Over AzureDesk

AzureDesk is helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. De tool centraliseert alle klantgerichte informatie en verenigt ondersteuningsmails, ondersteuningstickets en vragen van klanten die via e-mail binnenkomen.

Met AzureDesk kunnen bedrijven hun klanten een intelligente kennisbank bieden, inclusief een zoekfunctie zoals Bing voor het zelf zoeken naar antwoorden. Het self-service klantenportal van Azure Desk toont trending onderwerpen en vragen die gebruikers helpen om zelf de antwoorden te vinden die ze nodig hebben. Als klanten via de klantgerichte kennisbank geen antwoorden kunnen vinden, kunnen ze een ticket aanmaken via de AzureDesk-portal of e-mailen om hulp te krijgen van helpdeskmedewerkers. AzureDesk biedt helpdeskmedewerkers toegang tot een intelligente interne kennisbank waarmee ze moeiteloos vragen kunnen beantwoorden.

AzureDesk, gratis voor maximaal 3 medewerkers, biedt een ondersteuningssite met voorspellend zoeken door de gehele kennisbank, veelgestelde vragen, onderwerpen en artikelen, en levert resultaatsuggesties vanaf de eerste toetsaanslag. AzureDesk biedt gebruikers ook inzicht in de aanmaaktijd van het ticket, het probleemtype, de probleemstatus, probleemprioriteit enzovoort, voor de meest effectieve klantenservice.

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor AzureDesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor AzureDesk

Afbeeldingen

AzureDesk Software - 1
AzureDesk Software - 2
AzureDesk Software - 3
AzureDesk Software - 4
AzureDesk Software - 5
AzureDesk Software - 6
AzureDesk Software - 7
AzureDesk Software - 8
View 9 more
AzureDesk-video
AzureDesk Software - 1
AzureDesk Software - 2
AzureDesk Software - 3
AzureDesk Software - 4
AzureDesk Software - 5
AzureDesk Software - 6
AzureDesk Software - 7
AzureDesk Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van AzureDesk: 36

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Callcenterbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Helpdeskbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Live chatten
  • Netwerkcontrole
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Salesforce Service Cloud

4,4
#1 alternatief voor AzureDesk
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

DeskPRO

4,6
#2 alternatief voor AzureDesk
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters,...

EcholoN

4,7
#3 alternatief voor AzureDesk
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

Vision Helpdesk

4,6
#4 alternatief voor AzureDesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1)...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(49)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je AzureDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 49 reviews worden weergegeven
Mark
Totaalscore
  • Sector: Afdrukken en drukwerk
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Azure Desk

Beoordeeld op 30/1/2019

Our main objective is to provide monthly stats for all incidents and problems. We also wanted a...

Our main objective is to provide monthly stats for all incidents and problems. We also wanted a browser-based solution and hopefully a mobile app will arrive soon.
We setup the Service Desk quickly and can report on stats very easily.

Pluspunten

Cloud based and very easy to use. Quick to setup

Minpunten

More features is always good but they do seem to get added once requested

Kaitlyn
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

VPN User Review

Beoordeeld op 26/7/2019

It keeps support tickets reasonably organized

It keeps support tickets reasonably organized

Pluspunten

It's more streamlined than other similar products, in my experience.

Minpunten

Sometimes certain tickets show up repeatedly in the "unassigned" section.

Anthony
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Anders Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

AzureDesk Product Review

Beoordeeld op 6/4/2019

Simple to use , affordable for 1 Man Business or SMB, if mobility is not required.

Simple to use , affordable for 1 Man Business or SMB, if mobility is not required.

Pluspunten

Very simple to setup and use
Useful Knowledge base

Minpunten

No manual time logging
No Mobile support

Michael
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Azure Desk

Beoordeeld op 28/1/2019

Using Azure Desk enables us to effectively manage all IT incidents for over sixty franchisee...

Using Azure Desk enables us to effectively manage all IT incidents for over sixty franchisee operations. We are able to track, monitor and where necessary escalate outstanding tasks and prioritise incidents based on priority levels. The software is very easy to use and we have never experienced any issues or outages to date. We look forward to working with the Azure development team to offer enhancements to what is an excellent software tool.

Pluspunten

Azure Desk is easy to use browser based application. It has a simple to use and intuitive interface to create new incidents, manage existing incidents. Monthly and ad-hoc reporting are easy to run for MI purposes. Another plus point is the ability to update user requests via email during the incident duration.

Minpunten

Some additional fields would really be useful especially 'Channel' fields which would also assist with better reporting.

Antwoord van AzureDesk

thank you so much

Shaun
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

AzureDesk

Beoordeeld op 25/7/2019

We have very pleased with the software and support - at a great price as well!

We have very pleased with the software and support - at a great price as well!

Pluspunten

We were able to institute and bring the software up from ground zero to a useful internal application very quickly. They were able to take a listing of customers and import them for us for ease of data entry which helped a great deal.

Minpunten

I haven't had any issues to note - so far its been great.

5 van 49 worden weergegeven Lees alle reviews

AzureDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AzureDesk.

AzureDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 5,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

AzureDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

AzureDesk ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans

AzureDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

AzureDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, ChargeDesk, Chatlio, FreshBooks, Jira, Olark, Slack, Smooch

AzureDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AzureDesk.