Over Tidio

Tidio Chat is een webgebaseerde live chat-software die berichten uit e-mails, Facebook Messenger en chatwidgets van websites combineert in een uniforme medewerkersinterface, waardoor medewerkers alle berichten van klanten tegelijkertijd kunnen afhandelen met dezelfde tools, ongeacht van welk kanaal ze afkomstig zijn.

Tidio Chat biedt verschillende live chat-opties, waarbij gebruikers kunnen kiezen uit chatwidgets, zijbalken en speciale chatpagina's, die allemaal kunnen worden aangepast. Er zijn drie chatwidgetstijlen (klassiek, modern en zakelijk) beschikbaar en gebruikers kunnen de pop-up aanpassen met verschillende kleuren, knopposities en bewerkbare statusberichten. De chatpagina's kunnen ook worden aangepast met verschillende achtergrondafbeeldingen en welkomstberichten. Gebruikers kunnen ook een aangepaste enquête voorafgaand aan de chat toevoegen om de namen, telefoonnummers en e-mailadressen van bezoekers te verkrijgen voordat een chat wordt gestart.

Met Tidio Chat kunnen gebruikers een aantal automatiseringen instellen om vooraf ingestelde acties te activeren wanneer aan een bepaalde voorwaarde is voldaan. Activeringsopties zijn onder andere een sitebezoeker die een nieuwe pagina opent, de site voor de eerste keer bezoekt, na een eerder bezoek terugkeert naar de site en een bepaalde hoeveelheid tijd op één pagina doorbrengt. De acties die kunnen worden geactiveerd, zijn onder meer chatberichten of e-mails verzenden en tags toevoegen aan of verwijderen uit klantprofielen. De automatiseringen van Tidio Chat zijn ontworpen om te herkennen wanneer klanten problemen ondervinden met inloggen, het invullen van een formulier of betaling, en reageren voordat de klant de website verlaat.

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands , Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5
Tidio Software - 6
Tidio Software - 7
Tidio Software - 8
Tidio Software - 9
Tidio Software - 10
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Tidio-video
Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5
Tidio Software - 6
Tidio Software - 7
Tidio Software - 8
Tidio Software - 9
Tidio Software - 10

Functies

Totaal aantal functies van Tidio: 57

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Augmented analytics
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Een-op-een berichten
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Helpdeskbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Markeren
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Query-suggesties
  • Rapportage en analyse
  • Realtime gesprekken
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Sentimentanalyse
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop/marketing
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Drift

4,5
#0 alternatief voor Tidio
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven...

BenchmarkONE

4,4
#1 alternatief voor Tidio
Hatchbuck is een geïntegreerde tool voor CRM, e-mailmarketing en marketing automation voor kleine bedrijven, met...

Intercom

4,5
#2 alternatief voor Tidio
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Zipwhip

4,6
#3 alternatief voor Tidio
Zipwhip is a cloud-based SMS marketing software that helps businesses in fitness, retail, healthcare, automotive,...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(350)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Tidio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 350 reviews worden weergegeven
Youssef
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Doet wat hij moet doen.

Beoordeeld op 12/12/2022

Het verkeer monitoren van de website.

Het verkeer monitoren van de website.

Pluspunten

De chatbot heeft mij leads bezorgt terwijl ik aan het slapen was.

Minpunten

De keuze uit abonnementen is mij niet heel duidelijk geweest.

Luke
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Top programma

Beoordeeld op 19/8/2020

Pluspunten

Het is makkelijk te implementeren, te gebruiken en de gratis versie is niet met vervelende reclames of overdreven limieten. De app die gewoon te downloaden is werkt perfect, de meldingen zorgen dat je altijd snel reageert op (potentiële) klanten.

Minpunten

Eigenlijk niks, het heeft alles dat ik nodig heb!

Antwoord van Tidio

Hi there,

Thank you so much for the kind and motivating review! We appreciate it very much :)

Eran
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best value for money I've seen.

Beoordeeld op 14/7/2020

Love Tidio. I'm just beginning to experience its full power, and they keep adding options!

Love Tidio. I'm just beginning to experience its full power, and they keep adding options!

Pluspunten

Tidio is fully customizable, powerful, and fairly priced. You could easily end up paying 10X on some of the more extortionary chat platforms, without getting any more value.

Minpunten

I really can't think of any complaints. Tidio does the job very well.

Overwogen alternatieven

Drift en HubSpot CRM

Redenen om voor Tidio te kiezen

Intercom is always trying to squeeze more money from you. Every new feature costs extra, and they also charge you extra for contacts. The combination of features I use on Tidio would probably cost hundreds of dollars on Intercom, without being any better.

Overgestapt van

Intercom

Redenen om over te stappen op Tidio

Value for money

Antwoord van Tidio

Thank you so much for the review!
It motivates us very much, so thank you for the kind words :)

Tanya
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Tidio for online support

Beoordeeld op 29/7/2019

Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.

Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.

Pluspunten

It is easy to install and use, fast customer support helps to deal with your problems quickly. Pricing is also reasonable compared with other software.

Minpunten

Some features are free in different chats but paid in Tidio. Users have to enter their emails which sometimes prevents them to ask any question.

Overwogen alternatieven

Salesboom CRM Suite, BenchmarkONE en Chatra

Redenen om voor Tidio te kiezen

Tidio has a better fit for small and large businesses. Pricing is also better in Tidio as well as customer support.

Overgestapt van

BenchmarkONE

Redenen om over te stappen op Tidio

Mainly during the evaluation, we focused on pricing, functionality, and ease of use ratio so that Tidio was ahead of its peers during this evaluation.

Antwoord van Tidio

Thank you very much for the review!
You can turn off the Pre Chat Survey in the Channels section of your Tidio panel, and your visitors won't have to put in their email address :-)
Have a great day!

Ginger
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

First week using Tidio

Beoordeeld op 26/12/2022

medium.

medium.

Pluspunten

Free trial. I love the live feature and that I get notified when someone comes onto my site. A little confused on how to answer some chats.

Minpunten

Why does the chat go to email instead of message? I'm not quite sure how it all works yet. A little confusing.

5 van 350 worden weergegeven Lees alle reviews

Tidio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tidio.

Tidio kent de volgende prijsmodellen:

Tidio heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Tidio ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Tidio ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Tidio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agile CRM, BigCommerce, Campaign Monitor, Capsule, FreshBooks, GetResponse, Google Analytics 360, Highrise, HubSpot CRM, Insightly, Kommo, Mailchimp, Nimble, Pipedrive, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Shift4Shop, Shopify, Shopify Plus, UserVoice, Wix, WordPress, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM

Tidio biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tidio.