AbacusLaw
Over AbacusLaw
AbacusLaw is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken en automatisering van rechtszaken die flexibel en schaalbaar is voor bedrijven van elke omvang, van solopraktijken tot grote advocatenkantoren. De oplossing helpt de klantenservice en bedrijfsgroei te verbeteren door gebruikers de tools te bieden om het beheer van juridische zaken te vereenvoudigen.
AbacusLaw helpt juridische professionals de voortgang van hun zaken te bevorderen en voorkomt dat ze belangrijke deadlines missen. De functies van deze oplossing omvatten juridische en op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten en formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, gegevensverzameling, document- en e-mailbeheer, rapportage, urenregistratie, facturering en boekhouding, en meer.
Gebruikers kunnen kritieke zaak- en klantgegevens dynamisch vastleggen en samenwerken met het hele personeel om afspraken te plannen. Agendaregels en workflows kunnen automatisch een reeks evenementen plannen om belangrijke deadlines bij te houden. Gebruikers kunnen complete zaken centraal organiseren en relevante informatie opnemen, zoals contactpersonen, evenementen, documenten en notities. AbacusLaw helpt gebruikers te zoeken naar belangenconflicten en biedt een groot aantal standaardrapporten.
Gebruikers kunnen AbacusLaw (en elke andere softwaretoepassing) uitvoeren binnen Abacus Private Cloud voor een rampbestendige oplossing met verhoogde mobiliteit, betrouwbaarheid, beveiliging en controle. Abacus Private Cloud is toegankelijk via smartphones en tablets op zowel Android- als iOS-platforms.
Afbeeldingen
Twijfels over AbacusLaw?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Clio
CosmoLex
MyCase
ProLaw
Reviews
Heb je AbacusLaw al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Juridische dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Long Time Abacus User
Beoordeeld op 9/10/2018
We have been using this software to keep track of our cases, clients, experts, schedules, to-do...
We have been using this software to keep track of our cases, clients, experts, schedules, to-do lists, court deadlines and documents for over 15 years. It's been extremely helpful to our law firm.
Pluspunten
It's extremely easy to use, update and share.
Minpunten
I haven't had any problems using Abacus. It's easy to customize for our use and has been very helpful.
- Sector: Rechtspraktijk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Support going down hill
Beoordeeld op 15/2/2019
I've been 10 year plus user and beta tester; support was excellent before they become AbacusNext. ...
I've been 10 year plus user and beta tester; support was excellent before they become AbacusNext. Now they have so many products to support that the level one folks just don't have answers to anything but simple questions. Also you cannot get them on the phone in most cases or if you do it is after a very long wait (up to 30 minutes).
Pluspunten
Full featured product with links to Outlook.
Minpunten
Support used to be excellent when you had a question; due to company growth and buying other business it is no longer possible to get phone support in a timely manner. When you get it and it is complicated issue level one isn't able to solve the problem as in the past.
- Sector: Rechtspraktijk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Great Program for the 1970s law firm - Garbage if you are practicing law in present era!
Beoordeeld op 17/1/2017
Forced subscription model on an outdated program. The program had difficulty with a 4-person law...
Forced subscription model on an outdated program. The program had difficulty with a 4-person law firm. There were numerous issues with duplicate contacts, duplicate emails, multiple scheduling issues, and failed to easily integrate with other applications such as Outlook 2016. We also were forced onto a subscription model, costing approximately $300/month. We received zero updates during that time, despite numerous complaints to the sales team. We purchased a high-end server ($4,000) to run Abacus, thinking the hardware was the cause of the latency issues. This solved nothing.
At the end of our contract, our salesperson told us that the software would continue to function, but support would be terminated. This was a lie. The software was restricted to read-only mode and we were locked out of our data. We were then given the option of paying a $275 reinstatement fee, plus increased monthly fees to get the software up and running on our own server again. This was the last straw and we migrated to a much better solution.
Abacus is an outdated system that requires significant upkeep. The hardware requirements are not included in their pricing model. Their hosted solution was also garbage, as it failed to integrate with the local programs. Their software is incredible slow and simple tasks (such as printing an invoice) takes 5-10 minutes to accomplish.
I would stay away from this product at all costs. One final warning, because their system is so outdated, once you start entering data, it cannot be exported to be migrated to a new system. Their poor design forces you to remain on their system or feel the pain of a weeks long migration system. Again, stay away from this outdated system at all costs.
Pluspunten
Nothing. It is complete garbage. It is outdated and shouldn't be on the market.
Minpunten
Poor design, simple tasks are overly complicated, they force an over-priced subscription model, doesn't integrate with other programs, does not integrate directly with phone calendars, created duplicate entries for contacts, cannot migrate data.
Antwoord van CARET
Capterra is a distinguished platform for users to share reviews of software products, and we respect the forum as a place for serious technical reviews made without self-interest or aggrandizement. The tone and tenor of your review indicates that you are very unhappy with our product, and while we would love to have you stay with us, we want you to make the best decision for your firm. We would be happy to help remedy your situation. At your earliest convenience, please contact us at 858-882-1794F.
Cheers, Abacus
- Sector: Rechtspraktijk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Love Abacus!
Beoordeeld op 13/9/2018
I love Abacus and use it every day. I rely on it to keep me on top of things.
I love Abacus and use it every day. I rely on it to keep me on top of things.
Pluspunten
The ability to enter notes no matter how far in the future; the ease of finding names of attorneys and the cases we have worked with them on.
Minpunten
Setting up rules has always given me a bit of a problem.
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Abacus is used our law office to manage PIP claims and it is not the fastest however it is...
Beoordeeld op 1/11/2017
You can keep track of your billable hours and the pre set up pleadings make your life easy.
You can keep track of your billable hours and the pre set up pleadings make your life easy.
Pluspunten
IF... and only IF set up properly most pleadings can be pre drafted and auto filled IF and ONLY IF all case info is put in correctly.
Minpunten
A little slow for my own taste. Let's just say you need to set time aside to only dedicate yourself to using the software.
AbacusLaw - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AbacusLaw.V. Welke prijsmodellen heeft AbacusLaw te bieden?
AbacusLaw kent de volgende prijsmodellen:
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van AbacusLaw?
AbacusLaw heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door AbacusLaw ondersteund?
AbacusLaw ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt AbacusLaw ondersteuning voor mobiele apparaten?
AbacusLaw ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan AbacusLaw worden geïntegreerd?
AbacusLaw kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Comm-unity, Keap, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Nextiva, Salesforce Sales Cloud
V. Welke mate van ondersteuning heeft AbacusLaw te bieden?
AbacusLaw biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AbacusLaw.