.

As for the schedule and time clock sync, there might be a misunderstanding or unfulfilled expectations here, and we'd like to clarify: the sync doesn't mean that any scheduled shift will automatically create a time entry in the timesheets. The schedule lets users know what they need to do, when and from where, but they must clock in and out for those entries to show in their timesheets.

As for the chat - what's missing for you that you feel it's undeveloped?

As for employees seeing who created a shift - that's 100% to your control as an admin. Simply remove this option from the scheduling settings menu.

Would like to connect with us so we can see what can be done to assist you? Please email me personally at [email protected] :)

Richard
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Connecteam is the winner.

Beoordeeld op 8/8/2022

It has been a massive time saver, if you don't make any entry mistakes! Our staff love using it, we...

It has been a massive time saver, if you don't make any entry mistakes! Our staff love using it, we get very little down time too.
To be honest, the only issues we do get is on IPhones that need to update their OS. If the employee doesn't do it very soon after notification it can cause Connecteam to stop working properly. Even after removing and downloading again. Learning curve for the phone owner i'd say!

Pluspunten

Excellent one time entry scheduling. Scheduling up to 12 months in one go! With either: weekly, daily, 4 weekly. 3 weekly, monthly or quarterly schedules. GPS location clock in and out. Very little usage of data on employee devices!
Easy export to Excel for payroll management. Break down of all jobs worked on, plus rounded up time spent on say, "travelling between jobs". Makes it so much easier to manage our payroll when we use detailed itemized payment categories (Basic pay, travel time, commercial rate, mileage, holiday etc...).

Minpunten

It would be good when inserting a PDF or picture in Updates, you can also enter some text to go with it.

Overwogen alternatieven

Jobber en Planday

Redenen om voor Connecteam te kiezen

Didn't offer the scheduling variations, and from memory GPS wasn't available?

Redenen om over te stappen op Connecteam

Primarily the way the schedule job planner works. Connecteam is the best for ease of use and simplicity. Planday and Jobber were far too expensive, and we use our own downloaded PC based payroll software (12Pay) that works the best for us. So we don't need an all dancing all singing app for all.

Antwoord van Connecteam

Richard, thank you SO MUCH for this detailed review! We highly appreciate the time you've spent writing this review :)

As for attaching a file to an Update - the way Updates work, allows you to add text and files as you see fit. There's no need to add a caption as you can simply write down whatever you like anywhere in the update. So you can actually create it as "text-image-text-PDF-text-video", and so on :) On the other hand, when attaching an image or a video in the Chat, you do have the option to add a caption as it doesn't have the Update structure :)

As for iOS - All devices, including iPhones, shouldn't have any issues, especially when using a supported iOS and using the latest version of Connecteam, which is being updated mostly automatically on a weekly or bi-weekly basis.

If you encounter any issues, please don't hesitate to contact us over the live chat from your admin dashboard or app :) You can also email us at [email protected]

Thanks again :)

Audrey
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Connecteam offers user friendly and efficient ways to manage a business.

Beoordeeld op 2/9/2022

Connecteam is an efficient app that has helped me build training databases and easy reference...

Connecteam is an efficient app that has helped me build training databases and easy reference materials for team members. It is also an effective way to communicate with and assess team needs throughout the work week.

Pluspunten

Connecteam is efficient and affordable. Team communication and training materials are easily accessed, and created without a large learning curve. Customer service is very responsive, and works tirelessly to fix software issues that arise.

Minpunten

The scheduling and calendar piece of the app used to be difficult to coordinate with google calendar, however, I have not re-tried this after new features have come out. I wish more administrative capabilities were available via mobile device access.

Antwoord van Connecteam

Thank you so much for your detailed review, Audrey!

We know that the Google Calendar sync can be improved and it's already on our roadmap to make it better :)

As for more mobile capabilities for admins - we're adding more and more with each app update on a bi-weekly basis. If you have any specific capabilities you'd like to see on your mobile app as an admin, please email our product team at [email protected] so we can prioritize it :)

Thank you so much!

5 van 201 worden weergegeven Lees alle reviews

Connecteam - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Connecteam.

Connecteam kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 0,00
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Beschikbaar

Connecteam heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Connecteam ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Grieks, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Connecteam ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Connecteam kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Gusto, QuickBooks Payroll

Connecteam biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Connecteam.