Over Zingtree

Zingtree helpt ondersteuningsprocessen stroomlijnen door klanten en agenten moeiteloos door complexe processen te leiden. Klantenserviceteams en contactcenters kunnen profiteren van Zingtree interactieve tools om snel beslissingsbomen op basis van vraag en antwoord in te stellen om selfservice te promoten, aangepaste agent-scripts te ontwikkelen en meer.

Naast stapsgewijze probleemoplossers en agent scripting-oplossingen, biedt Zingtree een compleet pakket met integraties en volledige analysecapaciteiten (voor beslissingsbomen en scripts) om de ondersteuningsprocessen voortdurend te verbeteren. Zingtree kan worden geïntegreerd met CRM- en chatsystemen, zoals Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Zopim en Intercom, evenals Wordpress voor naadloze ondersteuning.

Door Zingtree interactieve tools in een workflow te introduceren, kunnen klanten zichzelf helpen, agenten best practices volgen en contactcenter- of klantenserviceteams elke interactie volledig stroomlijnen.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zingtree

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zingtree

Afbeeldingen

Zingtree Software - 1
Zingtree Software - 2
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Zingtree Software - 1
Zingtree Software - 2

Functies

Totaal aantal functies van Zingtree: 56

  • "Wat-als"-scenario's
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Activiteiten volgen
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van supporttickets
  • Beoordeling van gezondheidsrisico’s
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Diagrammen
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gemengd callcenter
  • Helpdeskbeheer
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Markeren
  • No-code
  • Online formulieren
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor medische doeleinden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Freshdesk

4,5
#0 alternatief voor Zingtree
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Zoho Desk

4,5
#1 alternatief voor Zingtree
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Salesforce Service Cloud

4,4
#2 alternatief voor Zingtree
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor Zingtree
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(95)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Zingtree al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 95 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ZingTree is easy to use and does EXACTLY what we need it to do.

Beoordeeld op 20/6/2018

It has improved our productivity and our ability to communicate with customers effectively. Our...

It has improved our productivity and our ability to communicate with customers effectively. Our biggest challenge was enabling our agents to quickly personalize their scripting. ZingTree allows them to do that effortlessly.

Pluspunten

The decision trees are easy to set up and to edit. I'm able to create personalized scripting for our agents that has significantly increased our effectiveness.

Minpunten

I wish that I could copy a whole node, including the attached buttons instead of having to re-link each button when I make a copy of a node.

David
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Awesome Software - Amazing Time Saver

Beoordeeld op 1/8/2018

Immense reduction in response time and time spent per customer. Customer issues are solved in at...

Immense reduction in response time and time spent per customer. Customer issues are solved in at least half the time now because of this software.

Pluspunten

This software has saved us so much time going back and forth with customers. The step by step breakdown allows our customers to provide all of their information ahead of time and cut down on the amount of emails that have to be sent. Our customers are able to answer a series of prompts that we can see in our system. It greatly reduces how long it takes for a customer issue to be resolved when time isn't being wasted on countless email correspondences. We are now able to answer more customers and faster because of this software and has reduced our overall response time. I would highly recommend this software to anyone dealing in customer service where troubleshooting has many different variables.

Minpunten

The one downside to the software is that it can be time consuming to set it all up. This gets easier as you get better with it but it can be a little difficult at first when trying to create a tree for your customer service. The other downside is that it is a little difficult to navigate on the back-end when you are integrating it the software.

Ena
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Support Team behind the product, really listens to users

Beoordeeld op 25/6/2018

one of the only softwares out there to help our situation, and overall great product

one of the only softwares out there to help our situation, and overall great product

Pluspunten

The support team was extremely adaptable. When a feature was removed that our business finds imperative, they worked with us to provide the solution we needed.

Minpunten

There was some lag time in re-instituting the change, however it was not beyond the normal development timeframe.

Isaac
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Overall my experience with Zingtree has been great.

Beoordeeld op 19/6/2018

Zingtree helps our agents provide consistent support to our customers and allows them to easily...

Zingtree helps our agents provide consistent support to our customers and allows them to easily follow complex processes.

Pluspunten

While the software takes a little while to get the hang of, the customer support is great - love the super fast response from the leadership team. When I point out something that's broken, it gets fixed usually in 24-48 hours which shows that Zingtree really values it's customers.

Minpunten

I wish there was a little more customizability with the Zendesk integration - for example, I wish it had the ability to automatically appear on the screen for agents when a specific category was selected or when a specific type of call came in.

Antwoord van Zingtree

Hi Isaac -

The Zingtree Agent Scripting app for Zendesk can automatically select a tree based upon the Brand field, or the value in any custom field.

If you are using a screen pop software with Zendesk, then that may need to set the fields, but otherwise this is an integral part of Zingtree's Zendesk interface.

Happy to work with you to get this part in place...

Rachelle
Totaalscore
  • Sector: Directiekantoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Very easy to set up. I wish there were a few more features.

Beoordeeld op 18/6/2018

Pluspunten

I like how easy it is to set up new trees. There are also a lot of customizable settings. When employees are added to the zingtree admin list, it is easy for them to also figure out how to use the system. When changes need to be made, it is easy to do so and changes are reflected immediately.

Minpunten

Setting up training simulations is not easy. Wish there were more options for multiple choice and scoring. I do not like how only one user can be signed in at a time.

5 van 95 worden weergegeven Lees alle reviews

Zingtree - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zingtree.

Zingtree kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zingtree heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zingtree ondersteunt de volgende talen:

Engels

Zingtree ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zingtree kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Desk.com, Freshdesk, Intercom, Salesforce Sales Cloud, WordPress, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Suite

Zingtree biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zingtree.