Over Connecteam

Meer dan 6000 bedrijven wereldwijd gebruiken de urenregistratie-app van Connecteam om nauwkeurigheid in hun urenstaten te brengen en hun bedrijf op Connecteam te laten draaien.

Met Connecteam krijg je alles waaraan je bent gewend in een urenregistratie-app. Je krijgt een gps-locatie om je te helpen bevestigen dat je werknemers inklokken vanaf de plek waar ze worden verondersteld te zijn.

Je krijgt opdrachtkostenberekening en urenregistratie per klant of project voor een eenvoudige en nauwkeurige facturering.

Je krijgt digitale urenstaten die automatisch worden gesynchroniseerd met de mobiele prikklok. Dit betekent dat je urenstaten in realtime worden bijgewerkt, altijd nauwkeurig zijn en snel kunnen worden aangepast. Ze worden bovendien geladen met de gegevens die je nodig hebt om een effectief bedrijf te runnen, zoals overuren, projectnamen, locaties en ploegbijlagen om rekening te houden met alle andere zaken, zoals gebruikte tools en geregistreerde kilometers.

Tot slot heeft Connecteam een voorsprong op de concurrentie voor urenregistratiepakketten doordat dit platform beseft hoe lastig het uitvoeren van de salarisadministratie is. Daarom is Connecteam een app voor samenwerking aan de urenregistratie. Je kunt je urenstaten naar de salarisadministratie verzenden met het volste vertrouwen dat ze nauwkeurig en op tijd zijn, omdat Connecteam je managers en accountants ook laat communiceren en vanaf één plek met gemak taken laat uitvoeren rondom de salarisadministratie en urenstaten.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Connecteam

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels , Frans, Grieks, Hebreeuws, Italiaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Sloveens, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Connecteam

Afbeeldingen

Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Connecteam-video
Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Connecteam: 301

  • 360-gradenfeedback
  • @mentions
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Actiebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Adreslijstenbeheer
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Artsenbeheer
  • Aselecte indeling
  • Auditbeheer
  • Automatische back-up
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van bedienend personeel
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van profielzichtbaarheid
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van technici
  • Beheer van trainingsgegevens
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Bonusprogramma's voor personeel
  • Brainstormen
  • Brandstoffen bijhouden
  • Capaciteitsplanning
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Commerciële inspecties
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Converteren naar PDF
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Cursussen opstellen
  • Cursussen publiceren
  • Dashboard
  • Digital signage
  • Digitale handtekening
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Editor met slepen-en-neerzetten
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitenbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Facility asset management
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Gamification
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geofencing
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Geplande distributie
  • Goedkeuring van profielwijziging
  • Grafische workfloweditor
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Herkenningstracking
  • Historische verslaglegging
  • Huishoudbeheer
  • Ideevorming
  • In- en uitklokken
  • Incidentenbeheer
  • Inschrijving voor online voordelen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactief leren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klasplanning
  • Lay-out en design
  • Ledenlijst
  • Leermanagement
  • Leren en ontwikkeling
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Live tracken bestuurder
  • Locatie bijhouden
  • Markeren
  • Meerdere panden
  • Messaging
  • Mobiel leren
  • Mobiele app
  • Mobiele enquête
  • Mobiele interface
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • No-code
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondernemingen/bedrijfswereld
  • Online forums
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Peer-to-Peer herkenning
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Planningtools
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiviteitsanalyse
  • Projectbeheer
  • Projecttijd bijhouden
  • Providerbeheer
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Rich Text Editor
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sociaal leren
  • Sollicitantenbeheer
  • Spreadsheetweergave
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Thuiszorgbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Touchscreen
  • Trainingbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Transportbeheer
  • Trendanalyse
  • Uniforme directory
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vacatures
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Verzendbeheer
  • Virtueel toetsenbord
  • Visuele analyse
  • Voertuigen bijhouden
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor de installatiebranche
  • Voor gazononderhoud
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor uitzendbureaus
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Voorwaardelijke logica
  • Vragenbibliotheek
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemerscommunity's
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Wiki
  • Wisselen van dienst
  • Woningen
  • Woninginspecties
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelf leren
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Mattermost

4,4
#0 alternatief voor Connecteam
Mattermost is een open source berichtensysteem voor op de werkplek voor web, pc's en telefoons dat onder andere 1-1- en...

Trackforce Valiant

3,9
#1 alternatief voor Connecteam
Trackforce Valiant is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van menselijk kapitaal die is ontworpen om...

Trello

4,5
#2 alternatief voor Connecteam
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Volgistics

4,5
#3 alternatief voor Connecteam
Web-based softwarebeheersysteem voor het werven, bijhouden en coördineren van vrijwilligers voor organisaties van elke...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(219)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Connecteam al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 219 reviews worden weergegeven
Michael
Totaalscore
  • Sector: Wijn en sterke drank
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Connecteam

Beoordeeld op 9/1/2019

It is a sofware that is easy to use and has enabled us to communicate with speed and at ease. Its...

It is a sofware that is easy to use and has enabled us to communicate with speed and at ease. Its rich in featuresand worthy every penny.

Pluspunten

Connecteam is a software that is being used departmentally in the organization. It allows for members of veach department to internally communicate. What I like most about the software is that it is easy to use and also the customer support is always available. It has helped us to communicate with speed and at ease.

Minpunten

I am beyond satisfied with the sofware. It is reach in features and very affordable. I have no dislike for the product.

Sarah
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ConnectTeam helped us transition from a handful of productivity apps to ONE.

Beoordeeld op 22/8/2021

We are very satisfied with the app, as well as the service! Thank you for helping us work through...

We are very satisfied with the app, as well as the service! Thank you for helping us work through the initial transition and we appreciate your team's attention to detail. Our staff have adapted to using the app with incredible ease and we are looking forward to using this as a tool moving forward.

Pluspunten

The user-end is designed for mobile use, so it's super convenient and easy to use your personal mobile device to stay connected with the team. There are so many time-saving features available that take advantage of the tools we already have on hand and make an impact on our daily operations. The mobile app is clear, looks great, and even incorporated our logo into the initialization window. Very professional.

Minpunten

Our previous scheduling software had quite a bit more clarity and control over schedule creation, shift swapping, time-off requests, and general management. ConnectTeam has a functional scheduling feature, which is honestly better than some of the other apps out there, but this aspect could use some improvement. As with any good app company, they have assured me they are continuing to develop this feature and will release any improvements in an update.

Overwogen alternatieven

Deputy, Factorial en Homebase

Redenen om voor Connecteam te kiezen

We needed an app with a reliable notification system to ensure our team was on the same page. Having one app for an abundance of functions was helpful so we could consolidate our resources, saving us time and money.

Redenen om over te stappen op Connecteam

ConnectTeam had more features that were useful to our operations and the pricepoint was within our budget.

Antwoord van Connecteam

Sarah, you're amazing :)

Thank you so much for taking the time to write such a detailed review, and share with others about your positive Connecteam experience.

At Connecteam, we do nothing else but building a product that helps companies manage their remote teams easily and efficiently, so as always, you can expect improvements coming out on a regular basis :)

It's really great that you were able to combine so many other softwares into one and become more productive as a company.

Thanks again, and please make sure to reach out to our team for more feedback and things you'd like to see in Connecteam :)

Tamara
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

can't complain for a free product and it works for what we need it to

Beoordeeld op 14/2/2018

ability to communicate the schedule and time off requests effectively

ability to communicate the schedule and time off requests effectively

Pluspunten

Free, ability to communicate to employees all at once, easy to download. No complaints from the employees.

Minpunten

doesn't confirm messages are sent or the activation link is sent. wish there was a way to send stuff from the app as an administrator instead of having to be logged into a desktop

Antwoord van ConnecTeam

Hi Tamara,
Thanks for leaving a review!

