Over Forumbee

Forumbee is een cloudgebaseerde oplossing voor het creëren van communityforums waarmee gebruikers openbare, besloten, verborgen en beperkt toegankelijke forums kunnen creëren voor vraag-en-antwoord, discussie, feedback en ideeëngenerering, kennisbankartikelen en meer. Forums zijn reclamevrij, onafhankelijk van sociale netwerken, en kunnen worden aangepast met een ingebouwd thema of de eigen branding, logo's en berichten van gebruikers.

Forumbee bevat een reeks beheertools waarmee gebruikers controle hebben over de content die in hun community wordt geplaatst en de mogelijkheid om degenen die communityregels overtreden te beheren, schorsen en verbannen. Activiteitenstromen kunnen in de hele community in realtime worden gevolgd, waardoor gebruikers nieuwe onderwerpen en opmerkingen kunnen identificeren die hun inbreng of aandacht vereisen. Onderwerpen en berichten kunnen zowel in de community als geheel of in specifieke forums worden gefilterd en gesorteerd. Hierdoor kunnen gebruikers onderwerpen vinden zonder antwoorden, onbeantwoorde vragen en feedback waaraan nog geen status is toegekend. Berichten kunnen ook worden doorzocht met een volledige tekstzoekfunctie en de resultaten kunnen worden beperkt op het soort bericht, het forum of de berichtstatus. Belangrijke onderwerpen of opmerkingen kunnen worden vastgezet of gemarkeerd om bovenaan het forum of bericht te worden weergegeven, en gebruikers kunnen individuele opmerkingen ook markeren als het officiële antwoord op een vraag of onderwerp. Spam, ongepaste of dubbele opmerkingen of berichten kunnen worden verwijderd, discussies kunnen worden gesloten om verdere reacties te voorkomen en moderators kunnen ook berichten herstellen die per abuis zijn verwijderd.

Forumbee omvat ook aanpasbare gebruikersprofielen, het volgen van ledenactiviteiten, tools voor gebruikersbeheer, e-mailmeldingen, ondersteuning voor ingesloten afbeeldingen en video, evenals bestandsbijlagen in meerdere indelingen, en nog veel meer.

Prijzen vanaf:

US$ 250,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Forumbee

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 250,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Forumbee

Afbeeldingen

Forumbee Software - 1
Forumbee Software - 2
Forumbee Software - 3
Forumbee Software - 4
Forumbee Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Forumbee Software - 1
Forumbee Software - 2
Forumbee Software - 3
Forumbee Software - 4
Forumbee Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Forumbee: 47

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Communitybeheer
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Discussies/forums
  • Documenten opslaan
  • E-mailherinneringen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Groepenbeheer
  • Ideevorming
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Ledenlijst
  • Live chatten
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Modereren
  • Online forums
  • Opmerkingen/notities
  • Personalisatie
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • SSL-beveiliging
  • Slepen en neerzetten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven

Hivebrite

4,4
#1 alternatief voor Forumbee
Hivebrite is een alles-in-één platform voor communitybeheer en -betrokkenheid dat je helpt bij het opbouwen van...

Intercom

4,5
#2 alternatief voor Forumbee
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Pathable

4,3
#3 alternatief voor Forumbee
Pathable is een mobiele evenement-app voor conferenties, beurzen en evenementen met eenvoudige app-creatie, badgescannin...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor Forumbee
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(18)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Forumbee al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 18 reviews worden weergegeven
Robbie
Totaalscore
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

After spending months researching and testing different forum options, ForumBee won hands down!

Beoordeeld op 9/7/2018

Pluspunten

Everything. We tried multiple forum providers including Plush, Mobilize, Facebook Groups, and Vanilla Forums. All for different reasons, none of these guys were able to meet our needs. ForumBee literally has everything that we were looking for to support our 6000+ member community. We are so thankful for them, and we highly recommend them.

Minpunten

The largest downside to ForumBee is their unwillingness to connect on the phone. I can appreciate the value of them doing this; however, it's been a frustration for us to not be able to develop a deeper relationship with them. We want to be a part of making ForumBee better, but it's going to be difficult when all communication is based in email.

Grigory
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Only compliments

Beoordeeld op 13/5/2021

We were able to set up a site that had a customised digital library, forum, member profiles, and...

We were able to set up a site that had a customised digital library, forum, member profiles, and built-in live event broadcasting within just a few weeks. Thanks a lot Forumbee!

Pluspunten

Thoughtful, simple and well designed, Forumbee's software is easy to use and simple to set-up and customise. Our team and the platform's users find it very intuitive. All the essential security and reporting features are also available. Many thanks to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helped with the design, account set-up, support, training and everything else for the project.

Minpunten

There could be one or two additional features (e.g. Zoom integration) but it's better to have a simpler well-built product than some of the complex services available in the market.

Overwogen alternatieven

Hivebrite

Redenen om voor Forumbee te kiezen

Forum functionality was lacking on Moodle.

Redenen om over te stappen op Forumbee

Better design, better support, faster installation.

Antwoord van Forumbee

Hi Grigory, thank you very much for the review! We are happy to hear that you have been extremely satisfied with your experience! Your feedback on additional features you would like is very helpful and we are considering these for future product updates. We look forward to continuing to support you in the growth of your community!

Daniel
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Thoughts on Forumbee

Beoordeeld op 12/5/2021

This has been a very good tool for Incorta and got us a really great community site with almost no...

This has been a very good tool for Incorta and got us a really great community site with almost no build effort on our own.

Pluspunten

The product is really easy to use and administer. The customer support is world class, consultative, and creative when it comes to problem solving.

Minpunten

There certainly are areas of the product I wish were a bit more configurable, like showing information about posters to others, allowing for posters to carry badges or show accomplishments.

Antwoord van Forumbee

Hi Daniel, thank you so much for your review and sharing your thoughts! We are thrilled to hear that Forumbee has been a good tool for your community! Thanks also for your suggestions for improvements and will share that with our product team. If there is anything else we can do to assist, please let us know. Thanks again!

Christine
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The most intuitive SAAS product in our tech stack

Beoordeeld op 12/5/2021

We’ve had an amazing experience with Forumbee - from the demo stage in learning about their product...

We’ve had an amazing experience with Forumbee - from the demo stage in learning about their product to the launch of this service across our entire company. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fantastic to work with - I appreciate we’ve had the same contact the entire time making the onboarding process seamless.

The service is intuitive, highly customizable and was an incredibly smooth experience to get adoption quickly across the entire company.

As someone who tested multiple knowledge management systems over the course of a year and could never find something that met all our needs, Forumbee solved so many of our problems. We’ve had no issues whatsoever after deciding to move forward with them. I could not recommend them enough.

Pluspunten

After a year long search, we settled on Forumbee and couldn’t be happier with this decision. Whether you’re a user or admin, the user experience is incredibly intuitive. In addition to this, the service we receive is fantastic, especially from our dedicated rep [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She responds to every question within a matter of hours.

We are a very process heavy organization and this service has been a game changer in having a central hub of documentation, giving our people the answers they need in the quickest and easiest route.

Minpunten

While the customization in matching our website is great, there’s limitations in how much we can customize within an actual article like easily embedding videos.

Antwoord van Forumbee

Hi Christine, we are thrilled to hear you have had a great experience with Forumbee! Thank you very much for your feedback and your kind words! We look forward to continuing to support you and your team. Thanks also for the feedback on article customization! We will follow up to assist with that.

Apryl
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Forumbee is amazing--and it's the customer-centric focus that makes it so!

Beoordeeld op 13/5/2021

Exceptional. Forumbee has been responsive to each and every one of our queries and concerns.

Exceptional. Forumbee has been responsive to each and every one of our queries and concerns.

Pluspunten

Forumbee staff members consistently go above and beyond to address our concerns and try to meet our unique needs. They have built so many customizable features for us that I'm positive other customers are not requesting. In addition to the stellar service, this software is easy to use, beautifully designed, and thoughtfully created. Loving the software you (and 400+ others) use on a regular basis is important!

Minpunten

There are some text formatting challenges in the use of this product. For example, text formatting transferred from another document is not always retained. Additionally, the more our community/posts grow, the more difficult it becomes to search with accuracy. Forumbee has made improvements in these areas and continues to do so.

Antwoord van Forumbee

Hi Apryl, thank you so much for your amazing review, we are truly grateful! Our team has enjoyed working with you and the Kiva team over the years and are thrilled that Forumbee has been a valuable solution for your organization. We look forward to bringing continued improvements to text formatting and search functions. Thank you for your insights and feedback!

5 van 18 worden weergegeven Lees alle reviews

Forumbee - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Forumbee.

Forumbee kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 250,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Forumbee heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Forumbee ondersteunt de volgende talen:

Engels

Forumbee ondersteunt de volgende apparaten:

Forumbee kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Analytics 360, Google Forms, Google Maps, Slack, Zapier, Zendesk Suite

Forumbee biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Forumbee.