Over TenFold

Tenfold Next Generation CTI integreert met alle belangrijke CRM's en telefoonsystemen. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.

Belangrijkste kenmerken:
• Click-to-dial - bel uit door op een willekeurig nummer in je browser of CRM te klikken. Click-to-dial elimineert handmatig kiezen en versnelt uitgaande gesprekken; met ondersteuning voor internationale landcodes en -indelingen.

• Local Presence Dialing - Verhoog de aansluittarieven door een lokaal nummer weer te geven op nummerweergave.

• Scherm pop-ups en uniform klantprofiel - Herken klanten onmiddellijk met een oproeppop-up die relevante klantinformatie uit CRM toont voor zowel uitgaande als inkomende oproepen.

• Oproepnotities en -plaatsingen - Maak aantekeningen en log de resultaten van oproepen direct in de pop-up.

• Automatische Call Logging - Leg automatisch alle oproepgegevens vast en log deze in CRM, waardoor handmatige invoer wordt geëlimineerd en CRM-acceptatie wordt verbeterd.

• Natuurlijke taalverwerking - zet notities zoals "volgende week vervolgactie" automatisch om in uitvoerbare taken.

• @-vermeldingen voor het creëren van taken en meldingen - Tag je teamgenoten en creëer taken op een intuïtieve manier met behulp van @-vermeldingen in de gespreksnotities.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor TenFold

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor TenFold

Afbeeldingen

TenFold Software - 1
TenFold Software - 2
TenFold Software - 3
TenFold Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
TenFold-video
TenFold Software - 1
TenFold Software - 2
TenFold Software - 3
TenFold Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van TenFold: 58

  • API
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Gegevensbeheer
  • Gemengd callcenter
  • Gespreksduur
  • Helpdeskbeheer
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Meerdere partijen
  • Open databases ontwerpen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Outbound callcenter
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage binnenkomende items
  • Rapportage door verlenging
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime meldingen
  • Registratie van respondenten
  • Samenwerkingstools
  • Sneltoetsen
  • Telemarketingbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Uitgaande rapportage
  • VoIP
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Bitrix24

4,1
#0 alternatief voor TenFold
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Ameyo

4,1
#1 alternatief voor TenFold
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor TenFold
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Agile CRM

4,1
#3 alternatief voor TenFold
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(149)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je TenFold al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 149 reviews worden weergegeven
Jay
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The ability to make and log calls is a great tool

Beoordeeld op 27/11/2017

Ease of use

Ease of use

Pluspunten

It is automatic and allows you to add contacts that call in. In addition, it makes use much easier.*

Minpunten

Sometimes it has to be turned again on when I open a program that it is associated with. I would like that to be a smoother process.

Joel
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Anders 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great product...needs some features.

Beoordeeld op 30/8/2017

Pluspunten

The sales reps were very friendly and responsive. If I ever had any questions about our account, pricing, etc., the sales team would respond to my e-mails and phone calls within minutes. They even directed my technical questions to their support staff when it was appropriate. There were several times I asked the sales team technical questions and they always connected with the right support technician.

The tech support was very knowledgeable and quick to respond. Any time I had a problem they always had a solution and it was quick to implement.

The software performed as expected. The popups worked most of the time and performance was never laggy.

Minpunten

There is no ability to customize the popup. It is stuck in one place (bottom right) and can't be moved. Just adding something as simple as being able to move it up and down would make a world of a difference. I don't know how many times the popup got in the way of other information I was trying to look at.

It would, of course, be a much better product if the popup were it's own app that could be docked anywhere on the screen. Tying the popup to Chrome really keeps this software from being the best it could be.

There are no skins, color options, customize options, or anything like that for the popup window. There is nothing you can do to affect how it looks, what information is on it, and where it is docked. Solve those three issues, and you have an amazing tool that is flexible and personable.

Simon
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

So full of bugs it is barely usable

Beoordeeld op 25/3/2019

typical software company, make the sale and then disappear. getting the thing working becomes our...

typical software company, make the sale and then disappear. getting the thing working becomes our problem. Little or no support.

Pluspunten

The reporting and visibility of activity.

Minpunten

barely supported in Australia, buggy integration with Bullhorn. Works one day, doesn't the next. fussy with phone number format. our team dial as much manually as they do use it as it is unreliable

Tevin
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A superb tool to make and track official calls.

Beoordeeld op 6/7/2018

Pluspunten

The application is easy to use. A Great functionality, is another plus. You can track the incoming calls and keep a watch on individual employee’s performance including details like call durations and intervals. The application has integrations with the salesforce, so without even dialling, you automatically get connected with the customers. Even during a call is made, the application enables notes to be entered to the salesforce’s data folder. The customer service team is very responsive, in case of queries be it email or calls, they respond very well. You can get an in-depth idea about your team's productivity. It is simpler to make follow-ups and you can see the previous conversation threads. The additional features like voicemails, special commands help in reducing the time consumption.

Minpunten

Pop up requires improvement in customization. System crashes occur during the daytime if the calls exceed a limit.

Reggie
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Pros and Cons of Tenfold

Beoordeeld op 2/10/2017

Pluspunten

Tenfold is a reliable source to track incoming calls and giving companies to track their employees on their call time. Being the main source that my company uses to help track what the employees are doing , it helps the company i work move.

Minpunten

Tenfold is a wonderful software to have if your eCommerce company or telemarketing company. But tenfold has their downfalls, as in crashing while your on a call and causing the software not to track what the employee is doing on the phone.

5 van 149 worden weergegeven Lees alle reviews

TenFold - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TenFold.

TenFold heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

TenFold ondersteunt de volgende talen:

Engels

TenFold ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

TenFold kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, 8x8 Virtual Office, Asterisk, Bullhorn Jobscience, ConnectWise PSA, HubSpot Marketing Hub, Keap, NetSuite, Propertybase Salesforce Edition, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Vocalocity, Vonage Business Communications, Zendesk Suite

TenFold biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TenFold.