
Over AzureDesk
AzureDesk is helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. De tool centraliseert alle klantgerichte informatie en verenigt ondersteuningsmails, ondersteuningstickets en vragen van klanten die via e-mail binnenkomen.
Met AzureDesk kunnen bedrijven hun klanten een intelligente kennisbank bieden, inclusief een zoekfunctie zoals Bing voor het zelf zoeken naar antwoorden. Het self-service klantenportal van Azure Desk toont trending onderwerpen en vragen die gebruikers helpen om zelf de antwoorden te vinden die ze nodig hebben. Als klanten via de klantgerichte kennisbank geen antwoorden kunnen vinden, kunnen ze een ticket aanmaken via de AzureDesk-portal of e-mailen om hulp te krijgen van helpdeskmedewerkers. AzureDesk biedt helpdeskmedewerkers toegang tot een intelligente interne kennisbank waarmee ze moeiteloos vragen kunnen beantwoorden.
AzureDesk, gratis voor maximaal 3 medewerkers, biedt een ondersteuningssite met voorspellend zoeken door de gehele kennisbank, veelgestelde vragen, onderwerpen en artikelen, en levert resultaatsuggesties vanaf de eerste toetsaanslag. AzureDesk biedt gebruikers ook inzicht in de aanmaaktijd van het ticket, het probleemtype, de probleemstatus, probleemprioriteit enzovoort, voor de meest effectieve klantenservice.
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor AzureDesk
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor AzureDesk
Afbeeldingen








Functies
Totaal aantal functies van AzureDesk: 35
Alternatieven
Issuetrak

Salesforce Service Cloud

Zendesk Suite

TeamSupport

Reviews
Heb je AzureDesk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Afdrukken en drukwerk
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Azure Desk
Beoordeeld op 30/1/2019
Our main objective is to provide monthly stats for all incidents and problems. We also wanted a...
Our main objective is to provide monthly stats for all incidents and problems. We also wanted a browser-based solution and hopefully a mobile app will arrive soon.
We setup the Service Desk quickly and can report on stats very easily.
Pluspunten
Cloud based and very easy to use. Quick to setup
Minpunten
More features is always good but they do seem to get added once requested
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
VPN User Review
Beoordeeld op 26/7/2019
It keeps support tickets reasonably organized
It keeps support tickets reasonably organized
Pluspunten
It's more streamlined than other similar products, in my experience.
Minpunten
Sometimes certain tickets show up repeatedly in the "unassigned" section.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Anders Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
AzureDesk Product Review
Beoordeeld op 6/4/2019
Simple to use , affordable for 1 Man Business or SMB, if mobility is not required.
Simple to use , affordable for 1 Man Business or SMB, if mobility is not required.
Pluspunten
Very simple to setup and use
Useful Knowledge base
Minpunten
No manual time logging
No Mobile support
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Service desk is very supportive
Beoordeeld op 23/10/2022
Pluspunten
Extremely supportive when ever there is an issue. Responds immediately anda have patience helps through Skype call also.
Minpunten
Not user friendly when updating user details in ticket. Problem with maintenance of the issues.
- Sector: Mediaproductie
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Azure Desk
Beoordeeld op 28/1/2019
Using Azure Desk enables us to effectively manage all IT incidents for over sixty franchisee...
Using Azure Desk enables us to effectively manage all IT incidents for over sixty franchisee operations. We are able to track, monitor and where necessary escalate outstanding tasks and prioritise incidents based on priority levels. The software is very easy to use and we have never experienced any issues or outages to date. We look forward to working with the Azure development team to offer enhancements to what is an excellent software tool.
Pluspunten
Azure Desk is easy to use browser based application. It has a simple to use and intuitive interface to create new incidents, manage existing incidents. Monthly and ad-hoc reporting are easy to run for MI purposes. Another plus point is the ability to update user requests via email during the incident duration.
Minpunten
Some additional fields would really be useful especially 'Channel' fields which would also assist with better reporting.
Antwoord van AzureDesk
thank you so much
AzureDesk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AzureDesk.V. Welke prijsmodellen heeft AzureDesk te bieden?
AzureDesk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 12,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van AzureDesk?
AzureDesk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door AzureDesk ondersteund?
AzureDesk ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans
V. Biedt AzureDesk ondersteuning voor mobiele apparaten?
AzureDesk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan AzureDesk worden geïntegreerd?
AzureDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Asana, ChargeDesk, Chatlio, FreshBooks, Jira, Olark, Slack, Smooch
V. Welke mate van ondersteuning heeft AzureDesk te bieden?
AzureDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AzureDesk.