Over Freshsales

Freshsales is een enkele CRM-oplossing, ontworpen voor snelgroeiende en dynamische verkoopteams. De software bevat geïntegreerde telefoon en e-mail, tracking van gebruikersgedrag en lead scoring op één platform. Gebruikers kunnen gebeurtenissen volgen en een visuele verkooppijplijn beheren, evenals aangepaste rapporten en analyses bekijken.

Dankzij de functies voor e-mailtracking weten gebruikers wanneer en hoe vaak een e-mail werd geopend of op een link werd geklikt. Gebruikers kunnen effectief contact maken met potentiële klanten door zich te richten op de volgende set e-mailhandelingen, en gepersonaliseerde verkoopcampagnes maken op basis van e-mailsjablonen. Inzichtelijke e-mailstatistieken vertellen gebruikers welke e-mails goed presteren en welke niet. De functie "In afwachting van reactie" geeft automatisch een lijst weer van contacten waarop moet worden gereageerd.

Met Freshsales kun je direct bellen door eenvoudig op het telefoonnummer van een contact te klikken. De oplossing registreert de volledige gespreksgeschiedenis inclusief e-mailgesprekken op één plek. Gebruikers kunnen notities toevoegen, taken plannen en afspraken maken. Freshsales biedt ook persoonlijke welkomstberichten en voicemailberichten voor het begroeten van klanten.

Diepgaande klanteninzichten over prospects geven gebruikers de mogelijkheid om relevante gesprekken te plannen en contactpunten bij te houden met behulp van de activiteitentijdlijn. Freshsales verzamelt gegevens en segmenteert activiteiten op basis van het gedrag van een contactpersoon. Gebruikers kunnen perspectief krijgen op leads met geavanceerde lead scoring en belangrijke vervolgstappen rangschikken op prioriteit.

De visuele verkooppijplijn biedt volledige zichtbaarheid van deals in verschillende stadia. Gebruikers kunnen sorteren en filteren op sluitingsdata, waardoor ze beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen om hoger op de verkoopladder te komen. Met de navigatie-tool van Freshsales kunnen gebruikers deals over de verkooppijplijn verplaatsen naar elke fase. Gebruikers kunnen prospects rechtstreeks vanuit het deals-dashboard bellen of e-mailen voor een ononderbroken workflow.

Visuele verkooprapporten en opbrengstanalyses controleren de voortgang van de verkoop en identificeren succesvolle campagnes per bron, verkoper, gebied en meer. Met de mobiele iOS- en Android-apps van Freshsales hebben gebruikers altijd toegang tot aanbiedingen terwijl ze onderweg zijn en blijven ze altijd up-to-date over prospects.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 37 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Freshsales-video
Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13

Functies

Totaal aantal functies van Freshsales: 158

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bellijstbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Casusnotities
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Elementanalyse
  • Funnelanalyse
  • Gedeelde contacten
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Heatmaps
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Reeksen
  • Referenties bijhouden
  • Registerbeheer
  • Relaties bijhouden
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Spamblokkering
  • Split run tests
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Visuele editor
  • Volgen van gedrag
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Platform

4,3
#1 alternatief voor Freshsales
Salesforce App Cloud is een platform voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps om gegevens op te...

HubSpot Sales Hub

4,5
#2 alternatief voor Freshsales
HubSpot Sales is een reeks op inbox gebaseerde e-mailtracking en productiviteitstools waarmee verkoopteams hun...

Drip

4,4
#3 alternatief voor Freshsales
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van de...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor Freshsales
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(569)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshsales al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 569 reviews worden weergegeven
Peter
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Look at this, and I promise you, you'll forget about SalesForce

Beoordeeld op 11/10/2018

Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had...

Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had more meetings with my team to try and figure out the details in a month than I've had in a quarter!

We decided to take a look at Freshsales when it came out (end of 2016 I believe), mainly because we've been using Fresh Desk for years and wanted to give them a shot. After the demo, it was a no-brainer. Once we got our account, it took me maybe a week to set everything up and we were ready to go. The interface was just so sleek and stripped down of all those unnecessary fields and options. I could see what was happening, when, and finally what to expect (the latter being very important for any sales manager).

Overall, it works just so well for us (small family owned business) and we won't be looking to change anytime soon.

Pluspunten

There's a number of features I like...reporting, email tracking, lead scoring...Sure, some CRMs out there have all these as well, but everything is so darn well packed and easy to use! If I had to choose one, I'd say email tracking. That had helped a lot with follow-ups and our sales funnel in general.

Minpunten

Can't say there is anything I dislike about the software at present time; it did lack certain features upon release, but the current version has everything we need to take our prospect from point A to point C(lose).

Tanmayu
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Freshsales

Beoordeeld op 21/11/2022

The tool we were previously using did not have the option to create deals and manage your revenue...

The tool we were previously using did not have the option to create deals and manage your revenue generation and pipeline, but ever since we have shifted to freshsales, that problem has disappeared. Also, the reporting and the analytics freshsales offers helps us in keeping track of all our data, activity and how we can streamline the process of sales and pipeline management. Other than that we can also create tasks and meetings on the dashboard, but now we have an all one in solution for all of this, thanks to freshsales.

Pluspunten

The interface is really good and the software is very easy to use. You can also run campaigns and sequences on your contacts with freshsales. Deals and pipeline management is very good and you can create all kinds of reports to keep track of everything.

Minpunten

The onboarding process was a bit longer than expected, and integration with other tools is also a bit difficult. Other than that, there is a monthly limit of only 1000 marketing emails in a month which seems rather wrong and to increase that, you have to pay extra which is a lot.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om voor Freshsales te kiezen

The option of managing deals and pipeline was not available on leadsquared. The interface is very old, and the platform is very slow and laggy.

Overgestapt van

LeadSquared

Redenen om over te stappen op Freshsales

We liked the interface and the deal and pipeline management dashboard of Freshsales more than that of Zoho.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Duurzaamheid en milieu
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Lots of issues w/ CRM migration + bugs

Beoordeeld op 8/3/2019

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from...

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.

Pluspunten

Liked the featureset and price and the fact that they promised full migration support from our previous CRM. Unfortunately it did not turn out as advertised.

Minpunten

During the sales process I was told that they would provide full service assistance with migrating us from a previous CRM and this was a big reason why we picked Freshsales after a through search across the options in the market. They told us it would be completed by a certain date and then missed the deadline - my sales team had no CRM for over a week and was logging all their notes in spreadsheets! Then when the incomplete data showed up, we were missing the dates of actions along with whole categories of actions. I'm writing this 5mo later and after working with multiple support personnel from Freshsales this is still not resolved. We've also had issues with bugs in the software including their snippet which tracks website actions blocking folks from being able to login to our software 2x. Twice we've had slow performance on our web app reported (we run a software company) and our engineering team has troubleshot and pinpointed the Freshsales snippet as the source of the problem. The call feature with call recording is not usable with customers reporting choppy connection / poor connection on over 50% of calls. Numerous small bugs found in the software that affect usabiilty. We build software and it's very clear that they need improvements to their software testing process and less overpromising from their support team.

Mark
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review for Freshsales

Beoordeeld op 25/2/2023

I almost feel satisfied with Freshsales since it allows me to track every step of my sales cycle in...

I almost feel satisfied with Freshsales since it allows me to track every step of my sales cycle in one location and allows me to spend the entire day using just one software, unless I am prospecting. This makes things much more efficient and saves a tonne of time. Also, it aids in the creation of a workflow tailored to my preferences.Excellent onboarding and training took place. The newcomers in our group were always given time by them.

Pluspunten

The app is incredibly simple to use and has a great user interface. With freshsales, you can also conduct campaigns and sequences on your contacts. Transactions and pipeline management are excellent, and a variety of reports can be made to keep track of everything.

Minpunten

Freshsales is simple to use and doesn't take much time to learn how to use it effectively. In addition, the membership costs are reasonable and aren't seen as a barrier to the participation of the entire team.

Humberto
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

If you need support, look elsewhere

Beoordeeld op 17/3/2021

In short, great app, downright awful support

In short, great app, downright awful support

Pluspunten

Very easy to implement. Currently using FreshDesk, FreshCaller and FreshSales. Great integration, everything works quite well.

Minpunten

As long as you do not need help from support, you will be fine. Every time that I have contacted support it has unfortunately been very disappointing. Even the most basic question takes an inordinate amount of time to get a response. Specific issue on FreshSales that really was upsetting is the fact that under the blossom program you get absolutely no reports, zero. In order to get reports, you have to upgrade to the next plan, garden. The cost per user goes from 12 to 25 if you are on the annual plan or 19 to 35 on the monthly. It is really hard to understand why some basic reports were not provided under blossom. Yes, the app is very useable without reports, however, if you are managing a team and want to see data across users, forget about it. You need reports and will have to migrate to the next plan up. I cannot stress the fact that the support is just simply not a priority for them, for many folks this could be the one thing that will force them to look somewhere else.

Overwogen alternatieven

Salesforce Platform en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Freshsales

The decision to choose freshworks was for most part driving by cost.
5 van 569 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshsales - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshsales.

Freshsales kent de volgende prijsmodellen:

Freshsales heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshsales ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Freshsales ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshsales kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Alfresco Mobile, Asana, Calendly, DocuSign, Freshchat, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, HubSpot CRM, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Segment, Slack, Trello, Xero, Zapier

Freshsales biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshsales.