Over TenFold

Tenfold Next Generation CTI integreert met alle belangrijke CRM's en telefoonsystemen. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.

Belangrijkste kenmerken:
• Click-to-dial - bel uit door op een willekeurig nummer in je browser of CRM te klikken. Click-to-dial elimineert handmatig kiezen en versnelt uitgaande gesprekken; met ondersteuning voor internationale landcodes en -indelingen.

• Local Presence Dialing - Verhoog de aansluittarieven door een lokaal nummer weer te geven op nummerweergave.

• Scherm pop-ups en uniform klantprofiel - Herken klanten onmiddellijk met een oproeppop-up die relevante klantinformatie uit CRM toont voor zowel uitgaande als inkomende oproepen.

• Oproepnotities en -plaatsingen - Maak aantekeningen en log de resultaten van oproepen direct in de pop-up.

• Automatische Call Logging - Leg automatisch alle oproepgegevens vast en log deze in CRM, waardoor handmatige invoer wordt geëlimineerd en CRM-acceptatie wordt verbeterd.

• Natuurlijke taalverwerking - zet notities zoals "volgende week vervolgactie" automatisch om in uitvoerbare taken.

• @-vermeldingen voor het creëren van taken en meldingen - Tag je teamgenoten en creëer taken op een intuïtieve manier met behulp van @-vermeldingen in de gespreksnotities.


Afbeeldingen

TenFold Software - 1
TenFold Software - 2
TenFold Software - 3
TenFold Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
TenFold-video
TenFold Software - 1
TenFold Software - 2
TenFold Software - 3
TenFold Software - 4

Twijfels over TenFold? Vergelijk met een populair alternatief

TenFold

4,7 (151)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 61,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

53
425

Integraties

14
43

Gebruiksgemak

4,8 (151)
3,9 (805)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (151)
4,2 (805)

Klantenservice

4,8 (151)
3,9 (805)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Bitrix24

4,2
#1 alternatief voor TenFold
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

LiveAgent

4,7
#2 alternatief voor TenFold
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor TenFold
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Agile CRM

4,1
#4 alternatief voor TenFold
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(151)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je TenFold al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 151 reviews worden weergegeven
Linda
Linda
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Great tool for Account Management!

Beoordeeld op 29/12/2017

Pluspunten

Ability to schedule follow-ups while dispositioning the call improves efficiency!

Having used other programs for calls, Tenfold stands above with little to no degradation of call quality.

Data integration between Salesforce and Tenfold creates a seamless workflow.

Minpunten

Limited history is shown when going into 'Recent' on the pop-up window. Having used other software applications, honestly there isn't a lot I don't like about Tenfold!

Joel
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Anders 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great product...needs some features.

Beoordeeld op 30/8/2017

Pluspunten

The sales reps were very friendly and responsive. If I ever had any questions about our account, pricing, etc., the sales team would respond to my e-mails and phone calls within minutes. They even directed my technical questions to their support staff when it was appropriate. There were several times I asked the sales team technical questions and they always connected with the right support technician.

The tech support was very knowledgeable and quick to respond. Any time I had a problem they always had a solution and it was quick to implement.

The software performed as expected. The popups worked most of the time and performance was never laggy.

Minpunten

There is no ability to customize the popup. It is stuck in one place (bottom right) and can't be moved. Just adding something as simple as being able to move it up and down would make a world of a difference. I don't know how many times the popup got in the way of other information I was trying to look at.

It would, of course, be a much better product if the popup were it's own app that could be docked anywhere on the screen. Tying the popup to Chrome really keeps this software from being the best it could be.

There are no skins, color options, customize options, or anything like that for the popup window. There is nothing you can do to affect how it looks, what information is on it, and where it is docked. Solve those three issues, and you have an amazing tool that is flexible and personable.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Tenfold User

Beoordeeld op 13/9/2017

Pluspunten

Click to dial is a great feature as well as saving notes for a follow up . I have been using Tenfold at my current job for more than 6 months and I would say it's a great software to use at work.

Minpunten

Bugs and at times the program being down which slows down production. From my perspective as employee of Wayfair it works well but there are times it can be frustrating.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Tenfold saves me hours a week!

Beoordeeld op 15/9/2017

Pluspunten

I have used Tenfold for 2 years and love it. It has made my daily tasks more efficient and saves me at least an hour a day. The easy to use pop out makes note taking for calls quick and automatically syncs to SF which allows me to make more dials which equals more sales. Another nice features is the click to dial which allows my X-Lite phone to automatically dial the number also saving me time. I highly recommend Tenfold if you make calls in your line of work. They will not only save you time but make you more money!

Minpunten

Sometimes the pop out doesn't work and our admin has to restart the program. One suggestion is to be able to make changes to the contact fields without having to go into SF.

Tevin
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A superb tool to make and track official calls.

Beoordeeld op 6/7/2018

Pluspunten

The application is easy to use. A Great functionality, is another plus. You can track the incoming calls and keep a watch on individual employee’s performance including details like call durations and intervals. The application has integrations with the salesforce, so without even dialling, you automatically get connected with the customers. Even during a call is made, the application enables notes to be entered to the salesforce’s data folder. The customer service team is very responsive, in case of queries be it email or calls, they respond very well. You can get an in-depth idea about your team's productivity. It is simpler to make follow-ups and you can see the previous conversation threads. The additional features like voicemails, special commands help in reducing the time consumption.

Minpunten

Pop up requires improvement in customization. System crashes occur during the daytime if the calls exceed a limit.

5 van 151 worden weergegeven Lees alle reviews

TenFold - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TenFold.

TenFold heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

TenFold ondersteunt de volgende talen:

Engels

TenFold ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

TenFold kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, 8x8 Virtual Office, Asterisk, Bullhorn Jobscience, ConnectWise PSA, HubSpot Marketing Hub, Keap, NetSuite, Propertybase Salesforce Edition, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Vocalocity, Vonage Business Communications, Zendesk Suite

TenFold biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TenFold.