Glad to hear you liked Connecteam despite it missing a few things you were looking for.

Unfortunately, there is no way to confirm an activation link is sentsince it is sent using a text message. Those are sent from the providers and we have no way of knowing if it was received or not. I can tell you that deliverability rates are in the high 90 percentiles.

We'll also be introducing a mobile manager app in the very near future.

Jose
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An amazing app for startups and established businesses

Beoordeeld op 22/12/2020

The team has been great! very attentive and respond to questions very quickly. They are also...

The team has been great! very attentive and respond to questions very quickly. They are also willing to listen to ideas that would make this software better. They have been improving this app dramatically and I thank them for their continued effort in doing so.

Pluspunten

The ease of use and implementation is always important to reduce the time it takes to train and have to correct errors.

Minpunten

Some great features are only for the higher tear subscriptions which as a smaller company is a bit costly.

Overwogen alternatieven

Silvertrac Software en TrackSmart Scheduling

Redenen om voor Connecteam te kiezen

Tracksmart was a good app. Although it did not allow much flexibility with other features such as report writing, communication with our team and etc. Compared to this app Tracksmart does not have many features and anything else requires you to subscribe to additional apps that integrate with one another.

Overgestapt van

TrackSmart Scheduling

Redenen om over te stappen op Connecteam

Ease of use, number of features, price, and above all the team has been great and willing to jump on a call whenever needed. Very important when we are trying to get something done.

Antwoord van ConnecTeam

Thanks for the warm review Jose!
That's highly appreciated :)

Stay tuned for upcoming product updates with more great features to enhance your day to day work!

Kristina
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Looks professional, easy to use, and great value for the cost.

Beoordeeld op 11/11/2020

I can not praise your customer service enough! It is no secret that I love working with [SENSITIVE...

I can not praise your customer service enough! It is no secret that I love working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. He is my favorite to chat with because he always makes sure he understands what I am asking, gives in-depth responses (so I fully understand him), often shares personalized quick videos, and always has a workaround when I am having an issue. He continually tells me how wonderful it is to work for Connecteam (and I am so glad to support a company that treats its employees so well). I know that anytime I chat in with a question, anyone can and will provide exceptional customer service. I have never been disappointed with a conversation with them.

Pluspunten

I love that this solution is easy to use, is aesthetically pleasing, and is a great value for the cost. I love that they are constantly working hard to continually improve (on an already amazing solution) and send out updates often about what new features they are adding on.

Minpunten

What I like the least about this software is that some things are found in very weird locations (Why is Geo-Fencing in time clocks and not in settings under job scheduling?). I also wish there were training videos for employees. I work remotely and our employees are older and wish there is a way to send them a tutorial without having to try and teach them over a call. (I gave up and made my own training videos on how to use the app and they still struggle).

Overwogen alternatieven

QuickBooks Time, Workiz en FieldPulse

Redenen om over te stappen op Connecteam

Ease of use, aesthetic (you guys are much more hip and sleek), features, and cost.

Antwoord van ConnecTeam

Thanks for amazing review Kristina!

The reason the Geofence settings are in the Time Clock and not in the Schedule is because the Schedule focuses on letting employees know what they need to do, where they need to be and when of course :)

The Time Clock is the feature they track the actual work time with, which includes tracking their current location to ensure they at the worksite. That's why the settings for the Geofence are there :)

Once the features are synced - Viola! Harmony :)

As for more training videos - we're on it!

Thanks again for such a beautiful review :)

5 van 219 worden weergegeven Lees alle reviews

Connecteam - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Connecteam.

Connecteam kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Connecteam heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Connecteam ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Grieks, Hebreeuws, Italiaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Sloveens, Spaans, Zweeds

Connecteam ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Connecteam kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Gusto, QuickBooks Payroll

Connecteam biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Connecteam.