Over Tidio

Tidio Chat is een webgebaseerde live chat-software die berichten uit e-mails, Facebook Messenger en chatwidgets van websites combineert in een uniforme medewerkersinterface, waardoor medewerkers alle berichten van klanten tegelijkertijd kunnen afhandelen met dezelfde tools, ongeacht van welk kanaal ze afkomstig zijn.

Tidio Chat biedt verschillende live chat-opties, waarbij gebruikers kunnen kiezen uit chatwidgets, zijbalken en speciale chatpagina's, die allemaal kunnen worden aangepast. Er zijn drie chatwidgetstijlen (klassiek, modern en zakelijk) beschikbaar en gebruikers kunnen de pop-up aanpassen met verschillende kleuren, knopposities en bewerkbare statusberichten. De chatpagina's kunnen ook worden aangepast met verschillende achtergrondafbeeldingen en welkomstberichten. Gebruikers kunnen ook een aangepaste enquête voorafgaand aan de chat toevoegen om de namen, telefoonnummers en e-mailadressen van bezoekers te verkrijgen voordat een chat wordt gestart.

Met Tidio Chat kunnen gebruikers een aantal automatiseringen instellen om vooraf ingestelde acties te activeren wanneer aan een bepaalde voorwaarde is voldaan. Activeringsopties zijn onder andere een sitebezoeker die een nieuwe pagina opent, de site voor de eerste keer bezoekt, na een eerder bezoek terugkeert naar de site en een bepaalde hoeveelheid tijd op één pagina doorbrengt. De acties die kunnen worden geactiveerd, zijn onder meer chatberichten of e-mails verzenden en tags toevoegen aan of verwijderen uit klantprofielen. De automatiseringen van Tidio Chat zijn ontworpen om te herkennen wanneer klanten problemen ondervinden met inloggen, het invullen van een formulier of betaling, en reageren voordat de klant de website verlaat.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 0,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5
Tidio Software - 6
Tidio Software - 7
Tidio Software - 8
Tidio Software - 9
Tidio Software - 10
View 11 more
Tidio-video
Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5
Tidio Software - 6
Tidio Software - 7
Tidio Software - 8
Tidio Software - 9
Tidio Software - 10

Functies

Totaal aantal functies van Tidio: 49

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Augmented analytics
  • Autoresponders
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Codevrije ontwikkeling
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Helpdeskbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Markeren
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Query-suggesties
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Sentimentanalyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop/marketing
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Intercom

4,5
#1 alternatief voor Tidio
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

tawk.to

4,6
#2 alternatief voor Tidio
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

LiveChat

4,7
#3 alternatief voor Tidio
LiveChat: over de hele wereld geliefd. Gebruikt door meer dan 27.000 bedrijven. Beantwoordt ter plekke alle vragen van...

JivoChat

4,5
#4 alternatief voor Tidio
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseer...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(241)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Tidio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 241 reviews worden weergegeven
Luke
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Top programma

Beoordeeld op 19/8/2020

Pluspunten

Het is makkelijk te implementeren, te gebruiken en de gratis versie is niet met vervelende reclames of overdreven limieten. De app die gewoon te downloaden is werkt perfect, de meldingen zorgen dat je altijd snel reageert op (potentiële) klanten.

Minpunten

Eigenlijk niks, het heeft alles dat ik nodig heb!

Antwoord van Tidio

Hi there,

Thank you so much for the kind and motivating review! We appreciate it very much :)

Darien
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Tidio is the first chat platform I've found to be worth paying for

Beoordeeld op 2/3/2021

Tidio has helped address a gap in our communication system caused by extended use of multiple...

Tidio has helped address a gap in our communication system caused by extended use of multiple inferior chat bot platforms that limited our performance and responses. With Tidio, we have seen a dramatic increase in people connecting with our team via the chat, and have been able to help address people's questions/issues quicker than ever before.

Pluspunten

Tidio offers a very simple, clean, robust and customizable interface both on their backend and on your website that helps facilitate live-chat support on a website. They offer numerous features (some I haven't used yet such as email inbox management), including a facebook messenger integration (that actually works unlike some other companies), a customizable chat window & icon, and perhaps the best feature of all - their powerful chatbot system.

I cannot speak highly enough of the chatbots Tidio offers, as they give easy access to a visual builder interface to customize and build bots that can be triggered to do practically anything. Within an hour of looking at Tidio, I was hooked - and built a number of bots for our website - and within a day, saw a substantial increase in chat traffic compared to our previous platform. The beauty of the bots is that Tidio provides simple templates, that you can then customize to your needs - and the bots can be triggered on anything you want; a visit to a specific page, anytime a new person visits your site, anytime someone clicks the chat window, etc - and all of that can be accessed (in a limited fashion of course) for free.

