
Over TenFold
Tenfold Next Generation CTI integreert met alle belangrijke CRM's en telefoonsystemen. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.
Belangrijkste kenmerken:
• Click-to-dial - bel uit door op een willekeurig nummer in je browser of CRM te klikken. Click-to-dial elimineert handmatig kiezen en versnelt uitgaande gesprekken; met ondersteuning voor internationale landcodes en -indelingen.
• Local Presence Dialing - Verhoog de aansluittarieven door een lokaal nummer weer te geven op nummerweergave.
• Scherm pop-ups en uniform klantprofiel - Herken klanten onmiddellijk met een oproeppop-up die relevante klantinformatie uit CRM toont voor zowel uitgaande als inkomende oproepen.
• Oproepnotities en -plaatsingen - Maak aantekeningen en log de resultaten van oproepen direct in de pop-up.
• Automatische Call Logging - Leg automatisch alle oproepgegevens vast en log deze in CRM, waardoor handmatige invoer wordt geëlimineerd en CRM-acceptatie wordt verbeterd.
• Natuurlijke taalverwerking - zet notities zoals "volgende week vervolgactie" automatisch om in uitvoerbare taken.
• @-vermeldingen voor het creëren van taken en meldingen - Tag je teamgenoten en creëer taken op een intuïtieve manier met behulp van @-vermeldingen in de gespreksnotities.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor TenFold
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten en nog 5 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor TenFold
Afbeeldingen




Functies
Totaal aantal functies van TenFold: 58
Alternatieven
Bitrix24

Ameyo

Salesforce Sales Cloud

Agile CRM

Reviews
Heb je TenFold al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The ability to make and log calls is a great tool
Beoordeeld op 27/11/2017
Ease of use
Ease of use
Pluspunten
It is automatic and allows you to add contacts that call in. In addition, it makes use much easier.*
Minpunten
Sometimes it has to be turned again on when I open a program that it is associated with. I would like that to be a smoother process.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Anders 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great product...needs some features.
Beoordeeld op 30/8/2017
Pluspunten
The sales reps were very friendly and responsive. If I ever had any questions about our account, pricing, etc., the sales team would respond to my e-mails and phone calls within minutes. They even directed my technical questions to their support staff when it was appropriate. There were several times I asked the sales team technical questions and they always connected with the right support technician.
The tech support was very knowledgeable and quick to respond. Any time I had a problem they always had a solution and it was quick to implement.
The software performed as expected. The popups worked most of the time and performance was never laggy.
Minpunten
There is no ability to customize the popup. It is stuck in one place (bottom right) and can't be moved. Just adding something as simple as being able to move it up and down would make a world of a difference. I don't know how many times the popup got in the way of other information I was trying to look at.
It would, of course, be a much better product if the popup were it's own app that could be docked anywhere on the screen. Tying the popup to Chrome really keeps this software from being the best it could be.
There are no skins, color options, customize options, or anything like that for the popup window. There is nothing you can do to affect how it looks, what information is on it, and where it is docked. Solve those three issues, and you have an amazing tool that is flexible and personable.
- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
So full of bugs it is barely usable
Beoordeeld op 25/3/2019
typical software company, make the sale and then disappear. getting the thing working becomes our...
typical software company, make the sale and then disappear. getting the thing working becomes our problem. Little or no support.
Pluspunten
The reporting and visibility of activity.
Minpunten
barely supported in Australia, buggy integration with Bullhorn. Works one day, doesn't the next. fussy with phone number format. our team dial as much manually as they do use it as it is unreliable
- Sector: Publiceren
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
A superb tool to make and track official calls.
Beoordeeld op 6/7/2018
Pluspunten
The application is easy to use. A Great functionality, is another plus. You can track the incoming calls and keep a watch on individual employee’s performance including details like call durations and intervals. The application has integrations with the salesforce, so without even dialling, you automatically get connected with the customers. Even during a call is made, the application enables notes to be entered to the salesforce’s data folder. The customer service team is very responsive, in case of queries be it email or calls, they respond very well. You can get an in-depth idea about your team's productivity. It is simpler to make follow-ups and you can see the previous conversation threads. The additional features like voicemails, special commands help in reducing the time consumption.
Minpunten
Pop up requires improvement in customization. System crashes occur during the daytime if the calls exceed a limit.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Pros and Cons of Tenfold
Beoordeeld op 2/10/2017
Pluspunten
Tenfold is a reliable source to track incoming calls and giving companies to track their employees on their call time. Being the main source that my company uses to help track what the employees are doing , it helps the company i work move.
Minpunten
Tenfold is a wonderful software to have if your eCommerce company or telemarketing company. But tenfold has their downfalls, as in crashing while your on a call and causing the software not to track what the employee is doing on the phone.
TenFold - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TenFold.V. Wat zijn de typische gebruikers van TenFold?
TenFold heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door TenFold ondersteund?
TenFold ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt TenFold ondersteuning voor mobiele apparaten?
TenFold ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan TenFold worden geïntegreerd?
TenFold kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
3CX, 8x8 Virtual Office, Asterisk, Bullhorn Jobscience, ConnectWise PSA, HubSpot Marketing Hub, Keap, NetSuite, Propertybase Salesforce Edition, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Vocalocity, Vonage Business Communications, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft TenFold te bieden?
TenFold biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TenFold.
- Klantenservice software
- Call accounting software
- Telefonie software
- Sales force automation software
- Lead management software
- Sales enablement software
- Predictive lead scoring software
- Inside sales software
- Customer support software
- Call center software
- Contactcenter software
- Appdevelopment software
- iPaaS-software