
Over Tidio
Tidio Chat is een webgebaseerde live chat-software die berichten uit e-mails, Facebook Messenger en chatwidgets van websites combineert in een uniforme medewerkersinterface, waardoor medewerkers alle berichten van klanten tegelijkertijd kunnen afhandelen met dezelfde tools, ongeacht van welk kanaal ze afkomstig zijn.
Tidio Chat biedt verschillende live chat-opties, waarbij gebruikers kunnen kiezen uit chatwidgets, zijbalken en speciale chatpagina's, die allemaal kunnen worden aangepast. Er zijn drie chatwidgetstijlen (klassiek, modern en zakelijk) beschikbaar en gebruikers kunnen de pop-up aanpassen met verschillende kleuren, knopposities en bewerkbare statusberichten. De chatpagina's kunnen ook worden aangepast met verschillende achtergrondafbeeldingen en welkomstberichten. Gebruikers kunnen ook een aangepaste enquête voorafgaand aan de chat toevoegen om de namen, telefoonnummers en e-mailadressen van bezoekers te verkrijgen voordat een chat wordt gestart.
Met Tidio Chat kunnen gebruikers een aantal automatiseringen instellen om vooraf ingestelde acties te activeren wanneer aan een bepaalde voorwaarde is voldaan. Activeringsopties zijn onder andere een sitebezoeker die een nieuwe pagina opent, de site voor de eerste keer bezoekt, na een eerder bezoek terugkeert naar de site en een bepaalde hoeveelheid tijd op één pagina doorbrengt. De acties die kunnen worden geactiveerd, zijn onder meer chatberichten of e-mails verzenden en tags toevoegen aan of verwijderen uit klantprofielen. De automatiseringen van Tidio Chat zijn ontworpen om te herkennen wanneer klanten problemen ondervinden met inloggen, het invullen van een formulier of betaling, en reageren voordat de klant de website verlaat.
Afbeeldingen





Twijfels over Tidio?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Shopify

Wix

FreshBooks

MessageBird

Reviews
Heb je Tidio al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Doet wat hij moet doen.
Beoordeeld op 12/12/2022
Het verkeer monitoren van de website.
Het verkeer monitoren van de website.
Pluspunten
De chatbot heeft mij leads bezorgt terwijl ik aan het slapen was.
Minpunten
De keuze uit abonnementen is mij niet heel duidelijk geweest.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Top programma
Beoordeeld op 19/8/2020
Pluspunten
Het is makkelijk te implementeren, te gebruiken en de gratis versie is niet met vervelende reclames of overdreven limieten. De app die gewoon te downloaden is werkt perfect, de meldingen zorgen dat je altijd snel reageert op (potentiële) klanten.
Minpunten
Eigenlijk niks, het heeft alles dat ik nodig heb!
Antwoord van Tidio
Hi there,
Thank you so much for the kind and motivating review! We appreciate it very much :)

- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Best value for money I've seen.
Beoordeeld op 14/7/2020
Love Tidio. I'm just beginning to experience its full power, and they keep adding options!
Love Tidio. I'm just beginning to experience its full power, and they keep adding options!
Pluspunten
Tidio is fully customizable, powerful, and fairly priced. You could easily end up paying 10X on some of the more extortionary chat platforms, without getting any more value.
Minpunten
I really can't think of any complaints. Tidio does the job very well.
Redenen om voor Tidio te kiezen
Intercom is always trying to squeeze more money from you. Every new feature costs extra, and they also charge you extra for contacts. The combination of features I use on Tidio would probably cost hundreds of dollars on Intercom, without being any better.Overgestapt van
IntercomRedenen om over te stappen op Tidio
Value for moneyAntwoord van Tidio
Thank you so much for the review!
It motivates us very much, so thank you for the kind words :)

- Sector: Evenementenbureaus
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Anders 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Tidio for online support
Beoordeeld op 29/7/2019
Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.
Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.
Pluspunten
It is easy to install and use, fast customer support helps to deal with your problems quickly. Pricing is also reasonable compared with other software.
Minpunten
Some features are free in different chats but paid in Tidio. Users have to enter their emails which sometimes prevents them to ask any question.
Overwogen alternatieven
BenchmarkONERedenen om voor Tidio te kiezen
Tidio has a better fit for small and large businesses. Pricing is also better in Tidio as well as customer support.Overgestapt van
BenchmarkONERedenen om over te stappen op Tidio
Mainly during the evaluation, we focused on pricing, functionality, and ease of use ratio so that Tidio was ahead of its peers during this evaluation.Antwoord van Tidio
Thank you very much for the review!
You can turn off the Pre Chat Survey in the Channels section of your Tidio panel, and your visitors won't have to put in their email address :-)
Have a great day!
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Looks great on the outside but features not fully completed
Beoordeeld op 12/12/2017
Pluspunten
The app looks great on the outside: email, chat, Facebook messenger, integrations. But once you fully test the product you notice the many flaws.
Minpunten
1. When a user leaves your page and an operator responds the user will not be notified.
2. The message box is only refreshed when the page is open, so if a visitor is using multiple tabs they will not receive replies.
3. Integrations are all manual, which means. You have to reopen all conversations, open the user profile, press the preferences and send the log to the integration. Imagine doing that to your crm, sync app and maybe email list.
4. I was mainly interested in Helpscout integration, and integration to integrate Facebook messenger with the app I use to manage several email accounts. Turns out, tidio created the integration but they decided not to integrate the mailbox feature. Which means if I send a chat log to help scout it be be places in a random mailbox because their app doesn't specify the mailbox. Explain this to support but got the responds: we're not looking to change integrations.
5. Validation messages aren't accurate. Sometimes you will get the message 'Saved to integration' or 'Message send' but an error prevented this from completion. I contacted support about this and time and time again there was an excuse but its my believe that I shouldn't have gotten a succes validation message, right. Support simply didn't respond to my question.
Tidio - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tidio.V. Welke prijsmodellen heeft Tidio te bieden?
Tidio kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,83/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Tidio?
Tidio heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Tidio ondersteund?
Tidio ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans
V. Biedt Tidio ondersteuning voor mobiele apparaten?
Tidio ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Tidio worden geïntegreerd?
Tidio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, Agile CRM, BigCommerce, Campaign Monitor, Capsule, FreshBooks, GetResponse, Google Analytics 360, Highrise, HubSpot CRM, Insightly, Kommo, Mailchimp, Nimble, Pipedrive, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Shift4Shop, Shopify, Shopify Plus, UserVoice, Wix, WordPress, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Tidio te bieden?
Tidio biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tidio.
- Klantenservice software
- Live chat software
- Customer support software
- Customer satisfaction software
- Klachtenbeheer software
- Customer communication management software
- Conversationele marketing software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Chatbot software
- Conversational AI software
- Customer experience software