Over ServiceTitan

ServiceTitan is een systeem voor buitendienstbeheer dat een webgebaseerde en mobiele oplossing biedt voor het plannen en verzenden van oproepen, facturering, het verwerken van betalingen, rapportage, het analyseren van verkoopprestaties en meer. Het systeem is ontworpen voor gebruik door thuisdienstbedrijven in de sectoren HVAC (Heating, Ventilation en Air Conditioning), loodgieterswerk, elektriciteit en garagedeuren.

ServiceTitan stelt gebruikers in staat om de verkoopprestaties van hun technici te volgen, met de optie om leaderboards te gebruiken om de concurrentie te stimuleren en de prestaties te verhogen. Er kunnen ook verbeterpunten worden vastgesteld en gebruikt om personeel te identificeren dat specifieke training of begeleiding nodig heeft. Conversies van telefoongesprekken en de prestaties voor het boeken van oproepen kunnen ook worden gecontroleerd en gebruikers kunnen gemiste kansen identificeren door niet-geboekte gesprekken te bekijken. ServiceTitan identificeert automatisch welke campagne de oproep van elke klant heeft gegenereerd, zodat gebruikers de opbrengst en het ROI (Return On Investment) voor elke campagne kunnen bepalen. De meest winstgevende locaties kunnen ook worden geïdentificeerd en gerichter worden benaderd.

Met de mobiele ServiceTitan-app voor Android en iOS kunnen technici hun toegewezen opdrachten bekijken met routebeschrijvingen, notities toevoegen aan serviceoproepen, facturen creëren, klantbetalingen verwerken en handtekeningen van klanten elektronisch verzamelen in het veld. ServiceTitan bevat ook gps-integratie, sms-berichten in twee richtingen tussen dispatchers en technici en volledige auditsporen voor opdrachten, en gebruikers kunnen uitvoerende workflows configureren, rapporten plannen en waarschuwingen instellen voor geannuleerde taken en niet-geboekte oproepen.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ServiceTitan

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ServiceTitan

Afbeeldingen

ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5
ServiceTitan Software - 6
ServiceTitan Software - 7
View 9 more
ServiceTitan-video
ServiceTitan-video
ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5
ServiceTitan Software - 6
ServiceTitan Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van ServiceTitan: 128

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van groendiensten
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van technici
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking
  • Biedingsbeheer
  • Bouw volgen
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgettering/prognoses
  • CAD-tools
  • CRM
  • Chemicaliëngebruik bijhouden
  • Commercieel
  • Commercieel/industrieel
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • For Plumbing Industry
  • Foto's vastleggen
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafische weergave van projectonderdelen
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Irrigatie monitoren
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Leads beheren
  • Leidingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Materiaalonderzoek
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Provisiebeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor de AEC-sector
  • Voor gazononderhoud
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Website-integratie
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woning
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

FieldEdge

4,3
#1 alternatief voor ServiceTitan
FieldEdge is servicebeheersoftware die je helpt bij het runnen en laten groeien van je gehele buitendienstbedrijf. Dit...

Housecall Pro

4,7
#2 alternatief voor ServiceTitan
Housecall Pro is een full-service tool waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf vanaf hun smartphone en gratis...

Service Fusion

4,4
#3 alternatief voor ServiceTitan
Service Fusion is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer die kantoormedewerkers, technici en klanten helpt te...

mHelpDesk

4,3
#4 alternatief voor ServiceTitan
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(191)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je ServiceTitan al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 191 reviews worden weergegeven
Marlin
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best in the biz

Beoordeeld op 7/5/2019

It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

Pluspunten

Feature set and workflows are the best in the industry. Support is top notch. Software is reliable. The pages just load in a snap unlike our last software.

Minpunten

Like any software change, it was a learning curve. But our success team helps us use the software efficiently and answer any questions we have.

Overwogen alternatieven

FieldEdge

Redenen om over te stappen op ServiceTitan

Reliability and responsiveness of the software. ServiceTitan wins hands down.

Antwoord van ServiceTitan

Thank you for taking time to review ServiceTitan and for being a customer. We built ServiceTitan to help contractors like you run their business more successfully.

We look forward to celebrating all of your future successes.

Peter
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The BEST Service software out there for companies!

Beoordeeld op 14/6/2022

Very good is the best way I can sum it up. We would not want to be with another company.

Very good is the best way I can sum it up. We would not want to be with another company.

Pluspunten

The abilities are rich and continue to be added to over time with the system. They are continually improving based on feedback from their customers.

Minpunten

Because it is such a big and complete system there is a LOT to learn. They work to make it easy to understand but it can still be difficult. You need to make sure you have a good success manager. in the service titan network your guide and helper is called a success manager. Demand one that will work with you to be successful.

Overwogen alternatieven

FieldEdge

Redenen om voor ServiceTitan te kiezen

Was not getting the support or the promised products and forms from them.

Overgestapt van

mHelpDesk

Redenen om over te stappen op ServiceTitan

Better options and customer service
jarod
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Hope your ready to spend lots of money, read there contract they will lock you in over 1 yr

Beoordeeld op 16/6/2022

bad experience

bad experience

Pluspunten

the best features were phone calls being recorded and bio links sent out other then that no better the house calls pro

Minpunten

Costs way to must , after wanting to leave after my 1 year agreement was up. Service Titan told me that in the agreement I signed, it stated that the contract Auto renews unless 30 days written notice was given to them. they are a money hungry company that will charge you for any of there features and there charges are not cheep. don't get trapped like me.

Overwogen alternatieven

HouseCalls Pro

Overgestapt van

HouseCalls Pro
Alissa
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easiest software to use on the market!

Beoordeeld op 25/4/2022

Service Titan changed the way we did business. We moved from a time and material situation to flat...

Service Titan changed the way we did business. We moved from a time and material situation to flat rate pricing and the software made that move incredibly easy.

Pluspunten

The ease of use was the most important feature in implementing a new software program in our business. All of the staff were easily able to maneuver their way around the software after just a day of training.

Minpunten

My only complaint is that it is on the pricier side. However I do believe that you get what you pay for and the features of this software are incredible.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Service TItan - Windows to Mac for the HVAC world!

Beoordeeld op 8/2/2021

EXCELLENT customer service depending on your CSM. We have had several. Current is based out of ATL...

EXCELLENT customer service depending on your CSM. We have had several. Current is based out of ATL and they are amazing! Easy to use software, visual and self explanatory. Implementation was smooth but had its share of concerns. I would not import Memberships if I had the chance to do over. It would have been easier for manual import due to revenue recognition issues and membership reporting numbers being inaccurate due to inactive membership types (the imports). Overall great experience tho with the implementation team.

Pluspunten

Customer notifications that allowed our clients to see when a tech was in route and location of route. Customer service features, clean, easy to view board and job details can be as detailed or minimal as desired. Ease of function.

Minpunten

Reporting software is slightly lacking. Mobile version is limited for techs on the field. Notifications for reminders are limited to one paragraph/set of content, not different based on business unit. Hardest part - we cannot sell equipment through the system due to the inability for AHRI Matchups.

5 van 191 worden weergegeven Lees alle reviews

ServiceTitan - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceTitan.

ServiceTitan kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

ServiceTitan heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ServiceTitan ondersteunt de volgende talen:

Engels

ServiceTitan ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ServiceTitan kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ClearPathGPS, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct

ServiceTitan biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceTitan.