Over Freshsales

Freshsales is een enkele CRM-oplossing, ontworpen voor snelgroeiende en dynamische verkoopteams. De software bevat geïntegreerde telefoon en e-mail, tracking van gebruikersgedrag en lead scoring op één platform. Gebruikers kunnen gebeurtenissen volgen en een visuele verkooppijplijn beheren, evenals aangepaste rapporten en analyses bekijken.

Dankzij de functies voor e-mailtracking weten gebruikers wanneer en hoe vaak een e-mail werd geopend of op een link werd geklikt. Gebruikers kunnen effectief contact maken met potentiële klanten door zich te richten op de volgende set e-mailhandelingen, en gepersonaliseerde verkoopcampagnes maken op basis van e-mailsjablonen. Inzichtelijke e-mailstatistieken vertellen gebruikers welke e-mails goed presteren en welke niet. De functie "In afwachting van reactie" geeft automatisch een lijst weer van contacten waarop moet worden gereageerd.

Met Freshsales kun je direct bellen door eenvoudig op het telefoonnummer van een contact te klikken. De oplossing registreert de volledige gespreksgeschiedenis inclusief e-mailgesprekken op één plek. Gebruikers kunnen notities toevoegen, taken plannen en afspraken maken. Freshsales biedt ook persoonlijke welkomstberichten en voicemailberichten voor het begroeten van klanten.

Diepgaande klanteninzichten over prospects geven gebruikers de mogelijkheid om relevante gesprekken te plannen en contactpunten bij te houden met behulp van de activiteitentijdlijn. Freshsales verzamelt gegevens en segmenteert activiteiten op basis van het gedrag van een contactpersoon. Gebruikers kunnen perspectief krijgen op leads met geavanceerde lead scoring en belangrijke vervolgstappen rangschikken op prioriteit.

De visuele verkooppijplijn biedt volledige zichtbaarheid van deals in verschillende stadia. Gebruikers kunnen sorteren en filteren op sluitingsdata, waardoor ze beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen om hoger op de verkoopladder te komen. Met de navigatie-tool van Freshsales kunnen gebruikers deals over de verkooppijplijn verplaatsen naar elke fase. Gebruikers kunnen prospects rechtstreeks vanuit het deals-dashboard bellen of e-mailen voor een ononderbroken workflow.

Visuele verkooprapporten en opbrengstanalyses controleren de voortgang van de verkoop en identificeren succesvolle campagnes per bron, verkoper, gebied en meer. Met de mobiele iOS- en Android-apps van Freshsales hebben gebruikers altijd toegang tot aanbiedingen terwijl ze onderweg zijn en blijven ze altijd up-to-date over prospects.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, België, Bolivia, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, Colombia, Costa Rica, Duitsland, Ecuador, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Indonesië, Ierland, Israël, India, Italië, Japan, Koeweit, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Filipijnen, Polen, Puerto Rico, Portugal, Roemenië, Zweden, Singapore, Thailand, Verenigde Staten, Uruguay, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13
View 14 more
Freshsales-video
Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13

Functies

Totaal aantal functies van Freshsales: 154

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bellijstbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Casusnotities
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Elementanalyse
  • For Financial Institutions
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Funnelanalyse
  • Gedeelde contacten
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensvisualisatie
  • Heatmaps
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Lead Scoring
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Registerbeheer
  • Relaties bijhouden
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Spamblokkering
  • Split run tests
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Visuele editor
  • Volgen van gedrag
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Freshsales
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Freshsales
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Zendesk

4,4
#3 alternatief voor Freshsales
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Insightly

3,9
#4 alternatief voor Freshsales
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(501)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshsales al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 501 reviews worden weergegeven
Paul
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy On-boarding and setup, fast support.

Beoordeeld op 31/1/2019

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the...

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers.

Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.

Pluspunten

I was able to easily onboard to this system from HubSpot and Salesforce. The features in this system just work. You expect something to operate in a certain way, and it just does. Mail and calendar integration is super easy and really responsive (I used both Office 365 and Google Integrations). I love email templates and sales campaigns, they make working with leads and customers so easy and are not tucked away in a corner.

The UX is much better than other systems, which means my salespeople are more likely to use the CRM, which is a common problem among salespeople and CRM systems.

Minpunten

Freshsales is right-sized for us. It lacks some of the major enterprise features of bigger CRMs; but you also don't have too many features right in the way.

I'm not a huge fan of the field paging UI on leads, deals, accounts, and contacts. I get that it makes it so you can add as many fields as you want, but it's hard to navigate and organize my screen just the way I like it. I resorted to using the Edit screen though, even when I'm not necessarily editing and that works well enough. Definitely not a big deal compare to all the other awesome features.

Devyani
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best high end software for sales manager and their team working in startups

Beoordeeld op 28/3/2022

There are many alternative sales tools out there but freshsales helped me in my initial days of...

There are many alternative sales tools out there but freshsales helped me in my initial days of lead generation, hence I will recommend this tool to those who have just started into marketing & sales department.

Pluspunten

I was using this software for 1 and half year, I started with just live real-time chat service and now I have started using its premium features to manage my leads and sending them sales pitch and updates with easy campaign manager.

I loved the user interface which takes no brains to understand the features that you need to solve your purpose. I have used their reporting tools that helps me make decisions based on results I have got from campaigns.

Minpunten

I would love this tool if they provide integration with social networks too like Instagram and Facebook messages along with LinkedIn. Currently they have limited integration modules.

Also importing files takes much time then managing and sending them sometimes it got stuck and I need to reiterate everything again.

Overwogen alternatieven

Zoho Mail en Zendesk

Redenen om voor Freshsales te kiezen

tawk.to is much easier tool but its not beneficial for lead generation, its mostly useful for customer support or after sales service. Freshasales is all round tool that made me choose this software.

Overgestapt van

tawk.to
Karunyaa
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Freshsales CRM- lead management made simple

Beoordeeld op 20/7/2022

On the whole, it is a good product in it's domain but needs quick fix on the tickets raised.

On the whole, it is a good product in it's domain but needs quick fix on the tickets raised.

Pluspunten

It was very user friendly to start with which is the most important aspect in a product like CRM, used multiple times in a day across teams in a company. Ease of access & navigation are the key pros of freshsales.

Minpunten

Freshsales have lots of updates weekly which might in a way be hard for on-the-go teams like sales team to access. While product updates are useful, it could be done in certain announced intervals.

William
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Over promise and massively underdeliver

Beoordeeld op 8/7/2022

Initially the support appeared overstructured but helpful. But then we kept getting oh...we don't...

Initially the support appeared overstructured but helpful. But then we kept getting oh...we don't do that.

Pluspunten

It can make a phone call. There isn't much on the positive side. It's hard to see history, route calls to others, send texts with attachments are impossible and you can't receive a text with an attachment. These are major for our business. Systems that rely on email in our industry are wasted.

Minpunten

We were promised several capabilities that just don't exist. When we found this out, we asked for a refund and we can't get any response since then. They ignore us totally.

Ranjith
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Does the Job - Economical compared to others in the market

Beoordeeld op 26/5/2022

It is a good CRM for small organizations. It did the job but with a lot of limitations

It is a good CRM for small organizations. It did the job but with a lot of limitations

Pluspunten

Good all round CRM for small organizations loaded with lot of good features.

Minpunten

Reporting has limitations and the interface is not fluid compared to others in the market. Customer support is a challenge across Freshworks.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM en HubSpot CRM

Redenen om voor Freshsales te kiezen

Looking for marketing integration

Overgestapt van

Pipedrive

Redenen om over te stappen op Freshsales

We took a trial and found it decent enough
5 van 501 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshsales - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshsales.

Freshsales kent de volgende prijsmodellen:

Freshsales heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshsales ondersteunt de volgende talen:

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Freshsales ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshsales kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Alfresco Mobile, Asana, Calendly, DocuSign, Freshchat, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, HubSpot CRM, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Segment, Slack, Trello, Xero, Zapier

Freshsales biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshsales.