Over Vagaro

Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun diensten te promoten en contact te onderhouden met klanten via de website van het bedrijf en de mobiele app van Vagaro. Het is een B2C-platform waarop salons, wellnesscentra en studio's zich kunnen registreren en een profiel kunnen aanmaken, hun merk kunnen adverteren, nieuwe evenementen kunnen promoten en afspraken/lessen kunnen boeken voor klanten.

Met Vagaro kunnen bedrijfseigenaren een aangepaste website creëren met volledige informatie over hun locatie, beschrijvingen van medewerkers, de diensten die zij aanbieden en hun werktijden. Salons kunnen weergeven welke tijdsvakken beschikbaar zijn om te boeken voor de dag, week of maand en klanten kunnen een afspraak maken op een tijdstip dat hen het beste schikt. Met Vagaro kunnen gebruikers sms- en e-mailmeldingen naar klanten sturen, de afspraak bevestigen en vervolgens waarschuwingen en herinneringen voor geboekte afspraken verzenden.

Gebruikers kunnen een klantendatabase opbouwen door contactpersonen uit een Excel- of CSV-bestand te importeren of contactpersonen rechtstreeks van hun mobiele telefoon op te halen. Klanten kunnen feedback op de Vagaro-pagina van een salon plaatsen. Salon-eigenaren kunnen ook interne activiteiten beheren, zoals het genereren van verkoop- en servicerapporten, het bewaken van de voortgang van het bedrijf met realtime analyse, in- en uitklokken, aanwezigheid van personeel en het overdragen van gegevens naar de salarisadministratie.

De Vagaro-oplossing biedt een geïntegreerde POS-functie (POS) om cadeaubonnen, producten of pakketten online en via mobiel aan klanten te verkopen. Momenteel biedt Vagaro zijn diensten aan in Australië, Canada, het Verenigd Koninkrijk en de VS.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Vagaro

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Vagaro

Afbeeldingen

Vagaro Software - 1
Vagaro Software - 2
Vagaro Software - 3
Vagaro Software - 4
Vagaro Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Vagaro-video
Vagaro-video
Vagaro-video
Vagaro Software - 1
Vagaro Software - 2
Vagaro Software - 3
Vagaro Software - 4
Vagaro Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Vagaro: 187

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Adresboek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Artsenbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Behandelingsschema
  • Beheer van beursstands
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligd aanmelden
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Business coaching
  • Capaciteitsbeheer
  • Commissiebeheer
  • Communicatie met leden
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Creditcardbeheer
  • Deelnemeraccounts
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • EMR/EHR
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Fitnessschema
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Foto's voor en na
  • Geautomatiseerde planning
  • Geboortedag van dieren bijhouden
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafieken maken
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Huisdierverzorging
  • Hybride trainer
  • Inschrijving/onboarding
  • Instructeurbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Klasplanning
  • Klasregistratie
  • Klassenbeheer
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kostuumbeheer
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lidmaatschapverlenging
  • Life coaching
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele app
  • Mobiele app voor klanten
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele boeking
  • Mobiele toegang
  • Mobiele verzorging
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-show bijhouden
  • Online betalingen
  • Online registratie
  • Online reserveren
  • Online trainer
  • Ontheffingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opnieuw plannen
  • Patiëntenbeheer
  • Payroll en provisies
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Persoonlijke betalingen
  • Persoonlijke trainer
  • Plannen
  • Portal voor patiënten
  • Praktijkbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Push-meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • SMS-herinneringen
  • SMS-marketing
  • SOAP-notities
  • SSL-beveiliging
  • Schuldenbeheer
  • Scores en reviews
  • Self check-in/check-out
  • Servicecatalogus
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sportcoaching
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakplanning
  • Teamkalenders
  • Terugkerende afspraken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Toestemmingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Typen leden
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voor chiropractors
  • Voor dansstudio's
  • Voor fysiotherapie
  • Voor kappers
  • Voor medische spa's
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voor sportscholen
  • Voor vechtsporten
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsopmerkingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtlijstbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken naar de juiste mentor/coach
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Booker

4,1
#1 alternatief voor Vagaro
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je salon of...

Fresha

4,9
#2 alternatief voor Vagaro
Shedul is een online boekings- en planningsoplossing voor salons, spa's, personal trainers en andere beauty- en...

Google Workspace

4,7
#3 alternatief voor Vagaro
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's,...

Schedulista

4,6
#4 alternatief voor Vagaro
Schedulista is online planningssoftware voor salons en hun klanten. Klanten kunnen afspraken boeken en salons kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(2.909)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Vagaro al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.909 reviews worden weergegeven
Axel
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It's great but unnecessary

Beoordeeld op 12/7/2022

It's awesome really really awesome but like I said is not necessary for small companys, maybe if...

It's awesome really really awesome but like I said is not necessary for small companys, maybe if you grow up in the future it is a better idea. Is your decision.

Pluspunten

It's a good option for organize all the company schedule, there are so many functions for all, anyone can use this and is not necessary to know about this software, is so intuitive.

Minpunten

I really thing that is unnecessary beacuse you can do a lot of this things in other app for free, but some functions are only in this app that made it better. If you don't have the money for pay this, I really recommend use your phone calendar or something like that.

Overwogen alternatieven

Google Calendar

Redenen om voor Vagaro te kiezen

It's free

Overgestapt van

Google Calendar

Redenen om over te stappen op Vagaro

free

Antwoord van Vagaro

Hello Axel. We appreciate the review. We'll definitely take your feedback into consideration.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Alternatieve geneeskunde
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Many great features, excellent customer services, and small areas that can improve

Beoordeeld op 18/11/2022

So far, this software is above and beyond our previous two companies. They seems very willing to...

So far, this software is above and beyond our previous two companies. They seems very willing to change and add features, as well as helpful in onboarding and migrating our business into their system. They were even able to import reviews!

Pluspunten

There are many optional add-on features. This allows us to do things like add forms, accept payment, and have a waitlist. These are super helpful features and it is nice to know if we don't need them we can cancel them.

Minpunten

The software is a bit slow, and challenging when it comes to customer management. I have gotten some errors around adding customers with "existing email addresses" even though they can't find the email in the system.

Overwogen alternatieven

Jane en Mindbody

Redenen om voor Vagaro te kiezen

Booksy did not have the features we needed and was not able to add them over the last 7 months. We needed the ability to push notifications, run payroll, add time between appointments, and be HIPPA compliant. The biggest reason is that Booksy was very challenging for our clients to use and we got many complaints from people who couldn't make appointments.

Overgestapt van

Booksy

Redenen om over te stappen op Vagaro

Price
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Small Business owners, look elsewhere

Beoordeeld op 7/10/2022

See above.

See above.

Pluspunten

Cheaper than others, but you get what you pay for in that it is glitchy and customer support is incompetent in troubleshooting.

Minpunten

POOR CUSTOMER SERVICE AND LACK OF EFFECTIVE SOLUTIONS. GLITCHY SOFTWARE. Vagaro USED to be a viable solution, but it is glitchy and tech support is (respectfully) incompetent when it comes to troubleshooting.

It has been 4 days now of lost revenue and frustrated clients for my business. The only option that your customer service has been giving me is that they are trying to "replicate" the issue but haven't come up with a reasonable solution. They sent the issue to the developers two days ago. By the time we expect a response, it will be one week of lost revenue.

We have had over a DOZEN clients report that they aren't able to complete checkout and all they keep getting is a "spinning red wheel." The solution offered by your tech support was to "refresh their cache," and to "change browsers" which is an unreasonable option to even offer, since there are clients who may not be even reporting issues and won't have that direction from us. No one from Vagaro has openly admitted that their is an issue with the software. This is inauthentic as how can over a dozen clients have issues with their web browsers or history(#gaslight)? It's clearly on your end yet no one has owned up to it at Vagaro.

We are looking to switch due to lack of transparency, effective customer service and technical support.

Molly
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Is Varago is good for your company?

Beoordeeld op 11/8/2022

With Vagaro the purpose was always selling time. FIlling up the white space on the calendar with...

With Vagaro the purpose was always selling time. FIlling up the white space on the calendar with clients and making sure you did that as efficiently and productively each day as possible in order to create growth and profit for the company. Vagaro is a tool in which you are able to do that. But for bigger salons that need more details, reports, numbers, it does fall bit a short.

Pluspunten

I liked that this system was super simple and straight forward. It is very easy to switch over to Vagaro from another company which is what we did. The ease of use is definitely a plus but it also was a reason why we left. It was not very detailed on other aspects that we needed more options and attention on.

Minpunten

I love a software company that has a well developed app for it's salon users. This is important for the team because they use this every hour to see and check their schedules. I think also the reports should have been more detailed and intricate but they may have improved that at this time. I don't think anything was difficult to use but because of it's ease of use, it meant that the software didn't really allow for as much information and details as we needed at the time to run a salon aiming towards growth. Things were hard to find or figure out because it wasn't provided in the reports or we had to add other features from outside companies to make up for lacking features.

Overwogen alternatieven

Boulevard en Phorest

Redenen om voor Vagaro te kiezen

We were looking to find the right fit for our needs so that we could hit our growth and potential goals.

Redenen om over te stappen op Vagaro

I ended up choosing Vagaro originally because I thought the ease of use was a huge selling point. However, we ended up switching over to Boulevard in the end.

Antwoord van Vagaro

Thank you for the feedback, we love to hear that our software is easy to use. We recently released updates to our reports section based on the feedback that businesses were looking for more intricate data. You can check what other features we are currently working on here: https://feedback.vagaro.com/forums/915991-feature-requests

Mike
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Scheduling System for both provider and clients

Beoordeeld op 5/11/2022

I have been using Vagaro for about a decade now. I would say that if your looking for a scheduling...

I have been using Vagaro for about a decade now. I would say that if your looking for a scheduling system and the ability to have your clients book online and also receive reminders than Vagaro is perfect for you.

Pluspunten

I like that fact that clients can schedule anytime. I also like the fact that on my voice mail I inform new and existing clients of the website. This is very helpful because I can't always answer the phone. This gives the clients more option and the ability to look at my schedule and make an appointment that meets the clients needs.

Minpunten

It was difficult using the Merchant Services to take payments. The price was in line with some of the other providers such as Square. Before taking payments from clients, I wanted to make sure it work. I used my debit card to charge $1.00. After I did that and started taking payments they froze my account, noting that I violated the Merchant Service agreement. It took several months to get this resolved. I had to find out which company Vagaro was using to process Merchant Services. I had to call so many times as well as write and mail out demand letters to get my founds. I found that it was less expensive going with one of the major processors such as First Data and Fiserv Merchant Services. I also was not impressed with Vagaro's customer service. I had issues with their Merchant Services as well as some other customer services issues. As I have been using Vagaro for the past decade I would have hoped that their customer service would be much better. Don't expect much from the customer service team or the management.

Redenen om voor Vagaro te kiezen

Schedulicity was not providing what Vagaro was offering.

Overgestapt van

Schedulicity

Redenen om over te stappen op Vagaro

Vagaro had the best system.
5 van 2.909 worden weergegeven Lees alle reviews

Vagaro - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Vagaro.

Vagaro kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Vagaro heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Vagaro ondersteunt de volgende talen:

Engels

Vagaro ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Vagaro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Gusto, Instagram, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Quickbooks Online, WordPress, Xero, Zoom Meetings

Vagaro biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Vagaro.