Over Zingtree

Zingtree helpt ondersteuningsprocessen stroomlijnen door klanten en agenten moeiteloos door complexe processen te leiden. Klantenserviceteams en contactcenters kunnen profiteren van Zingtree interactieve tools om snel beslissingsbomen op basis van vraag en antwoord in te stellen om selfservice te promoten, aangepaste agent-scripts te ontwikkelen en meer.

Naast stapsgewijze probleemoplossers en agent scripting-oplossingen, biedt Zingtree een compleet pakket met integraties en volledige analysecapaciteiten (voor beslissingsbomen en scripts) om de ondersteuningsprocessen voortdurend te verbeteren. Zingtree kan worden geïntegreerd met CRM- en chatsystemen, zoals Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Zopim en Intercom, evenals Wordpress voor naadloze ondersteuning.

Door Zingtree interactieve tools in een workflow te introduceren, kunnen klanten zichzelf helpen, agenten best practices volgen en contactcenter- of klantenserviceteams elke interactie volledig stroomlijnen.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zingtree

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zingtree

Afbeeldingen

Zingtree Software - 1
Zingtree Software - 2
View 2 more
Zingtree Software - 1
Zingtree Software - 2

Functies

Totaal aantal functies van Zingtree: 57

  • "Wat-als"-scenario's
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Activiteiten volgen
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van supporttickets
  • Beoordeling van gezondheidsrisico’s
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Diagrammen
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gemengd callcenter
  • Helpdeskbeheer
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Markeren
  • Netwerkcontrole
  • No-code
  • Online formulieren
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor medische doeleinden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Salesforce Service Cloud

4,4
#1 alternatief voor Zingtree
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

DeskPRO

4,6
#2 alternatief voor Zingtree
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters,...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor Zingtree
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Bitrix24

4,1
#4 alternatief voor Zingtree
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(94)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Zingtree al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 94 reviews worden weergegeven
Yogesh
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Love it! Use to create comprehensive trees to assist support teams

Beoordeeld op 20/6/2018

Execution Accuracy.
Operational Efficiency
Improved resource utilisation
Improved experience for...

Execution Accuracy.
Operational Efficiency
Improved resource utilisation
Improved experience for our support teams.

Pluspunten

ease of creating content
integration with Wordpress - which hosts our knowledge base.
Extremely professional Technical support . support team come back to me in few hours not days.
Seamless purchase
I recommended a feature and they had the technology but they hardened it very quickly. So Webhooks is a great addition.

Minpunten

cost. could be more economical.
If your tree is very complex with hundreds and thousands of moving pieces - you've to build your trees 'outside' of zingtree . I use workflowy instead and then circle my way back to Zingtree.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Quick, efficient, great training tool. Downside is it can be sometime glitch y.

Beoordeeld op 19/6/2018

Compliance is 100% improved from this time last time. There is another huge bonus in that it has...

Compliance is 100% improved from this time last time. There is another huge bonus in that it has reduced the time required for our team members to understand and use the script. However there are numerous communication issues it has with salesforce that create major issues in the pitch and flow. These mistakes while easy for me to identify are not easy for team members to fix.

Pluspunten

Ease of use for team members. Great scripting tool for compliance. Greatly reduces on boarding time.

Minpunten

It can be glitchy and screens can lock. Not frequent but creates disruptions for team members.

Fran
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Very easy to set up and edit

Beoordeeld op 21/6/2018

Pluspunten

I liked the easy set-up, it did not take a lot of time before we had a base version running. Editing is done on the spot with no fuss. Nice clean design (finished product).

Minpunten

Editing mode can be a bit cleaner graphic wise. The editing itself is easy once you know how. I do think that the editing menu can be improved.
More templates would be a nice addition

Antwoord van Zingtree

Hi Fran -

Thanks for the review. If you have any specific suggestions on how to improve editing, we'd love to hear them. Just about all of our product updates are customer driven.

Please reach out to me at [email protected] if you'd like to share your ideas.

Thanks,

Bill Dettering
Zingtree
https://zingtree.com

Brooke
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zingtree was just what we needed for our call center to troubleshoot!

Beoordeeld op 19/6/2018

Easy to use, easily customizable, great for new hires and scripting alike!

Easy to use, easily customizable, great for new hires and scripting alike!

Pluspunten

Great for new hire training as well as existing employees scripting! Zingtree has added many new features and functionality upgrades over the past year that have made wonderful improvements.

Minpunten

Sometimes it takes a while to get someone to respond when you submit a question or enhancement request through customer service or tech support but they always to respond and help out as they are able!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It is pretty easy to use and customize.

Beoordeeld op 20/6/2018

Pluspunten

Made my life easier in terms of conveying directions to end user. Very user-friendly for both end user and development. The interface is relatively easy to navigate and has tons of application in our line of work.

Minpunten

As the product is easy to use. The interface is not really complicated and pretty straightforward. And based on what Ian using the product for, I have nothing negative to say about the product.

5 van 94 worden weergegeven Lees alle reviews

Zingtree - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zingtree.

Zingtree kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zingtree heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zingtree ondersteunt de volgende talen:

Engels

Zingtree ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zingtree kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Desk.com, Freshdesk, Intercom, Salesforce Sales Cloud, WordPress, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk

Zingtree biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zingtree.