eBuyerAssist Platform

Over eBuyerAssist Platform
Eyvo's eBuyer Assist voor inkoop richt zich op de volledige cyclus van aankoop tot betaling met behulp van optionele modules die naar behoefte kunnen worden aangesloten - gebruikers betalen alleen voor wat ze nodig hebben.
Het levert een efficiënt systeem voor het inkopen van zowel goederen als diensten en biedt ook nauwkeurige leveranciersprijzen in meerdere valuta's door middel van zowel interne als externe (punchout) interactieve catalogi die helpen bij het leveren van tijdige managementgegevens voor intelligente inkoopbeslissingen.
Het proces begint met het eerste verzoek (ook wel aanvraag genoemd), dat wordt gestart met een eenvoudig online formulier. Nadat het is ingevoerd wordt het verzoek vervolgens verzonden via de afzonderlijke lijnmanagers en goedkeuringsgroepen van de onderneming voor budgettaire goedkeuring; nadat het volledig is goedgekeurd belandt het verzoek vervolgens op de inkoopafdeling voor verdere verzending naar de leverancier. Standaardfuncties omvatten punchout-catalogi voor leveranciers, budgetbeheer, op kostenplaats gebaseerde goedkeuringen, volledige managementrapportage en uitgavenanalyses met realtime grafieken over de uitvoersnelheid.
Optionele add-on modules omvatten RFQ's (request for quotations), onboarding van nieuwe leveranciers via de module voor RFI (request for information), ontvangstmodule om tekorten, afkeuringen en te hoge leveringen te beheren, modules voor het koppelen en goedkeuren van facturen, module voor vaste activa voor het registreren van locatie, gebruik en afschrijving, leveranciersportal met optioneel risicobeheer voor leveranciers, voorraadbeheer. Raadpleeg de website van het bedrijf voor een volledige beschrijving van elk van deze opties.
Afbeeldingen




Twijfels over eBuyerAssist Platform?
Vergelijk met een populair alternatief
Meer details weergeven
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Reviews
Heb je eBuyerAssist Platform al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
eBuyerAssist Platform - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eBuyerAssist Platform.V. Welke prijsmodellen heeft eBuyerAssist Platform te bieden?
eBuyerAssist Platform kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 39,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van eBuyerAssist Platform?
eBuyerAssist Platform heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door eBuyerAssist Platform ondersteund?
eBuyerAssist Platform ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt eBuyerAssist Platform ondersteuning voor mobiele apparaten?
eBuyerAssist Platform ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan eBuyerAssist Platform worden geïntegreerd?
eBuyerAssist Platform kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Chrome River EXPENSE, Dynamics 365, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, SAP Customer Experience, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft eBuyerAssist Platform te bieden?
eBuyerAssist Platform biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eBuyerAssist Platform.