Plus as a bonus, Tidio offers native email responses to chats; so if you are like me and don't have people monitoring the chat 24/7, you can receive a notification about an incoming chat, and then respond via the chat window OR directly from Tidio via email - again, for free.

Minpunten

Tidio has many features, but can be a bit daunting at first. I loved the visual builder of the chat bots, but at the same time I found it was still limited in certain areas. For example, it's all drag and drop - so the entire chatbot can start to form a jumbled mess if you're not careful. As well, they don't offer multiple triggers for one bot - for instance, if I want a bot to trigger on someone's first visit AND when someone types in a certain keyword, I can't do that. As well, their pricing structure is interesting - with three different "options" each starting at $18/month - making it so if you want to have decent chatbots, and multiple operators, and send emails, you are looking at a hefty price per month. That being said, it still is cheaper than most other offerings, and the different options help you customize your experience to tailor fit your needs

Antwoord van Tidio

Hello there!
It's Maciek from Tidio Support
Thank you so much for such an extensive review! We really appreciate all the kind words but also the flaws you have pointed out.
We strive to provide you with a product that we can really be proud of, and hearing about your positive experience, it seems like we are heading in the right direction.

Thank you for taking the time to share your opinion and rate us so highly!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

One of the easiest to use live chat

Beoordeeld op 2/8/2022

Pluspunten

The solution helps us to engage with the visitor. I was imiediately able to understand the user interface, the support helped quickly, when we asked about integrations and user capabilities. I think it has a great design, FB messanger and instagram integration is possible. It has also a compelling, great looking, website widget.

Minpunten

The team was irritated by the loud sound of notifications, which we were not able to turn off. The chatbot is quite costly and overall pricing was the problem in our final desicion.

Antwoord van Tidio

Hi there! Thank you very much for your kind review :) We really appreciate your feedback and we will definitely keep it in mind for future improvements.

Dominick
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Looks great on the outside but features not fully completed

Beoordeeld op 12/12/2017

Pluspunten

The app looks great on the outside: email, chat, Facebook messenger, integrations. But once you fully test the product you notice the many flaws.

Minpunten

1. When a user leaves your page and an operator responds the user will not be notified.
2. The message box is only refreshed when the page is open, so if a visitor is using multiple tabs they will not receive replies.
3. Integrations are all manual, which means. You have to reopen all conversations, open the user profile, press the preferences and send the log to the integration. Imagine doing that to your crm, sync app and maybe email list.
4. I was mainly interested in Helpscout integration, and integration to integrate Facebook messenger with the app I use to manage several email accounts. Turns out, tidio created the integration but they decided not to integrate the mailbox feature. Which means if I send a chat log to help scout it be be places in a random mailbox because their app doesn't specify the mailbox. Explain this to support but got the responds: we're not looking to change integrations.
5. Validation messages aren't accurate. Sometimes you will get the message 'Saved to integration' or 'Message send' but an error prevented this from completion. I contacted support about this and time and time again there was an excuse but its my believe that I shouldn't have gotten a succes validation message, right. Support simply didn't respond to my question.

Akash
Totaalscore
  • Sector: Marktonderzoek
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

One of the best chatbots.

Beoordeeld op 13/4/2022

Pluspunten

First of all, it has a free plan which gives up to 100 unique visitors per month and is best suited for small business websites that are just started. Its user interface and user experience are very nice and it also saves site visitors' data. A notification will be sent when a user is on our website which is wonderful. Customer support is very quick, they help us solve our problems within less time.

Minpunten

We have been using Tidio as a chatbot for our company website for 6 months, as far as my experience is concerned, I haven't faced any issues with Tidio.

Overwogen alternatieven

Engati

Redenen om over te stappen op Tidio

1. It has a free plan. 2. User interface and User experience are awesome. 3. Lot of customizations can be done for chat-bot. 4. And luckily its color blue is best suited for our website.

Antwoord van Tidio

Thank you so much for the feedback Akash! Should you need any help regarding Tidio let us know.

5 van 241 worden weergegeven Lees alle reviews

Tidio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tidio.

Tidio kent de volgende prijsmodellen:

Tidio heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Tidio ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Tidio ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Tidio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agile CRM, BigCommerce, Campaign Monitor, Capsule, FreshBooks, GetResponse, Google Analytics 360, Highrise, HubSpot CRM, Insightly, Mailchimp, Nimble, Pipedrive, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Shift4Shop, Shopify, UserVoice, Wix, WordPress, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho CRM, amoCRM

Tidio biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tidio.