Over Vagaro

Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun diensten te promoten en contact te onderhouden met klanten via de website van het bedrijf en de mobiele app van Vagaro. Het is een B2C-platform waarop salons, wellnesscentra en studio's zich kunnen registreren en een profiel kunnen aanmaken, hun merk kunnen adverteren, nieuwe evenementen kunnen promoten en afspraken/lessen kunnen boeken voor klanten.

Met Vagaro kunnen bedrijfseigenaren een aangepaste website creëren met volledige informatie over hun locatie, beschrijvingen van medewerkers, de diensten die zij aanbieden en hun werktijden. Salons kunnen weergeven welke tijdsvakken beschikbaar zijn om te boeken voor de dag, week of maand en klanten kunnen een afspraak maken op een tijdstip dat hen het beste schikt. Met Vagaro kunnen gebruikers sms- en e-mailmeldingen naar klanten sturen, de afspraak bevestigen en vervolgens waarschuwingen en herinneringen voor geboekte afspraken verzenden.

Gebruikers kunnen een klantendatabase opbouwen door contactpersonen uit een Excel- of CSV-bestand te importeren of contactpersonen rechtstreeks van hun mobiele telefoon op te halen. Klanten kunnen feedback op de Vagaro-pagina van een salon plaatsen. Salon-eigenaren kunnen ook interne activiteiten beheren, zoals het genereren van verkoop- en servicerapporten, het bewaken van de voortgang van het bedrijf met realtime analyse, in- en uitklokken, aanwezigheid van personeel en het overdragen van gegevens naar de salarisadministratie.

De Vagaro-oplossing biedt een geïntegreerde POS-functie (POS) om cadeaubonnen, producten of pakketten online en via mobiel aan klanten te verkopen. Momenteel biedt Vagaro zijn diensten aan in Australië, Canada, het Verenigd Koninkrijk en de VS.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

Get Booked & Paid 24/7
Run Reports
Automated Notifications
POS System
Apps for business and clients
Nog 6 andere bekijken
Vagaro-video
Vagaro-video
Vagaro-video
Schermopname van Vagaro: Get Booked & Paid 24/7 Schermopname van Vagaro: Run Reports Schermopname van Vagaro: Automated Notifications Schermopname van Vagaro: POS System Schermopname van Vagaro: Apps for business and clients

Functies

Totaal aantal functies van Vagaro: 181

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Adresboek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Behandelingspakketten
  • Behandelingsschema
  • Beheer van beursstands
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligd aanmelden
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bonusbeheer
  • Bonusbeheer
  • Business coaching
  • Capaciteitsbeheer
  • Commissiebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Creditcardbeheer
  • Dashboards maken
  • Digitale handtekening
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Formulierbeheer
  • Foto's voor en na
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Grafieken maken
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Hybride trainer
  • In- en uitchecken
  • In- en uitklokken
  • Inkooporderbeheer
  • Inschrijving/werving
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Klasplanning
  • Klassenbeheer
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kostuumbeheer
  • Ledenbeheer
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lidmaatschapverlenging
  • Life coaching
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele app
  • Mobiele app voor klanten
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-show bijhouden
  • Online betalingen
  • Online registratie
  • Online reserveren
  • Online trainer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Patiëntenbeheer
  • Payroll en provisies
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Persoonlijke trainer
  • Plannen
  • Portal voor patiënten
  • Praktijkbeheer
  • Productiviteitsanalyse
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • SMS-marketingbeheer
  • SOAP-notities
  • SSL-beveiliging
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schuldenbeheer
  • Scores en reviews
  • Self check-in/check-out
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sportcoaching
  • Streamen van presentaties
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teamkalenders
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Typen leden
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Videostreaming
  • Videovergaderen
  • Voor fysiotherapie
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsopmerkingen
  • Vraagstructuren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtlijstbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersprofielen
  • Widgets
  • Winkelwagen
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken naar de juiste mentor/coach
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

WellnessLiving

4,4
#1 alternatief voor Vagaro
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en...

Mindbody

4
#2 alternatief voor Vagaro
Mindbody biedt business management software voor wellnessbedrijven, salons, sportscholen, wellnessprofessionals en...

SimplyBook.me

4,6
#3 alternatief voor Vagaro
SimplyBook.me is een online boekingssysteem voor zowel kleine bedrijven als grote ondernemingen in alle...

Gymcatch

4,9
#4 alternatief voor Vagaro
Gymcatch enables fitness business owners to save time, increase revenue, and give great customer service to their...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(2.513)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Vagaro al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.513 worden weergegeven
Jennifer G.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best merchant software

Beoordeeld op 27/1/2021

Overall I am having a great experience.

Overall I am having a great experience.

Pluspunten

I love the fact there is a 24/7 staff to help with issues. I hated how other competitors made you email them to get a response.

Minpunten

Pricing. Everything is $10 additional that all.

Antwoord van Vagaro

Hi Jennifer, thank you for sharing your feedback. Feedback like this helps us make our software even better, so thank you for taking the time to let us know what you think!

Michele M.
Totaalscore
  • Sector: Maatschappelijk werk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Vagaro at Take Two Salon

Beoordeeld op 3/5/2021

What I appreciate most is the great customer service. I also appreciate that the "request for a...

What I appreciate most is the great customer service. I also appreciate that the "request for a feature" is actively monitored and new features are constantly rolled out. I appreciate that we are able to speak to the same support reps consistantly vs calling a call center where you can get different reps on each call and often need to explain your issue from the beginning. And they are super friendly.

Pluspunten

Vagaro iseasy to use, easy to train, and offers fair pricing.

Minpunten

If a client has a Vagaro profile but is new to my salon I have no choice but to accept their existing profile because you can not use the same email for a new profile. That should be an option as some clients may need a new profile for these services vs other service they obtain elsewhere

Antwoord van Vagaro

Hi Michele, we just wanted to thank you for your kind feedback. We are so glad that you are enjoying the software, and thankful to have you as one of our Vagaro Businesses!

Joi D.
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Many pros, but and equal amount of cons

Beoordeeld op 6/7/2016

I have used Vagaro for about three years. Initially the bells and whistles are enticing. You begin...

I have used Vagaro for about three years. Initially the bells and whistles are enticing. You begin with the $25 fee, but the functionalities you need to get the most of the site come at additional fees. If you do not add these "monthly" fees the site is very bland.
If you want to use the features such as: credit card capture, requiring a credit card to be enter by clients to book and other options such as these, you must add their chosen processing company along with authorize.net; of course with other added monthly fees.
The customer service agent are limit in their knowledge and frequently tell you they will add your issue "in the que" for the technical department. They have a forum where you can discuss and suggest issues and request features, but it seems to be just for show for the past few years.
When you use their credit card processing you are automatically batched out at "4PM". Whatever income you make after 4pm will be added to the next day. Any income made after 4pm Thursday will not be added to your bank account until "MONDAY MORNING". Meaning anything after 4pm Thursday, all of Friday's income and Saturday's income will not be added to your account (including tips) will not be added until MONDAY.
The credit card processing company is very hard to contact.
The mobile credit card device has not been updated to read card chips , but we have been told for almost a year it will be available "in about a month".
The system is very slow. Make sure you have a mobile device AND your computer just is case it is on the fritz.
They did what they initially called emergency maintenance on the Friday before the 4th of July without any notice. We could not use the site at all. No new appointments, could not check anyone out and if you did not have a hard copy our product prices you could not sell ANYTHING for about 4 HOURS in the middle of the day. They system was visibly on the verge of malfunctioning for days, but they did not send out any emails preparing us for the system being shut down, but they did send one early that day to alert us about a new feature .....

To sum it up, while there are many features they come at a price, with mediocre customer service, many restrictions on receiving your funds and you advertise their service every single time you send out a email, text or any other notice, but you are added to their very saturated search engine and your clients can be enticed by other salons in your area.

Pluspunten

A lot of features

Minpunten

Mediocre customer service
You advertise for them whenever you reach out to clients
Runs slow
Credit card processing is not the best; your money is held hostage for days at the end of the week and batches out to early
Your clients can be enticed by other salons in your area that also uses the site if they add their location

Elizabeth M.
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to setup and use

Beoordeeld op 17/1/2021

Pluspunten

Very affordable for a small business/sole-proprietor. Easy to use, they have videos that show you how to set things up. You can create your own forms or use stock ones they have. The booking site works so much better than SquareUp and doesn't have random maintenance for no reason. Also, WAY cheaper than Mindbody.

Minpunten

As a massage therapist, I have many clients that want to book extras with their sessions, like aromatherapy. Vagaro doesn't allow for an extra to be added, so I have to book them as a separate appointment then make it a double booking.

Antwoord van Vagaro

Hi Elizabeth, thank you for sharing your feedback. Feedback like this helps us make our software even better, so thank you for taking the time to let us know what you think!

Tatiyana B.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Everything you need to know about Vagaro

Beoordeeld op 10/3/2021

Overall I am getting used to it. Vagaro is like driving a stock car. I think they can use some...

Overall I am getting used to it. Vagaro is like driving a stock car. I think they can use some improvements that will make the world of difference. Everytime I call customer service I learn of a secret "work around" that seems like it should just be included in the feature. I do not dislike the software I just know there are some major improvements that can be made to make this software so much better.

Pluspunten

What I like the most about Vagaro is the user friendly mobile app. I like how easy it is for clients to receive text confirmations and book on the mobile app within a few clicks. I also like the fact that I trust the email system sending emails out successfully. Other email marketing softwares I have used seem less successful in reaching the customers inbox.

Minpunten

The overall navigation of the site on the business end. Its alot of clicking around. The windows are hard to find. The search menu is annoying. If you are working in one window then have to edit something else you cannot continue or modify the edit within the same window you must leave that window enter another page then come back. Its too much back and forth for no reason. I do not like the reporting I think that could use alot of improvement. I do not like how I feel lost within Vagaro alot of times I find myself staring at the screen thinking "where do I go?" "How can I find this info?" These are not huge changes but I think with a few adjustment Vagaro's business user side can be more user friendly. Con: Marketing tool difficult to use. Con: when booking with multiple employees does not show all screens must click the name every time. Con: IOU feature, autopayments, editing packages and memberships for past and future sessions and costs.

Antwoord van Vagaro

Hello, we just wanted to say thank you so much for your feedback. We hope that you are enjoying our software and are happy to help any time you have questions. You can also reference our help site at support.vagaro.com which has many articles with step by step instructions. Thank you!

5 van 2.513 worden weergegeven Lees alle reviews

Vagaro - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Vagaro.

Vagaro kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Vagaro

Vagaro heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Vagaro ondersteunt de volgende talen:

Engels

Vagaro ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Vagaro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook, Google Calendar, Gusto, Instagram, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Quickbooks Online, WordPress, Xero, Zoom Meetings

Vagaro biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Vagaro.