Toast POS

Toast POS

Cloudgebaseerde point of sale-oplossing voor restaurants

4.3/5 (245 review)

Toast POS - Overzicht

Wat is Toast POS?

Toast is POS-software (Point Of Sale) waarmee bedrijfseigenaren de operationele kosten kunnen verlagen, de efficiëntie van het personeel kunnen vergroten en de klantervaring kunnen verbeteren. De software kan alleen worden gekoppeld aan een Android-tablet en biedt momenteel geen ondersteuning voor iPad. De software komt tegemoet aan de behoeften van verschillende verkooppunten in QSR's (Quick Service Restaurants), restaurants, koffiezaken, bakkerijen, pizzaketens, brouwerijen en bars.

Toast POS biedt functies voor menubeheer, waaronder het instellen van het volledige menu inclusief alle groepen en subgroepen, het afzonderlijk aanpassen van menu's voor online en offline doelgroepen en het toevoegen van tijdspecifieke prijzen voor menu's zoals een happy hour-menu. Het product biedt een restaurantbestelfunctie die de mogelijkheid biedt om direct bestellingen aan te nemen, automatische meldingen naar de server te sturen wanneer de bestelling gereed is en rekeningen en menu-items te splitsen voor klanten. De oplossing vereenvoudigt betalingen voor de klanten en bedrijfseigenaren door functies zoals 'betaal aan tafel', personeel direct vanaf de tablets een fooi te kunnen geven, kwitanties e-mailen of afdrukken via integratie met een externe printer, en de mogelijkheid om betalingen in loyaliteitspunten te verzilveren die bij toekomstige bezoeken kunnen worden ingewisseld. Het product houdt ook realtime menuverkopen bij en biedt gebruikers gedetailleerde rapportage van de productmix over alle menu's.

Toast POS werkt op basis van een abonnement-gebaseerd tariefmodel op basis van de kernsoftware. Daarnaast biedt het extra modules zoals online bestellen, loyaliteitsprogramma's en digitale en fysieke cadeaubonnen. Het product biedt ook gebundelde hardware met een eenmalige prijsoptie. Enkele van de belangrijkste klanten van ToastPOS zijn Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli en Fresh City.

Toast POS - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 100,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Eenmalige licentie
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Toast POS - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika
Ondersteunde talen
Engels

Screenshots

Schermopname van Toast POS: Toast POS allows customers to split checks & menu items
Schermopname van Toast POS: Toast POS allows customers to split checks & menu items Schermopname van Toast POS: Toast POS allows guests to pay bills at their tables Schermopname van Toast POS: Toast POS enables taking orders on the fly Schermopname van Toast POS: Toast POS enables the generation of real-time reports on key parameters Schermopname van Toast POS: Toast POS offers automatic notifications to servers on order completion

Toast POS reviews

Toast POS reviews

Totaalscore
4.3
/
5
Uitstekend
155

Zeer goed
48

Gemiddeld
18

Slecht
7

Erg slecht
17

Prijs-kwaliteitverhouding
4
Functies
4.1
Gebruiksgemak
4.3
Klantenondersteuning
4
83% heeft deze app aanbevolen
Jayelynn W.

Incredibly Efficient!

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.


Vertalen met Google
Valentina C.

Beware of their promises

After 6 months, I am not impressed. I am spending so much more money than I was before, and put in so much effort and time into setting everything up, but nothing is ever on point with Toast.


Vertalen met Google
Rachel B.

Great POS for restaurants

After over a year the restaurant is still super happy with the switch


Vertalen met Google
Chelsea H.

One of the most user friendly POS systems!

After about a year of use, Toast has proven to be one of the most trustworthy and reliable POS systems. With it's integration with Hot Schedules, it has made scheduling and payroll tracking a breeze. Highly recommended to restaurants looking for a change in POS software!


Vertalen met Google
Tony K.

Our company's experience with Toast has been pretty terrible.

The benefits we have gotten are overshadowed by the drawbacks.


Vertalen met Google
Jayelynn W.
Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Incredibly Efficient!

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 5/9/2019
Bron van de reviewer: Capterra

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Pluspunten

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Minpunten

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Toast

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Valentina C.
Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Beware of their promises

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 21/10/2019
Bron van de reviewer: SoftwareAdvice

After 6 months, I am not impressed. I am spending so much more money than I was before, and put in so much effort and time into setting everything up, but nothing is ever on point with Toast.

Pluspunten

Nice features and ways to set up the menu for ease of use by employees. User-friendly up to a certain extent.

Minpunten

Most of the features promised by the sales rep were all available at an extra cost, after paying a lot of money already for the system and the hardware, you have to pay extra for EVERYTHING. Their customer support is very unreliable, sometimes you have someone great who knows exactly what you are talking about, sometimes it seems like the person has never even used the POS before... They put you on hold for 10+ minutes at a time too.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Toast

Hi Valentina, Jasmine from Toast here. We greatly appreciate your feedback as we strive to provide best-in-class customer support and offer solutions for all of our customers. We encourage you to reach out to your Restaurant Success Manager so we can help your business thrive on Toast.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 5.0/10

Rachel B.
Sector: Restaurants
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Great POS for restaurants

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 10/2/2020
Bron van de reviewer: Capterra

After over a year the restaurant is still super happy with the switch

Pluspunten

I was hired to help customize, train, and implement this new software at a friends restaurant. I have worked with a few different POS systems and this was by far the most user friendly. Easy to customize their menus and check preferences. Easy to update if we figured out how we originally entered in an item needed to be changed. Cloud based so when not on sight I was able to fix remotely when not at the restaurant. Also the handheld option is great for taking orders and splitting checks on the fly. Also were able to implement gift cards with the new system.

Minpunten

No real cons. The only downside was the initial few days after switching for the staff to get used to it.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Toast

Hi Rachel, Mora from Toast here. We're thrilled to hear that you've found Toast simple to teach and easy to update. Thanks for the review!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Chelsea H.
Sector: Horeca
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

One of the most user friendly POS systems!

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 14/12/2019
Bron van de reviewer: Capterra

After about a year of use, Toast has proven to be one of the most trustworthy and reliable POS systems. With it's integration with Hot Schedules, it has made scheduling and payroll tracking a breeze. Highly recommended to restaurants looking for a change in POS software!

Pluspunten

- User friendly
- Intuitive
- Fantastic customer support
- Self updating
- Good price
- Integrated with most scheduling platforms

Minpunten

There's not much I dislike about Toast. With that said, it can be a bit glitchy at times. It's also a relatively new company, so some of the functions haven't quite been worked out perfectly yet.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Toast

Hi Chelsea, Mora from Toast here. We're so glad to hear Toast's Integrations are helping enable your restaurant to thrive! We pride ourselves in building an intuitive, easy-to-use platform. Thank you for your feedback, we always appreciate the opportunity to improve our product.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Tony K.
Sector: Restaurants
Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Our company's experience with Toast has been pretty terrible.

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 8/7/2018
Bron van de reviewer: Capterra

The benefits we have gotten are overshadowed by the drawbacks.

Pluspunten

The front end functionality is pretty good, though not as good as it was sold. Aloha was better. There are features such as drag and drop table transfers that are pretty neat. Splitting checks is very easy.

Minpunten

I researched Toast very thoroughly and went through many hours of Q&A with the sales team. I feel duped.

I should have dug deeper and gotten more personal feedback from current users.

The platform has certain features that are very good, but not enough to outweigh all of the bad.

Hands down the worst part of it are their service and support after the sale. If I ever get through to support, they typically have to call me back with a solution...which never happens. My account "manager" responds to every communication with regurgitated boilerplate BS and has yet to solve any of my issues.

We have frequent issues with our card readers, and our warranty period is up in November. They won't replace the crap readers with the newer upgrades.

You don't get nearly the functionality and ease of use on the back end that you pay for. The reporting features are weak at best.

The inventory module is terrible. They claim you can use the tablets to do inventory...which is true, but it takes 4x longer to do it that way because you can't select the fields to enter the numbers and then when you do, often times the quantities change. My account "manager" replied to my complaints about this with "Our inventory module may not be as robust as you need, maybe you could add on one of our partner software companies."

Short story: Run from Toast and never look back. I regret the move every single day.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Toast Tab

Tony - We're sorry to hear that Toast has not lived up to your expectations. Hardware reliability and support responsiveness are top priorities for us. We recently covered our plan for staffing and additional resources in the Live Q&A with Toast Leadership (watch it here: https://central.toasttab.com/s/article/Webinars-Toast-Leadership). Please note that this video requires a Toast login.

We're committed to making your experience with Toast a positive one. Your Restaurant Success Manager is not a technical expert, but is there to advocate on your behalf. She will work with you to ensure you get what you need out of our product.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

Gebruikersaanbeveling
8.6/10
Gebaseerd op 245 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Toast POS

Prijzen van Toast POS

Vanaf
US$ 100,00/maand
Gratis proef
Eenmalige licentie
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Gebaseerd op 245 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Toast POS - Functies

Toast POS - Functies

API
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Factureren
Integratie van derden
Kassasysteem
Klantendatabase
Klantgeschiedenis
Kortingsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Promotiebeheer
Rapportage en statistieken
Systeem van cadeaubonnen
Verkooprapportage
Verwerking van creditcards
Voorraad bijhouden
Voorraadbeheer
Functies
4.1/5
Gebaseerd op 245 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Video's en instructies

Video's en instructies

Toast POS - Veelgestelde vragen

Toast POS - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Toast POS.

V. Welke prijsmodellen heeft Toast POS te bieden?

Toast POS kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 100,00/maand

Prijsmodel: Eenmalige licentie, Abonnement

Gratis proef: Niet beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Toast POS?

We hebben geen informatie over functies van Toast POS

V. Wat zijn de typische gebruikers van Toast POS?

Toast POS heeft de volgende typische klanten:

Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door Toast POS ondersteund?

Toast POS ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft Toast POS te bieden?

Toast POS kent de volgende prijsmodellen:

Eenmalige licentie, Abonnement

V. Biedt Toast POS ondersteuning voor mobiele apparaten?

Toast POS ondersteunt de volgende apparaten:

Android

V. Met welke andere apps kan Toast POS worden geïntegreerd?

Toast POS kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

7Shifts, CrunchTime, Findmyshift, Homebase, HotSchedules, Hubworks Hostel Management, MarginEdge, PeachWorks, Push Operations, Tanda

V. Welke mate van ondersteuning heeft Toast POS te bieden?

Toast POS biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies